Fijn, zo'n werkgeverquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Het biedt zeker meer houvast en waarschijnlijk zal ik ook wel sneller worden (kan ook niet anders), maar de trainingstijden van ons zijn hetzelfde. Duuuus dan maar niet.
En wb sportschool, ik zou ook niet gaan. Het is dat ik alleen in de lift op m'n werk moet stappen en dat het hier echt wordt gestimuleerd om te sportenIk heb geen excuus meer!
Ja het heeft toch een drempel he? Gek eigenlijk, want je hoeft alleen maar een matje te kopen en uit te rollen voor je tvquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Fijn, zo'n werkgever![]()
Sportschool blijft lastig idd. Ik neem me al tijden voor om een matje te kopen en de oefeningen thuis gewoon voor de TV oid te doen.
En wel af en toe even laten weten hoe het gaat hier hoor
Westlandclub anders ofzo? Is ook niet zo ver rijden! Maargoed, als sportschool + zelf lopen ook werkt is dat natuurlijk geen 'vereiste'quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan zou ik rondjes in het Zuiderparkmoeten gaan lopen.
Voorlopig eerst even weer fatsoenlijk leren rennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Westlandclub anders ofzo? Is ook niet zo ver rijden! Maargoed, als sportschool + zelf lopen ook werkt is dat natuurlijk geen 'vereiste'Renze weer!
Succes en veel plezier ermeequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Voorlopig eerst even weer fatsoenlijk leren rennenEn thanks!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef GotC het volgende:
[..]!
Ja dat is wel een focuspuntje![]()
Oh ja en ik heb me uitgeschreven bij Haag. 2 jaar voor jan doedel contributie betalen is wel leuk geweest. Nu heb ik Yur als trainer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:46 schreef mosselmossel het volgende:
Bijna 55 kilometer gelopen de afgelopen 7 dagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Oh ja! Goed idee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:40 schreef Quoi het volgende:
Woeah! Ik heb mijn eerste plasmadonatie komende woensdagavondAls het goed is geen klachten meer de dagen erna qua hardlopen (wat ik dus wel had met volbloed). Voor de zekerheid wel ruim (2 dagen) voor de volgende training gepland.
Daar zou ik niet voor thuisblijven.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:53 schreef Guard het volgende:
oh ahem ik bedenk me net ineens dat ik zondag ook weer eens een wedstrijdje van de lokale FC ga bezoeken.
Nou ja, ik ga ook niet perse voor het goede spel (lol understatementquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar zou ik niet voor thuisblijven.....
Leugenaar!quote:
Ik wens je alvast heel veel sterkte toe. Ik vermaak mij morgen wel met een echte mannenbezigheid. Londen, here I come. Maar eerst nog tot middernacht werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leugenaar!
Door jouw voetbal moet ik zaterdag helemaal zelf naar Verweggistan reizen
Het gaat wel goedkomen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik wens je alvast heel veel sterkte toe. Ik vermaak mij morgen wel met een echte mannenbezigheid. Londen, here I come. Maar eerst nog tot middernacht werken.
Tja het ijshockey seizoen is nog niet begonnen, dus het is behelpen...quote:
En het zijn natuurlijk wel stoere kerels.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja het ijshockey seizoen is nog niet begonnen, dus het is behelpen...
Je moet niet alles geloven wat ze zingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:45 schreef cafca het volgende:
[..]
En het zijn natuurlijk wel stoere kerels.....
Nee, inderdaad "Trots van het voetballand" is ook een beetje dubieus....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zingen
Jaja, ik vind 'm leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:01 schreef hatsaflats het volgende:
Klinkt goed GotC! Jammer van Haag, maar lastig te combineren idd.
Ik heb een nieuwe broek:
[ afbeelding ]
Al de hele zomer naar zitten kijken, en net met 50% korting kunnen kopen
Nee, bij de fysieke winkel van All4Running. Magazijn moet leeg omdat ze naar een pand 100m verderop gaan verhuizenquote:
Om het makkelijk te maken ik heb zeer waarschijnlijk mijn oranje auto bij mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:14 schreef Frsh het volgende:
[..]
Van deze 4 heb ik in ieder geval bericht gehad dat ze aansluiten.
Locatie is buitencentrum Schoorlse Duinen, Oorsprongweg 1, Schoorl. We zien elkaar om een uurtje of 11!
Dat zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb mijn schema nog eens bekeken, en eigenlijk is een km of 11 komend weekend wel een goed idee (ook met het oog op het feit dat ik volgende week een relatieve rustweek heb, en ik met geen mogelijkehid kan goedpraten dat de TdF in een rustweek past, dus de relatieve rust een weekend naar voren halen is een goed idee).
Nadeel is alleen dat er zaterdagavond een going away party op de agenda staat, dus dat zou nog wat roet in het eten kunnen gooien.
Ik doe even een "onder voorbehoud", als ik zondag meega stuur ik je wel een app-je in de ochtend (ik neem aan dat je tel nr niet meer veranderd is sinds december?).
Viel mij ook al op ja, iedereen extreem lange duurlopen aan het maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Murmeli het volgende:
Dooie boel hier.
Dooie boel hier thuis ook trws
Nee! Meetings (via Skype) en leeswerk enzo. En in de 'pauze' even een blogpost schrijven...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja, iedereen extreem lange duurlopen aan het maken?
Echt? Ik lig met mijn mond open op de bank te snorkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee! Meetings (via Skype) en leeswerk enzo. En in de 'pauze' even een blogpost schrijven...
Ja, echt! Erg leuke meeting. En wat artikelen lezen. En nu een glaasje Lagavulin 16quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Echt? Ik lig met mijn mond open op de bank te snorkenLDL wordt het energetische hoogtepunt vandaag, vrees ik
Ja! Laatste training voor TdF zit erop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
JA GODSAMME WAAROM HEEFT NIEMAND ME GEZEGD DAT JE DAAR VOOR MOET TRAINENquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ja! Laatste training voor TdF zit erop.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, uit de categorie "SPAM HIER JE BLOG", heb ik ook weer eens een blogpost geschreven.
http://www.runeatsleeprepeat.co.uk/?p=713
Nu verzuipen de posts over hardlopen tenminste niet zo in alle slowchat, leest best prettig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die beloftevan jou om een keer mee te trainen met de GVAC marathontraining was ook een loze he?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:41 schreef streamnl het volgende:
Ik ga vanavond maar eens geen alcohol drinken en eens een keer op tijd naar bed![]()
Vandaag terug gekomen van een weekje Plasmolen. Mijn schoonlui gingen daar heen en wij mochten gratis mee. Dat gedaan zonder al te hoge verwachtingen van het Plasmolen.
Maar wat is het daar mooi (niet zo mooi als Schoorl) maar toch erg mooi. Ze hebben zelf heuvels![]()
![]()
Ja, die zag ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zocht een animated gif met iets als "Awesome!", maar wellicht is deze beter
[ afbeelding ]
Nee hoor. Jullie trainen nog een aantal weken en ik doe echt wel een keertje mee. Tijd genoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:44 schreef SEMTEX het volgende:
Die beloftevan jou om een keer mee te trainen met de GVAC marathontraining was ook een loze he?
We lopen regelmatig door de bossenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nee hoor. Jullie trainen nog een aantal weken en ik doe echt wel een keertje mee. Tijd genoeg.
Dan loop ik wel een LDL op asfalt...
St.Jansberg, Reichswald, Groesbeekse bossen. Mijn thuisloopgebiedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:41 schreef streamnl het volgende:
Vandaag terug gekomen van een weekje Plasmolen.
quote:
Tju. Wist ik niet. Anders hadden we samen een rondje kunnen lopen in dat gebied. Had jij mij de mooiste plekken kunnen laten zien!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
St.Jansberg, Reichswald, Groesbeekse bossen. Mijn thuisloopgebied
Kom er maar in RDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Na wat over mijn schoensmaak gepraat te hebben kwam ie met een paar Altra zero drop aanzetten: "dat is echt wat voor jou!".
Fijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja ik ben wel blij met m'n huidige mindset.
Bij mij is ook voornamelijk de zool bij de hak aan het slijten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat m'n schoenen sowieso een jaar mee moeten gaan. Zoveel loop ik nou ook weer niet, dus de max km's zal ik niet halen. Maar na een jaar vind ik ze gewoon op. Sterker nog, ik vind dat ik nu al redelijk was slijtage aan m'n zolen zie. Ik ben benieuwd hoe ze er rond oktober uitzien!
Alleen de afstand ligt vast, de route volgt elke week per mailquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:59 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Zeg dat dan!
Mare, heb jij een schema gekregen of krijg je per week te horen hoeveel je moet lopen?
Ik was de afgelopen twee weken niet thuisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Tju. Wist ik niet. Anders hadden we samen een rondje kunnen lopen in dat gebied. Had jij mij de mooiste plekken kunnen laten zien!
Maar het is echt tof daar![]()
En.. Lekker eten
(Jajaja ik weet het. Ik ben een loophoer...)
dat hoeft ook niet, of je moet de 100 km willen doen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA GODSAMME WAAROM HEEFT NIEMAND ME GEZEGD DAT JE DAAR VOOR MOET TRAINEN
dat dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nu verzuipen de posts over hardlopen tenminste niet zo in alle slowchat, leest best prettig.
Bij mij slijten ze juist aan de voorkant. Van m'n tenen tot aan de bal van m'n voet, aan de hak is niks te zien. Daar zit alle profiel nog opquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef Nanook24 het volgende:
Bij mij is ook voornamelijk de zool bij de hak aan het slijten.
In de winkel werd gezegd dat de demping na een jaar wel op was. Vandaar dat ik zei dat ik in december aan nieuwe schoenen toe denk te zijn maar als ze dan nog lekker lopen kijk ik het nog wel even aan. Ik heb er nu ruim 400km op gelopen dus wat dat betreft kan het nog wel even.
Vroeger, toen de bierkratjes nog van hout waren, en je moest zuipen om het vuur aan te houden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat dus
vroeger werden we hier nog wel eens op de vingers getikt als er teveel slow chat was..... maar ja, vroeger.....
oooooh...gelukkig!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, of je moet de 100 km willen doen...
ik hoop dat door het hardlopen je man boobs wat geslonken zijn......quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:00 schreef flipsen het volgende:
Deze vond ik ook wel leuk: Vroeger, toen de wasmachines nog tieten hadden(en in huize Flipsen doet Flipsen de was...
)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hoop dat door het hardlopen je man boobs wat geslonken zijn......
= LDLquote:
ik mag zo dierkt weer maar eerst evenquote:
De mijne:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn ranglijst van favoriete loopgebieden, van meest favoriet naar minst favorie
Ik pak binnenkort eens de agenda erbij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
St.Jansberg, Reichswald, Groesbeekse bossen. Mijn thuisloopgebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |