abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:33:27 #1
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143164336
Nieuwe series zomer 2014
Ingedeeld op datum voor de overzichtelijkheid, omschrijvingen zijn in het Engels anders was het teveel werk. NBC heeft nog geen trailers beschikbaar dus vandaar dat nog niet alle trailers erbij staan.
Laat het even weten als ik nog shows of trailers moet toevoegen.

MEI

24: Live Another Day Series Premiere (Fox)

Set and shot in London, the suspenseful event series once again will follow the exploits of heroic agent JACK BAUER (Sutherland). Four years ago, Jack was a fugitive from justice. Now an exile, he nevertheless is willing to risk his life and freedom to avert yet another global disaster.

Penny Dreadful Series Premiere (Showtime)

Penny Dreadful completely reinvents literature's most iconic and terrifying characters. Dorian Gray, Victor Frankenstein and timeless figures from Dracula join a core of original characters in a dark and brutal quest to save a soul -- even as they grapple with their own monstrous temptations.

Rosemary's Baby Miniseries (NBC)

Modern 4-hour mini-series adaptation of the classic novel by Ira Levin focusing on young Rosemary Woodhouse's suspicions that her neighbors may belong to a Satanic cult who are hell bent on getting one thing: the baby she is carrying.

Bekijk deze YouTube-video

Gang Related Series Premiere (Fox)

A rising star in Los Angeles' elite Gang Task Force teams up with a longtime Task Force member to take on the city's most dangerous gangs, including one he has an allegiance to

Labyrinth (The CW)

Based on the international bestselling novel by Kate Mosse, Labyrinth is an epic action thriller starring John Hurt, Sebastian Stan, Jessica Brown-Findlay, Vanessa Kirby, Claudia Gerini with Curran and Tom Felton

The Night Shift Series Premiere (NBC)

Meet the men and women of The Night Shift, a hard-charging crew dedicated to saving lives and living life to the utmost.

Undateable Series Premiere (NBC)

Bill Lawrence has given us strong comedies like Scrubs and Cougar Town, but this show -- about a bunch of "undateable" guys, getting advice from a new friend who seems to have the moves they don't.

Crossbones Series Premiere (NBC)

Set during the golden age of piracy in the 1700s and centers on legendary pirate Blackbeard. Starring John Malkovich.

Trailer hier

JUNI

Halt & Catch Fire Series Premiere (AMC)

Set in the early 1980s, series dramatizes the personal computing boom through the eyes of a visionary, an engineer and a prodigy whose innovations directly confront the corporate behemoths of the time. Their personal and professional partnership will be challenged by greed and ego while charting the changing culture in Texas' Silicon Prairie.

Murder In The First Series Premiere (TNT)

A single murder case is dissected from the commitment of the crime through the investigation, arrest and trial.

Power Series Premiere (Starz)

James "Ghost" St. Patrick,a wealthy New York night club owner who has it all, catering for the city's elite and dreaming big lives a double life as a drug kingpin.

Chasing Life Series Premiere (ABC Family)

Follows a young woman's life after she is diagnosed with a terminal illness.

Dominion Series Premiere (Syfy)

Follows the perilous journey of a rebellious young soldier who discovers he's the unlikely savior of humanity -based on the movie Legion:

The Last Ship Series Premiere (TNT)

Their mission is simple: Find a cure. Stop the virus. Save the world. When a global pandemic wipes out eighty percent of the planet's population, the crew of a lone naval destroyer must find a way to pull humanity from the brink of extinction.

The Musketeers Series Premiere (BBC America)

Set on the streets of 17th century Paris, series gives a contemporary take on the classic story about a group of highly trained soldiers and bodyguards assigned to protect King and country.

Young & Hungry Series Premiere (ABC Family)

Nick, well-off young tech entrepreneur in San Francisco hires Gabi Diamond (Emily Osment) a feisty young blogger to be his personal chef.

Mystery Girls Series Premiere (ABC Family)

Mystery Girls, starring Tori Spelling and Jennie Garth follows two former detective TV show starlets brought back together by a real-life mystery.

Taxi Brooklyn Series Premiere (NBC)

Taxi Brooklyn is an action-comedy police procedural centered on the fractious, closely bonded partnership between a streetwise Marseilles-born New York City taxi driver and an intensely driven NYPD detective for whom this immigrant cabbie becomes chauffeur, insider on the streets, and unofficial partner.

The Leftovers Series Premiere (HBO)

Revolves around the Rapture and follows a group of people who are left behind in the suburban community of Mapleton. They must begin to rebuild their lives after the sudden and mysterious disappearance of more than 100 people.

Reckless Series Premiere (CBS)

In sultry Charleston, where summer is long and secrets simmer behind every door, sex and crime walk hand in hand as two adversaries, a gorgeous Yankee litigator and a southern City Attorney, struggle to hide their intense attraction while clashing over a police sex scandal that threatens to implode the city.

JULI

Vicious Series Premiere (PBS)

Vicious is a brand new studio sitcom comedy coming soon to PBS starring respected luminaries of British stage and screen Ian McKellen, Derek Jacobi and Frances de la Tour.

Extant Series Premiere (CBS)

After spending a year in space, where she lived and conducted strange experiments, astronaut Molly Watts (Halle Berry) tries to resume a normal life with her family consisting of her husband, John, a gifted scientist, and Ethan, their son, a boy like no the other. He is not their biological son as Molly is infertile. Ethan was designed by his father as the first prototype of a future line of "Humanichs", "human robots". But the return of Molly will have dramatic consequences for the entire planet and the fate of mankind ...

Welcome To Sweden Series Premiere (NBC)

New York accountant Bruce moves to Sweden after falling in love with a Swedish girl.
Starring Greg Poehler and guest starring Aubrey Plaza, Josephine Bornebusch, Lena Olin

Working The Engels Series Premiere (NBC)

A family are forced to band together to keep their heads above water when their father and breadwinner passes away, leaving them all in a mountain of debt.

Satisfaction Series Premiere (USA)

What if having it all isn't enough? Satisfaction, a new original series from USA Network:

Legends Series Premiere (TNT)

Forget the past. Forget the rules. Forget yourself. Coming in 2014 to TNT, Legends stars Sean Bean as Martin Odum, a FBI agent with the ability to transform himself into a different person for each job.

The Strain (FX)

Guillermo del Toro's vampire mystery series combines science, the supernatural and a lot of over saturated colors.

Intruders (BBCA)

Jack Whelan (John Simm), a former LAPD cop with a troubled and violent history, finds the quiet idyllic life he has crafted with his wife, Amy (Mira Sorvino) shattered when she goes missing. While Jack is consumed with an investigation, which threatens his very core, a sinister agent named Richard Shepherd (James Frain) is embarking on a series of lethal executions. Meanwhile, a distraught little girl named Madison (Millie Brown) runs away from home into a world of danger.

Outlander Series Premiere (Starz)

Follows the story of Claire Randall, a married combat nurse from 1945 who is mysteriously swept back in time to 1743, where she is immediately thrown into an unknown world where her life is threatened. When she is forced to marry Jamie Fraser, a chivalrous and romantic young Scottish warrior, a passionate relationship is ignited that tears Claire's heart between two vastly different men in two irreconcilable lives.

Schaamteloos gestolen van: http://www.tv.com/topics/(...)to-watch-1398396280/
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143164486
Vanavond Extant en morgen weer Satisfaction en Rush Usa! *O*
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:39:34 #3
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143164562
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:37 schreef JDx het volgende:
Vanavond Extant en morgen weer Satisfaction en Rush Usa! *O*
Extant is al uitgezonden hè? :P
pi_143164697
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:39 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Extant is al uitgezonden hè? :P
Zit nog op werk.
pi_143165558
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou en? True Detective is ook maar een verhaal van 1 seizoen.
Wel een handig detail als je iemand een serie aan gaat raden toch :P

Voor veel mensen in ieder geval een reden om er niet aan te beginnen. Crisis heb ik niet gezien, Hostages had wel een soort van afgerond verhaal geloof ik, maar ook daar was het wel het plan om door te gaan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 7 augustus 2014 @ 16:03:38 #6
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143167417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wel een handig detail als je iemand een serie aan gaat raden toch :P

Voor veel mensen in ieder geval een reden om er niet aan te beginnen. Crisis heb ik niet gezien, Hostages had wel een soort van afgerond verhaal geloof ik, maar ook daar was het wel het plan om door te gaan.
Das waar.
Feyenoord!
pi_143180209
Iemand Legends al gezien?

Lijkt me op zich wel simpel wegkijkvermaak zoals The Mentalist e.d.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 7 augustus 2014 @ 22:15:34 #8
194233 Friday12
Originele kloon
pi_143180934
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef kastanova het volgende:

Keek wel lekker weg ja :)
pi_143199241
Wat vinden jullie eigenlijk van The Divide? Paar acteurs uit The Wire heb ik al gespot.
pi_143201311
Nou nou nou?

Wat vinden jullie ervan? Of zit iedereen alweer aan de bier :7
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:18:12 #11
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143203047
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef JDx het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van The Divide? Paar acteurs uit The Wire heb ik al gespot.
Die was me toch even ontgaan. Wat vind jij ervan? Politiek drama lees ik, daar hou ik wel van. Is het ook van de makers van The Wire dan? Want Treme vond ik geweldig.
Feyenoord!
pi_143203311
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die was me toch even ontgaan. Wat vind jij ervan? Politiek drama lees ik, daar hou ik wel van. Is het ook van de makers van The Wire dan? Want Treme vond ik geweldig.
Het heeft wel wat weg van het Newsroom/Mayor verhaal in the Wire.

Het is niet mijn genre, maar het blijft boeien. Het is volgens mij ook best goed.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:32:54 #13
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_143203516
quote:
Helemaal gemist ook. Net de trailer bekeken en die zag er wel interessant uit dus ga hem wel proberen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 17:27:10 #14
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_143205252
Iemand al iets gezien van nieuwe store The nick?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 17:34:27 #15
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143205536
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Het is niet mijn genre, maar het blijft boeien. Het is volgens mij ook best goed.
Newsroom was het laatste seizoen van The Wire toch? Die heb ik dus nou net niet afgekeken omdat ik hem niet meer goed vond. Maar de politieke series die ik de laatste tijd heb gezien als House of Cards, The Killing en Borgen vond ik erg sterk.

Bedankt voor de tip.
Feyenoord!
pi_143205667
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 17:27 schreef RobbieBoy het volgende:
Iemand al iets gezien van nieuwe store The nick?
Ohh ziet er goed uit. Soderbergh ^O^ Clive Owen ^O^
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 19:10:11 #17
128268 RobbieBoy
pi_143208757
Is the Nick Nog niet begonnen dan?
pi_143211518
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef RobbieBoy het volgende:
Is the Nick Nog niet begonnen dan?
Vanavond.Ben benieuwd, lekker wazige trailer.
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 22:22:50 #19
128268 RobbieBoy
pi_143216678
Ik ook. Weer eens wat anders. Morgen maar eens gaan zoeken dan
pi_143217461
The Knick is het trouwens, van het Knickerbocker Hospital, NYC.
Maar ik ben ook erg benieuwd, lijkt erg goed en met Soderbergh sowieso visueel oogstrelend.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_143228995
Morgen begint het derde seizoen van A Touch of Cloth.

zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:38:40 #22
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143229049
Satisfaction blijft ook lekker wegkijken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_143229267
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef LasTeR het volgende:
Satisfaction blijft ook lekker wegkijken.
TV / [USA] Satisfaction
pi_143232550
Legends, ik hou van zulke series.

Sowieso Sean Bean. ^O^
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143234448
The Knick was erg cool, veel interessanter dan die dodelijke colleges bij mn studie. Leuk om de geschiedenis van geneeskunde zo in beeld gebracht zien worden. Verder erg sterke cast en mooie camerawerk. Score vind ik iets te nadrukkelijk aanwezig, iets te electronisch. Wat subtieler zou beter zijn en ik weet dat Martinez dat kan, ben alleen bang dat dit zo blijft.
De serie is wel wat traag, ik hoop dat er een aantal interessante verhaallijnen of twists komen.
pi_143254135
Eerste seizoen van Halt en catch fire is inmiddels afgerond, prima serie van AMC. Fijne acteurs, tempo alla Mad Men, ik hoop op een vervolg.
  zondag 10 augustus 2014 @ 11:35:33 #27
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_143254615
Heeft iemand linkje met een net overzicht met alle trailers van upcoming shows?
Even een kijklijstje samenstellen voor de komende maanden.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  zondag 10 augustus 2014 @ 11:42:34 #28
192683 AMDB
Visionair.
pi_143254783
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:36 schreef Genesisfan het volgende:
Morgen begint het derde seizoen van A Touch of Cloth.

Nice! Bedankt voor de tip. Seizoen 1 was echt geniaal.
  zondag 10 augustus 2014 @ 11:51:24 #29
128268 RobbieBoy
pi_143254995
Net The Nick gezien. Toffe serie. Ook een mooi inkijkje in de medische wereld begin 1900.
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:29:47 #30
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_143278211
Nevermind. the knick duh ;-)
pi_143282648
Net S01E01 van Garfunkel and Oates gekeken, ergens na 2/3 mee gestopt. Er zit humor in maar niet mijn ding op de een of andere manier. Heb t een klein kansje gegeven omdat de optredens die ze deden in The Jay Leno Show altijd wel leuk waren. En die ene had een leuk bijrolletje in Raising Hope.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  Moderator zondag 10 augustus 2014 @ 23:14:41 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_143283860
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef kastanova het volgende:

Even de omschrijving opgezocht, doet me denken aan The Pretender.

quote:
"Legends" centers on a deep-cover operative named Martin Odum, who has an uncanny ability to transform himself into a different person for each job.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143292732
Gisteren de eerste ep van OUTLANDER gekeken. _O_ Tof!
Ja doei.
pi_143306414
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:26 schreef JDx het volgende:

[..]

als je wat meer van the wire achtige politiek wil dan moet je Boss kijken, met Kelsey Grammer als burgemeester van Chicago. Beetje sfeertje uit The Wire, kwa politiek dan. Kwa stadsleven ook wel maar de focus ligt niet zoveel op de straat als in The Wire, uiteraard. Is helaas wel na 2 seizoenen gestopt maar zeker de moeite waard
pi_143306468
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

als je wat meer van the wire achtige politiek wil dan moet je Boss kijken, met Kelsey Grammer als burgemeester van Chicago. Beetje sfeertje uit The Wire, kwa politiek dan. Kwa stadsleven ook wel maar de focus ligt niet zoveel op de straat als in The Wire, uiteraard. Is helaas wel na 2 seizoenen gestopt maar zeker de moeite waard
Nee vond dat de minste seizoenen van The Wire haha, liever seizoen 1 met de gangs en drugs.

Maar wat vonden jullie van The Divide? Ben net begonnen met Gang Related, ook wel leuk.
  maandag 11 augustus 2014 @ 18:06:18 #36
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143308755
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Nee vond dat de minste seizoenen van The Wire haha, liever seizoen 1 met de gangs en drugs.

Maar wat vonden jullie van The Divide? Ben net begonnen met Gang Related, ook wel leuk.
Ik heb afl 1 gezien van Gang Related, viel me een beetje tegen, reviews gelezen en daar werd vermeld dat de hoofdpersoon nogal saai blijft en je niet echt veel karakter ziet in zijn spel. Dus toen twijfelde ik maar vandaag las ik weer dat het me de aflevering beter word en er steeds meer plotwendingen in het verhaal komen. Dus nu misschien toch maar verder gaan kijken.
Feyenoord!
pi_143308805
Dit is trouwens de trailer voor Outlander:

En meer:

O+ Schotland O+
Ja doei.
pi_143309030
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb afl 1 gezien van Gang Related, viel me een beetje tegen, reviews gelezen en daar werd vermeld dat de hoofdpersoon nogal saai blijft en je niet echt veel karakter ziet in zijn spel. Dus toen twijfelde ik maar vandaag las ik weer dat het me de aflevering beter word en er steeds meer plotwendingen in het verhaal komen. Dus nu misschien toch maar verder gaan kijken.
Kijkt wel lekker weg hoor. De invalshoek is wel interessant. Undercover bij de politie.
  maandag 11 augustus 2014 @ 18:48:33 #39
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_143310100
Die druidenritueelscene in Outlander was overigens heel mooi gedaan :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_143310637
The leftovers is echt wel een mooie serie, de eerste drie afleveringen smaken naar meer.
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:40:03 #41
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_143318185
Ik wacht een beetje het einde van het eerste seizoen af. Er wordt om de haverklap gecanceld.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:01:32 #42
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_143319385
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
The leftovers is echt wel een mooie serie, de eerste drie afleveringen smaken naar meer.
Ik wil aankomend weekend afleveringen achter elkaar kijken, ben echt heel benieuwd!
pi_143319574
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:01 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik wil aankomend weekend afleveringen achter elkaar kijken, ben echt heel benieuwd!
Ik vind het wisselend. Vorige week een topaflevering, nu weer een iets mindere.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:30:04 #44
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_143320728
Wie heeft The Strain al gezien? Ik zit nu aflevering 2 te kijken, maar ik vind het tot nu toe niet de 8,2 waard die IMDB ervoor geeft.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_143320859
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wie heeft The Strain al gezien? Ik zit nu aflevering 2 te kijken, maar ik vind het tot nu toe niet de 8,2 waard die IMDB ervoor geeft.
Wel vermakelijk, niet briljant.
Het eerste seizoen van the walking dead was een stuk pakkender.
pi_143320901
quote:
12s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:40 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht een beetje het einde van het eerste seizoen af. Er wordt om de haverklap gecanceld.
Dan lees ik de rest wel in het boek :)
pi_143333818
Gisteravond begonnen met Utopia.(niet die reality tv onzin) Wat een vette serie, is hier geen topic over?
pi_143334213
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:42 schreef undissputed het volgende:
Gisteravond begonnen met Utopia.(niet die reality tv onzin) Wat een vette serie, is hier geen topic over?
TV / Utopia - Chillies, sand, bleach, a spoon.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_143334783
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Valt me op dat vooral vrouwen dat soort series leuk vinden, de setting boeit eigenlijk niet echt, het is meer een beetje het soap idee in een andere setting, liefdes, macht, tenminste dat vond ik.
pi_143334805
quote:
12s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:40 schreef Houniet het volgende:
Ik hoopte ook dat er al wat series (die nu bij aflevering 5/6 zijn) al gecanceled waren of renewed, dat maakt de keuze altijd wat makkelijker.

Bij Hello Ladies was ik zo enthousiast voor het volgende seizoen... cancelled.

Bij 666 Park Avenue (ofzo?) was ik erg benieuwd waar het heen ging, cancelled. Die werd nog wel afgemaakt trouwens, was later te downloaden, maar nooit gedaan.
pi_143334866
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vind het een heel goede serie, spannend en goed acteerwerk :) :) *O*
pi_143342698
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:11 schreef JDx het volgende:

[..]

Valt me op dat vooral vrouwen dat soort series leuk vinden, de setting boeit eigenlijk niet echt, het is meer een beetje het soap idee in een andere setting, liefdes, macht, tenminste dat vond ik.
Intriges en machtsverhoudingen. :9
Wie weet heb je gelijk, maar ik kijk juist aangespoord door mn vriend, die vindt dit ook wel in zijn favoriete thema (post)apocalyps passen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:56:44 #53
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143344970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

-O-
pi_143345213
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:56 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

-O-
Acteerwerk vind ik juist ook een van de minpunten. Die verschrikkelijke hoofdrolspeler vooral. Zo unlikeable ook :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143345245
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Acteerwerk vind ik juist ook een van de minpunten. Die verschrikkelijke hoofdrolspeler vooral. Zo unlikeable ook :')
Ik durfde er niet op te reageren, dacht zal wel aan mij liggen, maar het is gewoon bagger, misschien leuk als je er echt van houdt.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:04:56 #56
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143345308
quote:

[..]

Heb de serie gedropt na anderhalve aflevering. Heb ook wel een beetje het idee dat de beoordelingsscore op IMDb gemanipuleerd is, net zoals bij Tyrant.
pi_143345737
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Heb de serie gedropt na anderhalve aflevering. Heb ook wel een beetje het idee dat de beoordelingsscore op IMDb gemanipuleerd is, net zoals bij Tyrant.
Dat zie je de laatste tijd erg vaak, trekt pas bij na maanden. Hoe het precies komt weet ik niet, maar het is wel jammer, kijk er wel vaak naar of een serie leuk is.

En als ik het echt niet vertrouw kijk nog wel eens bij de verspreiding, denk ik misschien voor 16 jarige meisjes ofzo, maar daar zie je vaak ook weinig opvallends.

Hoewel the strain wel vooral 9 en 10 krijgt van under 18.
pi_143345813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:16 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat zie je de laatste tijd erg vaak, trekt pas bij na maanden. Hoe het precies komt weet ik niet, maar het is wel jammer, kijk er wel vaak naar of een serie leuk is.
Wellicht dat je tegenwoordig ook gewoon een stel Indiërs voor kunt inhuren om positieve scores te geven op reviewsites. :P
Mensen baseren zich toch op de reviews zoals je zelf al aangeeft.
pi_143345867
Achja, het gaat toch om de kijkcijfers in de US. Als die niet goed zijn, dan schieten wij er ook niks mee op.
pi_143345918
IMDB series ratings zijn sowieso debiel. Kijk bijvoorbeeld naar Terra Nova. Toch wel een van de grootste aidsproducten die er ooit in TV land voorbij zijn gekomen en na 1 seizoen van de buis (Terra Nova (TV Series 2011– ) - IMDb)

Die serie haalt een 6.7. Als film moet je het echt al heel goed doen wil je in de buurt van dat cijfer komen..het is gewoon zo scheef in vergelijking.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143346059
Maar het heerlijke aan The Strain is dat het niets anders dan een gekke monster/vampieren serie pretendeert te zijn. Het is weinig subtiel, acteerwerk doet er niet echt toe. Het doet me vaak een beetje aan Slither denken.
pi_143346119
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef ChickenMan het volgende:
Maar het heerlijke aan The Strain is dat het niets anders dan een gekke monster/vampieren serie pretendeert te zijn. Het is weinig subtiel, acteerwerk doet er niet echt toe. Het doet me vaak een beetje aan Slither denken.
Ja, ondanks mijn kritiek kijkt het wel lekker weg en ik vind dat soort onderwerpen ook altijd wel tof. Maar het is meer cult dan kwalitatief goed :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143346148
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, ondanks mijn kritiek kijkt het wel lekker weg en ik vind dat soort onderwerpen ook altijd wel tof. Maar het is meer cult dan kwalitatief goed :)
True.
pi_143346195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
IMDB series ratings zijn sowieso debiel. Kijk bijvoorbeeld naar Terra Nova. Toch wel een van de grootste aidsproducten die er ooit in TV land voorbij zijn gekomen en na 1 seizoen van de buis (Terra Nova (TV Series 2011– ) - IMDb)

Die serie haalt een 6.7. Als film moet je het echt al heel goed doen wil je in de buurt van dat cijfer komen..het is gewoon zo scheef in vergelijking.
Series en tvshows kan je niet vergelijken op IMDb, vanwege fans.

Ik kijk films zeg maar vanaf een 6,5 (bij comedy vanaf 5,5) en een serie eigenlijk pas dik boven de 7.

Entourage (TV Series 2004–2011) - IMDb
Vond het super vermakelijk, maar is echt niet beter dan veel films die een 8 hebben.
pi_143346626
De beste series naar user rating:
IMDb: Highest Rated English-Language TV Series With User Rating Between 8.5 And 10
, Country of Origin United States and At Least 500 Votes

Na The Wire misschien ook maar eens beginnen aan The Sopranos, veel ouder, maar wel gehoord dat die ook geniaal is, nog nooit gezien.
pi_143347260
Sopranos is geniaal ja. Wel heel traag, maar ik vond het de moeite waard.

Dat Rick and Morty op 8 staat zegt genoeg over de fanboys die teveel invloed hebben ja, al is dat ook heel leuk :P

Dat The Shield pas op 42 staat is een schande.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:22:21 #67
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_143353712
quote:

[..]

MAAR maar maareh jij kijkt Arrow :D.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:23:08 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_143353748
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef Tim86 het volgende:

The Wire is ook ekt baas.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:20:32 #69
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_143356638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef Tim86 het volgende:

Traag??? Heb ik nooit zo ervaren eigenlijk.
Blijft voor mij een van de beste series ooit.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_143356865
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Traag??? Heb ik nooit zo ervaren eigenlijk.
Blijft voor mij een van de beste series ooit.
Het is echt wel een trage serie ja..valt toch bijna niet te ontkennen. Maar dat bedoel ik niet negatief ofzo..denk alleen dat er genoeg mensen door afhaken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:37:47 #71
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_143357427
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het is echt wel een trage serie ja..valt toch bijna niet te ontkennen. Maar dat bedoel ik niet negatief ofzo..denk alleen dat er genoeg mensen door afhaken.
Vat het ook niet negatief op hoor. Totale verhaal is wel langzaam, maar de afleveringen staan redelijk op zich en die heb ik nooit traag gevonden eigenlijk. Breaking Bad en True Detective vond ik veel trager (en ook briljant)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:56:00 #72
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_143363173
quote:
Zo net de pilot gezien en het smaakt zeker naar meer :)
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_143363848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Vat het ook niet negatief op hoor. Totale verhaal is wel langzaam, maar de afleveringen staan redelijk op zich en die heb ik nooit traag gevonden eigenlijk. Breaking Bad en True Detective vond ik veel trager (en ook briljant)
Dit. Het gaat vooral om de ontwikkeling van de characters. Het bredere verhaal qua gebeurtenissen is eigenlijk niet eens zo interessant of sterk.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:28:31 #74
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_143385729
Hopelijk is The Americans wat. Tegenwoordig kan geen enkele serie me meer boeien, na True Detective.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_143385844
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:28 schreef Domingesto het volgende:
Hopelijk is The Americans wat. Tegenwoordig kan geen enkele serie me meer boeien, na True Detective.
Fargooo
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:37:38 #76
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_143386030
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:32 schreef JDx het volgende:

[..]

Fargooo
Al lang gezien. Heerlijke setting.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_143400773
The strain iets?

edit: laat maar had ff de paginas hier voor moeten lezen
  donderdag 14 augustus 2014 @ 01:25:16 #78
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_143400973
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Ik vond het vooral goedkope horror, met een wat onlogische verhaallijn en vergezochte gorescènes ;( Maar critici staan aan jouw kant had ik al gezien.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 14 augustus 2014 @ 11:20:03 #79
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_143406682
quote:
Zag hem staan op Netflix. Vanmiddag eens koekeloeren.
pi_143406745
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 01:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik vond het vooral goedkope horror, met een wat onlogische verhaallijn en vergezochte gorescènes ;( Maar critici staan aan jouw kant had ik al gezien.
Ik vind het niet echt hoogstaand, maar wel gewoon prima vermaak.
pi_143407102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef TAV74 het volgende:

[..]

eens. Vind Sopranos helemaal niet traag eigenlijk, is wel in de stijl van HBO dat het één groot verhaal is maar The Wire is in dat opzicht nog trager.

Overigens 10 afleveringen gezien van Ray Donovan. Duurde even voordat ik er goed in zat maar krijg nu een beetje een Sopranos gevoel erbij, maar dan zonder de echte maffia erbij maar wel met de combinatie gezin en werk van de hoofdpersoon en de opbouw vh verhaal en type karakters. Vooral Jon Voight is baas
pi_143407933
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

eens. Vind Sopranos helemaal niet traag eigenlijk, is wel in de stijl van HBO dat het één groot verhaal is maar The Wire is in dat opzicht nog trager.

Overigens 10 afleveringen gezien van Ray Donovan. Duurde even voordat ik er goed in zat maar krijg nu een beetje een Sopranos gevoel erbij, maar dan zonder de echte maffia erbij maar wel met de combinatie gezin en werk van de hoofdpersoon en de opbouw vh verhaal en type karakters. Vooral Jon Voight is baas
Ik mag juist die Mickey niet zo.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 22:18:36 #83
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143429961
quote:
Hopelijk is The Americans wat.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:20 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Zag hem staan op Netflix. Vanmiddag eens koekeloeren.
Heerlijke serie.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 01:15:37 #84
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143435933
Vind Gang Related toch wel een supervette serie eigenlijk. Beetje Sons of Anarchy achtig.
Feyenoord!
pi_143435938
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:15 schreef Japie77 het volgende:
Vind Gang Related toch wel een supervette serie eigenlijk. Beetje Sons of Anarchy achtig.
Vind ik ook! Heb eerlijk gezegd nog niet alle afleveringen gekeken maar toch. :D
(she/her)
pi_143439506
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:15 schreef Japie77 het volgende:
Zonde dat hij waarschijnlijk gecanceled gaat worden, slechte ratings :(
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:38:24 #87
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143439913
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Nee toch. -O-
Feyenoord!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:02:19 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_143440372
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef JDx het volgende:
De beste series naar user rating:
IMDb: Highest Rated English-Language TV Series With User Rating Between 8.5 And 10
, Country of Origin United States and At Least 500 Votes

Na The Wire misschien ook maar eens beginnen aan The Sopranos, veel ouder, maar wel gehoord dat die ook geniaal is, nog nooit gezien.
Tony :D Dr. Melfie O+ !!! Goeie serie :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:03:56 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_143440405
quote:

[..]

Godverdomme. Ik ben net aan de laatste ep van seizoen 1 bezig. Fucking spannend :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_143440459
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Godverdomme. Ik ben net aan de laatste ep van seizoen 1 bezig. Fucking spannend :o
Ik kijk ook uit naar de laatste ep, zal dit dan weer zo'n pareltje worden die de massa te laat ontdekt?
pi_143440699
quote:

[..]

Dat lot ondergaat zo een beetje alle nieuwe series. Krijgen geen tijd om zich te ontwikkelen vanwege de ratings.
Elite
Tegen TTIP
pi_143442828
Under the Dome een tweede seizoen, nog door gaan met Revolution en series als Boss, Magic City of Gang Related geen kans geven. Ik snap denk ik niet zoveel van de 'networks'.
pi_143443554
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:39 schreef Itisbangin het volgende:
Under the Dome een tweede seizoen, nog door gaan met Revolution en series als Boss, Magic City of Gang Related geen kans geven. Ik snap denk ik niet zoveel van de 'networks'.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:20:58 #94
87680 Mirel
pi_143444078
Extant begint nogal in te kakken. Kom oppppp. Manhattan van deze week was niet zo boeiend maar zeker niet slecht. Blijf ook prachtig gefilmd zeg.

Over prachtig gefilmde series gesproken, ik kijk wel uit naar de nieuwe Outlander morgen :)
pi_143445578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:39 schreef Itisbangin het volgende:
Sinds Firefly gecanceld werd heb ik nooit meer networks vertrouwd met nieuwe series die ik goed vond.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143445829
Crisis vind ik ook een hele goede serie maar die is ook gecanceled..
(she/her)
pi_143447904
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:17 schreef Fylax het volgende:
Crisis vind ik ook een hele goede serie maar die is ook gecanceled..
Die was leuk inderdaad, gelukkig is het verhaal wel grotendeels afgesloten.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_143448006
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Die was leuk inderdaad, gelukkig is het verhaal wel grotendeels afgesloten.
Toch kan ik er niet tegen dat we niet te weten komen wat dat laatste smsje is :@
(she/her)
pi_143448034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:25 schreef Fylax het volgende:

[..]

Toch kan ik er niet tegen dat we niet te weten komen wat dat laatste smsje is :@
Niet over nadenken inderdaad. Je zult het nooit te weten komen. :P Maar geloof me, er zijn 100x vervelendere cancels geweest. Dan wist je na een seizoen nog net niks.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_143448615
Gang Related was echt nice, ondergewaardeerd.

Hoop echt op een nieuw seizoen, damn wat werd dat langzamerhand een vette serie!
pi_143448646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:49 schreef JDx het volgende:
Gang Related was echt nice, ondergewaardeerd.

Hoop echt op een nieuw seizoen, damn wat werd dat langzamerhand een vette serie!
Is het een aanrader om verder te kijken? Heb er nu 3 gezien.
(she/her)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:12:55 #102
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_143449407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:50 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik vind van wel :Y. Erg spannend!
pi_143449422
Kijkt er niemand van jullie TurN? Serie van AMC?
(she/her)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:47:08 #104
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143450739
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:13 schreef Fylax het volgende:
Kijkt er niemand van jullie TurN? Serie van AMC?
Heb ik er nu 2 van gezien. Leuke serie maar vind Gang Related toch een stuk spannender. Kijkt er iemand Power? Wat voor soort serie is dat?
Feyenoord!
pi_143450797
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb ik er nu 2 van gezien. Leuke serie maar vind Gang Related toch een stuk spannender. Kijkt er iemand Power? Wat voor soort serie is dat?
Als ik jou was zou ik TurN afkijken, wat een spannende serie! Vond de eerste 2 best saai maar tering he het is steeds spannender!

Power gaat over een nachtclubeigenaar die groot wil worden met drugs volgens mij. Ik ga daar binnenkort de pilot van kijken.
(she/her)
pi_143453418
Power kwam ik niet door de eerste ep heen. Natuurlijk is Gang Related een aanrader, daarom postte ik het.
pi_143458249
:P The Leftovers is echt een beetje vage serie, regelmatig wtf momentjes.
Ben er nog niet over uit of ik het écht goed vind, maar boeiend is het zeker.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:55:29 #108
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_143458835
Gang Related was leuk
Power is redelijk.
Extant en Tyrant wel leuk om weg te kijken.
The Last Ship zeker vermakelijk.
The Strain niet hoogstaand, maar toch vermakelijk.
Walter ben ik nog niet over uit.
The Knick vond ik helemaal niks, maar goed ontvangen.
Black Jesus ben ik nog niet helemaal over uit, beetje vreemd.
Dominion vind ik wel tof.
Outlander moet je denk ik echt voor gaan zitten en dat heb ik nog niet gedaan.
Manhattan nog niet aan toe gekomen.
Crossbones was ook wel tof.
Bosch Pilot was tof, maar veel te vroeg, nu wil ik wel eens wat van die serie zien....

Geen echte toppers vind ik, maar wel leuk kijkvoer.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:56:09 #109
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_143458859
Oh en The Black Box vond ik ook wel tof, maar die is al gecancelled.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:19:17 #110
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_143459787
Ondertussen helemaal bij met The Divide. Mooie serie ^O^
Overigens valt de hoeveelheid politiek wel mee. Het is meer een moord mysterie tegen de achtergrond van politiek, rechtvaardigheid en klassenstrijd.
Neil Degrasse Tyson
pi_143459876
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
Gang Related was leuk
Power is redelijk.
Extant en Tyrant wel leuk om weg te kijken.
The Last Ship zeker vermakelijk.
The Strain niet hoogstaand, maar toch vermakelijk.
Walter ben ik nog niet over uit.
The Knick vond ik helemaal niks, maar goed ontvangen.
Black Jesus ben ik nog niet helemaal over uit, beetje vreemd.
Dominion vind ik wel tof.
Outlander moet je denk ik echt voor gaan zitten en dat heb ik nog niet gedaan.
Manhattan nog niet aan toe gekomen.
Crossbones was ook wel tof.
Bosch Pilot was tof, maar veel te vroeg, nu wil ik wel eens wat van die serie zien....

Geen echte toppers vind ik, maar wel leuk kijkvoer.
En Turn?
(she/her)
pi_143460634
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:50 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja, zeker weten, echt kijken!

Wordt steeds beter, met ep 7 als ultieme aflevering denk ik.

En 12 en 13 natuurlijk.
pi_143491326
Damn hoeveel open einde kan je hebben bij Gang Related... Geen seizoen 2 zou echt zonde zijn.
pi_143514396
Iemand Outlander al gezien ? 2 episodes beschikbaar... best goed zelfs !
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:53:02 #115
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_143514539
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 14:36 schreef criminal_mind het volgende:

'Outlander' Renewed for Second Season by Starz
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:54:35 #116
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_143514610
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Iemand Outlander al gezien ? 2 episodes beschikbaar... best goed zelfs !
Mooie aankleding, degelijk geacteerd, maar het verhaal is wel vreselijk cliché.

Ik heb alleen ep 01 gezien tot dusverre. Ik hoop niet dat de rest van het seizoen een "X of the week" gedoe zal worden met een kleine rode draad vwb het terugkeren naar het heden voor de hoofdrolspeelster.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:02:34 #117
87680 Mirel
pi_143514876
Ik wacht op de Engelse subs voor ep 2 :(
  zondag 17 augustus 2014 @ 19:01:44 #118
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143520362
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:54 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Mooie aankleding, degelijk geacteerd, maar het verhaal is wel vreselijk cliché.

Ik heb alleen ep 01 gezien tot dusverre. Ik hoop niet dat de rest van het seizoen een "X of the week" gedoe zal worden met een kleine rode draad vwb het terugkeren naar het heden voor de hoofdrolspeelster.
Beter openlijk fantasy cliché dan period fantasy als bijvoorbeeld Reign.

Net 2de outlander episode gezien, zeer prettig weg kijkend vermaak tot nu toe.

Waar vind ik zo'n soort vrouw, hmmmmmmm ..... :)
pi_143523309
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef Florentius het volgende:

[..]

Beter openlijk fantasy cliché dan period fantasy als bijvoorbeeld Reign.

Net 2de outlander episode gezien, zeer prettig weg kijkend vermaak tot nu toe.

Waar vind ik zo'n soort vrouw, hmmmmmmm ..... :)
De boeken waren interessant en bij vlagen grof genoeg. Ben benieuwd of we dat in de serie terugzien.
  zondag 17 augustus 2014 @ 20:43:55 #120
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143526059
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Fylax het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik TurN afkijken, wat een spannende serie! Vond de eerste 2 best saai maar tering he het is steeds spannender!

Power gaat over een nachtclubeigenaar die groot wil worden met drugs volgens mij. Ik ga daar binnenkort de pilot van kijken.
Heb er nog 2 te gaan van Turn. Zeker leuke en spannende serie!
Feyenoord!
pi_143527919
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb er nog 2 te gaan van Turn. Zeker leuke en spannende serie!
hehe eindelijk iemand :D
(she/her)
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:32:28 #122
87680 Mirel
pi_143529288
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

De boeken waren interessant en bij vlagen grof genoeg. Ben benieuwd of we dat in de serie terugzien.
Ron Moore kennende vast wel. Zei die ook ergens in een interview. http://www.hollywoodrepor(...)helixs-future-679587
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:26:49 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143558021
Legends eerste aflevering prima, al steekt Sean Bean er met erg veel schouders en koppen (hier houdt tie hem hopelijk) bovenuit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143559052
quote:
3s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:26 schreef Re het volgende:
Legends eerste aflevering prima, al steekt Sean Bean er met erg veel schouders en koppen (hier houdt tie hem hopelijk) bovenuit
Snap de trailer niet zo, waar gaat het over?
(she/her)
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:51:08 #125
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143559151
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Fylax het volgende:

[..]

Snap de trailer niet zo, waar gaat het over?
Legends zijn een soort profielen voor deep undercover agenten, Sean Bean speelt een deep undercover agent maar zit er misschien te diep in waardoor hij niet weet of hij de legend is of speelt
pi_143559186
quote:
3s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Re het volgende:

[..]

Legends zijn een soort profielen voor deep undercover agenten, Sean Bean speelt een deep undercover agent maar zit er misschien te diep in waardoor hij niet weet of hij de legend is of speelt
Aha oke. De moeite waard om te kijken?
(she/her)
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:52:19 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143559198
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Fylax het volgende:

[..]

Aha oke. De moeite waard om te kijken?
ik vond van wel ja! :Y
pi_143559211
quote:
3s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef Re het volgende:

[..]

ik vond van wel ja! :Y
Dan ga ik die binnenkort maar eens kijken!
(she/her)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:57:18 #129
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143579876
Ben nu 24 aan het kijken en de wereld is echt veranderd. :) In de voorgaande 8 seizoenen van 24 heb ik Jack volgens mij nog nooit iemand een hug zien geven en dat gebeurt in deze wel in afl 3.
Feyenoord!
pi_143580028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 01:57 schreef Japie77 het volgende:
Ben nu 24 aan het kijken en de wereld is echt veranderd. :) In de voorgaande 8 seizoenen van 24 heb ik Jack volgens mij nog nooit iemand een hug zien geven en dat gebeurt in deze wel in afl 3.
Moet je de eerste 8 gekeken hebben om deze te kijken?
(she/her)
pi_143580503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:

[..]

Het is simpel popcornvermaak, maar je wist wel heel veel info uit voorgaande seizoenen. Van karakterintroducties tot onderlinge relaties, verwijzingen etc. Zou vrij nutteloos zijn om alleen dit te kijken. De oude seizoenen zijn ook veel beter, dus als je overweegt om 24 te kijken zou ik sowieso daar beginnen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143581055
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 03:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het is simpel popcornvermaak, maar je wist wel heel veel info uit voorgaande seizoenen. Van karakterintroducties tot onderlinge relaties, verwijzingen etc. Zou vrij nutteloos zijn om alleen dit te kijken. De oude seizoenen zijn ook veel beter, dus als je overweegt om 24 te kijken zou ik sowieso daar beginnen.
Ik vond het nieuwe seizoen anders niet veel onder doen voor de eerdere (vooral vergeleken met seizoen 6 en 7). Maar om wat emotionele feeling met de personages te krijgen is het wel de moeite waard om de rest eerst te kijken, ja.
Amen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:40:26 #133
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143586877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik vond 24 echt fantastisch maar vind dit nieuwe seizoen tot nu toe een beetje tegenvallen. Zou toch wel eerst die andere seizoenen kijken of voor iets anders gaan. Ik heb de laatste tijd erg veel gekeken en ik vond bv Hostages en Crisis allebei ook leuk, allebei veel plotwendingen en spannend, daar hou ik van.
Feyenoord!
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:43:26 #134
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143586975
Kijken hier ook mensen The Strain? Ik heb gelezen dat er de eerste 6 afleveringen ofzo totaal geen horror in voor komt, klopt dat? Ik hou nl totaal niet van horror daarom heb ik The Walking Dead ook nog steeds niet gekeken.
Feyenoord!
  Moderator dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:47:08 #135
9859 crew  Karina
Woman
pi_143587061
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:43 schreef Japie77 het volgende:
Kijken hier ook mensen The Strain? Ik heb gelezen dat er de eerste 6 afleveringen ofzo totaal geen horror in voor komt, klopt dat? Ik hou nl totaal niet van horror daarom heb ik The Walking Dead ook nog steeds niet gekeken.
Ik kijk het en ik heb al zat horror gezien hoor.
SPOILER: horrorfotootje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zo tof doen
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:48:22 #136
194233 Friday12
Originele kloon
pi_143587101
quote:
The Walking Dead is niet echt horror... En zelf vond ik niet veel aan The Strain en ik kwam niet door de eerste ep heen zonder in slaap te vallen :P
pi_143589148
quote:
Echt meer dan genoeg horrordingen zoals hierboven al werd gezegd :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143589559
quote:
Zit nu bij aflevering 3 en toch al wel lekker gore stukjes erin :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:02:38 #139
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143592306
Hmm jammer, niet echt voor mij dus helaas.
Feyenoord!
pi_143592733
The strain een horrorserie? Nah dan ook niets voor mij.
(she/her)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:06:23 #141
87680 Mirel
pi_143600211
Manhattan is echt prachtig gefilmd. Mooie omgeving en al die dingen van vroeger, zoals de kleding, de apparatuur, de auto's en het interieur in huizen. Heb van de 4e ep wat screencaps gemaakt. :) http://imgur.com/a/3SyGD

dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:32:26 #142
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_143601359
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef Mirel het volgende:
Manhattan is echt prachtig gefilmd. Mooie omgeving en al die dingen van vroeger, zoals de kleding, de apparatuur, de auto's en het interieur in huizen. Heb van de 4e ep wat screencaps gemaakt. :) http://imgur.com/a/3SyGD

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd geleden iets over deze serie gelezen.
De eerste episode ga ik maar eens kijken.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:20:24 #144
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_143603317
Manhattan is zeker een goede serie om te kijken ^O^
Neil Degrasse Tyson
pi_143605020
Het concept van Manhattan is goed, maar de personages zijn wel een beetje vervelend.
Amen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:19:21 #146
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143606409
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:54 schreef Jivis het volgende:
Het concept van Manhattan is goed, maar de personages zijn wel een beetje vervelend.
Spannend? Veel plotwendingen?
Feyenoord!
pi_143619153
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Spannend? Veel plotwendingen?
Als je een thriller verwacht moet je het niet gaan kijken. Het is vooral een dramaserie.
Amen.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:48:55 #148
87680 Mirel
pi_143623093
Hoef ook niet telkens plotwendingen, vooral niet in het begin van een serie. Dat soort dingen werken beter na een seioen (of twee).

Heb ook even screenshots gemaakt van de pilot van Outlander, ook erg mooi gefilmd :) http://imgur.com/a/lqnFJ

pi_143669746
voor wie zin heeft om mee te doen :)
TV / [FOK! Serie trivia] deel 1: Pilot
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143669854
quote:
3s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:48 schreef DragonFodder het volgende:
voor wie zin heeft om mee te doen :)
TV / [FOK! Serie trivia] deel 1: Pilot
nice :D
(she/her)
pi_143673213
Ok. Legends is tof!
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:34:54 #152
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143741829
The Honourable Woman _O_ Fantastische laatste aflevering. Zit wel met een wat leeg gevoel nu, omdat ik de serie met zoveel plezier heb gevolgd. Ik ga de serie sowieso nog een tweede keer kijken zodat ik misschien nog wat dingen ontdek die ik nog niet eerder heb gezien.

Wat mij betreft had Rectify dit seizoen wel afgelopen mogen zijn. Hopelijk is het volgende seizoen maar 5/6 afleveringen, want aan nóg 10 afleveringen heb ik eigenlijk geen behoefte.
pi_143798844
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:34 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat mij betreft had Rectify dit seizoen wel afgelopen mogen zijn. Hopelijk is het volgende seizoen maar 5/6 afleveringen, want aan nóg 10 afleveringen heb ik eigenlijk geen behoefte.
Niet mee eens. Blijft de beste serie voor mij op dit moment op tv. Ook al was de finale wat frustrerend. Britse series en films kan ik juist echt niet aan. Ja Sherlock is tof maar dat komt door de 3 hoofdrolspelers en niet door de verhaallijnen of cinematografie. Dat kunnen de Amerikanen toch een heel stuk beter.
pi_143828692
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:34 schreef Leafeon672 het volgende:
The Honourable Woman _O_ Fantastische laatste aflevering. Zit wel met een wat leeg gevoel nu, omdat ik de serie met zoveel plezier heb gevolgd. Ik ga de serie sowieso nog een tweede keer kijken zodat ik misschien nog wat dingen ontdek die ik nog niet eerder heb gezien.

Gelukkig voor jou worden het 6 afleveringen ipv 10 voor S3. Neem aan de laatste 6.
Ik geniet er nog steeds veel van alleen was seizoen 1 beduidend beter. Prachtig verhaal.
pi_143871353
Ze willen Full House nieuw leven inblazen..wat een creatieve armoede in comedy land :')
http://nu.nl/film/3861780(...)even-ingeblazen.html
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 27 augustus 2014 @ 02:53:59 #156
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_143871391
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 02:44 schreef Tim86 het volgende:
Ze willen Full House nieuw leven inblazen..wat een creatieve armoede in comedy land :')
http://nu.nl/film/3861780(...)even-ingeblazen.html
Girl meets World is best grappig, maar het is niet de familie serie die Full House was. Full House heeft een aantal geweldige acteurs. Maar gaat het ook niet redden in het huidige televisie landschap. Net zoals dat Airwolf, Knight Rider etc het niet meer goed doen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:27:01 #157
28033 Pek
je moet wat
pi_143890968
Intruders van BBC USA is tof, ben na de eerste 10 minuten al hooked en heb nog geen idee waar het over gaat :')

Goeie cast: John Simm, James Frain _O_
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_143893673
Heb net het hele seizoen Faking it gezien wat binnenkort op de Nederlandse MTV komt, best leuke serie. :@ :@
(she/her)
pi_143907611
Ik heb de eerste drie afleveringen van Outlander gezien en dat is ook zeer de moeite waard! Mooie beelden van Schotland en een intrigerend verhaal.

Vind het alleen jammer dat er nog maar drie zijn uitgezonden, want het smaakt echt naar meer :P.
Amen.
pi_143907635
Ik ben The Strain gaan kijken gisteren en vond het best meevallen eigenlijk. :')
Elite
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 09:04:42 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_143908001
Ze zijn Extant er wel een beetje aan het doorheen jagen he. Vorige week twee afleveringen en deze week weer.
niet zo tof doen
pi_143908696
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef Karina het volgende:
Ze zijn Extant er wel een beetje aan het doorheen jagen he. Vorige week twee afleveringen en deze week weer.
Ja en ik had vorige week het gevoel dat ik maar 1 aflevering heb gezien, eigenlijk gebeurt er bijna niets.

Nouja niets... had in ieder geval in 1 aflevering gepast.
pi_143910137
Weet iemand trouwens waarom er in Extant de titel veranderd van “Extinct” naar “Extant ?

Zit daar een reden achter die al bekend is?

Of is the foetus gonna kill us all :D
pi_143910409
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:53 schreef Thunder0x het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er in Extant de titel veranderd van “Extinct” naar “Extant ?

Zit daar een reden achter die al bekend is?

Of is the foetus gonna kill us all :D
Extant is volgens mij een bedacht woord, wat het tegenovergestelde van Extinct moet betekenen.

Las ergens: "Extant, as in the opposite of extinct".
pi_143910424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Extant is volgens mij een bedacht woord, wat het tegenovergestelde van Extinct moet betekenen.

Ah ok, thanks. :)
pi_143910457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Niet bedacht, gewoon een bestaand Engels woord.

http://www.merriam-webster.com/dictionary/extant
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_143910490
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:11 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Niet bedacht, gewoon een bestaand Engels woord.

http://www.merriam-webster.com/dictionary/extant
Dit.
Ja doei.
pi_143955997
Van Gotham is een preview/making of beschikbaar van 21 minuten.

Ook wel wat pilots uit vandaag:

“Hand Of God” centers on the powerful Judge Harris Pernell (Perlman), a hard-living, law-bending married man with a high-end call girl on the side who has a religious awakening and starts having visions and hearing voices through his ventilator-bound son that could be God speaking to him.

“Hysteria”, produced by Alcon Entertainment, centers on a doctor who travels to her hometown of Houston to investigate an epidemic among high school girls that may be spreading through technology.

A dramatic comedy about a group of young American expats in Paris searching for love and friendship and an ocean of distance from their past.

Really revolves around a social and opinionated group of thirtysomething friends in Chicago.Written, directed and starring Jay Chandrasekhar, Really is a funny, extremely, honest behind-the-curtain look at the complexities of marriage and the charged dynamics of a tight-knit group of friends. The show is about four hard-charging suburban Chicago couples trying to grasp on-to their dwindling youth. At the center are the happily but messily married couple “Jed,” played by Chandrasekhar, and “Lori,” played by Sarah Chalke. When Jed is faced with the choice of keeping his pal’s secret or destroying his friend group, he winds up digging himself into a very deep hole. Really explores marriage, friendship and the stifling peculiarities of suburban Chicago life.

A coming-of-age comedy set in the “go-go” 80s about a college student enjoying a last hurrah before summer comes to an end–and the future begins.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143956166
Vanavond weer Rush en Satisfaction! _O_
pi_143956238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Van Gotham is een preview/making of beschikbaar van 21 minuten.

Ook wel wat pilots uit vandaag:

[ afbeelding ]
“Hand Of God” centers on the powerful Judge Harris Pernell (Perlman), a hard-living, law-bending married man with a high-end call girl on the side who has a religious awakening and starts having visions and hearing voices through his ventilator-bound son that could be God speaking to him.

[ afbeelding ]
“Hysteria”, produced by Alcon Entertainment, centers on a doctor who travels to her hometown of Houston to investigate an epidemic among high school girls that may be spreading through technology.

[ afbeelding ]
A dramatic comedy about a group of young American expats in Paris searching for love and friendship and an ocean of distance from their past.

[ afbeelding ]
Really revolves around a social and opinionated group of thirtysomething friends in Chicago.Written, directed and starring Jay Chandrasekhar, Really is a funny, extremely, honest behind-the-curtain look at the complexities of marriage and the charged dynamics of a tight-knit group of friends. The show is about four hard-charging suburban Chicago couples trying to grasp on-to their dwindling youth. At the center are the happily but messily married couple “Jed,” played by Chandrasekhar, and “Lori,” played by Sarah Chalke. When Jed is faced with the choice of keeping his pal’s secret or destroying his friend group, he winds up digging himself into a very deep hole. Really explores marriage, friendship and the stifling peculiarities of suburban Chicago life.

[ afbeelding ]
A coming-of-age comedy set in the “go-go” 80s about a college student enjoying a last hurrah before summer comes to an end–and the future begins.
Klinken eigenlijk allemaal wel interessant, al twijfel ik of het niveau al te hoog ligt. Die met Perlman en Chalke ga ik sowieso kijken.
pi_143959082
Het concept van hysteria klinkt wel aardig, maar ik vrees een beetje voor de uitvoering.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:15:41 #172
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143961433
Hand of God lijkt me wel interessant. De rest lijkt me niet echt wat.
Feyenoord!
pi_143962366
The Cosmopolitans klinkt als snelle cancel. :')
pi_144015828
Matige, maar zeer verrassende seizoensfinale van The Divide.
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:16:57 #175
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144017346
Tyrant is toch echt wel een briljante serie zeg. Spannend verhaal, mooie sfeer en erg goed geacteerd. Vooral die gast die de nieuwe president speelt, speelt echt geweldig.
Feyenoord!
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:31:15 #176
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_144017725
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:16 schreef Japie77 het volgende:
Tyrant is toch echt wel een briljante serie zeg. Spannend verhaal, mooie sfeer en erg goed geacteerd. Vooral die gast die de nieuwe president speelt, speelt echt geweldig.
Ik vond het begin gaaf, maar de laatste afleveringen waren imho echt ruk.
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:37:54 #177
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144017941
Hand of God krijgt trouwens enorm goeie beoordelingen tot nu toe maar het is nog niet zeker dat het een serie wordt. Iedereen die het wat lijkt even goeie beoordelingen geven op amazon.com.
Feyenoord!
pi_144018049
Manhattan: Bevalt mij vrij goed.
Legends: Geen idee of dit in Amerika goed bevalt, maar ik houd wel van dit soort series.
Hysteria: Daar valt denk ik pas na een paar afleveringen over te oordelen.
Hand of God: die pilot is heerlijk. Pearlman heeft een lekkere rol en er zitten wat bekende gezichten in.
Forever: Het verhaal is denk ik wel boeiend, maar de hoofdrolspeler vind ik persoonlijk helemaal niks.
Red Oaks: Per ongeluk gekeken en het beviel mij wel.
Satisfaction: Daar heb ik nog weinig over gelezen, maar ik vind het wel een boeiende serie.
pi_144020552
Forever vond ik ook wel leuk, heeft potentie. Alleen heeft het wel veel weg van New Amsterdam (TV Series 2008– ) - IMDb
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:01:03 #180
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144020756
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:40 schreef Itisbangin het volgende:
Manhattan: Bevalt mij vrij goed.
Legends: Geen idee of dit in Amerika goed bevalt, maar ik houd wel van dit soort series.
Hysteria: Daar valt denk ik pas na een paar afleveringen over te oordelen.
Hand of God: die pilot is heerlijk. Pearlman heeft een lekkere rol en er zitten wat bekende gezichten in.
Forever: Het verhaal is denk ik wel boeiend, maar de hoofdrolspeler vind ik persoonlijk helemaal niks.
Red Oaks: Per ongeluk gekeken en het beviel mij wel.
Satisfaction: Daar heb ik nog weinig over gelezen, maar ik vind het wel een boeiende serie.
Hoe kan je nou per ongeluk iets kijken:p
Feyenoord!
pi_144026077
Nou ik zag dat het nieuw was, niks oever gelezen, dus eens aangezet. En het bleek goed te bevallen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:47:02 #182
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144026863
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Itisbangin het volgende:
Nou ik zag dat het nieuw was, niks oever gelezen, dus eens aangezet. En het bleek goed te bevallen.
Hahahaha wat een rare vogel ben je. *O*
Feyenoord!
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:50:26 #183
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_144027010
De man is gewoon een ontdekkingsreiziger, he boldly goes where no one (he knows) has gone before!

On topic:
Outlander epi 4 was weer erg ok,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door Florentius op 31-08-2014 20:32:22 ]
pi_144054495
Outlander is wel tof ^O^. Vanavond episode 3 & 4 kijken en dan ben ik helemaal bij.
Get it and Bet it
pi_144080853
The cosmopolitans; valt heel erg tegen. Romantische comedy die niet grappig is.
pi_144083207
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 22:06 schreef Bucketlist het volgende:
The cosmopolitans; valt heel erg tegen. Romantische comedy die niet grappig is.
Sluit ik me bij aan.
  dinsdag 2 september 2014 @ 09:20:08 #187
28033 Pek
je moet wat
pi_144090212
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:15 schreef Japie77 het volgende:
Hand of God lijkt me wel interessant. De rest lijkt me niet echt wat.
Bah, religieus geneuzel waar ik iig niet op zit te wachten :r
  dinsdag 2 september 2014 @ 13:03:05 #188
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144095957
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:20 schreef Pek het volgende:

[..]

Bah, religieus geneuzel waar ik iig niet op zit te wachten :r
Volgens mij word religie gewoon gebruikt om het wat interssanter te maken. Niet om mensen te overtuigen van religie. Dat hoop ik tenminste niet. Heb een hekel aan religie. Maar geloof wel in leven na de dood.
Feyenoord!
  dinsdag 2 september 2014 @ 13:35:03 #189
186587 Byzantynixschii
pi_144097060
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

heb een hekel aan religie. Maar geloof wel in leven na de dood.
:') |:(
  dinsdag 2 september 2014 @ 13:39:39 #190
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144097300
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:35 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

:') |:(
Nee hoor. Religie is door mensen gemaakt. Ik heb zo mijn eigen gedachtes over hoe het allemaal zit. Dat hoef ik niet te lezen in de Bijbel of de Torah of de Koran. Maar goed we dwalen af. :9
Feyenoord!
  dinsdag 2 september 2014 @ 13:40:45 #191
186587 Byzantynixschii
pi_144097362
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee hoor. Religie is door mensen gemaakt. Ik heb zo mijn eigen gedachtes over hoe het allemaal zit. Dat hoef ik niet te lezen in de Bijbel of de Torah of de Koran. Maar goed we dwalen af. :9
Klopt. Religie is voor kankerkneuzen. Geloven in leven na de dood is voor gewone retards.
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:41:11 #192
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144102253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Klopt. Religie is voor kankerkneuzen. Geloven in leven na de dood is voor gewone retards.
Radicale atheïst gespot.
  dinsdag 2 september 2014 @ 16:05:56 #193
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144103103
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

En intelligentie is niet voor iedereen weg gelegd.... ;)
Feyenoord!
pi_144104682
Netflix maakt zijn eigen Game of Thrones: seks en strijd in 'Marco Polo'

http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Marco-Polo.dhtml
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_144104788
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:

Nageaapt? -O-
(she/her)
pi_144104981
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nageaapt? -O-
Nee..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_144105002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee..
Oh ja ik zag nu pas het nieuwsbericht. Ik las eerst alleen ''maakt zijn eigen GoT''
(she/her)
  dinsdag 2 september 2014 @ 17:54:34 #198
300718 Kenju
Say It!!??
pi_144106883
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:

Pff, ik word juist een beetje moe van dat functieloze seks en schunnigheid in series. Het komt ook ontzettend gemaakt over in veel gevallen. In Spartacus was het nog wel grappig, in True Blood ging het gewoon vervelen, en Black Sails kwam het ontzettend gemaakt over, zoals wel meer aan die serie (waar ik me verder overigens verrassend genoeg redelijk mee vermaakt heb, ondanks dat het ontzettend veel neppe elementen heeft).
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

Oh ja ik zag nu pas het nieuwsbericht. Ik las eerst alleen ''maakt zijn eigen GoT''
Alsof ze niet helemaal de tering in gesued zouden worden als ze dit wel hadden gedaan...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 2 september 2014 @ 17:58:18 #199
87680 Mirel
pi_144106996
Ik begon laatst aan game of thrones en als je de overdreven schunnigheid en geweld weglaat, dan blijft er niet veel van over.. het is de oppervlakkige quentin tarantino van de series ofzo
pi_144107080
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Mirel het volgende:
Ik begon laatst aan game of thrones en als je de overdreven schunnigheid en geweld weglaat, dan blijft er niet veel van over.. het is de oppervlakkige quentin tarantino van de series ofzo
Hoever ben je gekomen dan? Want het zit imo gewoon erg goed in elkaar met alle intriges en politieke spelletjes er ook omheen. Oppervlakkig is het in ieder geval sowieso niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:14:10 #201
87680 Mirel
pi_144107471
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hoever ben je gekomen dan? Want het zit imo gewoon erg goed in elkaar met alle intriges en politieke spelletjes er ook omheen. Oppervlakkig is het in ieder geval sowieso niet.
Bij 2x06. Snap dat het soms nog op gang moet komen maar tot nu toe kan het me niet grijpen. Als er een character weer eens doodgaat dan denk ik 'k' want je kent ze nauwelijks. Alleen Ned Stark was jammer. Dat gezegd vind ik het moeilijk om sympathie te hebben voor opgegeilde barbaren die iedereen onder hun slecht behandelen (een van de Stark zoons die z'n opvoedvrouw een old wench noemt). Tot nu toe vind ik alleen Tyrion en moeders Stark 'goede' en (of) uitgediepte personages. De rest kan me gestolen worden :') En dat is lastig, een serie met zo'n grote cast waarvan ik 2 personages diep en interessant vindt.
pi_144107527
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:14 schreef Mirel het volgende:

[..]

Bij 2x06. Snap dat het soms nog op gang moet komen maar tot nu toe kan het me niet grijpen. Als er een character weer eens doodgaat dan denk ik 'k' want je kent ze nauwelijks. Alleen Ned Stark was jammer. Dat gezegd vind ik het moeilijk om sympathie te hebben voor opgegeilde barbaren die iedereen onder hun slecht behandelen (een van de Stark zoons die z'n opvoedvrouw een old wench noemt). Tot nu toe vind ik alleen Tyrion en moeders Stark 'goede' en (of) uitgediepte personages. De rest kan me gestolen worden :') En dat is lastig, een serie met zo'n grote vast waarvan ik 2 personages diep en interessant vindt.
Oke, dan heb je het in ieder geval wel echt een volwaardige kans gegeven. Was even bang dat je na 2 eps ofzo af was gehaakt en dan is het niet altijd even fair om te oordelen.

Denk dat het gewoon niet echt je ding is ding is dan. Ik ervaar het zelf in ieder geval heel anders en vind het echt fantastisch :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:19:48 #203
87680 Mirel
pi_144107617
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Oke, dan heb je het in ieder geval wel echt een volwaardige kans gegeven. Was even bang dat je na 2 eps ofzo af was gehaakt en dan is het niet altijd even fair om te oordelen.

Denk dat het gewoon niet echt je ding is ding is dan. Ik ervaar het zelf in ieder geval heel anders en vind het echt fantastisch :)
Ik ben misschien heel kritisch maar ja :P

Om het verhaal af te maken, die Tywin vind ik ook wel interessant, hoef niet per se een goodguy te zijn ofzo om interessant te vinden. Walter White en Gaius Baltar zijn ook een van m'n favoriete personages in series en die zijn allebei nogal zelfzuchtig :)
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:52:10 #204
300718 Kenju
Say It!!??
pi_144108590
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Mirel het volgende:
In Game of Thrones is het nog redelijk functioneel. Ik vind het ook niet overdreven schunnig. Echter in de andere genoemde series is dit gewoon niet het geval en wordt het gebruikt om een gebrek aan kwaliteit te verhullen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:31:53 #205
87680 Mirel
pi_144112779
Mooi hoe Frank Winter bij Manhattan zich eens een keertje niet zorgen maakt om z'n onderzoek maar over het gevaar. Dat 'ie toen de plutonium kwijt ging in die gast zich om hem zorgde maken ipv het feit dat een groot gedeelte plutonium weg is. En bij het eind van de aflevering met z'n team erbij zet hij toch weer een front op, denk ik. Met z'n opmerking over dat die gast niet te vertrouwen is met het handlen van plutonium.

Tegelijkertijd lukt hem dat niet niet bij z'n vrouw. Misschien lag het wel aan de drank waar de camera bij het eind langzaam voorbij zoemde. Hij kan in ieder geval wel andere dingen voor haar verhullen (vorige ep met de latina).
pi_144113115
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:31 schreef Mirel het volgende:
Mooi hoe Frank Winter bij Manhattan zich eens een keertje niet zorgen maakt om z'n onderzoek maar over het gevaar. Dat 'ie toen de plutonium kwijt ging in die gast zich om hem zorgde maken ipv het feit dat een groot gedeelte plutonium weg is. En bij het eind van de aflevering met z'n team erbij zet hij toch weer een front op, denk ik. Met z'n opmerking over dat die gast niet te vertrouwen is met het handlen van plutonium.

Tegelijkertijd lukt hem dat niet niet bij z'n vrouw. Misschien lag het wel aan de drank waar de camera bij het eind langzaam voorbij zoemde. Hij kan in ieder geval wel andere dingen voor haar verhullen (vorige ep met de latina).
TV / [USA] Manhattan #1

:P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:40:18 #207
87680 Mirel
pi_144113140
W\
quote:
Ja maar hier praten we toch ook bij over de nieuwe series totdat ze genoeg vaart hebben om in hun eigen topic verder te gaan? :P
pi_144113251
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:40 schreef Mirel het volgende:
W\

[..]

Ja maar hier praten we toch ook bij over de nieuwe series totdat ze genoeg vaart hebben om in hun eigen topic verder te gaan? :P
Niet echt toch? Niet zo inhoudelijk in ieder geval. Meer in de trant van "Ik vind ... wel/niet leuk, want ...". Maar je bent van harte welkom hoor wmb, maar daar krijg je denk ik eerder een inhoudelijke reply, ook al is het nog geen stormlooptopic :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:56:25 #209
87680 Mirel
pi_144113824
Zit nu in beide. En op deze manier overtuig ik mensen om het ook te kijken. Vorige week al met die screen caps :D
  dinsdag 2 september 2014 @ 23:40:19 #210
6941 APK
Factual, I think.
pi_144122106
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:56 schreef Mirel het volgende:
Zit nu in beide. En op deze manier overtuig ik mensen om het ook te kijken. Vorige week al met die screen caps :D
Nu ben je een beetje aan het spoileren voor mensen die die 'nieuwe' serie nog niet kennen. ;)

-edit-

[ Bericht 23% gewijzigd door Mike op 02-09-2014 23:47:57 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator dinsdag 2 september 2014 @ 23:48:59 #211
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_144122377
Het inhoudelijk van series bespreken is inderdaad hier niet de bedoeling. Lijkt me logisch toch? :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_144124322
Tja nieuwe series..

Na:

The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards

Valt alles een beetje tegen.. :'(
pi_144125604
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 01:38 schreef Trebo het volgende:
Tja nieuwe series..

Na:

The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards

Dan kijk je niet goed genoeg rond :)
pi_144126264
quote:
Tja nieuwe series..

Na:

The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards

Tja,
sons of anarchy,
true detective
fargo
mildrid pierce
band of brothers
rome
the west wing
john adams
generation war
into the west
hatfields & mccoys
homeland
vikings
bates motel
carnivale
life on mars
happy valley
mad men
downton abbey
the killing
game of thrones
the shield
firefly
sherlock (2010)
oz

moet ik nog ff door gaan?
Veni, vidi, vodka.
  woensdag 3 september 2014 @ 09:37:36 #215
87680 Mirel
pi_144127158
quote:
Tja nieuwe series..

Na:

The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards

The Wire kijkers vinden hun serie het allerbest, en Battlestar Galactica kijkers hun serie. Conclusie? :P Laatst met die grote poll van februari bleek dat te zijn. Probeer BSG eens eens! vooral nu weer relevant met de ontwikkelingen in Israel en Ferguson enzo :) En gewoon kickass drama en spanning
pi_144128697
The Wire was echt niet de allerbeste, Breaking Bad vond ik beter. Fargo vond ik interessanter (gebeurde meer) en Entourage vond ik leuker (meer vermaak). True Detective vond ik minder dan The Wire.
  woensdag 3 september 2014 @ 13:19:40 #217
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_144133398
Zijn er ook nog leuke comedy/actie series uitgekomen de laatste tijd waar je lekker simpel naar kan kijken? Ik heb het idee dat elke zender alleen maar probeert moeilijke thrillers te maken. Een paar volgen is wel leuk maar moet ook iets luchtigs hebben. Ik volg Rush al trouwens dat is zeker een aanrader!
pi_144133791
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef Pollore het volgende:
Zijn er ook nog leuke comedy/actie series uitgekomen de laatste tijd waar je lekker simpel naar kan kijken? Ik heb het idee dat elke zender alleen maar probeert moeilijke thrillers te maken. Een paar volgen is wel leuk maar moet ook iets luchtigs hebben. Ik volg Rush al trouwens dat is zeker een aanrader!
Zo'n beetje alles van USA :)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_144133855
quote:
Dan kun je Satisfaction ook volgen, komt er vlak na. Zelfde gevoel.
  woensdag 3 september 2014 @ 21:56:17 #220
87680 Mirel
pi_144151497
quote:
Kan geen leuk stukje vinden maar dit is best een leuke serie. Scrubsachtig qua humor :P

woensdag 3 september 2014 @ 23:12:46 #221
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144154581
Heb nu 1 afl van The Honourable Women gekeken maar ben nog niet zo erg overtuigd.
Feyenoord!
pi_144160453
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 21:56 schreef Mirel het volgende:

[..]

Kan geen leuk stukje vinden maar dit is best een leuke serie. Scrubsachtig qua humor :P

Mehhh, vond dat wel een heel erg hoog scary movie gehalte hebben.
pi_144163338
Gotham pilot is uit ^O^
I are Baboon
  Moderator donderdag 4 september 2014 @ 11:16:47 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_144163434
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:11 schreef pindaplukker het volgende:
Gotham pilot is uit ^O^
Tx! Gevonden :P
niet zo tof doen
pi_144163563
quote:
99s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Tx! Gevonden :P
te vroeg gejuicht, het is geen pilot maar een teaser filmpje :') :')
I are Baboon
  Moderator donderdag 4 september 2014 @ 11:27:40 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_144163640
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:23 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Ik zie het ja, stukjes van op de set en zo. Nu ja, toch maar eventjes kijken ;)
niet zo tof doen
  donderdag 4 september 2014 @ 15:58:03 #227
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144170718
quote:
Tja nieuwe series..

Na:

The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards

Breaking Bad goed vinden :')
pi_144170825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:58 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Jij volgt zeker Game of Thrones :')
pi_144171355
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:58 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Ik kan er niet goed inkomen, het is mijn ding niet, maar Breaking Bad kan ik onmogelijk slecht vinden.
  donderdag 4 september 2014 @ 16:17:09 #230
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144171389
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:01 schreef JDx het volgende:

[..]

Jij volgt zeker Game of Thrones :')
Je hapte. :D
  donderdag 4 september 2014 @ 16:37:16 #231
87680 Mirel
pi_144172225
Als je terugdenkt aan Breaking Bad, geinig is wel dat de vrouwen van Walt en Hank eigenlijk niet per se een eigen autonome rol hadden, ofzo. Als in: ze zijn er alleen om het verhaal van Walt en Hank uit te diepen. Dus zo perfect is Breaking Bad ook niet :P Staat wel in m'n top 10 :)
pi_144172494
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:37 schreef Mirel het volgende:
Als je terugdenkt aan Breaking Bad, geinig is wel dat de vrouwen van Walt en Hank eigenlijk niet per se een eigen autonome rol hadden, ofzo. Als in: ze zijn er alleen om het verhaal van Walt en Hank uit te diepen. Dus zo perfect is Breaking Bad ook niet :P Staat wel in m'n top 10 :)
Wat? 8)7
  donderdag 4 september 2014 @ 16:46:18 #233
87680 Mirel
pi_144172571
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef JDx het volgende:

[..]

Wat? 8)7
Ze zouden een grotere en diepere rol moeten hebben. En niet alleen door sex te hebben met Ted enzo :P
  donderdag 4 september 2014 @ 16:47:56 #234
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144172635
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 23:12 schreef Japie77 het volgende:
Heb nu 1 afl van The Honourable Women gekeken maar ben nog niet zo erg overtuigd.
Is te begrijpen, het verhaal is soms ook wat moeilijk te volgen.
  donderdag 4 september 2014 @ 16:49:50 #235
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144172710
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef JDx het volgende:

[..]

Wat? 8)7
Hij bedoelt dat het leuker was geweest als de vrouwen van Hank en Walter wat meer karakter hadden, i.p.v. stereotypen te zijn (bezorgde, zanikende vrouwen).
pi_144172805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:49 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat het leuker was geweest als de vrouwen van Hank en Walter wat meer karakter hadden, i.p.v. stereotypen te zijn (bezorgde, zanikende vrouwen).
Boeiend, vond ze zelfs teveel airtime hadden, kutwijven. Dan was ik er misschien wel mee gestopt. Zo'n hekel aan series met allemaal van die bij-verhaaltjes.

Daarom heten dat bijrollen. Snap echt niet wat dat heeft te maken met een goede serie.
pi_144172894
Zoals bij The Wire vond ik dat gezeik met die negerin en haar lesbische zeikvriendin ook zo'n onzin, waar de hell was dat voor nodig, wat achtergrond voor McNulty en misschien nog een baasje was genoeg toch.
  donderdag 4 september 2014 @ 17:22:22 #238
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144173866
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:54 schreef JDx het volgende:
Zoals bij The Wire vond ik dat gezeik met die negerin en haar lesbische zeikvriendin ook zo'n onzin, waar de hell was dat voor nodig, wat achtergrond voor McNulty en misschien nog een baasje was genoeg toch.
Jij kijkt vast niet naar The Good Wife. :P
Feyenoord!
  donderdag 4 september 2014 @ 17:27:36 #239
87680 Mirel
pi_144174038
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Boeiend, vond ze zelfs teveel airtime hadden, kutwijven. Dan was ik er misschien wel mee gestopt. Zo'n hekel aan series met allemaal van die bij-verhaaltjes.

Daarom heten dat bijrollen. Snap echt niet wat dat heeft te maken met een goede serie.
Als de hele cast interessant om te kijken is dan is dat toch altijd een pluspunt? Je kan de zanikende bezorgde vrouwtjes ook weglaten in zo'n serie en dan verandert er niks.
  donderdag 4 september 2014 @ 17:50:01 #240
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144174770
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:47 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Is te begrijpen, het verhaal is soms ook wat moeilijk te volgen.
Word het wel beter dan?
Feyenoord!
pi_144175115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:54 schreef JDx het volgende:
Elke serie heeft bijrollen. Soms vind je die leuk, soms niet. Als ik daardoor geen series ga kijken, mis ik een hoop moois.
pi_144175171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij kijkt vast niet naar The Slut Bitch. :P
Nee :P
  Admin donderdag 4 september 2014 @ 19:11:49 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144177324
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:11 schreef pindaplukker het volgende:
Gotham pilot is uit ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:23 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

quote:
99s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zie het ja, stukjes van op de set en zo. Nu ja, toch maar eventjes kijken ;)
Het is heel erg voorgekauwd, gewoon een stukje promotie om een half uurtje programmering mee te vullen. Het bevat beelden uit de eerste aflevering en een fragment uit de tweede, zonder teveel te spoilen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 4 september 2014 @ 19:12:19 #244
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144177346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Word het wel beter dan?
De tweede of derde aflevering was zeer spannend.
  donderdag 4 september 2014 @ 19:21:09 #245
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144177715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:02 schreef JDx het volgende:

[..]

Nee :P
Dat klinkt wel een beetje anti vrouw moet ik zeggen. Ik hou zelf ook meer van series met een man in de hoofdrol maar The Good Wife is toch wel een aanradertje.
Feyenoord!
pi_144177884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:21 schreef Japie77 het volgende:
The Good Wife
Hij snapt er sowieso weinig van.
Brooklyn nine-nine een Scary Movie gehalte vinden hebben :') wtf
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:19:16 #247
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144193646
Ascension (24 november premiere)

Rule #1 of space travel: If Tricia Helfer is on board your vessel, you're probably heading for trouble. The Battlestar Galactica veteran heads the cast of Syfy's latest space opera, which for now is a six-hour miniseries but has the potential to become a regular ongoing series in the future should ratings prove strong. Ascension begins with an intriguing premise: in 1963, while the Gemini program was getting off the ground, NASA was also undertaking a secret mission to launch 600 men, women, and children into space on a 100-year mission to colonize another planet (and ensure the future of humanity should the Cold War turn hot). The show picks up around 50 years after launch (i.e., in the present day), when the inhabitants of the ship are shaken by a murder that begins to raise questions about the true nature of their journey. Part of Syfy's ambitious 2014-15 programming slate that sees the Sharknado network returning to actual science fiction programming (with shows like 12 Monkeys, The Expanse, Killjoys, and Childhood's End coming next year), Ascension comes from Philip Levens (Smallville) and also stars Brian Van Holt (Cougar Town) and Brandon P. Bell (Hollywood Heights).
Feyenoord!
  vrijdag 5 september 2014 @ 09:21:49 #248
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144193684
Dig

A murder mystery and Da Vinci Code-style conspiracy thriller set in Jerusalem, this six-hour event series comes from Homeland creator Gideon Raff and Heroes creator Tim Kring. Dig stars Jason Isaacs as an FBI agent stationed in Israel whose investigation into the murder of an archeologist uncovers a conspiracy that stretches back for thousands of years. Anne Heche co-stars as his boss (and lover), while the cast also includes Lauren Ambrose, Regina Taylor, Richard E. Grant, and David Costabile (Breaking Bad). Producers promise to completely resolve the story at the end of Dig's six episodes, though the characters could conceivably return for another story in the future. The series is expected to air sometime this fall, but recent events in Israel forced the production to move from its original Jerusalem location (where it filmed its first episode) to the somewhat safer Albuquerque, and it is unclear if the move will necessitate a delay.
Feyenoord!
pi_144193806
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Een agent in een onderbroek, kom op :')
pi_144193925
Pas ontdekt "Manhatten" op HBO alleen heb ik het gevoel dat ik 1 van de weinigen ben die de serie wel wat vindt...
pi_144211126
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:36 schreef Iwanius het volgende:
Pas ontdekt "Manhatten" op HBO alleen heb ik het gevoel dat ik 1 van de weinigen ben die de serie wel wat vindt...
TV / [USA] Manhattan #1
  vrijdag 5 september 2014 @ 19:00:15 #252
6941 APK
Factual, I think.
pi_144211257
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:36 schreef Iwanius het volgende:

Twee pagina's terug...
TV / [USA] Nieuwe series #33
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 6 september 2014 @ 14:40:43 #253
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_144238396
Met de kans dat dit een open deur is: Zijn jullie bekend met de iPhone app iTV Shows, waarin je je kunt abonneren op de diverse series en zo in een mooie layout in een oogopslag kunt zien wanneer welke aflevering is, wat je nog moet kijken enz?
  zaterdag 6 september 2014 @ 19:39:33 #254
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_144248763
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef Coelho het volgende:
Met de kans dat dit een open deur is: Zijn jullie bekend met de iPhone app iTV Shows, waarin je je kunt abonneren op de diverse series en zo in een mooie layout in een oogopslag kunt zien wanneer welke aflevering is, wat je nog moet kijken enz?
Die kost maarliefst ¤ 2,69. Ik gebruik TeeVee, die is te syncen met een webomgeving en dus makkelijk toegankelijk via je pc. En hij is gratiesch
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  Moderator zaterdag 6 september 2014 @ 20:20:57 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_144250469
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:39 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Die kost maarliefst ¤ 2,69. Ik gebruik TeeVee, die is te syncen met een webomgeving en dus makkelijk toegankelijk via je pc. En hij is gratiesch
Ik zoek nog steeds zoiets maar dan met de optie om meteen de subs te kunnen downloaden. Zoiets als bierdopje was voorheen dus.
niet zo tof doen
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:38:20 #256
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_144251299
TeeVee kost volgens mij ook ¤2,69, zie hier

Ik heb iTV Shows eens als app of the day gehad
pi_144251669
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zoek nog steeds zoiets maar dan met de optie om meteen de subs te kunnen downloaden. Zoiets als bierdopje was voorheen dus.
addic7ed.com
(she/her)
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:51:22 #258
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_144251886
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef Fylax het volgende:

[..]

addic7ed.com
http://www.podnapisi.net/nl/pdefault/
  Moderator zaterdag 6 september 2014 @ 20:59:02 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_144252282
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef Fylax het volgende:

[..]

addic7ed.com
Daar kun je toch niet elke dag kijken welke serie je volgt zoals bij bierdopje? Ik kijk nu eerst op bierdopje welke serie geweest is en dan op addic7ted voor de subs :')
niet zo tof doen
pi_144252299
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Daar kun je toch niet elke dag kijken welke serie je volgt zoals bij bierdopje? Ik kijk nu eerst op bierdopje welke serie geweest is en dan op addic7ted voor de subs :')
Oh zo.
(she/her)
pi_144253203
Ik gebruik voor het bijhouden TV Show Favs (android)

Sickbeard voor het automatisch binnen krijgen van series (hoe dit allemaal werkt, moet je maar even zoeken op google)

Automatisch worden de ondertitels gedownload met Autosub (zoekt tegenwoordig oa op Addic7ed )

Ik draai alles zelf op een synology nas. Maar kan allemaal ook gewoon op windows geinstalled worden.

werkt prima :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Kw4Kje op 07-09-2014 01:58:26 ]
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:56:27 #262
87680 Mirel
pi_144255295
Misschien ook maar eens checken dan. Vertrouwde het nooit :P Al kan ik op mijn series wel altijd wachten :') Outlander, Extant en Manhattan subs verschijnen niet gelijk.
pi_144261304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef Coelho het volgende:
Geweldige en mooie app, accuratie informatie en handige features zoals een lijst met aankomende pilots. De trakt.tv synchronisatie is ook handig. Al jaren m'n favoriet, al kijk ik liever niet naar het statistieken scherm met het aantal uur dat ik in m'n leven heb verspilt met series kijken ;)
  zondag 7 september 2014 @ 10:03:23 #264
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_144265410
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef Coelho het volgende:
TeeVee kost volgens mij ook ¤2,69, zie hier

Ik heb iTV Shows eens als app of the day gehad
Volgens mij geldt dat dus ook voor mij bij de TeeVee app :@
pi_144306135
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

had het dat maar, dan was er misschien ook eens iets grappigs aan, als scary movie 1 of 3 bedoeld wordt
pi_144316590
VRIENDEN! We hebben een Starz (Spartacus, Da Vinci's Demons, Black Sails, Magic City) overgeslagen: Power!

Heel fijn en het voelt een beetje als 'The Wire'. Misschien nog niet zo geniaal maar qua sfeertje.
  maandag 8 september 2014 @ 16:53:26 #267
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_144316859
Waar gaat het over?

Black Sails ben ik na 7 afleveringen afgehaakt. Bleef er niet lekker in.
pi_144316963
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:45 schreef Itisbangin het volgende:
VRIENDEN! We hebben een Starz (Spartacus, Da Vinci's Demons, Black Sails, Magic City) overgeslagen: Power!

Heel fijn en het voelt een beetje als 'The Wire'. Misschien nog niet zo geniaal maar qua sfeertje.
Kwam niet door de eerste aflevering destijds, wordt het leuker?
pi_144317016
Wel geen USA (BBC), máár erg toffe miniserie. Eerste ep was vorige week op BBC1:

Our Zoo: Our Zoo (TV Series 2014– ) - IMDb

Gebaseerd op een waar verhaal, lees meer hier:

http://www.chesterchronic(...)c-drama-show-7636033

http://www.chesterchronic(...)founder-says-6881504
Ja doei.
  zaterdag 13 september 2014 @ 09:33:05 #270
87680 Mirel
pi_144478895
Ik vergeet iedere week dat Outlander op zondag is :(

Z.Nation.S01E01.720p.HDTV.x264-KILLERS :d
pi_144479242
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Wel geen USA (BBC), máár erg toffe miniserie. Eerste ep was vorige week op BBC1:

Our Zoo: Our Zoo (TV Series 2014– ) - IMDb

Gebaseerd op een waar verhaal, lees meer hier:

http://www.chesterchronic(...)c-drama-show-7636033

http://www.chesterchronic(...)founder-says-6881504
Inderdaad een aanrader!
  zaterdag 13 september 2014 @ 10:26:32 #272
28033 Pek
je moet wat
pi_144479531
"Legends" met Sean Bean is best tof. En nee, hij gaat niet in de eerste ep dood dit keer :P
pi_144481200
quote:
99s.gif Op maandag 8 september 2014 16:53 schreef Houniet het volgende:
Waar gaat het over?

Black Sails ben ik na 7 afleveringen afgehaakt. Bleef er niet lekker in.
Black Sails gewoon afkijken, niks mis mee! Fijne afwisseling met een deel andere series.

Power: Drugslord die legitiem probeert te zijn met zijn eigen club in New York. Beste vriend / compagnon die het illegale deel regelt: shitstorm in 3-2-1...

quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Kwam niet door de eerste aflevering destijds, wordt het leuker?
Ja de serie gewoon bingen. Niks mis mee.
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:14:10 #274
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_144482380
quote:

Niks overgeslagen. Was allang bekend hier :s)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Moderator zaterdag 13 september 2014 @ 13:54:07 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_144483419
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:33 schreef Mirel het volgende:
Ik vergeet iedere week dat Outlander op zondag is :(

Z.Nation.S01E01.720p.HDTV.x264-KILLERS :d
Die zie ik ook net voorbijkomen:

quote:
Z-Nation" is set three years after the zombie virus has gutted the country, and a team of everyday heroes must transport the only known survivor of the plague from New York to California, where the last functioning viral lab waits for his blood. Although the antibodies he carries are the world’s last, best hope for a vaccine, he hides a dark secret that threatens them all. With humankind’s survival at stake, the ragtag band embarks on a journey of survival across three thousand miles of rusted-out post-apocalyptic America. (Source: Deadline.com)
niet zo tof doen
  zaterdag 13 september 2014 @ 16:13:59 #276
87680 Mirel
pi_144487225
quote:

Je vergeet zelf Outlander te noemen in het Starz rijtje vriend :P
pi_144494688
Haha, Z Nation is nog slechter dan The Walking Dead. Wel een beetje vermakelijk. Met een zombiebaby! Het aantal onlogische dingen in de aflevering was heel erg hoog.
pi_144496679
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 16:13 schreef Mirel het volgende:

[..]

Je vergeet zelf Outlander te noemen in het Starz rijtje vriend :P
Outlander alleen pilot van gezien, dus kan er niet meer over zeggen. Was in ieder geval qua pilot zeer interessant.

En voor degene die aanhaalde dat Power hier al eens was gevallen, heb ik blijkbaar overheen gelezen!
  zondag 14 september 2014 @ 09:37:28 #279
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_144508545
Snelle zombies _O_
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 14 september 2014 @ 12:03:59 #280
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144510494
Voor het najaar staan voor mij The Legend of Korra, American Horror Story en Homeland op het programma (alledrie seizoen 4). Ben benieuwd of er nog meer kwaliteitsseries verschijnen dit najaar.
pi_144513434
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:40 schreef ChickenMan het volgende:
Haha, Z Nation is nog slechter dan The Walking Dead. Wel een beetje vermakelijk. Met een zombiebaby! Het aantal onlogische dingen in de aflevering was heel erg hoog.
Wow, echt alsof je naar een Zombie B-film zit te kijken, maar dan in series format _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 14 september 2014 @ 16:14:27 #282
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_144517191
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wow, echt alsof je naar een Zombie B-film zit te kijken, maar dan in series format _O-
Het is van Asylum ;).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_144517207
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef PirE het volgende:

[..]

Het is van Asylum ;).
oh, dat verklaart het :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 14 september 2014 @ 16:15:46 #284
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_144517239
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

oh, dat verklaart het :D
Het predikaat "B" is eigenlijk een groot compliment :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_144517278
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 16:15 schreef PirE het volgende:

[..]

Het predikaat "B" is eigenlijk een groot compliment :D
Ja klopt. Episch slecht acteerwerk, ook van de bekendere namen, een kutplot, debiele karakters, een rondvliegende zombiebaby en nog een hoop andere ellende. En dan ook niet leuk slecht zoals sommige asylum dingen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 14 september 2014 @ 19:05:45 #286
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_144522465
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:40 schreef ChickenMan het volgende:
The Walking Dead slecht vinden :W.
  zondag 14 september 2014 @ 19:08:21 #287
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_144522553
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 10:26 schreef Pek het volgende:
"Legends" met Sean Bean is best tof. En nee, hij gaat niet in de eerste ep dood dit keer :P
Ik vind het zelfs verrassend leuk om naar te kijken. Al vrees ik
SPOILER
pi_144522615
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Okok ik overdrijf wat. Maar goed zou ik het niet durven noemen. Wel erg vermakelijk.
pi_144523954
quote:

[..]

Ik vond het eerste seizoen al niet goed, wel lichtelijk vermakelijk, maar daarna echt dramatisch. Wat een gezeik onderling, je ergert je kapot aan beslissingen van mensen, nee niks voor mij.
  zondag 14 september 2014 @ 20:27:33 #290
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144526267
quote:

[..]

Serieus? :')
pi_144526515
Z nation is inderdaad vrij slecht. :')
  zondag 14 september 2014 @ 21:16:07 #292
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_144529703
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Okok ik overdrijf wat. Maar goed zou ik het niet durven noemen. Wel erg vermakelijk.
Ik heb niet hetzelfde gevoel als ik House of Cards kijk, ik denk dat vermakelijk (of top vermaak?) een goed woord is.
  zondag 14 september 2014 @ 21:18:39 #293
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144529865
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik ben het nu aan het kijken maar ik vind het verhaal, de onderlinge verhoudingen en de sfeer toch wel goed hoor. Het komt niet in mijn top 10 maar vind het toch wel een goeie serie.
Feyenoord!
pi_144543597
quote:

[..]

Haha simpele Harry gespot.
  Moderator maandag 15 september 2014 @ 11:28:59 #295
9859 crew  Karina
Woman
pi_144544860
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:31 schreef Monolith het volgende:
Z nation is inderdaad vrij slecht. :')
Het is slecht maar wel tof :D Ik ga het volgen, vooral omdat het een Asylumserie is, die moet je gewoon een beetje met een korreltje zout nemen.

IN ieder geval is het niet politiek correct, ik doel daarbij op het stukje met de baby, dat zie je toch in andere series/films niet zo vaak.

Overigens was er blijkbaar een verwijzing naar de walking dead (ik heb dat zelf niet gevolgd) iets met cowboyzombies? Inside joke.
niet zo tof doen
pi_144545940
maakt Asylum ook al series tegenwoordig...
ik hou best van domme lompe humor en express slecht gemaakte films waar om te lachen valt. Maar het grappigste van Asylum zijn doorgaans de titels
  Moderator maandag 15 september 2014 @ 12:13:23 #297
9859 crew  Karina
Woman
pi_144545964
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef planethugo het volgende:
maakt Asylum ook al series tegenwoordig...
ik hou best van domme lompe humor en express slecht gemaakte films waar om te lachen valt. Maar het grappigste van Asylum zijn doorgaans de titels
Dit is volgens mij de eerste, kan me geen andere herinneren, toen ik ging kijken wist ik dat helemaal niet, maar ik zag het logo in het beginstukje voorbij komen. Voor mij een reden om het sowieso te gaan volgen :D
niet zo tof doen
  maandag 15 september 2014 @ 22:58:18 #298
87680 Mirel
pi_144570751
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:27:41 #299
28033 Pek
je moet wat
pi_144577865
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:27 schreef Pek het volgende:
Intruders van BBC USA is tof, ben na de eerste 10 minuten al hooked en heb nog geen idee waar het over gaat :')

Goeie cast: John Simm, James Frain _O_
Vergeet John Simm en James Frain, dit grietje van wat, 10 jaar oud? steelt de show, wat een scary bitch en een acteertalent _O_

pi_144582495
quote:

[..]

TWD is zó slecht. :')
pi_144582926
Topic dicht. Wie maakt nieuwe deel aan (met nieuwe op)?
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')