Elke serie heeft bijrollen. Soms vind je die leuk, soms niet. Als ik daardoor geen series ga kijken, mis ik een hoop moois.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:54 schreef JDx het volgende:
Zoals bij The Wire vond ik dat gezeik met die negerin en haar lesbische zeikvriendin ook zo'n onzin, waar de hell was dat voor nodig, wat achtergrond voor McNulty en misschien nog een baasje was genoeg toch.
Neequote:Op donderdag 4 september 2014 17:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij kijkt vast niet naar The Slut Bitch.
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:23 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
te vroeg gejuicht, het is geen pilot maar een teaser filmpje![]()
Het is heel erg voorgekauwd, gewoon een stukje promotie om een half uurtje programmering mee te vullen. Het bevat beelden uit de eerste aflevering en een fragment uit de tweede, zonder teveel te spoilen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het ja, stukjes van op de set en zo. Nu ja, toch maar eventjes kijken
De tweede of derde aflevering was zeer spannend.quote:
Dat klinkt wel een beetje anti vrouw moet ik zeggen. Ik hou zelf ook meer van series met een man in de hoofdrol maar The Good Wife is toch wel een aanradertje.quote:
Een agent in een onderbroek, kom opquote:Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hij snapt er sowieso weinig van.
Brooklyn nine-nine een Scary Movie gehalte vinden hebbenwtf
TV / [USA] Manhattan #1quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:36 schreef Iwanius het volgende:
Pas ontdekt "Manhatten" op HBO alleen heb ik het gevoel dat ik 1 van de weinigen ben die de serie wel wat vindt...
Twee pagina's terug...quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:36 schreef Iwanius het volgende:
Pas ontdekt "Manhatten" op HBO alleen heb ik het gevoel dat ik 1 van de weinigen ben die de serie wel wat vindt...
Die kost maarliefst ¤ 2,69. Ik gebruik TeeVee, die is te syncen met een webomgeving en dus makkelijk toegankelijk via je pc. En hij is gratieschquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef Coelho het volgende:
Met de kans dat dit een open deur is: Zijn jullie bekend met de iPhone app iTV Shows, waarin je je kunt abonneren op de diverse series en zo in een mooie layout in een oogopslag kunt zien wanneer welke aflevering is, wat je nog moet kijken enz?
Ik zoek nog steeds zoiets maar dan met de optie om meteen de subs te kunnen downloaden. Zoiets als bierdopje was voorheen dus.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:39 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Die kost maarliefst ¤ 2,69. Ik gebruik TeeVee, die is te syncen met een webomgeving en dus makkelijk toegankelijk via je pc. En hij is gratiesch
addic7ed.comquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds zoiets maar dan met de optie om meteen de subs te kunnen downloaden. Zoiets als bierdopje was voorheen dus.
Daar kun je toch niet elke dag kijken welke serie je volgt zoals bij bierdopje? Ik kijk nu eerst op bierdopje welke serie geweest is en dan op addic7ted voor de subsquote:
Oh zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet elke dag kijken welke serie je volgt zoals bij bierdopje? Ik kijk nu eerst op bierdopje welke serie geweest is en dan op addic7ted voor de subs
Geweldige en mooie app, accuratie informatie en handige features zoals een lijst met aankomende pilots. De trakt.tv synchronisatie is ook handig. Al jaren m'n favoriet, al kijk ik liever niet naar het statistieken scherm met het aantal uur dat ik in m'n leven heb verspilt met series kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef Coelho het volgende:
Met de kans dat dit een open deur is: Zijn jullie bekend met de iPhone app iTV Shows, waarin je je kunt abonneren op de diverse series en zo in een mooie layout in een oogopslag kunt zien wanneer welke aflevering is, wat je nog moet kijken enz?
Volgens mij geldt dat dus ook voor mij bij de TeeVee appquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef Coelho het volgende:
TeeVee kost volgens mij ook ¤2,69, zie hier
Ik heb iTV Shows eens als app of the day gehad
had het dat maar, dan was er misschien ook eens iets grappigs aan, als scary movie 1 of 3 bedoeld wordtquote:Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hij snapt er sowieso weinig van.
Brooklyn nine-nine een Scary Movie gehalte vinden hebbenwtf
Kwam niet door de eerste aflevering destijds, wordt het leuker?quote:Op maandag 8 september 2014 16:45 schreef Itisbangin het volgende:
VRIENDEN! We hebben een Starz (Spartacus, Da Vinci's Demons, Black Sails, Magic City) overgeslagen: Power!
Heel fijn en het voelt een beetje als 'The Wire'. Misschien nog niet zo geniaal maar qua sfeertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |