SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nanook24 op 07-08-2014 21:03:44 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hmm...misschien had waar loop jij beter geweest. Nouja, volgende keer beter.
Voor de DtD by night mensen. De starttijden zijn bekend. (Moeten we alleen nog wel even een startnummer krijgen!)
http://www.damloop.nl/damloop-by-night/start-finish/"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Zeker, heerlijk. Ook om te fietsenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:57 schreef Danter het volgende:
[..]
Polder..lekker lopen door de polder.. in alle rust.. lekker vlak.. gezellige koetjes en kassen.. als ik bij mijn ouders ben dan vind ik het heerlijk! Ben wat dat betreft wel echt een kind van de Polder haha hoewel in nu lopen in het Centrum van Amsterdam ook super leuk vind!
Werk wel in Amsterdam, maar dit trekt mij nu niet echt om er rustig te gaan lopen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Rennen in Amsterdam went.. ik loop s'ochtends of s'avonds langs de rand van t centrum en dan via artisquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, heerlijk. Ook om te fietsen
Werk wel in Amsterdam, maar dit trekt mij nu niet echt om er rustig te gaan lopen.naar huis.. of n rondje Amstel.. altijd druk dus je rondje is zo voorbij.. wel kan je nooit echt lekker op "snelheid" komen als je het centrum loopt omdat er altijd wel een voetganger/stoplicht/fietser of toerist op je pad komt
![]()
Werk in Westpoortquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:08 schreef Danter het volgende:
[..]
Rennen in Amsterdam went.. ik loop s'ochtends of s'avonds langs de rand van t centrum en dan via artisnaar huis.. of n rondje Amstel.. altijd druk dus je rondje is zo voorbij.. wel kan je nooit echt lekker op "snelheid" komen als je het centrum loopt omdat er altijd wel een voetganger/stoplicht/fietser of toerist op je pad komt
Als het ergens dood is, is het daar wel.
Sowieso zolang mijn knie nog in puin blijft gaan blijf ik voorlopig wel binnen de sportschool lopen.
Fiets wel door de polder, etc.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Om de vraag te beantwoorden: geen van beide!
Heuvels en landelijk!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Welke van de 5quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ohja dat is ook nog Amsterdam natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk in Westpoort
Als het ergens dood is, is het daar wel.
Sowieso zolang mijn knie nog in puin blijft gaan blijf ik voorlopig wel binnen de sportschool lopen.
Fiets wel door de polder, etc.dat is inderdaad wel een beetje dooie boel!
Fietsen door de polder is ook mooi! leuk door de polder alle verschillende dorpjes om leiden aandoen.. fietsen langs de ringvaart is ook erg leuk!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 16:25:09 ]![]()
En ik maar denken dat je bij Murmeli om de hoek woonde.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:32 schreef Jero_nimo het volgende:
http://www.outsideonline.(...).html?linkId=9170592
Handige tips!
Ja doei.![]()
Dit is echt onvoorstelbaarEn deze dat dat ook nog genoemd moet wordenquote:DO NOT be rude to volunteers. Thank them for being there and show your appreciation. Acknowledge them. I have seen some appalling rudeness at stations, such as a runner yelling at a volunteer to get out of a chair because he wanted to sit down, or another runner yelling because she had to wait a few moments for the soup pot to be refilled. This is totally unacceptable. Those helping out at aid stations are people, volunteering their personal time for you. Treat them with the respect they deserve.quote:DO NOT lose sight of your humanity. If a runner rolls an ankle, take the time to offer your help. If someone is struggling, ask if he or she needs water or salt or if there is anything you can do. If someone is in distress, dont forget that this is a hobby. Do not become numb to your fellow racers. Once, during a 50-mile race, I came upon a competitor who, at 25K, had fallen and possibly broken a bone. I was with a friend, who stayed with him, and I ran ahead to the aid station to alert them. During Western States 2013, I saw one of my top competitors, Cameron Clayton, take the wrong road. Letting him make that mistake would certainly be no way to win. We all yelled to get him back on course. There are certain graces that must always be maintained, in racing as in life, even among your toughest competitors.Ja doei.![]()
Zat mensen die alles doen om te winnen ja...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is echt onvoorstelbaar
[..]
En deze dat dat ook nog genoemd moet worden
[..]Gelukkig zelf nog nooit iemand zien verongelukken, maar al wel wat lopers voor me het goede pad opgestuurd.
En altijd een gezellig praatje maken bij de verzorgingsposten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:32 schreef Jero_nimo het volgende:
http://www.outsideonline.(...).html?linkId=9170592
Handige tips!Dit lijken me tips die voor het grootste deel (behalve misschien het deel over voeding) niet alleen voor ultra's maar voor alle hardloopwedstrijden van toepassing zijn.
![]()
Oh. Yeah.
Training van gisteravond ingehaald. Voor het eerst een volwaardige intervaltraining in m'n eentje gedaan. Lekker warm moment van de dag, dus dwars door Clingendael gecrosst om redelijk uit de zon te blijven.
10 min inlopen
2x (2'-4'-6'-2') / T = 10km / P = 1' / SP = 5'
11 min uitlopen
Laatste serie ging wat constanter dan de eerste, zie ik aan de laptimes. Maar vooral: lekker gelopen, trots dat ik in m'n eentje wel degelijk kan intervallen en blij met weer bijna 9km in de benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Net aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:23 schreef Danter het volgende:
[..]
Ohja dat is ook nog Amsterdam natuurlijkdat is inderdaad wel een beetje dooie boel!
Fietsen door de polder is ook mooi! leuk door de polder alle verschillende dorpjes om leiden aandoen.. fietsen langs de ringvaart is ook erg leuk!
Genoeg plaatsjes en paden. Voor mij is Braassemer wat dichterbij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Yuki het volgende:
Oh. Yeah.
Training van gisteravond ingehaald. Voor het eerst een volwaardige intervaltraining in m'n eentje gedaan. Lekker warm moment van de dag, dus dwars door Clingendael gecrosst om redelijk uit de zon te blijven.
10 min inlopen
11 min uitlopen
Laatste serie ging wat constanter dan de eerste, zie ik aan de laptimes. Maar vooral: lekker gelopen, trots dat ik in m'n eentje wel degelijk kan intervallen en blij met weer bijna 9km in de benen.Lekker bezig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Yuki het volgende:
Oh. Yeah.
10 min inlopen
11 min uitlopen
Laatste serie ging wat constanter dan de eerste, zie ik aan de laptimes. Maar vooral: lekker gelopen, trots dat ik in m'n eentje wel degelijk kan intervallen en blij met weer bijna 9km in de benen.Goed dat het je lukt om een volgens mij zware intervaltraining in je eentje te lopen. Ik heb daar altijd wel moeite mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 minuut pauze bij intervallen op 10km tempo lijkt me behoorlijk pittig. Wij deden gisteren een beetje een vergelijkbare training maar dan met 2 x zo lange pauze. En dat was al zwaar. Inderdaad goed bezig dus
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.B. op 07-08-2014 17:30:53 ]![]()
Zo, even mijn irritaties uit de WLWW gehaald.Er stonden wat [code]'s te veel en een [/b] te weinig.
Staat iedereen er in met de loopjes die ze er in willen hebben?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Thanks!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Goed dat het je lukt om een volgens mij zware intervaltraining in je eentje te lopen. Ik heb daar altijd wel moeite mee.
1 minuut pauze bij intervallen op 10km tempo lijkt me behoorlijk pittig. Wij deden gisteren een beetje een vergelijkbare training maar dan met 2 x zo lange pauze. En dat was al zwaar. Inderdaad goed bezig dus
Ik heb gedaan wat op programma van Haag stondDus kan wel kloppen dat het vergelijkbaar was
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooi werkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:53 schreef Nanook24 het volgende:
Zo, even mijn irritaties uit de WLWW gehaald.Er stonden wat [code]'s te veel en een [/b] te weinig.
Staat iedereen er in met de loopjes die ze er in willen hebben?![]()
Het was een beetje een rommeltje geworden ja.![]()
En een antwoord op de topic-titel: ik loop eerst 1,5 door de stad (nou ja, stad) en dan ben ik in het Amsterdamse bos en loop daar de rest van de km's. Ik loop ook wel eens in de polder naar het volgende dorp en langs de Amstel.![]()
Dat was puur toeval hoor; ik zit niet bij 'de wegatletiek' maar bij de 'recreanten'.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb gedaan wat op programma van Haag stondDus kan wel kloppen dat het vergelijkbaar was
We volgen dus geen centraal schema, maar doen waar onze trainer zin in heeft. Of, zoals nu, volgen we het marathonschema dat hij voor iemand in de groep heeft gemaakt.
Wat nu precies het verschil is tussen ' de weg' en ' de recreanten' heeft trouwens nog niemand me bij Haag kunnen uitleggen.![]()
Een licentie?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:16 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dat was puur toeval hoor; ik zit niet bij 'de wegatletiek' maar bij de 'recreanten'.We volgen dus geen centraal schema, maar doen waar onze trainer zin in heeft. Of, zoals nu, volgen we het marathonschema dat hij voor iemand in de groep heeft gemaakt.
Wat nu precies het verschil is tussen ' de weg' en ' de recreanten' heeft trouwens nog niemand me bij Haag kunnen uitleggen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn ranglijst van favoriete loopgebieden, van meest favoriet naar minst favoriet
1. Duinnatuurgebieden (aan zee)
2. Bosrijke gebieden
3. Parkachtigen
4. Rustige delen van oude binnensteden
5. Industrieterreinen Zoetermeer (lees: Zoetermeer)
6. Loopband in een benauwd varkenshok
7. Open polders met lange rechte stukken![]()
Haha, ik heb echt duizend keer liever open polders dan industrieterreinen of loopbandenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn ranglijst van favoriete loopgebieden, van meest favoriet naar minst favoriet
2. Bosrijke gebieden
3. Parkachtigen
7. Open polders met lange rechte stukkenMisschien zelfs liever dan een park, al zijn de parken in Utrecht vooral te klein, verder niet heel vervelend of zo.
Stadsrand met duizend stoplichten is ook geen favoriet
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een stukje lopen door een open polder is vergelijkbaar met een bezoek aan een meubelboulevard op 2e Pinksterdag of de Apenheul op donderdag. Daar word ik niet per se heel gelukkig van.![]()
Volgens mij heb je een enorm trauma opgelopen van de Ronde Hoeploopquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Zwabberhark het volgende:
2. Bosrijke gebieden
3. Parkachtigen
7. Open polders met lange rechte stukken
Ik ga hem binnenkort lopen als trainingsrondje voor de Damloop, hopelijk met iets beter weer dan jij had.![]()
11 graden, windkracht 6, apocalyptische hoeveelheden regen en kleding die steeds zwaarder werd. Ja, dat was best pittig. Al chargeer ik wel een beetje, want op zich was die wedstrijd verder best aardig om een keertje gelopen te hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:37 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een enorm trauma opgelopen van de Ronde Hoeploop![]()
Have funquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:39 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Klaar om naar het bos te gaan. Nu nog even op m'n taxi wachten.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yuki mooie training!
Ik weet niet hoe je het landschap categoriseert rondom Delft-Schipluiden-De Lier-'t Woudt-Wateringen. Dát is mijn favo loopgebied. Niet echt stad, niet echt polder, gewoon...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Een stukje lopen door een open polder is vergelijkbaar met een bezoek aan een meubelboulevard op 2e Pinksterdag of de Apenheul op donderdag. Daar word ik niet per se heel gelukkig van.![]()
![]()
Nu je het toch vraagt, kan je mij bij corniel zetten op 14 december.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:53 schreef Nanook24 het volgende:
Staat iedereen er in met de loopjes die ze er in willen hebben?![]()
Done (Ik heb even aangenomen dat je ook een M loopt, klopt dat?)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nu je het toch vraagt, kan je mij bij corniel zetten op 14 december."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik lees nog steeds Hondepoeploopquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:37 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een enorm trauma opgelopen van de Ronde Hoeploop
Ik ga hem binnenkort lopen als trainingsrondje voor de Damloop, hopelijk met iets beter weer dan jij had.![]()
![]()
Daar heb ik me wel voor ingeschreven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Done (Ik heb even aangenomen dat je ook een M loopt, klopt dat?)![]()
![]()
Ik loop voornamelijk door de polder, deze begint zowat bij mij voor de deur. Dat is dan wel zo makkelijk. regelmatig duik ik het bos in met voorliefde voor MTB paden, heerlijk onverhard met klimmen en dalen en echt midden door het bos heen.
In de stad lopen vind ik echt veel te lastig, moeten stoppen voor verkeerslichten en meer uitkijken dat je niet wordt aangereden. Alhoewel ik net midden in de polder ook bijna werd aangereden doordat iemand zijn telefoon belangrijker vond dan voor zich te kijken.![]()
![]()
Waar ik woon/loop is intussen wel duidelijk geloof ikIn de stad lijkt me vreselijk, iedere keer moeten stoppen, goed uitkijken, niet echt lekker lopen zo denk ik. Park ligt eraan, als je om de haverklap omver gefietst wordt of het is file-lopen, zoek ik toch liever de polder denk ik. Vooral omdat het lekker recht-toe-recht-aan is, zonder kloteheuvels
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Inschrijven kan in de kantine van AV Horror op het Schuttersveld te Sneek.
Geweldige naam voor een AV.
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Een stukje lopen door een open polder is vergelijkbaar met een bezoek aan een meubelboulevard op 2e Pinksterdag of de Apenheul op donderdag. Daar word ik niet per se heel gelukkig van.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mensen die vorig jaar meededen aan de Hoge Veluwe Loop (niet de trail): hoe makkelijk is het om daar een parkeerplaats te vinden op een redelijk acceptabele afstand van de start?![]()
Het jaar daarvoor was het prima te doen en alles goed geregeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Mensen die vorig jaar meededen aan de Hoge Veluwe Loop (niet de trail): hoe makkelijk is het om daar een parkeerplaats te vinden op een redelijk acceptabele afstand van de start?![]()
Het gaat over favo loop gebieden, leuk, want ik ga verhuizen naar mijn favo loop gebied: het bos![]()
Stream kent het gebied wel denk ik.
Drukke week gehad, vooral in mijn hoofdMorgen komt mijn mevrouw weer thuis en dan kunnen we het samen vieren! Gisteren ook heerlijk gelopen trouwens. Ik ben gemaakt voor lopen in de regen denk ik, dan voelt mijn lijf ook lekkerder dan in de hitte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastische naam!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Inschrijven kan in de kantine van AV Horror op het Schuttersveld te Sneek.
Geweldige naam voor een AV.
![]()
Wheee! September is al best snel ook xD ik vind het maar irritant dat ik niet weet welke tijd ik heb opgegevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef Nanook24 het volgende:
Hmm...misschien had waar loop jij beter geweest. Nouja, volgende keer beter.
Voor de DtD by night mensen. De starttijden zijn bekend. (Moeten we alleen nog wel even een startnummer krijgen!)
http://www.damloop.nl/damloop-by-night/start-finish/![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: