Extant is al uitgezonden hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:37 schreef JDx het volgende:
Vanavond Extant en morgen weer Satisfaction en Rush Usa!
Wel een handig detail als je iemand een serie aan gaat raden tochquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou en? True Detective is ook maar een verhaal van 1 seizoen.
Das waar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een handig detail als je iemand een serie aan gaat raden toch
Voor veel mensen in ieder geval een reden om er niet aan te beginnen. Crisis heb ik niet gezien, Hostages had wel een soort van afgerond verhaal geloof ik, maar ook daar was het wel het plan om door te gaan.
Keek wel lekker weg jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef kastanova het volgende:
Iemand Legends al gezien?
Lijkt me op zich wel simpel wegkijkvermaak zoals The Mentalist e.d.
Die was me toch even ontgaan. Wat vind jij ervan? Politiek drama lees ik, daar hou ik wel van. Is het ook van de makers van The Wire dan? Want Treme vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef JDx het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van The Divide? Paar acteurs uit The Wire heb ik al gespot.
Het heeft wel wat weg van het Newsroom/Mayor verhaal in the Wire.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Die was me toch even ontgaan. Wat vind jij ervan? Politiek drama lees ik, daar hou ik wel van. Is het ook van de makers van The Wire dan? Want Treme vond ik geweldig.
Helemaal gemist ook. Net de trailer bekeken en die zag er wel interessant uit dus ga hem wel proberen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef JDx het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van The Divide? Paar acteurs uit The Wire heb ik al gespot.
Newsroom was het laatste seizoen van The Wire toch? Die heb ik dus nou net niet afgekeken omdat ik hem niet meer goed vond. Maar de politieke series die ik de laatste tijd heb gezien als House of Cards, The Killing en Borgen vond ik erg sterk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Het heeft wel wat weg van het Newsroom/Mayor verhaal in the Wire.
Het is niet mijn genre, maar het blijft boeien. Het is volgens mij ook best goed.
Ohh ziet er goed uit. Soderberghquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:27 schreef RobbieBoy het volgende:
Iemand al iets gezien van nieuwe store The nick?
TV / [USA] Satisfactionquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef LasTeR het volgende:
Satisfaction blijft ook lekker wegkijken.
Nice! Bedankt voor de tip. Seizoen 1 was echt geniaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:36 schreef Genesisfan het volgende:
Morgen begint het derde seizoen van A Touch of Cloth.
Even de omschrijving opgezocht, doet me denken aan The Pretender.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef kastanova het volgende:
Iemand Legends al gezien?
Lijkt me op zich wel simpel wegkijkvermaak zoals The Mentalist e.d.
quote:"Legends" centers on a deep-cover operative named Martin Odum, who has an uncanny ability to transform himself into a different person for each job.
als je wat meer van the wire achtige politiek wil dan moet je Boss kijken, met Kelsey Grammer als burgemeester van Chicago. Beetje sfeertje uit The Wire, kwa politiek dan. Kwa stadsleven ook wel maar de focus ligt niet zoveel op de straat als in The Wire, uiteraard. Is helaas wel na 2 seizoenen gestopt maar zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Het heeft wel wat weg van het Newsroom/Mayor verhaal in the Wire.
Het is niet mijn genre, maar het blijft boeien. Het is volgens mij ook best goed.
Nee vond dat de minste seizoenen van The Wire haha, liever seizoen 1 met de gangs en drugs.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
als je wat meer van the wire achtige politiek wil dan moet je Boss kijken, met Kelsey Grammer als burgemeester van Chicago. Beetje sfeertje uit The Wire, kwa politiek dan. Kwa stadsleven ook wel maar de focus ligt niet zoveel op de straat als in The Wire, uiteraard. Is helaas wel na 2 seizoenen gestopt maar zeker de moeite waard
Ik heb afl 1 gezien van Gang Related, viel me een beetje tegen, reviews gelezen en daar werd vermeld dat de hoofdpersoon nogal saai blijft en je niet echt veel karakter ziet in zijn spel. Dus toen twijfelde ik maar vandaag las ik weer dat het me de aflevering beter word en er steeds meer plotwendingen in het verhaal komen. Dus nu misschien toch maar verder gaan kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:51 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee vond dat de minste seizoenen van The Wire haha, liever seizoen 1 met de gangs en drugs.
Maar wat vonden jullie van The Divide? Ben net begonnen met Gang Related, ook wel leuk.
Kijkt wel lekker weg hoor. De invalshoek is wel interessant. Undercover bij de politie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb afl 1 gezien van Gang Related, viel me een beetje tegen, reviews gelezen en daar werd vermeld dat de hoofdpersoon nogal saai blijft en je niet echt veel karakter ziet in zijn spel. Dus toen twijfelde ik maar vandaag las ik weer dat het me de aflevering beter word en er steeds meer plotwendingen in het verhaal komen. Dus nu misschien toch maar verder gaan kijken.
Ik wil aankomend weekend afleveringen achter elkaar kijken, ben echt heel benieuwd!quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
The leftovers is echt wel een mooie serie, de eerste drie afleveringen smaken naar meer.
Ik vind het wisselend. Vorige week een topaflevering, nu weer een iets mindere.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:01 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik wil aankomend weekend afleveringen achter elkaar kijken, ben echt heel benieuwd!
Wel vermakelijk, niet briljant.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wie heeft The Strain al gezien? Ik zit nu aflevering 2 te kijken, maar ik vind het tot nu toe niet de 8,2 waard die IMDB ervoor geeft.
Dan lees ik de rest wel in het boekquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:40 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht een beetje het einde van het eerste seizoen af. Er wordt om de haverklap gecanceld.
TV / Utopia - Chillies, sand, bleach, a spoon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:42 schreef undissputed het volgende:
Gisteravond begonnen met Utopia.(niet die reality tv onzin) Wat een vette serie, is hier geen topic over?
Valt me op dat vooral vrouwen dat soort series leuk vinden, de setting boeit eigenlijk niet echt, het is meer een beetje het soap idee in een andere setting, liefdes, macht, tenminste dat vond ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
The leftovers is echt wel een mooie serie, de eerste drie afleveringen smaken naar meer.
Ik hoopte ook dat er al wat series (die nu bij aflevering 5/6 zijn) al gecanceled waren of renewed, dat maakt de keuze altijd wat makkelijker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:40 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht een beetje het einde van het eerste seizoen af. Er wordt om de haverklap gecanceld.
Ik vind het een heel goede serie, spannend en goed acteerwerkquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wie heeft The Strain al gezien? Ik zit nu aflevering 2 te kijken, maar ik vind het tot nu toe niet de 8,2 waard die IMDB ervoor geeft.
Intriges en machtsverhoudingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Valt me op dat vooral vrouwen dat soort series leuk vinden, de setting boeit eigenlijk niet echt, het is meer een beetje het soap idee in een andere setting, liefdes, macht, tenminste dat vond ik.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goede serie, spannend en goed acteerwerk![]()
![]()
Acteerwerk vind ik juist ook een van de minpunten. Die verschrikkelijke hoofdrolspeler vooral. Zo unlikeable ookquote:
Ik durfde er niet op te reageren, dacht zal wel aan mij liggen, maar het is gewoon bagger, misschien leuk als je er echt van houdt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Acteerwerk vind ik juist ook een van de minpunten. Die verschrikkelijke hoofdrolspeler vooral. Zo unlikeable ook
Heb de serie gedropt na anderhalve aflevering. Heb ook wel een beetje het idee dat de beoordelingsscore op IMDb gemanipuleerd is, net zoals bij Tyrant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Acteerwerk vind ik juist ook een van de minpunten. Die verschrikkelijke hoofdrolspeler vooral. Zo unlikeable ook
Dat zie je de laatste tijd erg vaak, trekt pas bij na maanden. Hoe het precies komt weet ik niet, maar het is wel jammer, kijk er wel vaak naar of een serie leuk is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb de serie gedropt na anderhalve aflevering. Heb ook wel een beetje het idee dat de beoordelingsscore op IMDb gemanipuleerd is, net zoals bij Tyrant.
Wellicht dat je tegenwoordig ook gewoon een stel Indiërs voor kunt inhuren om positieve scores te geven op reviewsites.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:16 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat zie je de laatste tijd erg vaak, trekt pas bij na maanden. Hoe het precies komt weet ik niet, maar het is wel jammer, kijk er wel vaak naar of een serie leuk is.
Ja, ondanks mijn kritiek kijkt het wel lekker weg en ik vind dat soort onderwerpen ook altijd wel tof. Maar het is meer cult dan kwalitatief goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef ChickenMan het volgende:
Maar het heerlijke aan The Strain is dat het niets anders dan een gekke monster/vampieren serie pretendeert te zijn. Het is weinig subtiel, acteerwerk doet er niet echt toe. Het doet me vaak een beetje aan Slither denken.
True.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ondanks mijn kritiek kijkt het wel lekker weg en ik vind dat soort onderwerpen ook altijd wel tof. Maar het is meer cult dan kwalitatief goed
Series en tvshows kan je niet vergelijken op IMDb, vanwege fans.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
IMDB series ratings zijn sowieso debiel. Kijk bijvoorbeeld naar Terra Nova. Toch wel een van de grootste aidsproducten die er ooit in TV land voorbij zijn gekomen en na 1 seizoen van de buis (Terra Nova (TV Series 2011– ) - IMDb)
Die serie haalt een 6.7. Als film moet je het echt al heel goed doen wil je in de buurt van dat cijfer komen..het is gewoon zo scheef in vergelijking.
MAAR maar maareh jij kijkt Arrowquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Wire is ook ekt baas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Sopranos is geniaal ja. Wel heel traag, maar ik vond het de moeite waard.
Traag??? Heb ik nooit zo ervaren eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Sopranos is geniaal ja. Wel heel traag, maar ik vond het de moeite waard.
Het is echt wel een trage serie ja..valt toch bijna niet te ontkennen. Maar dat bedoel ik niet negatief ofzo..denk alleen dat er genoeg mensen door afhaken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Traag??? Heb ik nooit zo ervaren eigenlijk.
Blijft voor mij een van de beste series ooit.
Vat het ook niet negatief op hoor. Totale verhaal is wel langzaam, maar de afleveringen staan redelijk op zich en die heb ik nooit traag gevonden eigenlijk. Breaking Bad en True Detective vond ik veel trager (en ook briljant)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt wel een trage serie ja..valt toch bijna niet te ontkennen. Maar dat bedoel ik niet negatief ofzo..denk alleen dat er genoeg mensen door afhaken.
Zo net de pilot gezien en het smaakt zeker naar meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef JDx het volgende:
Dit. Het gaat vooral om de ontwikkeling van de characters. Het bredere verhaal qua gebeurtenissen is eigenlijk niet eens zo interessant of sterk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vat het ook niet negatief op hoor. Totale verhaal is wel langzaam, maar de afleveringen staan redelijk op zich en die heb ik nooit traag gevonden eigenlijk. Breaking Bad en True Detective vond ik veel trager (en ook briljant)
Fargoooquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:28 schreef Domingesto het volgende:
Hopelijk is The Americans wat. Tegenwoordig kan geen enkele serie me meer boeien, na True Detective.
Al lang gezien. Heerlijke setting.quote:
Ik vond het vooral goedkope horror, met een wat onlogische verhaallijn en vergezochte gorescènesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goede serie, spannend en goed acteerwerk![]()
![]()
Zag hem staan op Netflix. Vanmiddag eens koekeloeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:28 schreef Domingesto het volgende:
Hopelijk is The Americans wat. Tegenwoordig kan geen enkele serie me meer boeien, na True Detective.
Ik vind het niet echt hoogstaand, maar wel gewoon prima vermaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral goedkope horror, met een wat onlogische verhaallijn en vergezochte gorescènesMaar critici staan aan jouw kant had ik al gezien.
eens. Vind Sopranos helemaal niet traag eigenlijk, is wel in de stijl van HBO dat het één groot verhaal is maar The Wire is in dat opzicht nog trager.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vat het ook niet negatief op hoor. Totale verhaal is wel langzaam, maar de afleveringen staan redelijk op zich en die heb ik nooit traag gevonden eigenlijk. Breaking Bad en True Detective vond ik veel trager (en ook briljant)
Ik mag juist die Mickey niet zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
eens. Vind Sopranos helemaal niet traag eigenlijk, is wel in de stijl van HBO dat het één groot verhaal is maar The Wire is in dat opzicht nog trager.
Overigens 10 afleveringen gezien van Ray Donovan. Duurde even voordat ik er goed in zat maar krijg nu een beetje een Sopranos gevoel erbij, maar dan zonder de echte maffia erbij maar wel met de combinatie gezin en werk van de hoofdpersoon en de opbouw vh verhaal en type karakters. Vooral Jon Voight is baas
quote:
Heerlijke serie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zag hem staan op Netflix. Vanmiddag eens koekeloeren.
Vind ik ook! Heb eerlijk gezegd nog niet alle afleveringen gekeken maar toch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:15 schreef Japie77 het volgende:
Vind Gang Related toch wel een supervette serie eigenlijk. Beetje Sons of Anarchy achtig.
Zonde dat hij waarschijnlijk gecanceled gaat worden, slechte ratingsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:15 schreef Japie77 het volgende:
Vind Gang Related toch wel een supervette serie eigenlijk. Beetje Sons of Anarchy achtig.
Nee toch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Zonde dat hij waarschijnlijk gecanceled gaat worden, slechte ratings
Tonyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef JDx het volgende:
De beste series naar user rating:
IMDb: Highest Rated English-Language TV Series With User Rating Between 8.5 And 10
, Country of Origin United States and At Least 500 Votes
Na The Wire misschien ook maar eens beginnen aan The Sopranos, veel ouder, maar wel gehoord dat die ook geniaal is, nog nooit gezien.
Godverdomme. Ik ben net aan de laatste ep van seizoen 1 bezig. Fucking spannendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik kijk ook uit naar de laatste ep, zal dit dan weer zo'n pareltje worden die de massa te laat ontdekt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik ben net aan de laatste ep van seizoen 1 bezig. Fucking spannend
Dat lot ondergaat zo een beetje alle nieuwe series. Krijgen geen tijd om zich te ontwikkelen vanwege de ratings.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:39 schreef Itisbangin het volgende:
Under the Dome een tweede seizoen, nog door gaan met Revolution en series als Boss, Magic City of Gang Related geen kans geven. Ik snap denk ik niet zoveel van de 'networks'.
Sinds Firefly gecanceld werd heb ik nooit meer networks vertrouwd met nieuwe series die ik goed vond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:39 schreef Itisbangin het volgende:
Under the Dome een tweede seizoen, nog door gaan met Revolution en series als Boss, Magic City of Gang Related geen kans geven. Ik snap denk ik niet zoveel van de 'networks'.
Die was leuk inderdaad, gelukkig is het verhaal wel grotendeels afgesloten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:17 schreef Fylax het volgende:
Crisis vind ik ook een hele goede serie maar die is ook gecanceled..
Toch kan ik er niet tegen dat we niet te weten komen wat dat laatste smsje isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Die was leuk inderdaad, gelukkig is het verhaal wel grotendeels afgesloten.
Niet over nadenken inderdaad. Je zult het nooit te weten komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toch kan ik er niet tegen dat we niet te weten komen wat dat laatste smsje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |