abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143167397

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Nanook24 op 07-08-2014 21:03:44 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_143167462
Hmm...misschien had waar loop jij beter geweest. Nouja, volgende keer beter.

Voor de DtD by night mensen. De starttijden zijn bekend. (Moeten we alleen nog wel even een startnummer krijgen!)

http://www.damloop.nl/damloop-by-night/start-finish/
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_143167521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:57 schreef Danter het volgende:

[..]

Polder.. O+ lekker lopen door de polder.. in alle rust.. lekker vlak.. gezellige koetjes en kassen.. als ik bij mijn ouders ben dan vind ik het heerlijk! Ben wat dat betreft wel echt een kind van de Polder haha hoewel in nu lopen in het Centrum van Amsterdam ook super leuk vind!
Zeker, heerlijk. Ook om te fietsen O+
Werk wel in Amsterdam, maar dit trekt mij nu niet echt om er rustig te gaan lopen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_143167570
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef Solique het volgende:

[..]

Zeker, heerlijk. Ook om te fietsen O+
Werk wel in Amsterdam, maar dit trekt mij nu niet echt om er rustig te gaan lopen.
Rennen in Amsterdam went.. ik loop s'ochtends of s'avonds langs de rand van t centrum en dan via artis O+ naar huis.. of n rondje Amstel.. altijd druk dus je rondje is zo voorbij.. wel kan je nooit echt lekker op "snelheid" komen als je het centrum loopt omdat er altijd wel een voetganger/stoplicht/fietser of toerist op je pad komt
pi_143167783
Stad < polder <<< Veluwe O+
pi_143167884
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:08 schreef Danter het volgende:

[..]

Rennen in Amsterdam went.. ik loop s'ochtends of s'avonds langs de rand van t centrum en dan via artis O+ naar huis.. of n rondje Amstel.. altijd druk dus je rondje is zo voorbij.. wel kan je nooit echt lekker op "snelheid" komen als je het centrum loopt omdat er altijd wel een voetganger/stoplicht/fietser of toerist op je pad komt
Werk in Westpoort :')
Als het ergens dood is, is het daar wel.

Sowieso zolang mijn knie nog in puin blijft gaan blijf ik voorlopig wel binnen de sportschool lopen.
Fiets wel door de polder, etc.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:19:33 #7
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143167925
Ik woon in Plopsaland
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143167932
Ik mag ook heel graag door de polder lopen, maar die bij m'n ouders is gewoon echt niet mooi.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:20:21 #9
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143167954
Om de vraag te beantwoorden: geen van beide!

Heuvels en landelijk! O+
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_143167966
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef Toekito het volgende:
Ik woon in Plopsaland
Welke van de 5 :+
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:23:01 #11
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143168043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:20 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Welke van de 5 :+
Coevorden
Sporten voor Sophia
pi_143168050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:18 schreef Solique het volgende:

[..]

Werk in Westpoort :')
Als het ergens dood is, is het daar wel.

Sowieso zolang mijn knie nog in puin blijft gaan blijf ik voorlopig wel binnen de sportschool lopen.
Fiets wel door de polder, etc.
Ohja dat is ook nog Amsterdam natuurlijk ;) dat is inderdaad wel een beetje dooie boel!

Fietsen door de polder is ook mooi! leuk door de polder alle verschillende dorpjes om leiden aandoen.. fietsen langs de ringvaart is ook erg leuk!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 16:25:09 ]
pi_143168163
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:23 schreef Toekito het volgende:

[..]

Coevorden
En ik maar denken dat je bij Murmeli om de hoek woonde. :)
pi_143168236
Bovenop 'n heuvel 8-)
Ja doei.
pi_143168454
Dit is echt onvoorstelbaar :o

quote:
DO NOT be rude to volunteers. Thank them for being there and show your appreciation. Acknowledge them. I have seen some appalling rudeness at stations, such as a runner yelling at a volunteer to get out of a chair because he wanted to sit down, or another runner yelling because she had to wait a few moments for the soup pot to be refilled. This is totally unacceptable. Those helping out at aid stations are people, volunteering their personal time for you. Treat them with the respect they deserve.

En deze dat dat ook nog genoemd moet worden :{

quote:
DO NOT lose sight of your humanity. If a runner rolls an ankle, take the time to offer your help. If someone is struggling, ask if he or she needs water or salt or if there is anything you can do. If someone is in distress, dont forget that this is a hobby. Do not become numb to your fellow racers. Once, during a 50-mile race, I came upon a competitor who, at 25K, had fallen and possibly broken a bone. I was with a friend, who stayed with him, and I ran ahead to the aid station to alert them. During Western States 2013, I saw one of my top competitors, Cameron Clayton, take the wrong road. Letting him make that mistake would certainly be no way to win. We all yelled to get him back on course. There are certain graces that must always be maintained, in racing as in life, even among your toughest competitors.
Ja doei.
pi_143168691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is echt onvoorstelbaar :o

[..]

En deze dat dat ook nog genoemd moet worden :{

[..]

Zat mensen die alles doen om te winnen ja... :N Gelukkig zelf nog nooit iemand zien verongelukken, maar al wel wat lopers voor me het goede pad opgestuurd. :) En altijd een gezellig praatje maken bij de verzorgingsposten :D
pi_143168781
Verongelukken is ook wel meteen héél erg :o
Ja doei.
pi_143168804
quote:
^O^ Dit lijken me tips die voor het grootste deel (behalve misschien het deel over voeding) niet alleen voor ultra's maar voor alle hardloopwedstrijden van toepassing zijn.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:55:50 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143169028
Oh. Yeah. *O*

Training van gisteravond ingehaald. Voor het eerst een volwaardige intervaltraining in m'n eentje gedaan. Lekker warm moment van de dag, dus dwars door Clingendael gecrosst om redelijk uit de zon te blijven.

10 min inlopen
2x (2'-4'-6'-2') / T = 10km / P = 1' / SP = 5'
11 min uitlopen

Laatste serie ging wat constanter dan de eerste, zie ik aan de laptimes. Maar vooral: lekker gelopen, trots dat ik in m'n eentje wel degelijk kan intervallen en blij met weer bijna 9km in de benen.

SPOILER
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_143169051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:23 schreef Danter het volgende:

[..]

Ohja dat is ook nog Amsterdam natuurlijk ;) dat is inderdaad wel een beetje dooie boel!

Fietsen door de polder is ook mooi! leuk door de polder alle verschillende dorpjes om leiden aandoen.. fietsen langs de ringvaart is ook erg leuk!
Net aan :P

Genoeg plaatsjes en paden. Voor mij is Braassemer wat dichterbij.

quote:
17s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Yuki het volgende:
Oh. Yeah. *O*

Training van gisteravond ingehaald. Voor het eerst een volwaardige intervaltraining in m'n eentje gedaan. Lekker warm moment van de dag, dus dwars door Clingendael gecrosst om redelijk uit de zon te blijven.

10 min inlopen
11 min uitlopen

Laatste serie ging wat constanter dan de eerste, zie ik aan de laptimes. Maar vooral: lekker gelopen, trots dat ik in m'n eentje wel degelijk kan intervallen en blij met weer bijna 9km in de benen.

SPOILER
Lekker bezig geweest ^O^
pi_143169643
quote:
17s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Yuki het volgende:
Oh. Yeah. *O*

10 min inlopen
11 min uitlopen

SPOILER
Goed dat het je lukt om een volgens mij zware intervaltraining in je eentje te lopen. Ik heb daar altijd wel moeite mee.

1 minuut pauze bij intervallen op 10km tempo lijkt me behoorlijk pittig. Wij deden gisteren een beetje een vergelijkbare training maar dan met 2 x zo lange pauze. En dat was al zwaar. Inderdaad goed bezig dus ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.B. op 07-08-2014 17:30:53 ]
pi_143170899
Zo, even mijn irritaties uit de WLWW gehaald. ;) Er stonden wat [code]'s te veel en een [/b] te weinig.

Staat iedereen er in met de loopjes die ze er in willen hebben?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 17:55:33 #25
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143170939
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Goed dat het je lukt om een volgens mij zware intervaltraining in je eentje te lopen. Ik heb daar altijd wel moeite mee.

1 minuut pauze bij intervallen op 10km tempo lijkt me behoorlijk pittig. Wij deden gisteren een beetje een vergelijkbare training maar dan met 2 x zo lange pauze. En dat was al zwaar. Inderdaad goed bezig dus ^O^
Thanks! :)

Ik heb gedaan wat op programma van Haag stond :+ Dus kan wel kloppen dat het vergelijkbaar was ;)
pi_143171361
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:53 schreef Nanook24 het volgende:
Zo, even mijn irritaties uit de WLWW gehaald. ;) Er stonden wat [code]'s te veel en een [/b] te weinig.

Mooi werk ^O^

Het was een beetje een rommeltje geworden ja.
pi_143171504
En een antwoord op de topic-titel: ik loop eerst 1,5 door de stad (nou ja, stad) en dan ben ik in het Amsterdamse bos en loop daar de rest van de km's. Ik loop ook wel eens in de polder naar het volgende dorp en langs de Amstel.
pi_143171563
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:55 schreef Yuki het volgende:

[..]

Thanks! :)

Ik heb gedaan wat op programma van Haag stond :+ Dus kan wel kloppen dat het vergelijkbaar was ;)
Dat was puur toeval hoor; ik zit niet bij 'de wegatletiek' maar bij de 'recreanten'. :') We volgen dus geen centraal schema, maar doen waar onze trainer zin in heeft. Of, zoals nu, volgen we het marathonschema dat hij voor iemand in de groep heeft gemaakt.

Wat nu precies het verschil is tussen ' de weg' en ' de recreanten' heeft trouwens nog niemand me bij Haag kunnen uitleggen.
pi_143171603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:16 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Dat was puur toeval hoor; ik zit niet bij 'de wegatletiek' maar bij de 'recreanten'. :') We volgen dus geen centraal schema, maar doen waar onze trainer zin in heeft. Of, zoals nu, volgen we het marathonschema dat hij voor iemand in de groep heeft gemaakt.

Wat nu precies het verschil is tussen ' de weg' en ' de recreanten' heeft trouwens nog niemand me bij Haag kunnen uitleggen.
Een licentie?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_143171824
Mijn ranglijst van favoriete loopgebieden, van meest favoriet naar minst favoriet

1. Duinnatuurgebieden (aan zee)
2. Bosrijke gebieden
3. Parkachtigen
4. Rustige delen van oude binnensteden
5. Industrieterreinen Zoetermeer (lees: Zoetermeer)
6. Loopband in een benauwd varkenshok
7. Open polders met lange rechte stukken
pi_143171913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn ranglijst van favoriete loopgebieden, van meest favoriet naar minst favoriet

2. Bosrijke gebieden
3. Parkachtigen
Haha, ik heb echt duizend keer liever open polders dan industrieterreinen of loopbanden :P Misschien zelfs liever dan een park, al zijn de parken in Utrecht vooral te klein, verder niet heel vervelend of zo.
Stadsrand met duizend stoplichten is ook geen favoriet :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_143172100
Een stukje lopen door een open polder is vergelijkbaar met een bezoek aan een meubelboulevard op 2e Pinksterdag of de Apenheul op donderdag. Daar word ik niet per se heel gelukkig van.
pi_143172278
quote:

2. Bosrijke gebieden
3. Parkachtigen
Volgens mij heb je een enorm trauma opgelopen van de Ronde Hoeploop :o

Ik ga hem binnenkort lopen als trainingsrondje voor de Damloop, hopelijk met iets beter weer dan jij had.
pi_143172329
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:37 schreef Angel-A het volgende:

[..]

11 graden, windkracht 6, apocalyptische hoeveelheden regen en kleding die steeds zwaarder werd. Ja, dat was best pittig. Al chargeer ik wel een beetje, want op zich was die wedstrijd verder best aardig om een keertje gelopen te hebben.
pi_143172339
Zo. Klaar om naar het bos te gaan. Nu nog even op m'n taxi wachten.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 18:39:57 #36
155227 crew  Guppy
dus
pi_143172355
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:39 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Klaar om naar het bos te gaan. Nu nog even op m'n taxi wachten.
Have fun *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_143172400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een licentie?
:N Nope, deze recreant heeft gewoon een wedstrijdlicentie.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 18:44:44 #38
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143172479
Yuki mooie training!

Ik weet niet hoe je het landschap categoriseert rondom Delft-Schipluiden-De Lier-'t Woudt-Wateringen. Dát is mijn favo loopgebied. Niet echt stad, niet echt polder, gewoon... O+

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Een stukje lopen door een open polder is vergelijkbaar met een bezoek aan een meubelboulevard op 2e Pinksterdag of de Apenheul op donderdag. Daar word ik niet per se heel gelukkig van.
:D
pi_143172731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:53 schreef Nanook24 het volgende:

Nu je het toch vraagt, kan je mij bij corniel zetten op 14 december.
pi_143172843
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Nu je het toch vraagt, kan je mij bij corniel zetten op 14 december.
Done (Ik heb even aangenomen dat je ook een M loopt, klopt dat?)
pi_143172911
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:37 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Ik ga hem binnenkort lopen als trainingsrondje voor de Damloop, hopelijk met iets beter weer dan jij had.
Ik lees nog steeds Hondepoeploop :D
pi_143172912
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:57 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Done (Ik heb even aangenomen dat je ook een M loopt, klopt dat?)
Daar heb ik me wel voor ingeschreven. :P
pi_143173140
Ik loop voornamelijk door de polder, deze begint zowat bij mij voor de deur. Dat is dan wel zo makkelijk. regelmatig duik ik het bos in met voorliefde voor MTB paden, heerlijk onverhard met klimmen en dalen en echt midden door het bos heen.

In de stad lopen vind ik echt veel te lastig, moeten stoppen voor verkeerslichten en meer uitkijken dat je niet wordt aangereden. Alhoewel ik net midden in de polder ook bijna werd aangereden doordat iemand zijn telefoon belangrijker vond dan voor zich te kijken. :(
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:11:02 #44
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143173216
Waar ik woon/loop is intussen wel duidelijk geloof ik :) In de stad lijkt me vreselijk, iedere keer moeten stoppen, goed uitkijken, niet echt lekker lopen zo denk ik. Park ligt eraan, als je om de haverklap omver gefietst wordt of het is file-lopen, zoek ik toch liever de polder denk ik. Vooral omdat het lekker recht-toe-recht-aan is, zonder kloteheuvels :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_143173234
Inschrijven kan in de kantine van AV Horror op het Schuttersveld te Sneek.

_O- Geweldige naam voor een AV.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:20:47 #46
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_143173492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef Zwabberhark het volgende:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_143173848
Mensen die vorig jaar meededen aan de Hoge Veluwe Loop (niet de trail): hoe makkelijk is het om daar een parkeerplaats te vinden op een redelijk acceptabele afstand van de start?
pi_143173897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Mensen die vorig jaar meededen aan de Hoge Veluwe Loop (niet de trail): hoe makkelijk is het om daar een parkeerplaats te vinden op een redelijk acceptabele afstand van de start?
Het jaar daarvoor was het prima te doen en alles goed geregeld.
pi_143174144
Het gaat over favo loop gebieden, leuk, want ik ga verhuizen naar mijn favo loop gebied: het bos :D
Stream kent het gebied wel denk ik.
Drukke week gehad, vooral in mijn hoofd ;) Morgen komt mijn mevrouw weer thuis en dan kunnen we het samen vieren! Gisteren ook heerlijk gelopen trouwens. Ik ben gemaakt voor lopen in de regen denk ik, dan voelt mijn lijf ook lekkerder dan in de hitte.

SPOILER
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Inschrijven kan in de kantine van AV Horror op het Schuttersveld te Sneek.

_O- Geweldige naam voor een AV.
Fantastische naam!
pi_143174441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef Nanook24 het volgende:
Hmm...misschien had waar loop jij beter geweest. Nouja, volgende keer beter.

Voor de DtD by night mensen. De starttijden zijn bekend. (Moeten we alleen nog wel even een startnummer krijgen!)

http://www.damloop.nl/damloop-by-night/start-finish/
Wheee! September is al best snel ook xD ik vind het maar irritant dat ik niet weet welke tijd ik heb opgegeven :')
pi_143174551
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:53 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wheee! September is al best snel ook xD ik vind het maar irritant dat ik niet weet welke tijd ik heb opgegeven :')

Ik bedacht me vanmiddag nog dat ik via Run to the start recht heb op een of andere VIP start met aparte tent ofzo. Nog maar even over nadenken of ik dat wil. Meeten met de fok lopers vind ik eigenlijk leuker. ;)

Je startnummer komt een week voor de start las ik vandaag dus je moet nog even geduld hebben in welk startvak je mag starten. ;)

Ai, ik was niet bijgelezen zie ik. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis Nirak *O* Ziet er uit als een heel mooi plekje.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:59:34 #52
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143174640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:26 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je bij Murmeli om de hoek woonde. :)
ik kijk wel uit. Eet ze mn bord steeds leeg :+
Sporten voor Sophia
pi_143174659
Lopen in de stad, ik moet er niet aan denken :{w

Geef mij het bos maar O+
pi_143174725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:56 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik bedacht me vanmiddag nog dat ik via Run to the start recht heb op een of andere VIP start met aparte tent ofzo. Nog maar even over nadenken of ik dat wil. Meeten met de fok lopers vind ik eigenlijk leuker. ;)

Je startnummer komt een week voor de start las ik vandaag dus je moet nog even geduld hebben in welk startvak je mag starten. ;)

Ai, ik was niet bijgelezen zie ik. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis Nirak *O* Ziet er uit als een heel mooi plekje.
Lijkt me leuk om een keer te zien wie er achter de username zit ook :) wel grappig zo'n VIP tent, je kan altijd kijken of t wat is toch?

Een week voor de start is al over iets meer dan een maand.. Moeten tegen die tijd maar even kijken naar de kleurtjes :P
pi_143174800
Oehh spannend! ben heel benieuwd of ik nog fokkers zie :)!
pi_143174812
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:02 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lijkt me leuk om een keer te zien wie er achter de username zit ook :) wel grappig zo'n VIP tent, je kan altijd kijken of t wat is toch?

Een week voor de start is al over iets meer dan een maand.. Moeten tegen die tijd maar even kijken naar de kleurtjes :P
Dan zorgen we gewoon dat we op tijd afspreken. :)

De tent lijkt me vooral handig voor het achter laten van mijn spullen en de gratis sportdrank is ook mooi meegenomen natuurlijk. ;)
pi_143174818
Ik zou graag in het Twiske lopen, maar heb op dit moment geen fiets en lopen is me te ver.. Dus loop ik door de woonwijk (apart geasfalteerd fietspad, in de avond) of door het locale "recreatiepark" (overdag). Ik zorg iig wel altijd dat ik geen verkeerslichten tegenkom en niet zo vaak hoef over te steken :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:10:58 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143174981
Wachten tot GotC klaar is met buiten spelen, daarna is het mijn beurt *O*
F means you're fucked
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:14:42 #59
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143175136
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik zou graag in het Twiske lopen, maar heb op dit moment geen fiets en lopen is me te ver.. Dus loop ik door de woonwijk (apart geasfalteerd fietspad, in de avond) of door het locale "recreatiepark" (overdag). Ik zorg iig wel altijd dat ik geen verkeerslichten tegenkom en niet zo vaak hoef over te steken :P
Toen ik in Noord woonde (Van der Pek, geloof het of niet maar altijd prima naar mijn zin gehad daar!) gingen we inderdaad wel eens naar ´t Twiske, prachtig gebied. Alleen liep ik toen nog niet ;(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_143176194
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:42 schreef Nirak het volgende:
Het gaat over favo loop gebieden, leuk, want ik ga verhuizen naar mijn favo loop gebied: het bos :D
Stream kent het gebied wel denk ik.
Drukke week gehad, vooral in mijn hoofd ;) Morgen komt mijn mevrouw weer thuis en dan kunnen we het samen vieren! Gisteren ook heerlijk gelopen trouwens. Ik ben gemaakt voor lopen in de regen denk ik, dan voelt mijn lijf ook lekkerder dan in de hitte.

SPOILER
Ik ken het gebied vooral door de AV. En het is een heel mooi gebied.
(ALS je een goede AV zoekt... GVAC is (naar mijn mening) en heel goede vereniging.)
Zelf loop ik mijn LDL door de bossen die iets dichterbij ligt.
En ALS jij een keer door de bossen van Eersel wikt lopen, hoor ik het graag.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:50:05 #61
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143176817
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:36 schreef streamnl het volgende:

[..]

(ALS je een goede AV zoekt... GVAC is (naar mijn mening) en heel goede vereniging.)
Moet je dit weekend nog een ldl doen? Ik zit in Helmond dus wellicht kunnen we zondag samen een ronde doen?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_143176944
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Moet je dit weekend nog een ldl doen? Ik zit in Helmond dus wellicht kunnen we zondag samen een ronde doen?
zondag ga ik wakeboarden rond 1100uur. Maar miss dat zaterdagochtend een optie is?
En hoe ver wil je lopen? Want ik wil niet meer dan 15km lopen ipv TdF. Zou wel gezellig zijn.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:55:03 #63
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143177045
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef streamnl het volgende:

[..]

zondag ga ik wakeboarden rond 1100uur. Maar miss dat zaterdagochtend een optie is?
Nee helaas, dan ben ik niet in staat tot lopen :P
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_143177231
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:36 schreef streamnl het volgende:

[..]

Goed te weten, thnx! Gvac heeft ook een mooie nieuwe accommodatie bij de kempen kampus natuurlijk :) .
Ik zal einde van het jaar blij zijn als ik mijn km's kan blijven maken, volop klussen eerst. Maar de jongens van een gezin wat daar ook woont lopen ook bij gvac. Een van die broekies liep laatst 22 minuten bij een 5 k wedstrijd en is pas 15 geloof ik.
pi_143177265
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:55 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Nee helaas, dan ben ik niet in staat tot lopen :P
Heel jammer. Maar dan wens ik je veel plezier in Helmond
pi_143177290
Zo, net weer lekker baantraining 6x800 meter met een pacer op 03:50 min/km met steeds 200 meter rust. Ik vind het helemaal mooi :+ .
pi_143177344
Zo. Ik ben weer terug uit het bos. Aan de 55ste kilometer van augustus begonnen, maar die maak ik zaterdag wel af.
pi_143177425
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef Nirak het volgende:

[..]

Goed te weten, thnx! Gvac heeft ook een mooie nieuwe accommodatie bij de kempen kampus natuurlijk :) .
Ik zal einde van het jaar blij zijn als ik mijn km's kan blijven maken, volop klussen eerst. Maar de jongens van een gezin wat daar ook woont lopen ook bij gvac. Een van die broekies liep laatst 22 minuten bij een 5 k wedstrijd en is pas 15 geloof ik.
Ik vind het mooi om te zien hoe gemakkelijk (sommige) jongeren lopen.
pi_143177620
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:02 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik vind het mooi om te zien hoe gemakkelijk (sommige) jongeren lopen.
Wij trainen op maandag altijd op de baan samen met de jonge middenafstandlopers. Altijd genieten als je ziet hoe een mooie techniek sommigen van hen hebben.
pi_143177723
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef mosselmossel het volgende:
Altijd genieten als je ziet hoe een mooie techniek sommigen van hen hebben.
Daar ben ik helemaal mee eens. Wat ik ook mooi vind, is hoe hele jonge mensen alles geven bij zo'n kidsrun. _O_
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:12:28 #71
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143177834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:20 schreef Wolve000 het volgende:
Om de vraag te beantwoorden: geen van beide!

Heuvels en landelijk! O+
I second that...

en polderlandschap met zijn strakke lijnen ^O^
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_143177976
Morgen nog een warme dag en dan lijkt het warme weer (voorlopig) voorbij te zijn. Zojuist was voor mij dus misschien wel de laatste zwoele avondloop van dit jaar.

Aan de ene kant zal ik het wel gaan missen, maar aan de andere kant ben ik ook wel toe aan wat koeler weer. Iets meer wind. Iets meer regen. En vooral heel veel iets minder mensen op straat. Van die mietjes die je de rest van het jaar niet ziet, als ze hun hond gewoon de tuin in flikkeren omdat ze te beroerd zijn om het beest ook met minder weer uit te laten. Nee, dan met dit weer, dan zie je al die vrouwtjes met hun hondjes en kroost. Niet dat ze daar op letten, nee, ze lopen continu met hun smoesijzer te spelen, want o wee als ze dat ene leuke whatsappje missen. Ik hoop van harte dat ze ontzettend lelijk oud worden, hun kinderen op een afgrijselijke manier gaan puberen en ze gedumpt worden door hun roedel chihuahua's.

Enfin, ik had nog wat stijve kuiten, nog steeds, maar verder tevreden over de loop. Nu nog een dag werken en dan zaterdag mijn poten naar de kloten helpen door 8 uur lang in een auto te zitten.
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 21:17:57 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_143178009
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef streamnl het volgende:

[..]

Daar ben ik helemaal mee eens. Wat ik ook mooi vind, is hoe hele jonge mensen alles geven bij zo'n kidsrun. _O_
Ik ben groot fan van kidsruns :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_143178284
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef flipsen het volgende:

[..]

Toen ik in Noord woonde (Van der Pek, geloof het of niet maar altijd prima naar mijn zin gehad daar!) gingen we inderdaad wel eens naar ´t Twiske, prachtig gebied. Alleen liep ik toen nog niet ;(
Van der Pek staat niet in mijn geheugen als een fijne buurt.. Maar dat valt dus wel mee? (Ik heb aan de rand van Noord gewoond, aan de kant van Oostzaan)

Er is begin september ook een loopje in t Twiske, heb al met een half oog naar m'n agenda zitten kijken :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:24:37 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143178311
Superfijn getraind, met veel tempoverschillen. Eindelijk weer lol gehad in tempo maken O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_143178402
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ben groot fan van kidsruns :D
Absoluut, enerzijds de schattigheidsfactor van de jongste en daarnaast het fanatisme van de iets oudere :)

@ daywalker. Als je in het bos wil lopen kun je vanuit de HAC bij Stiphout heel mooi starten. Loopt daar ook een mtb route die leuk loopt. Heb ik ook stukken van gelopen :)
  ESF Reporter donderdag 7 augustus 2014 @ 21:28:20 #77
87554 Cee
Welluk?
pi_143178499
Net ook een stuk gelopen, ik dacht dat het best benauwd zou zijn maar het was heerlijk loopweer. 13 km achter de kiezen en het ging lekker, eigenlijk wilden alleen mijn voeten niet meer want ik begon de blaren te voelen. Verwacht dat dat misschien nog het grootste ongemak gaat worden volgende maand bij de Ten Miles. Tenzij het 25+ graden wordt, dan komen er tientallen ongemakken bij.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:30:59 #78
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143178641
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:24 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Van der Pek staat niet in mijn geheugen als een fijne buurt.. Maar dat valt dus wel mee? (Ik heb aan de rand van Noord gewoond, aan de kant van Oostzaan)

Er is begin september ook een loopje in t Twiske, heb al met een half oog naar m'n agenda zitten kijken :P
Toen ik als provinciaaltje in Amsterdam ging (samen)wonen en we op zoek waren naar iets, zei ik steeds "Als er maar niet teveel schotels zijn!". Uiteindelijk zijn we in de Anemoonstraat terechtgekomen, wat echt een heerlijk buurtje is. Maar qua reputatie heeft de Van der Pek inderdaad een slechte naam. Als je een beetje openminded bent (dat werd ik dus noodgedwongen) zal je het er best naar je zin hebben, hoewel er de laatste jaren veel veranderd is ivm de al dan niet sloop van vele huizenblokken daar. Erg jammer.

Mijn ex woont er nog steeds en we hebben nog regelmatig contact, dus ik blijf wel een beetje op de hoogte van de buurt
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:31:04 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143178645
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef Nirak het volgende:

[..]

Absoluut, enerzijds de schattigheidsfactor van de jongste en daarnaast het fanatisme van de iets oudere :)
Heb je de woede van mijn engelachtige nichtje nog niet meegemaakt toen ze na een kwartier als laatste binnenkwam bij de 1km-kidsloop - met pijn in haar zij. Ontroostbaar.

"Ik loop nooit meer!"

Golden Ten liep ze wel daarna in 6 min.
pi_143178817
Nooit meer is dus een flinke vooruitgang!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:36:07 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143178929
Doorzetten zit in de familie blijkbaar :+

(verder koekoeksei :P )
pi_143178963
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef Quoi het volgende:
Doorzetten zit in de familie blijkbaar :+

(verder koekoeksei :P )
Ben jij er dan één van de melkboer?

* mosselmossel hides
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:37:53 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143179023
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ben jij er dan één van de melkboer?

* mosselmossel hides
Ik denk het :Y

No need for hiding.

Edit: WAT BEDOEL JE DAAR PRECIES MEE? :(
pi_143179024
Vanavond mijn 500e km gelopen van dit jaar! *O*
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:38:09 #85
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143179037
* flipsen pakt de popcorn alvast weer :9~

quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:37 schreef Quoi het volgende:
No need for hiding.
-O-
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:39:41 #86
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143179107
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:37 schreef Angel-A het volgende:
Vanavond mijn 500e km gelopen van dit jaar! *O*
^O^

Zit net over de helft :P
pi_143179132
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:37 schreef Quoi het volgende:
JE D
GOERAPJE! JE WEET ZELLUF!!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:45:06 #88
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143179380
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:40 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

GOERAPJE! JE WEET ZELLUF!!
OELEWAPPER! o|O
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:46:40 #89
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143179474
Bluh, na 3km weer richting huis gegaan. Licht in mn hoofd, slappe benen, sterretjes voor mn ogen.

Ik heb iets niet goed gedaan vandaag denk ik. Morgen maar in de herkansing
F means you're fucked
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:51:19 #90
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143179683
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef YUR het volgende:

Ik heb iets niet goed gedaan vandaag denk ik. Morgen maar in de herkansing
te hard gewerkt?....... oohh' wacht even
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:53:43 #91
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143179782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

te hard gewerkt?....... oohh' wacht even
Dat is inderdaad onmogelijk, hoewel ik wel weer aan het werk ben
F means you're fucked
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:54:46 #92
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143179819
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is inderdaad onmogelijk, hoewel ik wel weer aan het werk ben
eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik deze wintermaanden ook niet erg productief ben hoor.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:57:19 #93
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143179932
oja. Doe mij maar dorp en bos enzo. Mis niks aan de grote stad. Leuk om een dag of paar dagen te zijn maar al ik dan weer terug rij en de ijssel bij Deventer over ga richting Nijverdal dan voelt het altijd weer als thuiskomen. O+

/Doodgewone boerenlul

Trouwens vanavond 400tjes gedaan. Benen voelden akelig fijn. Conditioneel ging het ook maar kreeg steek in de zij. Toch iets te wild gedaan denk ik, maar zo lekker. O+
pi_143179933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik deze wintermaanden ook niet erg productief ben hoor.
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als je het bekijkt op het vlak van Naseby voorbereidingen ben je hartstikke productief bezig. ;)

En Yur, als je weer aan het werk bent zou het zomaar eens daardoor kunnen komen. Je lijf moet toch weer op gang komen (en misschien ook wel wennen aan een stofwisseling zonder galblaas?)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:59:55 #95
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143180050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:57 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als je het bekijkt op het vlak van Naseby voorbereidingen ben je hartstikke productief bezig. ;)

Dat dan weer wel.... wat dat betreft kan ik mijzelf gewoon prof noemen, betaalde trainingsuren ;)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:00:22 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143180072
Mwoa, ik zoek er verder nix achter. Het is gewoon ff een eenmalige offday
F means you're fucked
pi_143180304
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:00 schreef YUR het volgende:
Mwoa, ik zoek er verder nix achter. Het is gewoon ff een eenmalige offday
Nee Yur. Problemen met een loopje betekenen altijd een slepende blessure of een chronische aandoening.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:05:01 #98
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143180339
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:04 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nee Yur. Problemen met een loopje betekenen altijd een slepende blessure of een chronische aandoening.
Ja, maar dan ga ik dat googlen en dan blijkt dat ik nog maar een paar dagen te leven heb ;(
F means you're fucked
pi_143180346
Waar hadden we nou ook alweer precies afgesproken zondag in Schoorl? En kan ik daar mijn auto kwijt?

Wie ga ik daar allemaal zien? Frsh, Hats, Murmeli, TheWhiteCowboy volgens mij ook?
pi_143180399
Rondje gelopen door een prachtige omgeving (Waardenburg/Neerrijnen). Verder wilde het niet zo. Wel grappig was dat er iemand uit een andere groep mee liep omdat ie rustig aan wilde doen ivm 50 km tijdens de Trail des Fantomes vorige week. Hij had er al 75 op de teller staan deze week, dus verkoos ons 8 km rondje boven de 12 km knallen op de baan met zijn eigen groep. :+
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:09:40 #101
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143180625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:05 schreef Gogo83 het volgende:
Rondje gelopen door een prachtige omgeving (Waardenburg/Neerrijnen). Verder wilde het niet zo. Wel grappig was dat er iemand uit een andere groep mee liep omdat ie rustig aan wilde doen ivm 50 km tijdens de Trail des Fantomes vorige week. Hij had er al 75 op de teller staan deze week, dus verkoos ons 8 km rondje boven de 12 km knallen op de baan met zijn eigen groep. :+
Groot voordeel van die kilometerknallerts. Ik loop op het moment ook lekker met de marathonlopers (en ook wat ultras) en die lopen tenminste een beetje normaal qua tempo :{w

Maar je hebt weer gelopen ^O^

En Yur, geduld, vrees ik. Je wederhelft daarentegen heeft de spirit er weer in ;)
pi_143181022
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

Groot voordeel van die kilometerknallerts. Ik loop op het moment ook lekker met de marathonlopers (en ook wat ultras) en die lopen tenminste een beetje normaal qua tempo :{w

En Yur, geduld, vrees ik. Je wederhelft daarentegen heeft de spirit er weer in ;)
Deze ultralopert hou ik niet bij hoor.. Loopt een marathon binnen drie uur en loopt in de winter crosswedstrijdjes met gemiddeld 16/17 km per uur. Een beetje de Jero van OSS-Volo dus.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:18:20 #103
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143181056
SPOILER
een medewerkster van mij is op dit moment aan het werk bij onze NL'se moederonderneming en heeft een paar nieuwe schoenen laten aan meten,
Nu kan ik zo snel het model niet achterhalen maar schrok ik van de prijs..180 euro, ik dacht dat schoenen in NL een stuk goedkoper waren.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:20:14 #104
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143181135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER
een medewerkster van mij is op dit moment aan het werk bij onze NL'se moederonderneming en heeft een paar nieuwe schoenen laten aan meten,
Nu kan ik zo snel het model niet achterhalen maar schrok ik van de prijs..180 euro, ik dacht dat schoenen in NL een stuk goedkoper waren.
Dat wel vrij prijzig Ja.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:20:19 #105
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143181141
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER
Brooks Glycerin?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:22:53 #106
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_143181249
3 modellen Glycerin geleden waren ze al 165 euro... dus nu 180 kan best kloppen...
Hardlopen is best duur in NL.. ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:23:53 #107
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143181293
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:24:22 #108
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143181309
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:22 schreef E.T. het volgende:
3 modellen Glycerin geleden waren ze al 165 euro... dus nu 180 kan best kloppen...
Hardlopen is best duur in NL.. ;)
ik stond er echt versteld van inderdaad, ik dacht dat je ze rond de 120 euro op de kop kon tikken...
Maakt ze zelfs nog duurder dan schoenen hier in NZ
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:25:13 #109
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143181343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik stond er echt versteld van inderdaad, ik dacht dat je ze rond de 120 euro op de kop kon tikken...
Maakt ze zelfs nog duurder dan schoenen hier in NZ
Volgens mij is dat Brooks model ook uitzonderlijk boven de reguliere prijs. Die glycerin's kun je voor 150E op de kop tikken.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:27:12 #110
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143181407
Ja, das idd ook wel een van de duurdere modellen. Asics heeft ook een paar voor 170, en Mizuno Prophecy zijn 200. En die verkopen nog best aardig ook, hoe debiel ze er ook uitzien. Want ze lopen lekker!
F means you're fucked
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:29:17 #111
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143181477
ik ga dit even aan Mrs.RD vertellen!!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:32:17 #112
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143181571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ga dit even aan Mrs.RD vertellen!!
Dan moet je er niet bij vertellen dat je ook prima schoenen voor 120 kunt krijgen he
F means you're fucked
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:33:15 #113
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143181605
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Toekito het volgende:

[..]

ik kijk wel uit. Eet ze mn bord steeds leeg :+
*slaat toek neer*
*vreet zijn bord leeg*
Nomnomnom!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:33:51 #114
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_143181626
Hmm ik vrees voor mijn TdF, ik heb nog steeds een nat bebloede pleister en kous als ik maar te dicht bij een schoen met een hiel kom, laat staan dat ik dan erin ga lopen. Dit weekend eens proberen te lopen maar vrees dat het niet het beste idee is, zeker niet gezien mijn vormpeil toch ondermaats is momenteel... Iemand geinteresseerd in een 13 km TdF? Snif, volgend jaar dan maar!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:37:04 #115
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143181765
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan moet je er niet bij vertellen dat je ook prima schoenen voor 120 kunt krijgen he
sssttttt!!
Mrs.RD klaagt gelukkig sowieso nooit over mijn hardloopuitgaves ;)
pi_143182432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:33 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm ik vrees voor mijn TdF, ik heb nog steeds een nat bebloede pleister en kous als ik maar te dicht bij een schoen met een hiel kom, laat staan dat ik dan erin ga lopen. Dit weekend eens proberen te lopen maar vrees dat het niet het beste idee is, zeker niet gezien mijn vormpeil toch ondermaats is momenteel... Iemand geinteresseerd in een 13 km TdF? Snif, volgend jaar dan maar!
Wat balen Sjaap. -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

sssttttt!!
Mrs.RD klaagt gelukkig sowieso nooit over mijn hardloopuitgaves ;)
Jij mazzelaar! Hier wordt alweer gepiept als ik roep dat ik in december nieuwe schoenen "moet".
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:55:00 #117
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143182531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:53 schreef Nanook24 het volgende:

Jij mazzelaar! Hier wordt alweer gepiept als ik roep dat ik in december nieuwe schoenen "moet".
als je goed kijk dan zie je op Marktplaats een sub groep "echtgenoot/echtgenote".... just saying ;)
pi_143182732
Ik ga iig wel vaker schoenen op le interwebz bestellen. M'n Kinvara 4's voor 60eu bevallen prima.

M'n Boosts waren wel ook 160 trouwens, en achteraf had ik ze denk ik niet nog een keer gekocht. Ik vind het vaak toch teveel schoen, en op de baan en op onverharde ondergrond lopen ze eigenlijk gewoon beroerd.
pi_143182737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als je goed kijk dan zie je op Marktplaats een sub groep "echtgenoot/echtgenote".... just saying ;)
Zit daar ook garantie op :+
pi_143182813
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:17 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Deze ultralopert hou ik niet bij hoor.. Loopt een marathon binnen drie uur en loopt in de winter crosswedstrijdjes met gemiddeld 16/17 km per uur. Een beetje de Jero van OSS-Volo dus.
Oei, hoe heet hij, kan ik mijn concurrentie een beetje in de gaten houden ;).
Jammer dat je training niet helemaal lekker was, dan maar genieten van de omgeving inderdaad :).

Sjaapje, balen! :(
pi_143182897
quote:
-O-
Dat is wel klote....
pi_143183340
quote:
:( Pijnlijk ook? Blaren pleister geen optie?
pi_143184146
quote:
Neeeeeeeeeeeeeee ;( -O-
Ja doei.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:34:00 #124
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_143184326
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Nirak het volgende:

[..]

:( Pijnlijk ook? Blaren pleister geen optie?
Te groot...

Nu moest het dit weekend toch onverwacht goed gaan, kan ik nog van gedacht veranderen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_143184503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:34 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Te groot...

Nu moest het dit weekend toch onverwacht goed gaan, kan ik nog van gedacht veranderen...
Kun je dan niet een week op slippers lopen en afyapen voor de tdf? Of gaat dat erg ver?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:38:13 #126
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143184525
quote:

[..]

Wat balen Sjaap. -O-

[..]

Wat ben ik blij dat niemand zich met mijn uitgaven bemoeit.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:39:33 #127
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143184573
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef Nirak het volgende:

[..]

Kun je dan niet een week op slippers lopen en afyapen voor de tdf? Of gaat dat erg ver?
if the bone isn't showing, keep going!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:41:13 #128
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_143184645
Goeie TT, ik liep maandagavond een LDL en moest ook weer denken aan hoe mooi mijn woonomgeving is. Als ik in de stad zou wonen, zou ik niet half zo graag lopen.
https://www.endomondo.com/workouts/387088193/6604798
Life is what you make it.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:47:21 #129
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143184879
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:41 schreef Schanulleke het volgende:
Goeie TT, ik liep maandagavond een LDL en moest ook weer denken aan hoe mooi mijn woonomgeving is. Als ik in de stad zou wonen, zou ik niet half zo graag lopen.
https://www.endomondo.com/workouts/387088193/6604798
het enige wat mij soms tegen staat, ondanks dat ik het niet erg vind om alleen te lopen, dat ik vaak nooit, maar dan ok nooit iemand tegen kom.
Afgelopen zondag kwam ik, bij wijze van uitzondering, groepen toerrijders tegen....gelukkig hielden zij zich aan de ere-code en werd er tussen loper en fietsers niet gegroet
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:49:05 #130
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_143184955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

if the bone isn't showing, keep going!
Hmm, if the bone is showing, you just went to far!
Ik moet ook sprintjes kunnen trekken voor het werk, dus liever niet een week of 2 kreupel... Dan maar slim en niet die hard.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:50:36 #131
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_143185025
Ik groet iedereen. Waar ik me dan aan stoor is al dat ik vrijwel iedere loop wel moet stoppen omdat een hond aanslaat en agressief gedrag vertoont. En al die baasjes die er dan maar wat uilig bij staan te kijken. Ik kan me er maar één heugen die daadwerkelijk even sorry zei.
Life is what you make it.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:50:47 #132
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143185032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Hmm, if the bone is showing, you just went to far!
Ik moet ook sprintjes kunnen trekken voor het werk, dus liever niet een week of 2 kreupel... Dan maar slim en niet die hard.
laten we in ieder geval hopen dat het alsnog goed komt!!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:52:26 #133
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143185098
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik groet iedereen. Waar ik me dan aan stoor is al dat ik vrijwel iedere loop wel moet stoppen omdat een hond aanslaat en agressief gedrag vertoont. En al die baasjes die er dan maar wat uilig bij staan te kijken. Ik kan me er maar één heugen die daadwerkelijk even sorry zei.
mijn opmerking kwam vooral omdat tijdens evenementen waarbij trail en MTB gecombineert is, de lopers bijna altijd bij elkaar staan aan een kant van de hal en de bikers aan de andere kant

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-08-2014 04:11:44 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:56:23 #134
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143185262
quote:
Ahhh, da's mooi balen. }:|
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:56:24 #135
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143185264
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat niemand zich met mijn uitgaven bemoeit.
Mijn vrouw kocht hardloopschoenen voor mijn verjaardag *O*
  donderdag 7 augustus 2014 @ 23:58:39 #136
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143185355
Zonet lekker gelopen, social event van de club. Rondje lopen, daarna een drankje doen. Maar toen zijn we daar ook maar blijven eten. Net pas thuis, snel gedouched, en zo al meteen weer planken.

En twee dagen op rij gelopen, dus morgen is wel een mooie dag om een dag rust te nemen.

SPOILER
pi_143185401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef Wolve000 het volgende:
Zonet lekker gelopen, social event van de club. Rondje lopen, daarna een drankje doen. Maar toen zijn we daar ook maar blijven eten. Net pas thuis, snel gedouched, en zo al meteen weer planken.

En twee dagen op rij gelopen, dus morgen is wel een mooie dag om een dag rust te nemen.

SPOILER
^^
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 00:09:14 #138
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143185721
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

^^
lui dier :6
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 00:16:50 #139
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143185964
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

lui dier :6
^^
pi_143189649
Nog 3 videootjes van mij bij de Dorenther klippen. Het ziet er alleen nog lang niet zo tof uit als Kilian ;)

Die cadans... :D
Natuurlijk ook weer omhoog.. ;)
pi_143189688
Lekker co.uk ^O^
Klinkt weer ontzettend gezellig !
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 07:11:44 #142
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143189808
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 06:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Het ziet er alleen nog lang niet zo tof uit als Kilian ;)

but you are getting pretty close!!
^O^
pi_143189825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Oei, hoe heet hij, kan ik mijn concurrentie een beetje in de gaten houden ;).
Jammer dat je training niet helemaal lekker was, dan maar genieten van de omgeving inderdaad :).

Sjaapje, balen! :(
SPOILER
quote:

[..]

Maar hoe weet jij dan dat je in december nieuwe schoenen "moet"? :+ Schoenen gaan tussen de 500 en 1000 km mee, sommigen lopen er echt heel lang heel lekker op. /advocaatvandeduivel ;)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 07:29:09 #144
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143189898
500km is wel erg aan de lage kant Gogo
Als dat zo is zou ik een ander merk schoenen zoeken ;)
pi_143190119
quote:
-O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 08:04:29 #146
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_143190131
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 07:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
500km is wel erg aan de lage kant Gogo
Als dat zo is zou ik een ander merk schoenen zoeken ;)
Die van mij zijn na 600 (misschien 700) toch wel echt af en klaar, maar dat zal aan mijn gewicht kunnen liggen.

/zwarebotten
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_143190139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 06:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Nog 3 videootjes van mij bij de Dorenther klippen. Het ziet er alleen nog lang niet zo tof uit als Kilian
OK volgende keer wil ik mee, om wat daaltips op te doen :)
pi_143190165
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:04 schreef Frsh het volgende:

[..]

Die van mij zijn na 600 (misschien 700) toch wel echt af en klaar, maar dat zal aan mijn gewicht kunnen liggen.

/zwarebotten
Een paar van mij gaan nu al ruim 1000 km mee en qua slijtage aan de zool e.d. ziet het er nog allemaal goed uit (demping kun je natuurlijk weinig aan zien). En ik ben ook niet bepaald een vedergewicht te noemen :@
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 08:12:57 #149
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143190195
Ik ben nog altijd een ouwe vertrouwde haklander dus met name de buitenkant van mijn hiel aan een schoen slijt hard en zorgt er voor dat ze na zo'n 800 km vervangen moeten worden.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 08:14:45 #150
387431 Frsh
pi_143190214
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:05 schreef Angel-A het volgende:
Waar hadden we nou ook alweer precies afgesproken zondag in Schoorl? En kan ik daar mijn auto kwijt?

Wie ga ik daar allemaal zien? Frsh, Hats, Murmeli, TheWhiteCowboy volgens mij ook?
Van deze 4 heb ik in ieder geval bericht gehad dat ze aansluiten.

Locatie is buitencentrum Schoorlse Duinen, Oorsprongweg 1, Schoorl. We zien elkaar om een uurtje of 11! w/
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_143190223
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:50 schreef Schanulleke het volgende:
Er kwam eergisteren een hond - niet aangelijnd - op me afgestormd. Baasje zei toen ik maar was gaan wandelen zodat dat beest niet achter me aan bleef rennen "hij doet niets". Dus ik zei dat ik het niet zo chill vond dat zo'n hond op me af kwam stormen en achter me aan bleef rennen, krijg ik terug: "jammer dan".
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 08:20:10 #152
387431 Frsh
pi_143190262
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Een paar van mij gaan nu al ruim 1000 km mee en qua slijtage aan de zool e.d. ziet het er nog allemaal goed uit (demping kun je natuurlijk weinig aan zien). En ik ben ook niet bepaald een vedergewicht te noemen :@
Bij mij kun je t aan de demping juist wel goed zien/voelen. Aan de randen ziet de schoen er nog prima uit, maar bij mij gaat de demping onder de middenvoorvoet het hardst. Doorgezakte voorvoet c.q. geen vetkussentjes meer na 15 jaar volleybal.
pi_143190310
Ik heb op m'n Kinvara 3's trouwens maar een km of 400 gelopen en het verschil in demping met m'n 4's is enorm. Nu staan die schoenen er ook wel om bekend dat ze niet zolang meegaan, maar 400 is wel erg weinig :X Gelukkig is er straks weer een baan waar ze nog wel prima voor zijn O+
pi_143190362
Gisteren ook een Strava account aangemaakt en kort stukje gelopen en gefietst om de data te bekijken, zo eens even doen.
Zijn er nog speficieke dingen die beter/anders/slechter zijn in vergelijking met Endomondo?
pi_143190400
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:14 schreef Frsh het volgende:

[..]

Locatie is buitencentrum Schoorlse Duinen, Oorsprongweg 1, Schoorl. We zien elkaar om een uurtje of 11! w/
Ik heb mijn schema nog eens bekeken, en eigenlijk is een km of 11 komend weekend wel een goed idee (ook met het oog op het feit dat ik volgende week een relatieve rustweek heb, en ik met geen mogelijkehid kan goedpraten dat de TdF in een rustweek past, dus de relatieve rust een weekend naar voren halen is een goed idee).
Nadeel is alleen dat er zaterdagavond een going away party op de agenda staat, dus dat zou nog wat roet in het eten kunnen gooien.
Ik doe even een "onder voorbehoud", als ik zondag meega stuur ik je wel een app-je in de ochtend (ik neem aan dat je tel nr niet meer veranderd is sinds december?).
pi_143190444
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:29 schreef Arquero het volgende:
Gisteren ook een Strava account aangemaakt en kort stukje gelopen en gefietst om de data te bekijken, zo eens even doen.
Zijn er nog speficieke dingen die beter/anders/slechter zijn in vergelijking met Endomondo?
Hoogtemeters veel beter.
Snelste tijden per afstand bijhouden is minder, maar je kan wel handmatig je PR's invoeren zodat ze aan je eigen wetten (of die van anderen) voldoen.
Bijhouden van afgelegde km's op materiaal (schoen dan wel fiets) is ook wel fijn :)

Tip: gebruik ook veloviewer.com, die biedt wat functies (zoals 3d plaatjes van je gpx-en) waar je bij Strava voor betaald.
pi_143190469
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:29 schreef Arquero het volgende:
Strava neemt wel de lap-informatie mee, en Endomondo niet. En ik vind de grafiekjes beter.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:32 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb mijn schema nog eens bekeken, en eigenlijk is een km of 11 komend weekend wel een goed idee (ook met het oog op het feit dat ik volgende week een relatieve rustweek heb, en ik met geen mogelijkehid kan goedpraten dat de TdF in een rustweek past, dus de relatieve rust een weekend naar voren halen is een goed idee).
Nadeel is alleen dat er zaterdagavond een going away party op de agenda staat, dus dat zou nog wat roet in het eten kunnen gooien.
Ik doe even een "onder voorbehoud", als ik zondag meega stuur ik je wel een app-je in de ochtend (ik neem aan dat je tel nr niet meer veranderd is sinds december?).
*O*
pi_143190487
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:36 schreef Guard het volgende:
.
Bijhouden van afgelegde km's op materiaal (schoen dan wel fiets) is ook wel fijn :)
Ja, dat zag ik net ja, is wel makkelijk. Zo wordt meteen bij gehouden hoeveel km met welke schoenen je loopt. Handig :Y
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 08:40:26 #159
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143190499
Is Garmin Connect down?
F means you're fucked
pi_143190541
Wel iets vreemds mee, krijg het inlog scherm niet te zien.
pi_143190584
ook nog een 50 km voor de TdF beschikbaar voor de liefhebber :P
pi_143190608
Ik krijg ook 'server niet gevonden' bij GC.
pi_143190710
Hm, ik kan me via de AV nog inschrijven voor de dam tot dam. Nog even over nadenken of ik dat wil.
pi_143190726
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:05 schreef Guard het volgende:

[..]

OK volgende keer wil ik mee, om wat daaltips op te doen :)
Moet je het filmpje ook wel bekijken :P Korte pasjes, goed kijken waar je je voeten neerzet en gewoon lekker laten gaan. Maar tuurlijk mag je de volgende keer mee! ^O^
pi_143190841
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:53 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, ik kan me via de AV nog inschrijven voor de dam tot dam. Nog even over nadenken of ik dat wil.
Vraag bij de DtD is vooral altijd waar je terecht komt in de startvolgorde. :P

Bij de wedstrijdrecreanten / business is wel extra relaxed, tenminste beetje rustig parcours, dan is de DtD wel te doen!

Ik ga dit jaar weer lopen vanuit het business geweld, meestal zijn dat geen PR omstandigheden... :P
Jack does it in real time...
pi_143190884
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:54 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Moet je het filmpje ook wel bekijken :P Korte pasjes, goed kijken waar je je voeten neerzet en gewoon lekker laten gaan. Maar tuurlijk mag je de volgende keer mee! ^O^
Je laat het er wel heel makkelijk uitzien :P
pi_143191063
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:00 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Vraag bij de DtD is vooral altijd waar je terecht komt in de startvolgorde. :P

Bij de wedstrijdrecreanten / business is wel extra relaxed, tenminste beetje rustig parcours, dan is de DtD wel te doen!

Ik ga dit jaar weer lopen vanuit het business geweld, meestal zijn dat geen PR omstandigheden... :P
Ik kijk dinsdag wel of er nog meer mensen van mijn groep meegaan en laat het daarvan afhangen of ik meedoe of niet.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:18:25 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_143191073
Ik vind dat m'n schoenen sowieso een jaar mee moeten gaan. Zoveel loop ik nou ook weer niet, dus de max km's zal ik niet halen. Maar na een jaar vind ik ze gewoon op. Sterker nog, ik vind dat ik nu al redelijk was slijtage aan m'n zolen zie. Ik ben benieuwd hoe ze er rond oktober uitzien!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:31:27 #169
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143191280
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat m'n schoenen sowieso een jaar mee moeten gaan. Zoveel loop ik nou ook weer niet, dus de max km's zal ik niet halen. Maar na een jaar vind ik ze gewoon op. Sterker nog, ik vind dat ik nu al redelijk was slijtage aan m'n zolen zie. Ik ben benieuwd hoe ze er rond oktober uitzien!
Ik heb met mijn vorige paar 2 jaar gedaan. 1000 km. Dit paar gaat sneller aan de 1000km zitten met de 100 die ik er nu per maand loop.
Dure hobby wel, die schoenen.
Maar ik denk dat ik er binnenkort vff's bij wil :@
pi_143191366
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:31 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik heb met mijn vorige paar 2 jaar gedaan. 1000 km. Dit paar gaat sneller aan de 1000km zitten met de 100 die ik er nu per maand loop.
Met 1 paar per jaar is het nog steeds niet echt een dure hobby :P Met 2 paar eigenlijk ook niet.
pi_143191398
quote:

[..]

^O^
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:39:02 #172
155227 crew  Guppy
dus
pi_143191420
quote:

[..]

Ik zit nu rond de 500km op deze schoenen en het meeste profiel is toch wel van m'n zolen af... Nou ben ik ook niet de lichtste, maar 1000km ga ik echt niet redden op dit paar
pi_143191430
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Met 1 paar per jaar is het nog steeds niet echt een dure hobby :P Met 2 paar eigenlijk ook niet.
Voetballen is doorgaans goedkoper dan serieus hardlopen. Ik gaf, behalve de contributie en eens in de twee jaar een nieuw paar schoenen, eigenlijk niks uit aan ie sport. Behalve in de kantine natuurlijk. Die moet je niet meerekenen.
pi_143191438
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zit nu rond de 500km op deze schoenen en het meeste profiel is toch wel van m'n zolen af... Nou ben ik ook niet de lichtste, maar 1000km ga ik echt niet redden op dit paar
Weet wel dat de slijtage geen rechte lijn is. De eerste 100km zijn funest voor je zolen. Daarna gaat de slijtage veel gelijdelijker.
pi_143191587
Ik heb net nieuwe, maar zou elke maand wel een paar kunnen halen :9~

off topic; ben een beetje nerveus. Vanmiddag nieuwe (voor ons dan, hij is al een keer van iemand anders geweest) auto halen bij de dealer :o :@
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_143191597
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Voetballen is doorgaans goedkoper dan serieus hardlopen. Ik gaf, behalve de contributie en eens in de twee jaar een nieuw paar schoenen, eigenlijk niks uit aan ie sport. Behalve in de kantine natuurlijk. Die moet je niet meerekenen.
Ik zeg ook niet dat het de allergoedkoopste hobby is, maar 300 euro per jaar aan schoenen is, vergeleken met een hele hoop andere hobby's, niet echt duur.

Contributie is trouwens ook niet bepaald gratis, en de kantine hoort wat mij betreft gewoon bij de hobby "voetballen".
pi_143191696
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:50 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het de allergoedkoopste hobby is, maar 300 euro per jaar aan schoenen is, vergeleken met een hele hoop andere hobby's, niet echt duur.

Contributie is trouwens ook niet bepaald gratis, en de kantine hoort wat mij betreft gewoon bij de hobby "voetballen".
Potver. Nee, dan is voetbal de duurste hobby die er is. Uuuuuuren in de kantine zitten tanken... Wekelijks 50 euro.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:01:49 #178
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143191777
Voor mensen die nog graag een paar Brooks PureGrit zoeken, ze zijn hier stevig in de aanbieding: http://www.sportsshoes.co(...)trail-running-shoes/

En met de code SU410P schijn je nog 10% extra korting te krijgen. :o
pi_143191830
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:56 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Potver. Nee, dan is voetbal de duurste hobby die er is. Uuuuuuren in de kantine zitten tanken... Wekelijks 50 euro.
Dat ik niet meer 3 tot 4x per week in de kroeg zit is voor mij nog steeds het best-werkende excuus om geld aan (niet per se hardloopgerelateerde) meuk uit te geven :P
pi_143191969
quote:

Ik weet dat ik ze erbij wil :)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:32:48 #181
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143192408
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:54 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat is bij hele stijle afdalingen het beste denk ik, maar bij niet hele stijle kun je toch juist het beste grote stappen maken zodat je "gratis" snelheid pakt?
pi_143192510
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:32 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat is bij hele stijle afdalingen het beste denk ik, maar bij niet hele stijle kun je toch juist het beste grote stappen maken zodat je "gratis" snelheid pakt?
wel oppassen voor je knieën daarmee!
Ja doei.
pi_143192603
quote:
Ik begreep van Anna dat je altijd kleine passen moet zetten. Hoe groter de passen, hoe minder vaak dat je contact met de grond hebt, des te minder goed je je kan corrigeren als het fout zou gaan.
pi_143192619
Bij de 7^^ tilde ik alleen steeds m'n voeten op zonder echt af te zetten - beetje lastig uitleggen - maar dat beviel wel heel goed. Ik wil nog weleens "WOOOEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII" van een heuvel af, maar dan ben je eigenlijk onderaan kapot en als je dan weer naar boven wilt is dat een beetje zuur.

Alle grafiekjes en tabelletjes die ik gisteren en eergisteren in m'n scriptie heb geplempt kloppen niet :') en de 20e assessment. Gaat m'n vakantie, vrees ik.
pi_143192699
quote:

[..]

Wat denk je wat voor klappen je benen dan krijgen, heuvelaf en hoge snelheid. Ook dan kan je beter kleine passen nemen, de snelheid krijg je sowieso wel gratis. Ook met kleine pasjes kost het dan bijna geen moeite.
pi_143192879
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:46 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wat denk je wat voor klappen je benen dan krijgen, heuvelaf en hoge snelheid. Ook dan kan je beter kleine passen nemen, de snelheid krijg je sowieso wel gratis. Ook met kleine pasjes kost het dan bijna geen moeite.
Dat was het langere antwoord waar ik op m'n mobiel niet zo'n zin in had om te tikken :+
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:55:59 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143192880
Ik kreeg in Barcelona les in afdalen. Toen gingen we gedurende 3 kwartier alleen maar naar beneden. Ben de key messages alleen vergeten :o Iets met houding (schuiner) en je voeten goed optillen/afzetten. Ging lekker iig :)

Hats, je vakantie in gevaar :{ Geen steil.
pi_143192899
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:55 schreef Quoi het volgende:
Ik kreeg in Barcelona les in afdalen. Toen gingen we gedurende 3 kwartier alleen maar naar beneden. Ben de key messages alleen vergeten :o Iets met houding (schuiner) en je voeten goed optillen/afzetten. Ging lekker iig :)

Hats, je vakantie in gevaar :{ Geen steil.
Ja doei.
pi_143192934
Om nog even terug te komen op de TT (ja, spuit 11 ik weet het :') ). Het maakt mij niet zoveel uit. Ik kom uit de polder, waar ik ook veel loop. Maar ik loop ook regelmatig door Amsterdam, omdat het daar zo levendig op straat is. Heerlijk langs de grachten lopen en mensen op het terras kijken O+ .
pi_143193199
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:43 schreef hatsaflats het volgende:
Bij de 7^^ tilde ik alleen steeds m'n voeten op zonder echt af te zetten - beetje lastig uitleggen - maar dat beviel wel heel goed.
Ja, dat is dus ook heel goed. Beetje de essentie van chirunning/posehouding.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:14:16 #191
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143193371
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:40 schreef YUR het volgende:
Is Garmin Connect down?
Yup. DNS failure. Sucks.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:14:55 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143193385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:43 schreef hatsaflats het volgende:
Bij de 7^^ tilde ik alleen steeds m'n voeten op zonder echt af te zetten - beetje lastig uitleggen - maar dat beviel wel heel goed. Ik wil nog weleens "WOOOEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII" van een heuvel af, maar dan ben je eigenlijk onderaan kapot en als je dan weer naar boven wilt is dat een beetje zuur.

Alle grafiekjes en tabelletjes die ik gisteren en eergisteren in m'n scriptie heb geplempt kloppen niet :') en de 20e assessment. Gaat m'n vakantie, vrees ik.
Ik doe altijd een vrije val bij een helling, scheelt energie 8-)
pi_143193482
TdF startnummers bekend *O*

Briefing-dit-dat-alles.

ZIN IN! O+ *O*
Ja doei.
pi_143193489

Zo doe je dat dus, afdalen :s)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:20:04 #195
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143193517
Het is moeilijk te zien, maar ik denk dat dit wel een zweeffoto is.
pi_143193524
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:20 schreef Wolve000 het volgende:
Het is moeilijk te zien, maar ik denk dat dit wel een zweeffoto is.
Nèt!
Ja doei.
pi_143193536
Maar geen duimpjes, dus hij telt niet :{w
Ja doei.
pi_143193537
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
TdF startnummers bekend *O*

Briefing-dit-dat-alles.

ZIN IN! O+ *O*
De briefing is de PDF lezen :?

Maar zeker zin in ja *O*
pi_143193567
ik doe wel eens 'n rondje polder...gewoon rustig met pafje :7
pi_143193578
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:21 schreef killerkip69 het volgende:
ik doe wel eens 'n rondje polder...gewoon rustig met pafje :7
Goed man.
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:22:21 #201
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_143193579
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:19 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]

Zo doe je dat dus, afdalen :s)
Kilian?
_O_
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_143193582
quote:
1. Nood nummer : race director : +32***** Gebruik deze nummer enkel in geval van nood. Bel ons NIET om een lift terug te krijgen naar de finish omdat u moe bent!
_O-
pi_143193591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed man.
weet ik..
pi_143193691
Vandaag rustdag.. Ik word er een beetje twitchy van als het verplicht is, maar t moet wel want ik heb drie dagen achter elkaar gesport (2x sportschool en 1x lopen). Zaterdag lopen is een beetje twijfelachtig omdat ik dan een verjaardag met BBQ heb op ca 40 minuten rijden. Het jeukt :P

Wb schoenen: ik loop op dit moment op fluorescerend gele Nike Free 5.0 (eennalaatste model) en ze lopen fantastisch. In de hardloopwinkel heb ik een keer zo'n analyse laten doen en uiteindelijk toen Adidas Supernova mee naar huis genomen maar die vind ik eigenlijk helemaal niet zo fijn lopen.
Ik ben nu aan het kijken om er een paar schoenen bij te nemen aangezien ik deze ook aan heb op de sportschool dus ik denk dat ik binnenkort toch maar weer eens naar de winkel ga :)
pi_143193725
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:22 schreef Guard het volgende:

[..]

_O-
En Oranje startnummers *O*
Ja doei.
pi_143193965
*twitch* *wink* .. Garmin Service Unavailable :o *twitch*
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 11:45:46 #207
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143194312
De 100km TdF begint al om 4 uur 's-ochtends. :Z

Gelukkig begint de 50 pas om 11 uur. Tegen die tijd zijn we wel wakker en kunnen we de overachiever uitzwaaien voor z'n start. :W

Die natuurlijk alweer bijna terug is voor wij eindelijk vertrekken om 3 uur 's-middags voor ons hobbelrondje. :P
pi_143194321
Ik heb nu bijna 500km op m'n schoenen gelopen. Op sommige plekken zijn wel heel lichte slijtplekken te zien, maar denk dat ik er nog wel tijd op kan lopen.

quote:
99s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Eens in de twee jaar nieuwe schoenen is behoorlijk netjes, ik verbruik meestal 2 schoenen per seizoen. Al kan dat ook heel goed komen doordat er steeds kunstgras gebruikt wordt en voetbalschoenen dat toch minder goed kunnen hebben.
pi_143194538
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:45 schreef Wolve000 het volgende:
De 100km TdF begint al om 4 uur 's-ochtends. :Z

Gelukkig begint de 50 pas om 11 uur. Tegen die tijd zijn we wel wakker en kunnen we de overachiever uitzwaaien voor z'n start. :W

Die natuurlijk alweer bijna terug is voor wij eindelijk vertrekken om 3 uur 's-middags voor ons hobbelrondje. :P
Ik denk dat ik ga proberen om bij de start van de 50 km er al te zijn, maar ik beloof niks. Dat wordt namelijk wel vroeg vertrekken dan :o
pi_143194598
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:46 schreef Voccar het volgende:

[..]

Eens in de twee jaar nieuwe schoenen is behoorlijk netjes, ik verbruik meestal 2 schoenen per seizoen. Al kan dat ook heel goed komen doordat er steeds kunstgras gebruikt wordt en voetbalschoenen dat toch minder goed kunnen hebben.
Zoiets ja, ik had 3 paar verschillende schoenen en die konden elk 2/3 jaar wel een vervaning gebruiken
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_143194613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:53 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ga proberen om bij de start van de 50 km er al te zijn, maar ik beloof niks. Dat wordt namelijk wel vroeg vertrekken dan :o
Als je een luchtbed + slaapzak hebt kun je eventueel in onze voortent maffen de avond ervoor, dan nemen we de binnentent wel mee!
Ja doei.
pi_143194628
Wolve: we hebben die binnentent toch nog wel? Of zit die ook gewoon in de bak? :o
Ja doei.
pi_143194759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als je een luchtbed + slaapzak hebt kun je eventueel in onze voortent maffen de avond ervoor, dan nemen we de binnentent wel mee!
Thanks voor het aanbod, maar ik denk niet dat het me lukt om op vrijdag op een redelijke tijd te vertrekken.
Ik zal maar niet moeten miepen en gewoon vroeg mijn bed uit moeten komen :D
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:06:02 #214
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143194952
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja eindelijk weer eens ;) En niet alleen het hardlopen maar ook 3x per week in de sportschool op m'n werk, incl 1x yoga daar :+

/fanatiek weer wegrolt
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:07:03 #215
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143194978
Oh ja en vanaf 17-8 sale op Mizuno schoenen via limango.com :)
pi_143194986
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja eindelijk weer eens ;) En niet alleen het hardlopen maar ook 3x per week in de sportschool op m'n werk, incl 1x yoga daar :+

/fanatiek weer wegrolt
Ik zag het gister alweer op Endo ja! Jeej voor jou!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:08:08 #217
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143195015
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik zag het gister alweer op Endo ja! Jeej voor jou!
O+
Ja ik ben wel blij met m'n huidige mindset.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:08:46 #218
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143195031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef GotC het volgende:

[..]

/fanatiek weer wegrolt
Niet zo snel wegrollen. Jompel voor jou *O*
Goed bezig hoor, met sportschool en yoga erbij enzo. Goed voor de *ahum* core :+
pi_143195037
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:08 schreef GotC het volgende:

[..]

O+
^O^
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:10:50 #220
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143195090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

Niet zo snel wegrollen. Jompel voor jou *O*
Goed bezig hoor, met sportschool en yoga erbij enzo. Goed voor de *ahum* core :+
:*!
Ja dat is wel een focuspuntje :')

Oh ja en ik heb me uitgeschreven bij Haag. 2 jaar voor jan doedel contributie betalen is wel leuk geweest. Nu heb ik Yur als trainer :P
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:11:05 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143195094
* Quoi twijfelt ineens om haar persoonlijke budget van bijna 1000 euries (dat voor 1 okt op moet *O* ) voor de sportschool te gebruiken O-)

Maar toch denk ik niet dat ik regelmatig zal gaan.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:12:32 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143195140
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Oh ja en ik heb me uitgeschreven bij Haag. 2 jaar voor jan doedel contributie betalen is wel leuk geweest. Nu heb ik Yur als trainer :P
Ook leuk. Denk je niet een club je een extra stukje houvast geeft? Al is de combi - beiden lopen bij dezelfde club + een kind - misschien in praktijk wat minder florisant.
pi_143195164
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ook leuk. Denk je niet een club je een extra stukje houvast geeft? Al is de combi - beiden lopen bij dezelfde club + een kind - misschien in praktijk wat minder florisant.
Bij ons hebben enkele kinder-mensen ook besloten om bij verschillende clubs te gaan lopen ivm verschillende trainingsavonden.
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:15:10 #224
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143195238
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Quoi het volgende:

[..]

Het biedt zeker meer houvast en waarschijnlijk zal ik ook wel sneller worden (kan ook niet anders :')), maar de trainingstijden van ons zijn hetzelfde. Duuuus dan maar niet. :D

En wb sportschool, ik zou ook niet gaan. Het is dat ik alleen in de lift op m'n werk moet stappen en dat het hier echt wordt gestimuleerd om te sporten :+ Ik heb geen excuus meer!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:15:51 #225
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143195262
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bij ons hebben enkele kinder-mensen ook besloten om bij verschillende clubs te gaan lopen ivm verschillende trainingsavonden.
Dan zou ik rondjes in het Zuiderpark :r moeten gaan lopen.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:20:13 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143195376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Het biedt zeker meer houvast en waarschijnlijk zal ik ook wel sneller worden (kan ook niet anders :')), maar de trainingstijden van ons zijn hetzelfde. Duuuus dan maar niet. :D

En wb sportschool, ik zou ook niet gaan. Het is dat ik alleen in de lift op m'n werk moet stappen en dat het hier echt wordt gestimuleerd om te sporten :+ Ik heb geen excuus meer!
Fijn, zo'n werkgever ^O^

Sportschool blijft lastig idd. Ik neem me al tijden voor om een matje te kopen en de oefeningen thuis gewoon voor de TV oid te doen.

En wel af en toe even laten weten hoe het gaat hier hoor :Y
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:20:25 #227
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143195389
Fijn gotc!
Wel jammer van haag maar wie weet komt het er later nog van :))
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:22:43 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143195449
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

Fijn, zo'n werkgever ^O^

Sportschool blijft lastig idd. Ik neem me al tijden voor om een matje te kopen en de oefeningen thuis gewoon voor de TV oid te doen.

En wel af en toe even laten weten hoe het gaat hier hoor :Y
Ja het heeft toch een drempel he? Gek eigenlijk, want je hoeft alleen maar een matje te kopen en uit te rollen voor je tv :P

Ik zal het iig proberen :P Valt niet zoveel te melden helaas :D
pi_143195797
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Dan zou ik rondjes in het Zuiderpark :r moeten gaan lopen.
Westlandclub anders ofzo? Is ook niet zo ver rijden! Maargoed, als sportschool + zelf lopen ook werkt is dat natuurlijk geen 'vereiste' :P Renze weer!
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:35:13 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143195872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Westlandclub anders ofzo? Is ook niet zo ver rijden! Maargoed, als sportschool + zelf lopen ook werkt is dat natuurlijk geen 'vereiste' :P Renze weer!
Voorlopig eerst even weer fatsoenlijk leren rennen :+ En thanks!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:40:29 #231
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143196008
Woeah! Ik heb mijn eerste plasmadonatie komende woensdagavond :o Als het goed is geen klachten meer de dagen erna qua hardlopen (wat ik dus wel had met volbloed). Voor de zekerheid wel ruim (2 dagen) voor de volgende training gepland.
pi_143196022
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Voorlopig eerst even weer fatsoenlijk leren rennen :+ En thanks!
Succes en veel plezier ermee ^O^
pi_143196030
Welkom terug bij onze sekte, GotC. Op naar de sub30!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:43:15 #234
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143196067
Spuit 11 wellicht, maar hier doet Garmin Connect het gewoon (weer). Eergisteren wel problemen overigens.
pi_143196098
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef GotC het volgende:

[..]

-O-
Maar natuurlijk wel begrijpelijk. Succes met je comeback! ^O^
pi_143196143
Bijna 55 kilometer gelopen de afgelopen 7 dagen! :D

SPOILER
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:48:43 #237
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143196191
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:46 schreef mosselmossel het volgende:
Bijna 55 kilometer gelopen de afgelopen 7 dagen! :D

SPOILER
^O^
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 12:52:13 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143196273
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:40 schreef Quoi het volgende:
Woeah! Ik heb mijn eerste plasmadonatie komende woensdagavond :o Als het goed is geen klachten meer de dagen erna qua hardlopen (wat ik dus wel had met volbloed). Voor de zekerheid wel ruim (2 dagen) voor de volgende training gepland.
Oh ja! Goed idee!

Top van je en verstandig om over te stappen naar plasma :Y Daar ga ik ook voor.

En bedankt allen O+!
pi_143196304
oh ahem ik bedenk me net ineens dat ik zondag ook weer eens een wedstrijdje van de lokale FC ga bezoeken. Even goed nadenken of dat te combineren is met een retourtje Schoorl (maar ik vrees van niet :@ )
pi_143196379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:53 schreef Guard het volgende:
oh ahem ik bedenk me net ineens dat ik zondag ook weer eens een wedstrijdje van de lokale FC ga bezoeken.
Daar zou ik niet voor thuisblijven.....
pi_143196439
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:55 schreef cafca het volgende:

[..]

Daar zou ik niet voor thuisblijven.....
Nou ja, ik ga ook niet perse voor het goede spel (lol understatement _O- ), maar gewoon gezellig met wat vrienden.
En het kaartje is al gekocht.
pi_143196498
Voetbal :r
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 13:08:33 #243
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143196759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Agility *O*

:P
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 13:18:26 #244
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143197245
quote:
Leugenaar!
Door jouw voetbal moet ik zaterdag helemaal zelf naar Verweggistan reizen -O-
pi_143197559
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Leugenaar!
Door jouw voetbal moet ik zaterdag helemaal zelf naar Verweggistan reizen -O-
Ik wens je alvast heel veel sterkte toe. Ik vermaak mij morgen wel met een echte mannenbezigheid. Londen, here I come. Maar eerst nog tot middernacht werken.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 13:39:12 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143197989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik wens je alvast heel veel sterkte toe. Ik vermaak mij morgen wel met een echte mannenbezigheid. Londen, here I come. Maar eerst nog tot middernacht werken.
Het gaat wel goedkomen.
Veel plezier alvast!
pi_143198088
quote:
Tja het ijshockey seizoen is nog niet begonnen, dus het is behelpen...
pi_143198202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Guard het volgende:

[..]

Tja het ijshockey seizoen is nog niet begonnen, dus het is behelpen...
En het zijn natuurlijk wel stoere kerels.....
pi_143198471
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:45 schreef cafca het volgende:

[..]

En het zijn natuurlijk wel stoere kerels.....
Je moet niet alles geloven wat ze zingen ;)
pi_143198620
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 13:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat ze zingen ;)
Nee, inderdaad "Trots van het voetballand" is ook een beetje dubieus....
pi_143198693
Klinkt goed GotC! Jammer van Haag, maar lastig te combineren idd.

Ik heb een nieuwe broek:

Al de hele zomer naar zitten kijken, en net met 50% korting kunnen kopen :D
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:04:12 #252
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143198773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:01 schreef hatsaflats het volgende:
Klinkt goed GotC! Jammer van Haag, maar lastig te combineren idd.

Ik heb een nieuwe broek:
[ afbeelding ]

Al de hele zomer naar zitten kijken, en net met 50% korting kunnen kopen :D
Jaja, ik vind 'm leuk ^O^ online?
pi_143198917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jaja, ik vind 'm leuk ^O^ online?
Nee, bij de fysieke winkel van All4Running. Magazijn moet leeg omdat ze naar een pand 100m verderop gaan verhuizen :P
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:12:32 #254
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143200938
http://runrocknroll.compe(...)thon-race-week_76523

Maar even opgeslagen, als reminder voor begin oktober :)
pi_143201298
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:14 schreef Frsh het volgende:

[..]

Om het makkelijk te maken ik heb zeer waarschijnlijk mijn oranje auto bij mij.
pi_143201408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:32 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn. ^O^
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:38:54 #257
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143201833
Viel weer niet mee. Hoewel, had ook nog wel even door kunnen gaan (in langzaam tempo), dus het gaat eigenlijk best lekker. Ook nog een minuutje tussendoor gehuppeld, waar de cadansmeter niet echt uitkwam :D Maar ik was ervan overtuigd dat huppelen makkelijker/lichter zou zijn dan hardlopen en daar ben ik wel even van teruggekomen... Nog even verder uitblazen/uitdruppelen en dan een welverdiende douche.

Garmin rondetijden: warming up 5´ in 6:29, 3x snelle 4´ in 5:08, 5:12 en 5:22 (jahaa, te snel begonnen) en 3x rustig in 7:00, 7:05 en 7:08. Niet ontevreden over de tijden in ieder geval :)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:05:09 #258
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143206529
Dooie boel hier.
Dooie boel hier thuis ook trws

:O
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:10:44 #259
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143206717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Murmeli het volgende:
Dooie boel hier.
Dooie boel hier thuis ook trws

:O
Viel mij ook al op ja, iedereen extreem lange duurlopen aan het maken?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:13:43 #260
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143206844
Vrijdagmiddagdip. :Z

Maar het is bijna weekend!
pi_143206932
Vandaag maar eens in een wisseltempo naar huis gelopen. Het was niet zo warm en als ik mijn 10km doeltijd in oktober wil halen moet ik toch maar iets met intervallen doen. Heb telkens 1 km op 5 min/km afgewisseld met 1 km op 4 min/km. Misschien zijn dat wat grote intervallen, want zo'n snelle kilometer duurt veel te lang. Daarna lekker eentje op 5 lopen is dan wel weer heerlijk :)

https://www.endomondo.com/workouts/387472835/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_143207028
Nou, uit de categorie "SPAM HIER JE BLOG", heb ik ook weer eens een blogpost geschreven.

http://www.runeatsleeprepeat.co.uk/?p=713
Ja doei.
pi_143207201
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef flipsen het volgende:

[..]

Nee! Meetings (via Skype) en leeswerk enzo. En in de 'pauze' even een blogpost schrijven...
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:31:23 #264
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143207509
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee! Meetings (via Skype) en leeswerk enzo. En in de 'pauze' even een blogpost schrijven...
Echt? Ik lig met mijn mond open op de bank te snorken :Z LDL wordt het energetische hoogtepunt vandaag, vrees ik :+
pi_143207623
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:31 schreef Quoi het volgende:

[..]

Echt? Ik lig met mijn mond open op de bank te snorken :Z LDL wordt het energetische hoogtepunt vandaag, vrees ik :+
Ja, echt! Erg leuke meeting. En wat artikelen lezen. En nu een glaasje Lagavulin 16 :9
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:38:11 #266
387431 Frsh
pi_143207730
quote:

[..]

Ja! Laatste training voor TdF zit erop.
pi_143207767
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef Frsh het volgende:

[..]

Ja! Laatste training voor TdF zit erop.
JA GODSAMME WAAROM HEEFT NIEMAND ME GEZEGD DAT JE DAAR VOOR MOET TRAINEN :(
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:40:48 #268
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143207809
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, uit de categorie "SPAM HIER JE BLOG", heb ik ook weer eens een blogpost geschreven.

http://www.runeatsleeprepeat.co.uk/?p=713
_O-

Ik zocht een animated gif met iets als "Awesome!", maar wellicht is deze beter :D

pi_143207823
quote:

[..]

Nu verzuipen de posts over hardlopen tenminste niet zo in alle slowchat, leest best prettig.
Jack does it in real time...
pi_143207826
Ik ga vanavond maar eens geen alcohol drinken en eens een keer op tijd naar bed O-)

Vandaag terug gekomen van een weekje Plasmolen. Mijn schoonlui gingen daar heen en wij mochten gratis mee. Dat gedaan zonder al te hoge verwachtingen van het Plasmolen.
Maar wat is het daar mooi (niet zo mooi als Schoorl) maar toch erg mooi. Ze hebben zelf heuvels O+ O+ O+
pi_143207869
Ik had een erg leuke ontmoeting vandaag. Op zoek naar trailschoenen werd ik vandaag in Karlstad in een klein outdoor/sportwinkeltje vriendelijk begroet door een bebaarde Zweed die naar mijn voeten wijzend vroeg of mijn Spyridons goed bevielen. Zelf had hij ook VFF aan. Hij kon me helaas niet helpen omdat hij geen schoenen in mijn maat had, maar verder was het erg fraai wat stond uitgestald: het hele Innov-8 trailassortiment, een (Zweeds?) merk dat ik niet ken (Salming), ongeveer 15 modellen VFF, NB Minimus, en zo nog wat meer. We hebben wel nog even gebabbeld. De baard bleek zelf fervent ultratrailer te zijn en bijvoorbeeld over twee weken de Vasaloppet 90k te gaan lopen. Na wat over mijn schoensmaak gepraat te hebben kwam ie met een paar Altra zero drop aanzetten: "dat is echt wat voor jou!". Helaas niet in mijn maat, maar het gesprek was leuk en als ik hier weer ben ga ik zeker weer langs.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:44:27 #272
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143207932
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:41 schreef streamnl het volgende:
Ik ga vanavond maar eens geen alcohol drinken en eens een keer op tijd naar bed O-)

Vandaag terug gekomen van een weekje Plasmolen. Mijn schoonlui gingen daar heen en wij mochten gratis mee. Dat gedaan zonder al te hoge verwachtingen van het Plasmolen.
Maar wat is het daar mooi (niet zo mooi als Schoorl) maar toch erg mooi. Ze hebben zelf heuvels O+ O+ O+
Die beloftevan jou om een keer mee te trainen met de GVAC marathontraining was ook een loze he? 8-)
pi_143208061
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:40 schreef flipsen het volgende:

[..]

_O-

Ik zocht een animated gif met iets als "Awesome!", maar wellicht is deze beter :D

[ afbeelding ]
Ja, die zag ik ook :D O+
Ja doei.
pi_143208131
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:44 schreef SEMTEX het volgende:
Die beloftevan jou om een keer mee te trainen met de GVAC marathontraining was ook een loze he? 8-)
Nee hoor. Jullie trainen nog een aantal weken en ik doe echt wel een keertje mee. Tijd genoeg.
Dan loop ik wel een LDL op asfalt... :X
pi_143208182
Tss. nog 64 dagen volgens de site...
Ongeduldig ding. Mis je me zo erg??
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:56:52 #276
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143208297
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef streamnl het volgende:

[..]

Nee hoor. Jullie trainen nog een aantal weken en ik doe echt wel een keertje mee. Tijd genoeg.
Dan loop ik wel een LDL op asfalt... :X
We lopen regelmatig door de bossen :)
pi_143208314
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:41 schreef streamnl het volgende:

Vandaag terug gekomen van een weekje Plasmolen.
St.Jansberg, Reichswald, Groesbeekse bossen. Mijn thuisloopgebied O+
pi_143208359
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

We lopen regelmatig door de bossen :)
:o
Zeg dat dan!
Mare, heb jij een schema gekregen of krijg je per week te horen hoeveel je moet lopen?
Als je een schema hebt gekregen, kan je die dan mailen? Dan SMS ik wel wanneer ik na de TdF een keer mee ga trainen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Tju. Wist ik niet. Anders hadden we samen een rondje kunnen lopen in dat gebied. Had jij mij de mooiste plekken kunnen laten zien!
Maar het is echt tof daar _O_
En.. Lekker eten :D

(Jajaja ik weet het. Ik ben een loophoer... *) )
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 19:04:43 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143208570
De hemel gaat open op het moment dat mijn duurloopje start (niet midden in de winternacht :+ ) volgens buienradar.
pi_143208961
Nou liep ik dus gister door de bossen, maar werd dus helemaal gestoord van de complete populatie aan vliegend ongedierte. Manmanman, wat irritant. Enorm flossen na het lopen.
pi_143209184
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Na wat over mijn schoensmaak gepraat te hebben kwam ie met een paar Altra zero drop aanzetten: "dat is echt wat voor jou!".
Kom er maar in RD :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 12:08 schreef GotC het volgende:

[..]

O+
Fijn!
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij mij is ook voornamelijk de zool bij de hak aan het slijten.

In de winkel werd gezegd dat de demping na een jaar wel op was. Vandaar dat ik zei dat ik in december aan nieuwe schoenen toe denk te zijn maar als ze dan nog lekker lopen kijk ik het nog wel even aan. Ik heb er nu ruim 400km op gelopen dus wat dat betreft kan het nog wel even.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 19:24:54 #282
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143209216
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:59 schreef streamnl het volgende:

[..]

:o
Zeg dat dan!
Mare, heb jij een schema gekregen of krijg je per week te horen hoeveel je moet lopen?

Alleen de afstand ligt vast, de route volgt elke week per mail :)
pi_143209675
Voor de liefhebbers korting op de film "The unknown runner" (alleen in Amsterdam)

http://www.damloop.nl/201(...)aire-unknown-runner/
pi_143210711
8)7 Wat was dit? Ik ging voor een Snelle DuurLoop, die stond op mijn schema.
Beetje inlopen, dan 2x30 min flink tempo met 5 min rust ertussen.
Kom ik terug: uurrecord bekertje en 10 km bekertje op Endo.

Ik geloof dat ik mijn streeftijden eens wat scherper moet gaan stellen, als ik een paar 100 m was doorgelopen deze training was ik akelig dicht bij mijn streeftijd voor de 10 EM gekomen :o

Maar het was wel lekker *G*
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:18:41 #285
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143211388
18e op de Fok-lijst, hm... morgen badminton, zondag nog 45 minuutjes hobbelen. Wordt in ieder geval een persoonlijk weekrecord :Y

Voor het eerst vandaag na het douchen niet de benen met koud water afgespoeld, benieuwd of ik het verschil ga merken. Voel ze nu wel behoorlijk eigenlijk, dus dat belooft wat :X

Guard, ik zag nergens 5 minuten rust hoor _O-
pi_143211461
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:59 schreef streamnl het volgende:

[..]

Tju. Wist ik niet. Anders hadden we samen een rondje kunnen lopen in dat gebied. Had jij mij de mooiste plekken kunnen laten zien!
Maar het is echt tof daar _O_
En.. Lekker eten :D

(Jajaja ik weet het. Ik ben een loophoer... *) )
Ik was de afgelopen twee weken niet thuis :) Maar volgende keer geef je maar een seintje.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2014 20:20:47 ]
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:41:20 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143212438
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

JA GODSAMME WAAROM HEEFT NIEMAND ME GEZEGD DAT JE DAAR VOOR MOET TRAINEN :(
dat hoeft ook niet, of je moet de 100 km willen doen...
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:45:09 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143212614
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:41 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Nu verzuipen de posts over hardlopen tenminste niet zo in alle slowchat, leest best prettig.
dat dus ;)
vroeger werden we hier nog wel eens op de vingers getikt als er teveel slow chat was..... maar ja, vroeger.....
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:51:06 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_143212833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef Nanook24 het volgende:
Bij mij is ook voornamelijk de zool bij de hak aan het slijten.

In de winkel werd gezegd dat de demping na een jaar wel op was. Vandaar dat ik zei dat ik in december aan nieuwe schoenen toe denk te zijn maar als ze dan nog lekker lopen kijk ik het nog wel even aan. Ik heb er nu ruim 400km op gelopen dus wat dat betreft kan het nog wel even.
Bij mij slijten ze juist aan de voorkant. Van m'n tenen tot aan de bal van m'n voet, aan de hak is niks te zien. Daar zit alle profiel nog op :')
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:57:17 #290
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143213050
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat dus ;)
vroeger werden we hier nog wel eens op de vingers getikt als er teveel slow chat was..... maar ja, vroeger.....
Vroeger, toen de bierkratjes nog van hout waren, en je moest zuipen om het vuur aan te houden.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:00:06 #291
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143213159
Deze vond ik ook wel leuk: Vroeger, toen de wasmachines nog tieten hadden _O-

:@ (en in huize Flipsen doet Flipsen de was... -O- )
pi_143213287
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat hoeft ook niet, of je moet de 100 km willen doen...
oooooh...gelukkig!
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:03:41 #293
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143213305
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:00 schreef flipsen het volgende:
Deze vond ik ook wel leuk: Vroeger, toen de wasmachines nog tieten hadden _O-

:@ (en in huize Flipsen doet Flipsen de was... -O- )
ik hoop dat door het hardlopen je man boobs wat geslonken zijn......
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:10:49 #294
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143213564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik hoop dat door het hardlopen je man boobs wat geslonken zijn......
:Y
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:17:04 #295
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143213815
Mooie cijfertjes: 1u11 gelopen en 11 km. En een beetje nuttig genetwerkt 8-)

Weekend oO<
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:18:04 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143213853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:17 schreef Quoi het volgende:

Weekend oO<
= LDL
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:19:56 #297
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143213930
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

= LDL
Dat ja :Y Zondag wéér.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:24:30 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143214113
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat ja :Y Zondag wéér.
ik mag zo dierkt weer maar eerst even c_/ om wakker te worden
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:37:55 #299
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_143214684
quote:
Mijn ranglijst van favoriete loopgebieden, van meest favoriet naar minst favorie
De mijne:
1. Bos ende heide
2. Langs beekjes en meren
3. Uiterwaarden en dijken
4. Bergen en heuvellandschappen
5. Duinen en strand
6. Polders
7. Niet lopen
8. Lopen op een loopband
9. Lopen door Zoetermeer (exclusief de Balijbrug)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:46:01 #300
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143215114
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik pak binnenkort eens de agenda erbij. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')