TV / [USA] Manhattan #1quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:36 schreef Iwanius het volgende:
Pas ontdekt "Manhatten" op HBO alleen heb ik het gevoel dat ik 1 van de weinigen ben die de serie wel wat vindt...
Twee pagina's terug...quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:36 schreef Iwanius het volgende:
Pas ontdekt "Manhatten" op HBO alleen heb ik het gevoel dat ik 1 van de weinigen ben die de serie wel wat vindt...
Die kost maarliefst ¤ 2,69. Ik gebruik TeeVee, die is te syncen met een webomgeving en dus makkelijk toegankelijk via je pc. En hij is gratieschquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef Coelho het volgende:
Met de kans dat dit een open deur is: Zijn jullie bekend met de iPhone app iTV Shows, waarin je je kunt abonneren op de diverse series en zo in een mooie layout in een oogopslag kunt zien wanneer welke aflevering is, wat je nog moet kijken enz?
Ik zoek nog steeds zoiets maar dan met de optie om meteen de subs te kunnen downloaden. Zoiets als bierdopje was voorheen dus.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:39 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Die kost maarliefst ¤ 2,69. Ik gebruik TeeVee, die is te syncen met een webomgeving en dus makkelijk toegankelijk via je pc. En hij is gratiesch
addic7ed.comquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds zoiets maar dan met de optie om meteen de subs te kunnen downloaden. Zoiets als bierdopje was voorheen dus.
Daar kun je toch niet elke dag kijken welke serie je volgt zoals bij bierdopje? Ik kijk nu eerst op bierdopje welke serie geweest is en dan op addic7ted voor de subsquote:
Oh zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet elke dag kijken welke serie je volgt zoals bij bierdopje? Ik kijk nu eerst op bierdopje welke serie geweest is en dan op addic7ted voor de subs
Geweldige en mooie app, accuratie informatie en handige features zoals een lijst met aankomende pilots. De trakt.tv synchronisatie is ook handig. Al jaren m'n favoriet, al kijk ik liever niet naar het statistieken scherm met het aantal uur dat ik in m'n leven heb verspilt met series kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:40 schreef Coelho het volgende:
Met de kans dat dit een open deur is: Zijn jullie bekend met de iPhone app iTV Shows, waarin je je kunt abonneren op de diverse series en zo in een mooie layout in een oogopslag kunt zien wanneer welke aflevering is, wat je nog moet kijken enz?
Volgens mij geldt dat dus ook voor mij bij de TeeVee appquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef Coelho het volgende:
TeeVee kost volgens mij ook ¤2,69, zie hier
Ik heb iTV Shows eens als app of the day gehad
had het dat maar, dan was er misschien ook eens iets grappigs aan, als scary movie 1 of 3 bedoeld wordtquote:Op donderdag 4 september 2014 19:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hij snapt er sowieso weinig van.
Brooklyn nine-nine een Scary Movie gehalte vinden hebbenwtf
Kwam niet door de eerste aflevering destijds, wordt het leuker?quote:Op maandag 8 september 2014 16:45 schreef Itisbangin het volgende:
VRIENDEN! We hebben een Starz (Spartacus, Da Vinci's Demons, Black Sails, Magic City) overgeslagen: Power!
Heel fijn en het voelt een beetje als 'The Wire'. Misschien nog niet zo geniaal maar qua sfeertje.
Inderdaad een aanrader!quote:Op maandag 8 september 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Wel geen USA (BBC), máár erg toffe miniserie. Eerste ep was vorige week op BBC1:
Our Zoo: Our Zoo (TV Series 2014– ) - IMDb
Gebaseerd op een waar verhaal, lees meer hier:
http://www.chesterchronic(...)c-drama-show-7636033
http://www.chesterchronic(...)founder-says-6881504
Black Sails gewoon afkijken, niks mis mee! Fijne afwisseling met een deel andere series.quote:Op maandag 8 september 2014 16:53 schreef Houniet het volgende:
Waar gaat het over?
Black Sails ben ik na 7 afleveringen afgehaakt. Bleef er niet lekker in.
Ja de serie gewoon bingen. Niks mis mee.quote:Op maandag 8 september 2014 16:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Kwam niet door de eerste aflevering destijds, wordt het leuker?
Niks overgeslagen. Was allang bekend hierquote:Op maandag 8 september 2014 16:45 schreef Itisbangin het volgende:
VRIENDEN! We hebben een Starz (Spartacus, Da Vinci's Demons, Black Sails, Magic City) overgeslagen: Power!
Heel fijn en het voelt een beetje als 'The Wire'. Misschien nog niet zo geniaal maar qua sfeertje.
Die zie ik ook net voorbijkomen:quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:33 schreef Mirel het volgende:
Ik vergeet iedere week dat Outlander op zondag is
Z.Nation.S01E01.720p.HDTV.x264-KILLERS :d
quote:Z-Nation" is set three years after the zombie virus has gutted the country, and a team of everyday heroes must transport the only known survivor of the plague from New York to California, where the last functioning viral lab waits for his blood. Although the antibodies he carries are the world’s last, best hope for a vaccine, he hides a dark secret that threatens them all. With humankind’s survival at stake, the ragtag band embarks on a journey of survival across three thousand miles of rusted-out post-apocalyptic America. (Source: Deadline.com)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |