Extant is al uitgezonden hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:37 schreef JDx het volgende:
Vanavond Extant en morgen weer Satisfaction en Rush Usa!
Wel een handig detail als je iemand een serie aan gaat raden tochquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou en? True Detective is ook maar een verhaal van 1 seizoen.
Das waar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een handig detail als je iemand een serie aan gaat raden toch
Voor veel mensen in ieder geval een reden om er niet aan te beginnen. Crisis heb ik niet gezien, Hostages had wel een soort van afgerond verhaal geloof ik, maar ook daar was het wel het plan om door te gaan.
Keek wel lekker weg jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef kastanova het volgende:
Iemand Legends al gezien?
Lijkt me op zich wel simpel wegkijkvermaak zoals The Mentalist e.d.
Die was me toch even ontgaan. Wat vind jij ervan? Politiek drama lees ik, daar hou ik wel van. Is het ook van de makers van The Wire dan? Want Treme vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef JDx het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van The Divide? Paar acteurs uit The Wire heb ik al gespot.
Het heeft wel wat weg van het Newsroom/Mayor verhaal in the Wire.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Die was me toch even ontgaan. Wat vind jij ervan? Politiek drama lees ik, daar hou ik wel van. Is het ook van de makers van The Wire dan? Want Treme vond ik geweldig.
Helemaal gemist ook. Net de trailer bekeken en die zag er wel interessant uit dus ga hem wel proberen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef JDx het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van The Divide? Paar acteurs uit The Wire heb ik al gespot.
Newsroom was het laatste seizoen van The Wire toch? Die heb ik dus nou net niet afgekeken omdat ik hem niet meer goed vond. Maar de politieke series die ik de laatste tijd heb gezien als House of Cards, The Killing en Borgen vond ik erg sterk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Het heeft wel wat weg van het Newsroom/Mayor verhaal in the Wire.
Het is niet mijn genre, maar het blijft boeien. Het is volgens mij ook best goed.
Ohh ziet er goed uit. Soderberghquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:27 schreef RobbieBoy het volgende:
Iemand al iets gezien van nieuwe store The nick?
TV / [USA] Satisfactionquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef LasTeR het volgende:
Satisfaction blijft ook lekker wegkijken.
Nice! Bedankt voor de tip. Seizoen 1 was echt geniaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:36 schreef Genesisfan het volgende:
Morgen begint het derde seizoen van A Touch of Cloth.
Even de omschrijving opgezocht, doet me denken aan The Pretender.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef kastanova het volgende:
Iemand Legends al gezien?
Lijkt me op zich wel simpel wegkijkvermaak zoals The Mentalist e.d.
quote:"Legends" centers on a deep-cover operative named Martin Odum, who has an uncanny ability to transform himself into a different person for each job.
als je wat meer van the wire achtige politiek wil dan moet je Boss kijken, met Kelsey Grammer als burgemeester van Chicago. Beetje sfeertje uit The Wire, kwa politiek dan. Kwa stadsleven ook wel maar de focus ligt niet zoveel op de straat als in The Wire, uiteraard. Is helaas wel na 2 seizoenen gestopt maar zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Het heeft wel wat weg van het Newsroom/Mayor verhaal in the Wire.
Het is niet mijn genre, maar het blijft boeien. Het is volgens mij ook best goed.
Nee vond dat de minste seizoenen van The Wire haha, liever seizoen 1 met de gangs en drugs.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
als je wat meer van the wire achtige politiek wil dan moet je Boss kijken, met Kelsey Grammer als burgemeester van Chicago. Beetje sfeertje uit The Wire, kwa politiek dan. Kwa stadsleven ook wel maar de focus ligt niet zoveel op de straat als in The Wire, uiteraard. Is helaas wel na 2 seizoenen gestopt maar zeker de moeite waard
Ik heb afl 1 gezien van Gang Related, viel me een beetje tegen, reviews gelezen en daar werd vermeld dat de hoofdpersoon nogal saai blijft en je niet echt veel karakter ziet in zijn spel. Dus toen twijfelde ik maar vandaag las ik weer dat het me de aflevering beter word en er steeds meer plotwendingen in het verhaal komen. Dus nu misschien toch maar verder gaan kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee vond dat de minste seizoenen van The Wire haha, liever seizoen 1 met de gangs en drugs.
Maar wat vonden jullie van The Divide? Ben net begonnen met Gang Related, ook wel leuk.
Kijkt wel lekker weg hoor. De invalshoek is wel interessant. Undercover bij de politie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb afl 1 gezien van Gang Related, viel me een beetje tegen, reviews gelezen en daar werd vermeld dat de hoofdpersoon nogal saai blijft en je niet echt veel karakter ziet in zijn spel. Dus toen twijfelde ik maar vandaag las ik weer dat het me de aflevering beter word en er steeds meer plotwendingen in het verhaal komen. Dus nu misschien toch maar verder gaan kijken.
Ik wil aankomend weekend afleveringen achter elkaar kijken, ben echt heel benieuwd!quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
The leftovers is echt wel een mooie serie, de eerste drie afleveringen smaken naar meer.
Ik vind het wisselend. Vorige week een topaflevering, nu weer een iets mindere.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:01 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik wil aankomend weekend afleveringen achter elkaar kijken, ben echt heel benieuwd!
Wel vermakelijk, niet briljant.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wie heeft The Strain al gezien? Ik zit nu aflevering 2 te kijken, maar ik vind het tot nu toe niet de 8,2 waard die IMDB ervoor geeft.
Dan lees ik de rest wel in het boekquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:40 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht een beetje het einde van het eerste seizoen af. Er wordt om de haverklap gecanceld.
TV / Utopia - Chillies, sand, bleach, a spoon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:42 schreef undissputed het volgende:
Gisteravond begonnen met Utopia.(niet die reality tv onzin) Wat een vette serie, is hier geen topic over?
Valt me op dat vooral vrouwen dat soort series leuk vinden, de setting boeit eigenlijk niet echt, het is meer een beetje het soap idee in een andere setting, liefdes, macht, tenminste dat vond ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
The leftovers is echt wel een mooie serie, de eerste drie afleveringen smaken naar meer.
Ik hoopte ook dat er al wat series (die nu bij aflevering 5/6 zijn) al gecanceled waren of renewed, dat maakt de keuze altijd wat makkelijker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:40 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht een beetje het einde van het eerste seizoen af. Er wordt om de haverklap gecanceld.
Ik vind het een heel goede serie, spannend en goed acteerwerkquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wie heeft The Strain al gezien? Ik zit nu aflevering 2 te kijken, maar ik vind het tot nu toe niet de 8,2 waard die IMDB ervoor geeft.
Intriges en machtsverhoudingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Valt me op dat vooral vrouwen dat soort series leuk vinden, de setting boeit eigenlijk niet echt, het is meer een beetje het soap idee in een andere setting, liefdes, macht, tenminste dat vond ik.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goede serie, spannend en goed acteerwerk![]()
![]()
Acteerwerk vind ik juist ook een van de minpunten. Die verschrikkelijke hoofdrolspeler vooral. Zo unlikeable ookquote:
Ik durfde er niet op te reageren, dacht zal wel aan mij liggen, maar het is gewoon bagger, misschien leuk als je er echt van houdt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Acteerwerk vind ik juist ook een van de minpunten. Die verschrikkelijke hoofdrolspeler vooral. Zo unlikeable ook
Heb de serie gedropt na anderhalve aflevering. Heb ook wel een beetje het idee dat de beoordelingsscore op IMDb gemanipuleerd is, net zoals bij Tyrant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Acteerwerk vind ik juist ook een van de minpunten. Die verschrikkelijke hoofdrolspeler vooral. Zo unlikeable ook
Dat zie je de laatste tijd erg vaak, trekt pas bij na maanden. Hoe het precies komt weet ik niet, maar het is wel jammer, kijk er wel vaak naar of een serie leuk is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb de serie gedropt na anderhalve aflevering. Heb ook wel een beetje het idee dat de beoordelingsscore op IMDb gemanipuleerd is, net zoals bij Tyrant.
Wellicht dat je tegenwoordig ook gewoon een stel Indiërs voor kunt inhuren om positieve scores te geven op reviewsites.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:16 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat zie je de laatste tijd erg vaak, trekt pas bij na maanden. Hoe het precies komt weet ik niet, maar het is wel jammer, kijk er wel vaak naar of een serie leuk is.
Ja, ondanks mijn kritiek kijkt het wel lekker weg en ik vind dat soort onderwerpen ook altijd wel tof. Maar het is meer cult dan kwalitatief goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef ChickenMan het volgende:
Maar het heerlijke aan The Strain is dat het niets anders dan een gekke monster/vampieren serie pretendeert te zijn. Het is weinig subtiel, acteerwerk doet er niet echt toe. Het doet me vaak een beetje aan Slither denken.
True.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ondanks mijn kritiek kijkt het wel lekker weg en ik vind dat soort onderwerpen ook altijd wel tof. Maar het is meer cult dan kwalitatief goed
Series en tvshows kan je niet vergelijken op IMDb, vanwege fans.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
IMDB series ratings zijn sowieso debiel. Kijk bijvoorbeeld naar Terra Nova. Toch wel een van de grootste aidsproducten die er ooit in TV land voorbij zijn gekomen en na 1 seizoen van de buis (Terra Nova (TV Series 2011– ) - IMDb)
Die serie haalt een 6.7. Als film moet je het echt al heel goed doen wil je in de buurt van dat cijfer komen..het is gewoon zo scheef in vergelijking.
MAAR maar maareh jij kijkt Arrowquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Wire is ook ekt baas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Sopranos is geniaal ja. Wel heel traag, maar ik vond het de moeite waard.
Traag??? Heb ik nooit zo ervaren eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Sopranos is geniaal ja. Wel heel traag, maar ik vond het de moeite waard.
Het is echt wel een trage serie ja..valt toch bijna niet te ontkennen. Maar dat bedoel ik niet negatief ofzo..denk alleen dat er genoeg mensen door afhaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Traag??? Heb ik nooit zo ervaren eigenlijk.
Blijft voor mij een van de beste series ooit.
Vat het ook niet negatief op hoor. Totale verhaal is wel langzaam, maar de afleveringen staan redelijk op zich en die heb ik nooit traag gevonden eigenlijk. Breaking Bad en True Detective vond ik veel trager (en ook briljant)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt wel een trage serie ja..valt toch bijna niet te ontkennen. Maar dat bedoel ik niet negatief ofzo..denk alleen dat er genoeg mensen door afhaken.
Zo net de pilot gezien en het smaakt zeker naar meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef JDx het volgende:
Dit. Het gaat vooral om de ontwikkeling van de characters. Het bredere verhaal qua gebeurtenissen is eigenlijk niet eens zo interessant of sterk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vat het ook niet negatief op hoor. Totale verhaal is wel langzaam, maar de afleveringen staan redelijk op zich en die heb ik nooit traag gevonden eigenlijk. Breaking Bad en True Detective vond ik veel trager (en ook briljant)
Fargoooquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:28 schreef Domingesto het volgende:
Hopelijk is The Americans wat. Tegenwoordig kan geen enkele serie me meer boeien, na True Detective.
Al lang gezien. Heerlijke setting.quote:
Ik vond het vooral goedkope horror, met een wat onlogische verhaallijn en vergezochte gorescènesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goede serie, spannend en goed acteerwerk![]()
![]()
Zag hem staan op Netflix. Vanmiddag eens koekeloeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:28 schreef Domingesto het volgende:
Hopelijk is The Americans wat. Tegenwoordig kan geen enkele serie me meer boeien, na True Detective.
Ik vind het niet echt hoogstaand, maar wel gewoon prima vermaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral goedkope horror, met een wat onlogische verhaallijn en vergezochte gorescènesMaar critici staan aan jouw kant had ik al gezien.
eens. Vind Sopranos helemaal niet traag eigenlijk, is wel in de stijl van HBO dat het één groot verhaal is maar The Wire is in dat opzicht nog trager.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vat het ook niet negatief op hoor. Totale verhaal is wel langzaam, maar de afleveringen staan redelijk op zich en die heb ik nooit traag gevonden eigenlijk. Breaking Bad en True Detective vond ik veel trager (en ook briljant)
Ik mag juist die Mickey niet zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
eens. Vind Sopranos helemaal niet traag eigenlijk, is wel in de stijl van HBO dat het één groot verhaal is maar The Wire is in dat opzicht nog trager.
Overigens 10 afleveringen gezien van Ray Donovan. Duurde even voordat ik er goed in zat maar krijg nu een beetje een Sopranos gevoel erbij, maar dan zonder de echte maffia erbij maar wel met de combinatie gezin en werk van de hoofdpersoon en de opbouw vh verhaal en type karakters. Vooral Jon Voight is baas
quote:
Heerlijke serie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zag hem staan op Netflix. Vanmiddag eens koekeloeren.
Vind ik ook! Heb eerlijk gezegd nog niet alle afleveringen gekeken maar toch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:15 schreef Japie77 het volgende:
Vind Gang Related toch wel een supervette serie eigenlijk. Beetje Sons of Anarchy achtig.
Zonde dat hij waarschijnlijk gecanceled gaat worden, slechte ratingsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:15 schreef Japie77 het volgende:
Vind Gang Related toch wel een supervette serie eigenlijk. Beetje Sons of Anarchy achtig.
Nee toch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Zonde dat hij waarschijnlijk gecanceled gaat worden, slechte ratings
Tonyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef JDx het volgende:
De beste series naar user rating:
IMDb: Highest Rated English-Language TV Series With User Rating Between 8.5 And 10
, Country of Origin United States and At Least 500 Votes
Na The Wire misschien ook maar eens beginnen aan The Sopranos, veel ouder, maar wel gehoord dat die ook geniaal is, nog nooit gezien.
Godverdomme. Ik ben net aan de laatste ep van seizoen 1 bezig. Fucking spannendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik kijk ook uit naar de laatste ep, zal dit dan weer zo'n pareltje worden die de massa te laat ontdekt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik ben net aan de laatste ep van seizoen 1 bezig. Fucking spannend
Dat lot ondergaat zo een beetje alle nieuwe series. Krijgen geen tijd om zich te ontwikkelen vanwege de ratings.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:39 schreef Itisbangin het volgende:
Under the Dome een tweede seizoen, nog door gaan met Revolution en series als Boss, Magic City of Gang Related geen kans geven. Ik snap denk ik niet zoveel van de 'networks'.
Sinds Firefly gecanceld werd heb ik nooit meer networks vertrouwd met nieuwe series die ik goed vond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:39 schreef Itisbangin het volgende:
Under the Dome een tweede seizoen, nog door gaan met Revolution en series als Boss, Magic City of Gang Related geen kans geven. Ik snap denk ik niet zoveel van de 'networks'.
Die was leuk inderdaad, gelukkig is het verhaal wel grotendeels afgesloten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:17 schreef Fylax het volgende:
Crisis vind ik ook een hele goede serie maar die is ook gecanceled..
Toch kan ik er niet tegen dat we niet te weten komen wat dat laatste smsje isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Die was leuk inderdaad, gelukkig is het verhaal wel grotendeels afgesloten.
Niet over nadenken inderdaad. Je zult het nooit te weten komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toch kan ik er niet tegen dat we niet te weten komen wat dat laatste smsje is
Is het een aanrader om verder te kijken? Heb er nu 3 gezien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:49 schreef JDx het volgende:
Gang Related was echt nice, ondergewaardeerd.
Hoop echt op een nieuw seizoen, damn wat werd dat langzamerhand een vette serie!
Ik vind van welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is het een aanrader om verder te kijken? Heb er nu 3 gezien.
Heb ik er nu 2 van gezien. Leuke serie maar vind Gang Related toch een stuk spannender. Kijkt er iemand Power? Wat voor soort serie is dat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:13 schreef Fylax het volgende:
Kijkt er niemand van jullie TurN? Serie van AMC?
Als ik jou was zou ik TurN afkijken, wat een spannende serie! Vond de eerste 2 best saai maar tering he het is steeds spannender!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb ik er nu 2 van gezien. Leuke serie maar vind Gang Related toch een stuk spannender. Kijkt er iemand Power? Wat voor soort serie is dat?
En Turn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
Gang Related was leuk
Power is redelijk.
Extant en Tyrant wel leuk om weg te kijken.
The Last Ship zeker vermakelijk.
The Strain niet hoogstaand, maar toch vermakelijk.
Walter ben ik nog niet over uit.
The Knick vond ik helemaal niks, maar goed ontvangen.
Black Jesus ben ik nog niet helemaal over uit, beetje vreemd.
Dominion vind ik wel tof.
Outlander moet je denk ik echt voor gaan zitten en dat heb ik nog niet gedaan.
Manhattan nog niet aan toe gekomen.
Crossbones was ook wel tof.
Bosch Pilot was tof, maar veel te vroeg, nu wil ik wel eens wat van die serie zien....
Geen echte toppers vind ik, maar wel leuk kijkvoer.
Ja, zeker weten, echt kijken!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is het een aanrader om verder te kijken? Heb er nu 3 gezien.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:36 schreef criminal_mind het volgende:
'Outlander' Renewed for Second Season by Starz
Mooie aankleding, degelijk geacteerd, maar het verhaal is wel vreselijk cliché.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Iemand Outlander al gezien ? 2 episodes beschikbaar... best goed zelfs !
Beter openlijk fantasy cliché dan period fantasy als bijvoorbeeld Reign.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Mooie aankleding, degelijk geacteerd, maar het verhaal is wel vreselijk cliché.
Ik heb alleen ep 01 gezien tot dusverre. Ik hoop niet dat de rest van het seizoen een "X of the week" gedoe zal worden met een kleine rode draad vwb het terugkeren naar het heden voor de hoofdrolspeelster.
De boeken waren interessant en bij vlagen grof genoeg. Ben benieuwd of we dat in de serie terugzien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef Florentius het volgende:
[..]
Beter openlijk fantasy cliché dan period fantasy als bijvoorbeeld Reign.
Net 2de outlander episode gezien, zeer prettig weg kijkend vermaak tot nu toe.
Waar vind ik zo'n soort vrouw, hmmmmmmm .....
Heb er nog 2 te gaan van Turn. Zeker leuke en spannende serie!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik TurN afkijken, wat een spannende serie! Vond de eerste 2 best saai maar tering he het is steeds spannender!
Power gaat over een nachtclubeigenaar die groot wil worden met drugs volgens mij. Ik ga daar binnenkort de pilot van kijken.
hehe eindelijk iemandquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb er nog 2 te gaan van Turn. Zeker leuke en spannende serie!
Ron Moore kennende vast wel. Zei die ook ergens in een interview. http://www.hollywoodrepor(...)helixs-future-679587quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
De boeken waren interessant en bij vlagen grof genoeg. Ben benieuwd of we dat in de serie terugzien.
Snap de trailer niet zo, waar gaat het over?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:26 schreef Re het volgende:
Legends eerste aflevering prima, al steekt Sean Bean er met erg veel schouders en koppen (hier houdt tie hem hopelijk) bovenuit
Legends zijn een soort profielen voor deep undercover agenten, Sean Bean speelt een deep undercover agent maar zit er misschien te diep in waardoor hij niet weet of hij de legend is of speeltquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap de trailer niet zo, waar gaat het over?
Aha oke. De moeite waard om te kijken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Re het volgende:
[..]
Legends zijn een soort profielen voor deep undercover agenten, Sean Bean speelt een deep undercover agent maar zit er misschien te diep in waardoor hij niet weet of hij de legend is of speelt
ik vond van wel ja!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aha oke. De moeite waard om te kijken?
Moet je de eerste 8 gekeken hebben om deze te kijken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:57 schreef Japie77 het volgende:
Ben nu 24 aan het kijken en de wereld is echt veranderd.In de voorgaande 8 seizoenen van 24 heb ik Jack volgens mij nog nooit iemand een hug zien geven en dat gebeurt in deze wel in afl 3.
Het is simpel popcornvermaak, maar je wist wel heel veel info uit voorgaande seizoenen. Van karakterintroducties tot onderlinge relaties, verwijzingen etc. Zou vrij nutteloos zijn om alleen dit te kijken. De oude seizoenen zijn ook veel beter, dus als je overweegt om 24 te kijken zou ik sowieso daar beginnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je de eerste 8 gekeken hebben om deze te kijken?
Ik vond het nieuwe seizoen anders niet veel onder doen voor de eerdere (vooral vergeleken met seizoen 6 en 7). Maar om wat emotionele feeling met de personages te krijgen is het wel de moeite waard om de rest eerst te kijken, ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is simpel popcornvermaak, maar je wist wel heel veel info uit voorgaande seizoenen. Van karakterintroducties tot onderlinge relaties, verwijzingen etc. Zou vrij nutteloos zijn om alleen dit te kijken. De oude seizoenen zijn ook veel beter, dus als je overweegt om 24 te kijken zou ik sowieso daar beginnen.
Ik vond 24 echt fantastisch maar vind dit nieuwe seizoen tot nu toe een beetje tegenvallen. Zou toch wel eerst die andere seizoenen kijken of voor iets anders gaan. Ik heb de laatste tijd erg veel gekeken en ik vond bv Hostages en Crisis allebei ook leuk, allebei veel plotwendingen en spannend, daar hou ik van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je de eerste 8 gekeken hebben om deze te kijken?
Ik kijk het en ik heb al zat horror gezien hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:43 schreef Japie77 het volgende:
Kijken hier ook mensen The Strain? Ik heb gelezen dat er de eerste 6 afleveringen ofzo totaal geen horror in voor komt, klopt dat? Ik hou nl totaal niet van horror daarom heb ik The Walking Dead ook nog steeds niet gekeken.
SPOILER: horrorfotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Walking Dead is niet echt horror... En zelf vond ik niet veel aan The Strain en ik kwam niet door de eerste ep heen zonder in slaap te vallenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:43 schreef Japie77 het volgende:
Kijken hier ook mensen The Strain? Ik heb gelezen dat er de eerste 6 afleveringen ofzo totaal geen horror in voor komt, klopt dat? Ik hou nl totaal niet van horror daarom heb ik The Walking Dead ook nog steeds niet gekeken.
Echt meer dan genoeg horrordingen zoals hierboven al werd gezegdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:43 schreef Japie77 het volgende:
Zit nu bij aflevering 3 en toch al wel lekker gore stukjes erinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:43 schreef Japie77 het volgende:
Tijd geleden iets over deze serie gelezen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:06 schreef Mirel het volgende:
Manhattan is echt prachtig gefilmd. Mooie omgeving en al die dingen van vroeger, zoals de kleding, de apparatuur, de auto's en het interieur in huizen. Heb van de 4e ep wat screencaps gemaakt.http://imgur.com/a/3SyGD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannend? Veel plotwendingen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:54 schreef Jivis het volgende:
Het concept van Manhattan is goed, maar de personages zijn wel een beetje vervelend.
Als je een thriller verwacht moet je het niet gaan kijken. Het is vooral een dramaserie.quote:
nicequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:48 schreef DragonFodder het volgende:
voor wie zin heeft om mee te doen
TV / [FOK! Serie trivia] deel 1: Pilot
Niet mee eens. Blijft de beste serie voor mij op dit moment op tv. Ook al was de finale wat frustrerend. Britse series en films kan ik juist echt niet aan. Ja Sherlock is tof maar dat komt door de 3 hoofdrolspelers en niet door de verhaallijnen of cinematografie. Dat kunnen de Amerikanen toch een heel stuk beter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:34 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat mij betreft had Rectify dit seizoen wel afgelopen mogen zijn. Hopelijk is het volgende seizoen maar 5/6 afleveringen, want aan nóg 10 afleveringen heb ik eigenlijk geen behoefte.
Gelukkig voor jou worden het 6 afleveringen ipv 10 voor S3. Neem aan de laatste 6.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:34 schreef Leafeon672 het volgende:
The Honourable WomanFantastische laatste aflevering. Zit wel met een wat leeg gevoel nu, omdat ik de serie met zoveel plezier heb gevolgd. Ik ga de serie sowieso nog een tweede keer kijken zodat ik misschien nog wat dingen ontdek die ik nog niet eerder heb gezien.
Wat mij betreft had Rectify dit seizoen wel afgelopen mogen zijn. Hopelijk is het volgende seizoen maar 5/6 afleveringen, want aan nóg 10 afleveringen heb ik eigenlijk geen behoefte.
Girl meets World is best grappig, maar het is niet de familie serie die Full House was. Full House heeft een aantal geweldige acteurs. Maar gaat het ook niet redden in het huidige televisie landschap. Net zoals dat Airwolf, Knight Rider etc het niet meer goed doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:44 schreef Tim86 het volgende:
Ze willen Full House nieuw leven inblazen..wat een creatieve armoede in comedy land
http://nu.nl/film/3861780(...)even-ingeblazen.html
Ja en ik had vorige week het gevoel dat ik maar 1 aflevering heb gezien, eigenlijk gebeurt er bijna niets.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef Karina het volgende:
Ze zijn Extant er wel een beetje aan het doorheen jagen he. Vorige week twee afleveringen en deze week weer.
Extant is volgens mij een bedacht woord, wat het tegenovergestelde van Extinct moet betekenen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:53 schreef Thunder0x het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er in Extant de titel veranderd van “Extinct” naar “Extant ?
Zit daar een reden achter die al bekend is?
Of is the foetus gonna kill us all
Ah ok, thanks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Extant is volgens mij een bedacht woord, wat het tegenovergestelde van Extinct moet betekenen.
Las ergens: "Extant, as in the opposite of extinct".
Niet bedacht, gewoon een bestaand Engels woord.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Extant is volgens mij een bedacht woord, wat het tegenovergestelde van Extinct moet betekenen.
Las ergens: "Extant, as in the opposite of extinct".
Dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:11 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Niet bedacht, gewoon een bestaand Engels woord.
http://www.merriam-webster.com/dictionary/extant
Klinken eigenlijk allemaal wel interessant, al twijfel ik of het niveau al te hoog ligt. Die met Perlman en Chalke ga ik sowieso kijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Van Gotham is een preview/making of beschikbaar van 21 minuten.
Ook wel wat pilots uit vandaag:
[ afbeelding ]
“Hand Of God” centers on the powerful Judge Harris Pernell (Perlman), a hard-living, law-bending married man with a high-end call girl on the side who has a religious awakening and starts having visions and hearing voices through his ventilator-bound son that could be God speaking to him.
[ afbeelding ]
“Hysteria”, produced by Alcon Entertainment, centers on a doctor who travels to her hometown of Houston to investigate an epidemic among high school girls that may be spreading through technology.
[ afbeelding ]
A dramatic comedy about a group of young American expats in Paris searching for love and friendship and an ocean of distance from their past.
[ afbeelding ]
Really revolves around a social and opinionated group of thirtysomething friends in Chicago.Written, directed and starring Jay Chandrasekhar, Really is a funny, extremely, honest behind-the-curtain look at the complexities of marriage and the charged dynamics of a tight-knit group of friends. The show is about four hard-charging suburban Chicago couples trying to grasp on-to their dwindling youth. At the center are the happily but messily married couple “Jed,” played by Chandrasekhar, and “Lori,” played by Sarah Chalke. When Jed is faced with the choice of keeping his pal’s secret or destroying his friend group, he winds up digging himself into a very deep hole. Really explores marriage, friendship and the stifling peculiarities of suburban Chicago life.
[ afbeelding ]
A coming-of-age comedy set in the “go-go” 80s about a college student enjoying a last hurrah before summer comes to an end–and the future begins.
Ik vond het begin gaaf, maar de laatste afleveringen waren imho echt ruk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:16 schreef Japie77 het volgende:
Tyrant is toch echt wel een briljante serie zeg. Spannend verhaal, mooie sfeer en erg goed geacteerd. Vooral die gast die de nieuwe president speelt, speelt echt geweldig.
Hoe kan je nou per ongeluk iets kijken:pquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:40 schreef Itisbangin het volgende:
Manhattan: Bevalt mij vrij goed.
Legends: Geen idee of dit in Amerika goed bevalt, maar ik houd wel van dit soort series.
Hysteria: Daar valt denk ik pas na een paar afleveringen over te oordelen.
Hand of God: die pilot is heerlijk. Pearlman heeft een lekkere rol en er zitten wat bekende gezichten in.
Forever: Het verhaal is denk ik wel boeiend, maar de hoofdrolspeler vind ik persoonlijk helemaal niks.
Red Oaks: Per ongeluk gekeken en het beviel mij wel.
Satisfaction: Daar heb ik nog weinig over gelezen, maar ik vind het wel een boeiende serie.
Hahahaha wat een rare vogel ben je.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Itisbangin het volgende:
Nou ik zag dat het nieuw was, niks oever gelezen, dus eens aangezet. En het bleek goed te bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Florentius op 31-08-2014 20:32:22 ]
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 1 september 2014 22:06 schreef Bucketlist het volgende:
The cosmopolitans; valt heel erg tegen. Romantische comedy die niet grappig is.
Bah, religieus geneuzel waar ik iig niet op zit te wachtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:15 schreef Japie77 het volgende:
Hand of God lijkt me wel interessant. De rest lijkt me niet echt wat.
Volgens mij word religie gewoon gebruikt om het wat interssanter te maken. Niet om mensen te overtuigen van religie. Dat hoop ik tenminste niet. Heb een hekel aan religie. Maar geloof wel in leven na de dood.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:20 schreef Pek het volgende:
[..]
Bah, religieus geneuzel waar ik iig niet op zit te wachten
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
heb een hekel aan religie. Maar geloof wel in leven na de dood.
Nee hoor. Religie is door mensen gemaakt. Ik heb zo mijn eigen gedachtes over hoe het allemaal zit. Dat hoef ik niet te lezen in de Bijbel of de Torah of de Koran. Maar goed we dwalen af.quote:
Klopt. Religie is voor kankerkneuzen. Geloven in leven na de dood is voor gewone retards.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee hoor. Religie is door mensen gemaakt. Ik heb zo mijn eigen gedachtes over hoe het allemaal zit. Dat hoef ik niet te lezen in de Bijbel of de Torah of de Koran. Maar goed we dwalen af.
Radicale atheïst gespot.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Klopt. Religie is voor kankerkneuzen. Geloven in leven na de dood is voor gewone retards.
En intelligentie is niet voor iedereen weg gelegd....quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Klopt. Religie is voor kankerkneuzen. Geloven in leven na de dood is voor gewone retards.
Nageaapt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
Netflix maakt zijn eigen Game of Thrones: seks en strijd in 'Marco Polo'
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Marco-Polo.dhtml
Nee..quote:
Pff, ik word juist een beetje moe van dat functieloze seks en schunnigheid in series. Het komt ook ontzettend gemaakt over in veel gevallen. In Spartacus was het nog wel grappig, in True Blood ging het gewoon vervelen, en Black Sails kwam het ontzettend gemaakt over, zoals wel meer aan die serie (waar ik me verder overigens verrassend genoeg redelijk mee vermaakt heb, ondanks dat het ontzettend veel neppe elementen heeft).quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
Netflix maakt zijn eigen Game of Thrones: seks en strijd in 'Marco Polo'
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Marco-Polo.dhtml
Alsof ze niet helemaal de tering in gesued zouden worden als ze dit wel hadden gedaan...quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh ja ik zag nu pas het nieuwsbericht. Ik las eerst alleen ''maakt zijn eigen GoT''
Hoever ben je gekomen dan? Want het zit imo gewoon erg goed in elkaar met alle intriges en politieke spelletjes er ook omheen. Oppervlakkig is het in ieder geval sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Mirel het volgende:
Ik begon laatst aan game of thrones en als je de overdreven schunnigheid en geweld weglaat, dan blijft er niet veel van over.. het is de oppervlakkige quentin tarantino van de series ofzo
Bij 2x06. Snap dat het soms nog op gang moet komen maar tot nu toe kan het me niet grijpen. Als er een character weer eens doodgaat dan denk ik 'k' want je kent ze nauwelijks. Alleen Ned Stark was jammer. Dat gezegd vind ik het moeilijk om sympathie te hebben voor opgegeilde barbaren die iedereen onder hun slecht behandelen (een van de Stark zoons die z'n opvoedvrouw een old wench noemt). Tot nu toe vind ik alleen Tyrion en moeders Stark 'goede' en (of) uitgediepte personages. De rest kan me gestolen wordenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoever ben je gekomen dan? Want het zit imo gewoon erg goed in elkaar met alle intriges en politieke spelletjes er ook omheen. Oppervlakkig is het in ieder geval sowieso niet.
Oke, dan heb je het in ieder geval wel echt een volwaardige kans gegeven. Was even bang dat je na 2 eps ofzo af was gehaakt en dan is het niet altijd even fair om te oordelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:14 schreef Mirel het volgende:
[..]
Bij 2x06. Snap dat het soms nog op gang moet komen maar tot nu toe kan het me niet grijpen. Als er een character weer eens doodgaat dan denk ik 'k' want je kent ze nauwelijks. Alleen Ned Stark was jammer. Dat gezegd vind ik het moeilijk om sympathie te hebben voor opgegeilde barbaren die iedereen onder hun slecht behandelen (een van de Stark zoons die z'n opvoedvrouw een old wench noemt). Tot nu toe vind ik alleen Tyrion en moeders Stark 'goede' en (of) uitgediepte personages. De rest kan me gestolen wordenEn dat is lastig, een serie met zo'n grote vast waarvan ik 2 personages diep en interessant vindt.
Ik ben misschien heel kritisch maar jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, dan heb je het in ieder geval wel echt een volwaardige kans gegeven. Was even bang dat je na 2 eps ofzo af was gehaakt en dan is het niet altijd even fair om te oordelen.
Denk dat het gewoon niet echt je ding is ding is dan. Ik ervaar het zelf in ieder geval heel anders en vind het echt fantastisch
In Game of Thrones is het nog redelijk functioneel. Ik vind het ook niet overdreven schunnig. Echter in de andere genoemde series is dit gewoon niet het geval en wordt het gebruikt om een gebrek aan kwaliteit te verhullen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Mirel het volgende:
Ik begon laatst aan game of thrones en als je de overdreven schunnigheid en geweld weglaat, dan blijft er niet veel van over.. het is de oppervlakkige quentin tarantino van de series ofzo
TV / [USA] Manhattan #1quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:31 schreef Mirel het volgende:
Mooi hoe Frank Winter bij Manhattan zich eens een keertje niet zorgen maakt om z'n onderzoek maar over het gevaar. Dat 'ie toen de plutonium kwijt ging in die gast zich om hem zorgde maken ipv het feit dat een groot gedeelte plutonium weg is. En bij het eind van de aflevering met z'n team erbij zet hij toch weer een front op, denk ik. Met z'n opmerking over dat die gast niet te vertrouwen is met het handlen van plutonium.
Tegelijkertijd lukt hem dat niet niet bij z'n vrouw. Misschien lag het wel aan de drank waar de camera bij het eind langzaam voorbij zoemde. Hij kan in ieder geval wel andere dingen voor haar verhullen (vorige ep met de latina).
Ja maar hier praten we toch ook bij over de nieuwe series totdat ze genoeg vaart hebben om in hun eigen topic verder te gaan?quote:
Niet echt toch? Niet zo inhoudelijk in ieder geval. Meer in de trant van "Ik vind ... wel/niet leuk, want ...". Maar je bent van harte welkom hoor wmb, maar daar krijg je denk ik eerder een inhoudelijke reply, ook al is het nog geen stormlooptopicquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:40 schreef Mirel het volgende:
W\
[..]
Ja maar hier praten we toch ook bij over de nieuwe series totdat ze genoeg vaart hebben om in hun eigen topic verder te gaan?
Nu ben je een beetje aan het spoileren voor mensen die die 'nieuwe' serie nog niet kennen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:56 schreef Mirel het volgende:
Zit nu in beide. En op deze manier overtuig ik mensen om het ook te kijken. Vorige week al met die screen caps
Dan kijk je niet goed genoeg rondquote:Op woensdag 3 september 2014 01:38 schreef Trebo het volgende:
Tja nieuwe series..
Na:
The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards
Valt alles een beetje tegen..
Tja,quote:Op woensdag 3 september 2014 01:38 schreef Trebo het volgende:
Tja nieuwe series..
Na:
The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards
The Wire kijkers vinden hun serie het allerbest, en Battlestar Galactica kijkers hun serie. Conclusie?quote:Op woensdag 3 september 2014 01:38 schreef Trebo het volgende:
Tja nieuwe series..
Na:
The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards
Zo'n beetje alles van USAquote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef Pollore het volgende:
Zijn er ook nog leuke comedy/actie series uitgekomen de laatste tijd waar je lekker simpel naar kan kijken? Ik heb het idee dat elke zender alleen maar probeert moeilijke thrillers te maken. Een paar volgen is wel leuk maar moet ook iets luchtigs hebben. Ik volg Rush al trouwens dat is zeker een aanrader!
Dan kun je Satisfaction ook volgen, komt er vlak na. Zelfde gevoel.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef Pollore het volgende:
Zijn er ook nog leuke comedy/actie series uitgekomen de laatste tijd waar je lekker simpel naar kan kijken? Ik heb het idee dat elke zender alleen maar probeert moeilijke thrillers te maken. Een paar volgen is wel leuk maar moet ook iets luchtigs hebben. Ik volg Rush al trouwens dat is zeker een aanrader!
Kan geen leuk stukje vinden maar dit is best een leuke serie. Scrubsachtig qua humorquote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef Pollore het volgende:
Mehhh, vond dat wel een heel erg hoog scary movie gehalte hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:56 schreef Mirel het volgende:
[..]
Kan geen leuk stukje vinden maar dit is best een leuke serie. Scrubsachtig qua humor
Ik zie het ja, stukjes van op de set en zo. Nu ja, toch maar eventjes kijkenquote:Op donderdag 4 september 2014 11:23 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
te vroeg gejuicht, het is geen pilot maar een teaser filmpje![]()
Breaking Bad goed vindenquote:Op woensdag 3 september 2014 01:38 schreef Trebo het volgende:
Tja nieuwe series..
Na:
The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards
Ik kan er niet goed inkomen, het is mijn ding niet, maar Breaking Bad kan ik onmogelijk slecht vinden.quote:
Je hapte.quote:
Wat?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:37 schreef Mirel het volgende:
Als je terugdenkt aan Breaking Bad, geinig is wel dat de vrouwen van Walt en Hank eigenlijk niet per se een eigen autonome rol hadden, ofzo. Als in: ze zijn er alleen om het verhaal van Walt en Hank uit te diepen. Dus zo perfect is Breaking Bad ook nietStaat wel in m'n top 10
Ze zouden een grotere en diepere rol moeten hebben. En niet alleen door sex te hebben met Ted enzoquote:
Is te begrijpen, het verhaal is soms ook wat moeilijk te volgen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:12 schreef Japie77 het volgende:
Heb nu 1 afl van The Honourable Women gekeken maar ben nog niet zo erg overtuigd.
Hij bedoelt dat het leuker was geweest als de vrouwen van Hank en Walter wat meer karakter hadden, i.p.v. stereotypen te zijn (bezorgde, zanikende vrouwen).quote:
Boeiend, vond ze zelfs teveel airtime hadden, kutwijven. Dan was ik er misschien wel mee gestopt. Zo'n hekel aan series met allemaal van die bij-verhaaltjes.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het leuker was geweest als de vrouwen van Hank en Walter wat meer karakter hadden, i.p.v. stereotypen te zijn (bezorgde, zanikende vrouwen).
Jij kijkt vast niet naar The Good Wife.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:54 schreef JDx het volgende:
Zoals bij The Wire vond ik dat gezeik met die negerin en haar lesbische zeikvriendin ook zo'n onzin, waar de hell was dat voor nodig, wat achtergrond voor McNulty en misschien nog een baasje was genoeg toch.
Als de hele cast interessant om te kijken is dan is dat toch altijd een pluspunt? Je kan de zanikende bezorgde vrouwtjes ook weglaten in zo'n serie en dan verandert er niks.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Boeiend, vond ze zelfs teveel airtime hadden, kutwijven. Dan was ik er misschien wel mee gestopt. Zo'n hekel aan series met allemaal van die bij-verhaaltjes.
Daarom heten dat bijrollen. Snap echt niet wat dat heeft te maken met een goede serie.
Word het wel beter dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Is te begrijpen, het verhaal is soms ook wat moeilijk te volgen.
Elke serie heeft bijrollen. Soms vind je die leuk, soms niet. Als ik daardoor geen series ga kijken, mis ik een hoop moois.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:54 schreef JDx het volgende:
Zoals bij The Wire vond ik dat gezeik met die negerin en haar lesbische zeikvriendin ook zo'n onzin, waar de hell was dat voor nodig, wat achtergrond voor McNulty en misschien nog een baasje was genoeg toch.
Neequote:Op donderdag 4 september 2014 17:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij kijkt vast niet naar The Slut Bitch.
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:23 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
te vroeg gejuicht, het is geen pilot maar een teaser filmpje![]()
Het is heel erg voorgekauwd, gewoon een stukje promotie om een half uurtje programmering mee te vullen. Het bevat beelden uit de eerste aflevering en een fragment uit de tweede, zonder teveel te spoilen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het ja, stukjes van op de set en zo. Nu ja, toch maar eventjes kijken
De tweede of derde aflevering was zeer spannend.quote:
Dat klinkt wel een beetje anti vrouw moet ik zeggen. Ik hou zelf ook meer van series met een man in de hoofdrol maar The Good Wife is toch wel een aanradertje.quote:
Een agent in een onderbroek, kom opquote:Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hij snapt er sowieso weinig van.
Brooklyn nine-nine een Scary Movie gehalte vinden hebbenwtf
TV / [USA] Manhattan #1quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:36 schreef Iwanius het volgende:
Pas ontdekt "Manhatten" op HBO alleen heb ik het gevoel dat ik 1 van de weinigen ben die de serie wel wat vindt...
Twee pagina's terug...quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:36 schreef Iwanius het volgende:
Pas ontdekt "Manhatten" op HBO alleen heb ik het gevoel dat ik 1 van de weinigen ben die de serie wel wat vindt...
Die kost maarliefst ¤ 2,69. Ik gebruik TeeVee, die is te syncen met een webomgeving en dus makkelijk toegankelijk via je pc. En hij is gratieschquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef Coelho het volgende:
Met de kans dat dit een open deur is: Zijn jullie bekend met de iPhone app iTV Shows, waarin je je kunt abonneren op de diverse series en zo in een mooie layout in een oogopslag kunt zien wanneer welke aflevering is, wat je nog moet kijken enz?
Ik zoek nog steeds zoiets maar dan met de optie om meteen de subs te kunnen downloaden. Zoiets als bierdopje was voorheen dus.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:39 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Die kost maarliefst ¤ 2,69. Ik gebruik TeeVee, die is te syncen met een webomgeving en dus makkelijk toegankelijk via je pc. En hij is gratiesch
addic7ed.comquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds zoiets maar dan met de optie om meteen de subs te kunnen downloaden. Zoiets als bierdopje was voorheen dus.
Daar kun je toch niet elke dag kijken welke serie je volgt zoals bij bierdopje? Ik kijk nu eerst op bierdopje welke serie geweest is en dan op addic7ted voor de subsquote:
Oh zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet elke dag kijken welke serie je volgt zoals bij bierdopje? Ik kijk nu eerst op bierdopje welke serie geweest is en dan op addic7ted voor de subs
Geweldige en mooie app, accuratie informatie en handige features zoals een lijst met aankomende pilots. De trakt.tv synchronisatie is ook handig. Al jaren m'n favoriet, al kijk ik liever niet naar het statistieken scherm met het aantal uur dat ik in m'n leven heb verspilt met series kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef Coelho het volgende:
Met de kans dat dit een open deur is: Zijn jullie bekend met de iPhone app iTV Shows, waarin je je kunt abonneren op de diverse series en zo in een mooie layout in een oogopslag kunt zien wanneer welke aflevering is, wat je nog moet kijken enz?
Volgens mij geldt dat dus ook voor mij bij de TeeVee appquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef Coelho het volgende:
TeeVee kost volgens mij ook ¤2,69, zie hier
Ik heb iTV Shows eens als app of the day gehad
had het dat maar, dan was er misschien ook eens iets grappigs aan, als scary movie 1 of 3 bedoeld wordtquote:Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hij snapt er sowieso weinig van.
Brooklyn nine-nine een Scary Movie gehalte vinden hebbenwtf
Kwam niet door de eerste aflevering destijds, wordt het leuker?quote:Op maandag 8 september 2014 16:45 schreef Itisbangin het volgende:
VRIENDEN! We hebben een Starz (Spartacus, Da Vinci's Demons, Black Sails, Magic City) overgeslagen: Power!
Heel fijn en het voelt een beetje als 'The Wire'. Misschien nog niet zo geniaal maar qua sfeertje.
Inderdaad een aanrader!quote:Op maandag 8 september 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Wel geen USA (BBC), máár erg toffe miniserie. Eerste ep was vorige week op BBC1:
Our Zoo: Our Zoo (TV Series 2014– ) - IMDb
Gebaseerd op een waar verhaal, lees meer hier:
http://www.chesterchronic(...)c-drama-show-7636033
http://www.chesterchronic(...)founder-says-6881504
Black Sails gewoon afkijken, niks mis mee! Fijne afwisseling met een deel andere series.quote:Op maandag 8 september 2014 16:53 schreef Houniet het volgende:
Waar gaat het over?
Black Sails ben ik na 7 afleveringen afgehaakt. Bleef er niet lekker in.
Ja de serie gewoon bingen. Niks mis mee.quote:Op maandag 8 september 2014 16:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Kwam niet door de eerste aflevering destijds, wordt het leuker?
Niks overgeslagen. Was allang bekend hierquote:Op maandag 8 september 2014 16:45 schreef Itisbangin het volgende:
VRIENDEN! We hebben een Starz (Spartacus, Da Vinci's Demons, Black Sails, Magic City) overgeslagen: Power!
Heel fijn en het voelt een beetje als 'The Wire'. Misschien nog niet zo geniaal maar qua sfeertje.
Die zie ik ook net voorbijkomen:quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:33 schreef Mirel het volgende:
Ik vergeet iedere week dat Outlander op zondag is
Z.Nation.S01E01.720p.HDTV.x264-KILLERS :d
quote:Z-Nation" is set three years after the zombie virus has gutted the country, and a team of everyday heroes must transport the only known survivor of the plague from New York to California, where the last functioning viral lab waits for his blood. Although the antibodies he carries are the world’s last, best hope for a vaccine, he hides a dark secret that threatens them all. With humankind’s survival at stake, the ragtag band embarks on a journey of survival across three thousand miles of rusted-out post-apocalyptic America. (Source: Deadline.com)
Je vergeet zelf Outlander te noemen in het Starz rijtje vriendquote:Op maandag 8 september 2014 16:45 schreef Itisbangin het volgende:
Outlander alleen pilot van gezien, dus kan er niet meer over zeggen. Was in ieder geval qua pilot zeer interessant.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je vergeet zelf Outlander te noemen in het Starz rijtje vriend
Wow, echt alsof je naar een Zombie B-film zit te kijken, maar dan in series formatquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:40 schreef ChickenMan het volgende:
Haha, Z Nation is nog slechter dan The Walking Dead. Wel een beetje vermakelijk. Met een zombiebaby! Het aantal onlogische dingen in de aflevering was heel erg hoog.
Het is van Asylumquote:Op zondag 14 september 2014 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wow, echt alsof je naar een Zombie B-film zit te kijken, maar dan in series format
oh, dat verklaart hetquote:
Het predikaat "B" is eigenlijk een groot complimentquote:
Ja klopt. Episch slecht acteerwerk, ook van de bekendere namen, een kutplot, debiele karakters, een rondvliegende zombiebaby en nog een hoop andere ellende. En dan ook niet leuk slecht zoals sommige asylum dingenquote:Op zondag 14 september 2014 16:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Het predikaat "B" is eigenlijk een groot compliment
The Walking Dead slecht vindenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:40 schreef ChickenMan het volgende:
Haha, Z Nation is nog slechter dan The Walking Dead. Wel een beetje vermakelijk. Met een zombiebaby! Het aantal onlogische dingen in de aflevering was heel erg hoog.
Ik vind het zelfs verrassend leuk om naar te kijken. Al vrees ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:26 schreef Pek het volgende:
"Legends" met Sean Bean is best tof. En nee, hij gaat niet in de eerste ep dood dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Okok ik overdrijf wat. Maar goed zou ik het niet durven noemen. Wel erg vermakelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
The Walking Dead slecht vinden.
Ik vond het eerste seizoen al niet goed, wel lichtelijk vermakelijk, maar daarna echt dramatisch. Wat een gezeik onderling, je ergert je kapot aan beslissingen van mensen, nee niks voor mij.quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik heb niet hetzelfde gevoel als ik House of Cards kijk, ik denk dat vermakelijk (of top vermaak?) een goed woord is.quote:Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Okok ik overdrijf wat. Maar goed zou ik het niet durven noemen. Wel erg vermakelijk.
Ik ben het nu aan het kijken maar ik vind het verhaal, de onderlinge verhoudingen en de sfeer toch wel goed hoor. Het komt niet in mijn top 10 maar vind het toch wel een goeie serie.quote:Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Okok ik overdrijf wat. Maar goed zou ik het niet durven noemen. Wel erg vermakelijk.
Haha simpele Harry gespot.quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Het is slecht maar wel tofquote:
Dit is volgens mij de eerste, kan me geen andere herinneren, toen ik ging kijken wist ik dat helemaal niet, maar ik zag het logo in het beginstukje voorbij komen. Voor mij een reden om het sowieso te gaan volgenquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef planethugo het volgende:
maakt Asylum ook al series tegenwoordig...
ik hou best van domme lompe humor en express slecht gemaakte films waar om te lachen valt. Maar het grappigste van Asylum zijn doorgaans de titels
Vergeet John Simm en James Frain, dit grietje van wat, 10 jaar oud? steelt de show, wat een scary bitch en een acteertalentquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:27 schreef Pek het volgende:
Intruders van BBC USA is tof, ben na de eerste 10 minuten al hooked en heb nog geen idee waar het over gaat![]()
Goeie cast: John Simm, James Frain
TWD is zó slecht.quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |