Bij 2x06. Snap dat het soms nog op gang moet komen maar tot nu toe kan het me niet grijpen. Als er een character weer eens doodgaat dan denk ik 'k' want je kent ze nauwelijks. Alleen Ned Stark was jammer. Dat gezegd vind ik het moeilijk om sympathie te hebben voor opgegeilde barbaren die iedereen onder hun slecht behandelen (een van de Stark zoons die z'n opvoedvrouw een old wench noemt). Tot nu toe vind ik alleen Tyrion en moeders Stark 'goede' en (of) uitgediepte personages. De rest kan me gestolen wordenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoever ben je gekomen dan? Want het zit imo gewoon erg goed in elkaar met alle intriges en politieke spelletjes er ook omheen. Oppervlakkig is het in ieder geval sowieso niet.
Oke, dan heb je het in ieder geval wel echt een volwaardige kans gegeven. Was even bang dat je na 2 eps ofzo af was gehaakt en dan is het niet altijd even fair om te oordelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:14 schreef Mirel het volgende:
[..]
Bij 2x06. Snap dat het soms nog op gang moet komen maar tot nu toe kan het me niet grijpen. Als er een character weer eens doodgaat dan denk ik 'k' want je kent ze nauwelijks. Alleen Ned Stark was jammer. Dat gezegd vind ik het moeilijk om sympathie te hebben voor opgegeilde barbaren die iedereen onder hun slecht behandelen (een van de Stark zoons die z'n opvoedvrouw een old wench noemt). Tot nu toe vind ik alleen Tyrion en moeders Stark 'goede' en (of) uitgediepte personages. De rest kan me gestolen wordenEn dat is lastig, een serie met zo'n grote vast waarvan ik 2 personages diep en interessant vindt.
Ik ben misschien heel kritisch maar jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, dan heb je het in ieder geval wel echt een volwaardige kans gegeven. Was even bang dat je na 2 eps ofzo af was gehaakt en dan is het niet altijd even fair om te oordelen.
Denk dat het gewoon niet echt je ding is ding is dan. Ik ervaar het zelf in ieder geval heel anders en vind het echt fantastisch
In Game of Thrones is het nog redelijk functioneel. Ik vind het ook niet overdreven schunnig. Echter in de andere genoemde series is dit gewoon niet het geval en wordt het gebruikt om een gebrek aan kwaliteit te verhullen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Mirel het volgende:
Ik begon laatst aan game of thrones en als je de overdreven schunnigheid en geweld weglaat, dan blijft er niet veel van over.. het is de oppervlakkige quentin tarantino van de series ofzo
TV / [USA] Manhattan #1quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:31 schreef Mirel het volgende:
Mooi hoe Frank Winter bij Manhattan zich eens een keertje niet zorgen maakt om z'n onderzoek maar over het gevaar. Dat 'ie toen de plutonium kwijt ging in die gast zich om hem zorgde maken ipv het feit dat een groot gedeelte plutonium weg is. En bij het eind van de aflevering met z'n team erbij zet hij toch weer een front op, denk ik. Met z'n opmerking over dat die gast niet te vertrouwen is met het handlen van plutonium.
Tegelijkertijd lukt hem dat niet niet bij z'n vrouw. Misschien lag het wel aan de drank waar de camera bij het eind langzaam voorbij zoemde. Hij kan in ieder geval wel andere dingen voor haar verhullen (vorige ep met de latina).
Ja maar hier praten we toch ook bij over de nieuwe series totdat ze genoeg vaart hebben om in hun eigen topic verder te gaan?quote:
Niet echt toch? Niet zo inhoudelijk in ieder geval. Meer in de trant van "Ik vind ... wel/niet leuk, want ...". Maar je bent van harte welkom hoor wmb, maar daar krijg je denk ik eerder een inhoudelijke reply, ook al is het nog geen stormlooptopicquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:40 schreef Mirel het volgende:
W\
[..]
Ja maar hier praten we toch ook bij over de nieuwe series totdat ze genoeg vaart hebben om in hun eigen topic verder te gaan?
Nu ben je een beetje aan het spoileren voor mensen die die 'nieuwe' serie nog niet kennen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:56 schreef Mirel het volgende:
Zit nu in beide. En op deze manier overtuig ik mensen om het ook te kijken. Vorige week al met die screen caps
Dan kijk je niet goed genoeg rondquote:Op woensdag 3 september 2014 01:38 schreef Trebo het volgende:
Tja nieuwe series..
Na:
The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards
Valt alles een beetje tegen..
Tja,quote:Op woensdag 3 september 2014 01:38 schreef Trebo het volgende:
Tja nieuwe series..
Na:
The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards
The Wire kijkers vinden hun serie het allerbest, en Battlestar Galactica kijkers hun serie. Conclusie?quote:Op woensdag 3 september 2014 01:38 schreef Trebo het volgende:
Tja nieuwe series..
Na:
The Wire
The Sopranos
Breaking Bad
Entourage
House of Cards
Zo'n beetje alles van USAquote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef Pollore het volgende:
Zijn er ook nog leuke comedy/actie series uitgekomen de laatste tijd waar je lekker simpel naar kan kijken? Ik heb het idee dat elke zender alleen maar probeert moeilijke thrillers te maken. Een paar volgen is wel leuk maar moet ook iets luchtigs hebben. Ik volg Rush al trouwens dat is zeker een aanrader!
Dan kun je Satisfaction ook volgen, komt er vlak na. Zelfde gevoel.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef Pollore het volgende:
Zijn er ook nog leuke comedy/actie series uitgekomen de laatste tijd waar je lekker simpel naar kan kijken? Ik heb het idee dat elke zender alleen maar probeert moeilijke thrillers te maken. Een paar volgen is wel leuk maar moet ook iets luchtigs hebben. Ik volg Rush al trouwens dat is zeker een aanrader!
Kan geen leuk stukje vinden maar dit is best een leuke serie. Scrubsachtig qua humorquote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef Pollore het volgende:
Mehhh, vond dat wel een heel erg hoog scary movie gehalte hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:56 schreef Mirel het volgende:
[..]
Kan geen leuk stukje vinden maar dit is best een leuke serie. Scrubsachtig qua humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |