Kilian?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:19 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe je dat dus, afdalen
quote:1. Nood nummer : race director : +32***** Gebruik deze nummer enkel in geval van nood. Bel ons NIET om een lift terug te krijgen naar de finish omdat u moe bent!
Eens in de twee jaar nieuwe schoenen is behoorlijk netjes, ik verbruik meestal 2 schoenen per seizoen. Al kan dat ook heel goed komen doordat er steeds kunstgras gebruikt wordt en voetbalschoenen dat toch minder goed kunnen hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Voetballen is doorgaans goedkoper dan serieus hardlopen. Ik gaf, behalve de contributie en eens in de twee jaar een nieuw paar schoenen, eigenlijk niks uit aan ie sport. Behalve in de kantine natuurlijk. Die moet je niet meerekenen.
Ik denk dat ik ga proberen om bij de start van de 50 km er al te zijn, maar ik beloof niks. Dat wordt namelijk wel vroeg vertrekken danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:45 schreef Wolve000 het volgende:
De 100km TdF begint al om 4 uur 's-ochtends.![]()
Gelukkig begint de 50 pas om 11 uur. Tegen die tijd zijn we wel wakker en kunnen we de overachiever uitzwaaien voor z'n start.
Die natuurlijk alweer bijna terug is voor wij eindelijk vertrekken om 3 uur 's-middags voor ons hobbelrondje.
Zoiets ja, ik had 3 paar verschillende schoenen en die konden elk 2/3 jaar wel een vervaning gebruikenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:46 schreef Voccar het volgende:
[..]
Eens in de twee jaar nieuwe schoenen is behoorlijk netjes, ik verbruik meestal 2 schoenen per seizoen. Al kan dat ook heel goed komen doordat er steeds kunstgras gebruikt wordt en voetbalschoenen dat toch minder goed kunnen hebben.
Als je een luchtbed + slaapzak hebt kun je eventueel in onze voortent maffen de avond ervoor, dan nemen we de binnentent wel mee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga proberen om bij de start van de 50 km er al te zijn, maar ik beloof niks. Dat wordt namelijk wel vroeg vertrekken dan
Thanks voor het aanbod, maar ik denk niet dat het me lukt om op vrijdag op een redelijke tijd te vertrekken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je een luchtbed + slaapzak hebt kun je eventueel in onze voortent maffen de avond ervoor, dan nemen we de binnentent wel mee!
Ja eindelijk weer eensquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Groot voordeel van die kilometerknallerts. Ik loop op het moment ook lekker met de marathonlopers (en ook wat ultras) en die lopen tenminste een beetje normaal qua tempo![]()
Maar je hebt weer gelopen![]()
En Yur, geduld, vrees ik. Je wederhelft daarentegen heeft de spirit er weer in
Ik zag het gister alweer op Endo ja! Jeej voor jou!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer eensEn niet alleen het hardlopen maar ook 3x per week in de sportschool op m'n werk, incl 1x yoga daar
/fanatiek weer wegrolt
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zag het gister alweer op Endo ja! Jeej voor jou!
Niet zo snel wegrollen. Jompel voor jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer eensEn niet alleen het hardlopen maar ook 3x per week in de sportschool op m'n werk, incl 1x yoga daar
/fanatiek weer wegrolt
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja ik ben wel blij met m'n huidige mindset.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Niet zo snel wegrollen. Jompel voor jou![]()
Goed bezig hoor, met sportschool en yoga erbij enzo. Goed voor de *ahum* core
Ook leuk. Denk je niet een club je een extra stukje houvast geeft? Al is de combi - beiden lopen bij dezelfde club + een kind - misschien in praktijk wat minder florisant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef GotC het volgende:
[..]!
Ja dat is wel een focuspuntje![]()
Oh ja en ik heb me uitgeschreven bij Haag. 2 jaar voor jan doedel contributie betalen is wel leuk geweest. Nu heb ik Yur als trainer
Bij ons hebben enkele kinder-mensen ook besloten om bij verschillende clubs te gaan lopen ivm verschillende trainingsavonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook leuk. Denk je niet een club je een extra stukje houvast geeft? Al is de combi - beiden lopen bij dezelfde club + een kind - misschien in praktijk wat minder florisant.
Het biedt zeker meer houvast en waarschijnlijk zal ik ook wel sneller worden (kan ook niet andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook leuk. Denk je niet een club je een extra stukje houvast geeft? Al is de combi - beiden lopen bij dezelfde club + een kind - misschien in praktijk wat minder florisant.
Dan zou ik rondjes in het Zuiderparkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij ons hebben enkele kinder-mensen ook besloten om bij verschillende clubs te gaan lopen ivm verschillende trainingsavonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |