Niet mee eens. Blijft de beste serie voor mij op dit moment op tv. Ook al was de finale wat frustrerend. Britse series en films kan ik juist echt niet aan. Ja Sherlock is tof maar dat komt door de 3 hoofdrolspelers en niet door de verhaallijnen of cinematografie. Dat kunnen de Amerikanen toch een heel stuk beter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:34 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat mij betreft had Rectify dit seizoen wel afgelopen mogen zijn. Hopelijk is het volgende seizoen maar 5/6 afleveringen, want aan nóg 10 afleveringen heb ik eigenlijk geen behoefte.
Gelukkig voor jou worden het 6 afleveringen ipv 10 voor S3. Neem aan de laatste 6.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:34 schreef Leafeon672 het volgende:
The Honourable WomanFantastische laatste aflevering. Zit wel met een wat leeg gevoel nu, omdat ik de serie met zoveel plezier heb gevolgd. Ik ga de serie sowieso nog een tweede keer kijken zodat ik misschien nog wat dingen ontdek die ik nog niet eerder heb gezien.
Wat mij betreft had Rectify dit seizoen wel afgelopen mogen zijn. Hopelijk is het volgende seizoen maar 5/6 afleveringen, want aan nóg 10 afleveringen heb ik eigenlijk geen behoefte.
Girl meets World is best grappig, maar het is niet de familie serie die Full House was. Full House heeft een aantal geweldige acteurs. Maar gaat het ook niet redden in het huidige televisie landschap. Net zoals dat Airwolf, Knight Rider etc het niet meer goed doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:44 schreef Tim86 het volgende:
Ze willen Full House nieuw leven inblazen..wat een creatieve armoede in comedy land
http://nu.nl/film/3861780(...)even-ingeblazen.html
Ja en ik had vorige week het gevoel dat ik maar 1 aflevering heb gezien, eigenlijk gebeurt er bijna niets.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef Karina het volgende:
Ze zijn Extant er wel een beetje aan het doorheen jagen he. Vorige week twee afleveringen en deze week weer.
Extant is volgens mij een bedacht woord, wat het tegenovergestelde van Extinct moet betekenen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:53 schreef Thunder0x het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er in Extant de titel veranderd van “Extinct” naar “Extant ?
Zit daar een reden achter die al bekend is?
Of is the foetus gonna kill us all
Ah ok, thanks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Extant is volgens mij een bedacht woord, wat het tegenovergestelde van Extinct moet betekenen.
Las ergens: "Extant, as in the opposite of extinct".
Niet bedacht, gewoon een bestaand Engels woord.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Extant is volgens mij een bedacht woord, wat het tegenovergestelde van Extinct moet betekenen.
Las ergens: "Extant, as in the opposite of extinct".
Dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:11 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Niet bedacht, gewoon een bestaand Engels woord.
http://www.merriam-webster.com/dictionary/extant
Klinken eigenlijk allemaal wel interessant, al twijfel ik of het niveau al te hoog ligt. Die met Perlman en Chalke ga ik sowieso kijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Van Gotham is een preview/making of beschikbaar van 21 minuten.
Ook wel wat pilots uit vandaag:
[ afbeelding ]
“Hand Of God” centers on the powerful Judge Harris Pernell (Perlman), a hard-living, law-bending married man with a high-end call girl on the side who has a religious awakening and starts having visions and hearing voices through his ventilator-bound son that could be God speaking to him.
[ afbeelding ]
“Hysteria”, produced by Alcon Entertainment, centers on a doctor who travels to her hometown of Houston to investigate an epidemic among high school girls that may be spreading through technology.
[ afbeelding ]
A dramatic comedy about a group of young American expats in Paris searching for love and friendship and an ocean of distance from their past.
[ afbeelding ]
Really revolves around a social and opinionated group of thirtysomething friends in Chicago.Written, directed and starring Jay Chandrasekhar, Really is a funny, extremely, honest behind-the-curtain look at the complexities of marriage and the charged dynamics of a tight-knit group of friends. The show is about four hard-charging suburban Chicago couples trying to grasp on-to their dwindling youth. At the center are the happily but messily married couple “Jed,” played by Chandrasekhar, and “Lori,” played by Sarah Chalke. When Jed is faced with the choice of keeping his pal’s secret or destroying his friend group, he winds up digging himself into a very deep hole. Really explores marriage, friendship and the stifling peculiarities of suburban Chicago life.
[ afbeelding ]
A coming-of-age comedy set in the “go-go” 80s about a college student enjoying a last hurrah before summer comes to an end–and the future begins.
Ik vond het begin gaaf, maar de laatste afleveringen waren imho echt ruk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:16 schreef Japie77 het volgende:
Tyrant is toch echt wel een briljante serie zeg. Spannend verhaal, mooie sfeer en erg goed geacteerd. Vooral die gast die de nieuwe president speelt, speelt echt geweldig.
Hoe kan je nou per ongeluk iets kijken:pquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:40 schreef Itisbangin het volgende:
Manhattan: Bevalt mij vrij goed.
Legends: Geen idee of dit in Amerika goed bevalt, maar ik houd wel van dit soort series.
Hysteria: Daar valt denk ik pas na een paar afleveringen over te oordelen.
Hand of God: die pilot is heerlijk. Pearlman heeft een lekkere rol en er zitten wat bekende gezichten in.
Forever: Het verhaal is denk ik wel boeiend, maar de hoofdrolspeler vind ik persoonlijk helemaal niks.
Red Oaks: Per ongeluk gekeken en het beviel mij wel.
Satisfaction: Daar heb ik nog weinig over gelezen, maar ik vind het wel een boeiende serie.
Hahahaha wat een rare vogel ben je.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Itisbangin het volgende:
Nou ik zag dat het nieuw was, niks oever gelezen, dus eens aangezet. En het bleek goed te bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Florentius op 31-08-2014 20:32:22 ]
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 1 september 2014 22:06 schreef Bucketlist het volgende:
The cosmopolitans; valt heel erg tegen. Romantische comedy die niet grappig is.
Bah, religieus geneuzel waar ik iig niet op zit te wachtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:15 schreef Japie77 het volgende:
Hand of God lijkt me wel interessant. De rest lijkt me niet echt wat.
Volgens mij word religie gewoon gebruikt om het wat interssanter te maken. Niet om mensen te overtuigen van religie. Dat hoop ik tenminste niet. Heb een hekel aan religie. Maar geloof wel in leven na de dood.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:20 schreef Pek het volgende:
[..]
Bah, religieus geneuzel waar ik iig niet op zit te wachten
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
heb een hekel aan religie. Maar geloof wel in leven na de dood.
Nee hoor. Religie is door mensen gemaakt. Ik heb zo mijn eigen gedachtes over hoe het allemaal zit. Dat hoef ik niet te lezen in de Bijbel of de Torah of de Koran. Maar goed we dwalen af.quote:
Klopt. Religie is voor kankerkneuzen. Geloven in leven na de dood is voor gewone retards.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee hoor. Religie is door mensen gemaakt. Ik heb zo mijn eigen gedachtes over hoe het allemaal zit. Dat hoef ik niet te lezen in de Bijbel of de Torah of de Koran. Maar goed we dwalen af.
Radicale atheïst gespot.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Klopt. Religie is voor kankerkneuzen. Geloven in leven na de dood is voor gewone retards.
En intelligentie is niet voor iedereen weg gelegd....quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Klopt. Religie is voor kankerkneuzen. Geloven in leven na de dood is voor gewone retards.
Nageaapt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
Netflix maakt zijn eigen Game of Thrones: seks en strijd in 'Marco Polo'
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Marco-Polo.dhtml
Nee..quote:
Pff, ik word juist een beetje moe van dat functieloze seks en schunnigheid in series. Het komt ook ontzettend gemaakt over in veel gevallen. In Spartacus was het nog wel grappig, in True Blood ging het gewoon vervelen, en Black Sails kwam het ontzettend gemaakt over, zoals wel meer aan die serie (waar ik me verder overigens verrassend genoeg redelijk mee vermaakt heb, ondanks dat het ontzettend veel neppe elementen heeft).quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
Netflix maakt zijn eigen Game of Thrones: seks en strijd in 'Marco Polo'
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Marco-Polo.dhtml
Alsof ze niet helemaal de tering in gesued zouden worden als ze dit wel hadden gedaan...quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh ja ik zag nu pas het nieuwsbericht. Ik las eerst alleen ''maakt zijn eigen GoT''
Hoever ben je gekomen dan? Want het zit imo gewoon erg goed in elkaar met alle intriges en politieke spelletjes er ook omheen. Oppervlakkig is het in ieder geval sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Mirel het volgende:
Ik begon laatst aan game of thrones en als je de overdreven schunnigheid en geweld weglaat, dan blijft er niet veel van over.. het is de oppervlakkige quentin tarantino van de series ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |