Je vergeet zelf Outlander te noemen in het Starz rijtje vriendquote:Op maandag 8 september 2014 16:45 schreef Itisbangin het volgende:
VRIENDEN! We hebben een Starz (Spartacus, Da Vinci's Demons, Black Sails, Magic City) overgeslagen: Power!
Heel fijn en het voelt een beetje als 'The Wire'. Misschien nog niet zo geniaal maar qua sfeertje.
Outlander alleen pilot van gezien, dus kan er niet meer over zeggen. Was in ieder geval qua pilot zeer interessant.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je vergeet zelf Outlander te noemen in het Starz rijtje vriend
Wow, echt alsof je naar een Zombie B-film zit te kijken, maar dan in series formatquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:40 schreef ChickenMan het volgende:
Haha, Z Nation is nog slechter dan The Walking Dead. Wel een beetje vermakelijk. Met een zombiebaby! Het aantal onlogische dingen in de aflevering was heel erg hoog.
Het is van Asylumquote:Op zondag 14 september 2014 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wow, echt alsof je naar een Zombie B-film zit te kijken, maar dan in series format
oh, dat verklaart hetquote:
Het predikaat "B" is eigenlijk een groot complimentquote:
Ja klopt. Episch slecht acteerwerk, ook van de bekendere namen, een kutplot, debiele karakters, een rondvliegende zombiebaby en nog een hoop andere ellende. En dan ook niet leuk slecht zoals sommige asylum dingenquote:Op zondag 14 september 2014 16:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Het predikaat "B" is eigenlijk een groot compliment
The Walking Dead slecht vindenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:40 schreef ChickenMan het volgende:
Haha, Z Nation is nog slechter dan The Walking Dead. Wel een beetje vermakelijk. Met een zombiebaby! Het aantal onlogische dingen in de aflevering was heel erg hoog.
Ik vind het zelfs verrassend leuk om naar te kijken. Al vrees ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:26 schreef Pek het volgende:
"Legends" met Sean Bean is best tof. En nee, hij gaat niet in de eerste ep dood dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Okok ik overdrijf wat. Maar goed zou ik het niet durven noemen. Wel erg vermakelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
The Walking Dead slecht vinden.
Ik vond het eerste seizoen al niet goed, wel lichtelijk vermakelijk, maar daarna echt dramatisch. Wat een gezeik onderling, je ergert je kapot aan beslissingen van mensen, nee niks voor mij.quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik heb niet hetzelfde gevoel als ik House of Cards kijk, ik denk dat vermakelijk (of top vermaak?) een goed woord is.quote:Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Okok ik overdrijf wat. Maar goed zou ik het niet durven noemen. Wel erg vermakelijk.
Ik ben het nu aan het kijken maar ik vind het verhaal, de onderlinge verhoudingen en de sfeer toch wel goed hoor. Het komt niet in mijn top 10 maar vind het toch wel een goeie serie.quote:Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Okok ik overdrijf wat. Maar goed zou ik het niet durven noemen. Wel erg vermakelijk.
Haha simpele Harry gespot.quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Het is slecht maar wel tofquote:
Dit is volgens mij de eerste, kan me geen andere herinneren, toen ik ging kijken wist ik dat helemaal niet, maar ik zag het logo in het beginstukje voorbij komen. Voor mij een reden om het sowieso te gaan volgenquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef planethugo het volgende:
maakt Asylum ook al series tegenwoordig...
ik hou best van domme lompe humor en express slecht gemaakte films waar om te lachen valt. Maar het grappigste van Asylum zijn doorgaans de titels
Vergeet John Simm en James Frain, dit grietje van wat, 10 jaar oud? steelt de show, wat een scary bitch en een acteertalentquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:27 schreef Pek het volgende:
Intruders van BBC USA is tof, ben na de eerste 10 minuten al hooked en heb nog geen idee waar het over gaat![]()
Goeie cast: John Simm, James Frain
TWD is zó slecht.quote:Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |