Ik zeg ook niet dat het de allergoedkoopste hobby is, maar 300 euro per jaar aan schoenen is, vergeleken met een hele hoop andere hobby's, niet echt duur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Voetballen is doorgaans goedkoper dan serieus hardlopen. Ik gaf, behalve de contributie en eens in de twee jaar een nieuw paar schoenen, eigenlijk niks uit aan ie sport. Behalve in de kantine natuurlijk. Die moet je niet meerekenen.
Potver. Nee, dan is voetbal de duurste hobby die er is. Uuuuuuren in de kantine zitten tanken... Wekelijks 50 euro.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het de allergoedkoopste hobby is, maar 300 euro per jaar aan schoenen is, vergeleken met een hele hoop andere hobby's, niet echt duur.
Contributie is trouwens ook niet bepaald gratis, en de kantine hoort wat mij betreft gewoon bij de hobby "voetballen".
Dat ik niet meer 3 tot 4x per week in de kroeg zit is voor mij nog steeds het best-werkende excuus om geld aan (niet per se hardloopgerelateerde) meuk uit te gevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver. Nee, dan is voetbal de duurste hobby die er is. Uuuuuuren in de kantine zitten tanken... Wekelijks 50 euro.
Ik weet dat ik ze erbij wilquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:31 schreef Murmeli het volgende:
Maar ik denk dat ik er binnenkort vff's bij wil
Dat is bij hele stijle afdalingen het beste denk ik, maar bij niet hele stijle kun je toch juist het beste grote stappen maken zodat je "gratis" snelheid pakt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Moet je het filmpje ook wel bekijkenKorte pasjes, goed kijken waar je je voeten neerzet en gewoon lekker laten gaan. Maar tuurlijk mag je de volgende keer mee!
wel oppassen voor je knieën daarmee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is bij hele stijle afdalingen het beste denk ik, maar bij niet hele stijle kun je toch juist het beste grote stappen maken zodat je "gratis" snelheid pakt?
Ik begreep van Anna dat je altijd kleine passen moet zetten. Hoe groter de passen, hoe minder vaak dat je contact met de grond hebt, des te minder goed je je kan corrigeren als het fout zou gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat is bij hele stijle afdalingen het beste denk ik, maar bij niet hele stijle kun je toch juist het beste grote stappen maken zodat je "gratis" snelheid pakt?
Wat denk je wat voor klappen je benen dan krijgen, heuvelaf en hoge snelheid. Ook dan kan je beter kleine passen nemen, de snelheid krijg je sowieso wel gratis. Ook met kleine pasjes kost het dan bijna geen moeite.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat was het langere antwoord waar ik op m'n mobiel niet zo'n zin in had om te tikkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat denk je wat voor klappen je benen dan krijgen, heuvelaf en hoge snelheid. Ook dan kan je beter kleine passen nemen, de snelheid krijg je sowieso wel gratis. Ook met kleine pasjes kost het dan bijna geen moeite.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:55 schreef Quoi het volgende:
Ik kreeg in Barcelona les in afdalen. Toen gingen we gedurende 3 kwartier alleen maar naar beneden. Ben de key messages alleen vergetenIets met houding (schuiner) en je voeten goed optillen/afzetten. Ging lekker iig
Hats, je vakantie in gevaarGeen steil.
Ja, dat is dus ook heel goed. Beetje de essentie van chirunning/posehouding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:43 schreef hatsaflats het volgende:
Bij de 7^^ tilde ik alleen steeds m'n voeten op zonder echt af te zetten - beetje lastig uitleggen - maar dat beviel wel heel goed.
Yup. DNS failure. Sucks.quote:
Ik doe altijd een vrije val bij een helling, scheelt energiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:43 schreef hatsaflats het volgende:
Bij de 7^^ tilde ik alleen steeds m'n voeten op zonder echt af te zetten - beetje lastig uitleggen - maar dat beviel wel heel goed. Ik wil nog weleens "WOOOEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII" van een heuvel af, maar dan ben je eigenlijk onderaan kapot en als je dan weer naar boven wilt is dat een beetje zuur.
Alle grafiekjes en tabelletjes die ik gisteren en eergisteren in m'n scriptie heb geplempt kloppen nieten de 20e assessment. Gaat m'n vakantie, vrees ik.
Nèt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:20 schreef Wolve000 het volgende:
Het is moeilijk te zien, maar ik denk dat dit wel een zweeffoto is.
De briefing is de PDF lezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
TdF startnummers bekend![]()
Briefing-dit-dat-alles.
ZIN IN!![]()
Goed man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:21 schreef killerkip69 het volgende:
ik doe wel eens 'n rondje polder...gewoon rustig met pafje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |