Mooi werkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:53 schreef Nanook24 het volgende:
Zo, even mijn irritaties uit de WLWW gehaald.Er stonden wat [code]'s te veel en een [/b] te weinig.
Staat iedereen er in met de loopjes die ze er in willen hebben?
Dat was puur toeval hoor; ik zit niet bij 'de wegatletiek' maar bij de 'recreanten'.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb gedaan wat op programma van Haag stondDus kan wel kloppen dat het vergelijkbaar was
Een licentie?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:16 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dat was puur toeval hoor; ik zit niet bij 'de wegatletiek' maar bij de 'recreanten'.We volgen dus geen centraal schema, maar doen waar onze trainer zin in heeft. Of, zoals nu, volgen we het marathonschema dat hij voor iemand in de groep heeft gemaakt.
Wat nu precies het verschil is tussen ' de weg' en ' de recreanten' heeft trouwens nog niemand me bij Haag kunnen uitleggen.
Haha, ik heb echt duizend keer liever open polders dan industrieterreinen of loopbandenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn ranglijst van favoriete loopgebieden, van meest favoriet naar minst favoriet
1. Duinnatuurgebieden (aan zee)
2. Bosrijke gebieden
3. Parkachtigen
4. Rustige delen van oude binnensteden
5. Industrieterreinen Zoetermeer (lees: Zoetermeer)
6. Loopband in een benauwd varkenshok
7. Open polders met lange rechte stukken
Volgens mij heb je een enorm trauma opgelopen van de Ronde Hoeploopquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn ranglijst van favoriete loopgebieden, van meest favoriet naar minst favoriet
1. Duinnatuurgebieden (aan zee)
2. Bosrijke gebieden
3. Parkachtigen
4. Rustige delen van oude binnensteden
5. Industrieterreinen Zoetermeer (lees: Zoetermeer)
6. Loopband in een benauwd varkenshok
7. Open polders met lange rechte stukken
11 graden, windkracht 6, apocalyptische hoeveelheden regen en kleding die steeds zwaarder werd. Ja, dat was best pittig. Al chargeer ik wel een beetje, want op zich was die wedstrijd verder best aardig om een keertje gelopen te hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:37 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een enorm trauma opgelopen van de Ronde Hoeploop
Have funquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:39 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Klaar om naar het bos te gaan. Nu nog even op m'n taxi wachten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Een stukje lopen door een open polder is vergelijkbaar met een bezoek aan een meubelboulevard op 2e Pinksterdag of de Apenheul op donderdag. Daar word ik niet per se heel gelukkig van.
Nu je het toch vraagt, kan je mij bij corniel zetten op 14 december.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:53 schreef Nanook24 het volgende:
Zo, even mijn irritaties uit de WLWW gehaald.Er stonden wat [code]'s te veel en een [/b] te weinig.
Staat iedereen er in met de loopjes die ze er in willen hebben?
Done (Ik heb even aangenomen dat je ook een M loopt, klopt dat?)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nu je het toch vraagt, kan je mij bij corniel zetten op 14 december.
Ik lees nog steeds Hondepoeploopquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:37 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een enorm trauma opgelopen van de Ronde Hoeploop
Ik ga hem binnenkort lopen als trainingsrondje voor de Damloop, hopelijk met iets beter weer dan jij had.
Daar heb ik me wel voor ingeschreven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Done (Ik heb even aangenomen dat je ook een M loopt, klopt dat?)
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Een stukje lopen door een open polder is vergelijkbaar met een bezoek aan een meubelboulevard op 2e Pinksterdag of de Apenheul op donderdag. Daar word ik niet per se heel gelukkig van.
Het jaar daarvoor was het prima te doen en alles goed geregeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Mensen die vorig jaar meededen aan de Hoge Veluwe Loop (niet de trail): hoe makkelijk is het om daar een parkeerplaats te vinden op een redelijk acceptabele afstand van de start?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastische naam!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Inschrijven kan in de kantine van AV Horror op het Schuttersveld te Sneek.
Geweldige naam voor een AV.
Wheee! September is al best snel ook xD ik vind het maar irritant dat ik niet weet welke tijd ik heb opgegevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef Nanook24 het volgende:
Hmm...misschien had waar loop jij beter geweest. Nouja, volgende keer beter.
Voor de DtD by night mensen. De starttijden zijn bekend. (Moeten we alleen nog wel even een startnummer krijgen!)
http://www.damloop.nl/damloop-by-night/start-finish/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |