SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
ohquote:
aan wiequote:
Ik heb door mijn eerdere relatie wel geleerd dat dingen verbieden echt niet werkt. Ik kreeg de neiging om alles te doen wat me verboden werd, omdat het gewoon echt belachelijk was (niet met jongens omgaan, niet feesten, niet met vrienden omgaan, etc.)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ofh et een goed iets is, ja geen idee.. Als het niet nodig is?
ectoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Ach ik ben 55 kg en ik ben 1.75
![]()
kom maar vrind je hebt niks op mequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat moet jij dan kk vogel. Ik klap je.
WietParkiet jouw aanwezigheid alleen maakt mij een beter persoon. Jij bent die overwinning waarmee ik mijzelf maar wat graag bekroon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent anders
jij bent speciaal
jij bent het licht in mijn leven
voor jou doe ik het allemaal
Jawel, mijn cum straks :$ haha XDquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar vrind je hebt niks op me![]()
![]()
het is ook geen hont maar hondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als het hont is. is het ook poesen
Die dingen die jij opnoemt die moet je inderdaad niet verbieden.. maar soms zijn bepaalde verplichtingen wel nodig als jij daar zó veel last van ondervind dat je het op deze manier niet kunt uithouden. En tsja, sommige dingen moeten gewoon en zijn gewoon verplichtingenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb door mijn eerdere relatie wel geleerd dat dingen verbieden echt niet werkt. Ik kreeg de neiging om alles te doen wat me verboden werd, omdat het gewoon echt belachelijk was (niet met jongens omgaan, niet feesten, niet met vrienden omgaan, etc.). En daar is huidige vriend het wel mee eens, dus we doen niet aan regeltjes.
En 'niet vreemdgaan'-regels vind ik niet tellen, dat lijkt me logisch in een relatie, tenzij er anders besproken is.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is ook geen hont maar hond
huh ben jij gaygayquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel, mijn cum straks :$ haha XD
Grote vrouwen zijn engquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap dat 'kleine vrouwen' echt niet
.
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
.
Je bent jaloers!1!!1!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
.
Ik op zich wel, maar ik moet altijd een beetje huilen vanbinnen omdat ik niet klein ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
.
dan voelen de mannen zich het mannetjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
.
iel bah doe ff normaal johquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel, mijn cum straks :$ haha XD
oh wauw, dit leest super poetisch met de pianoklanken van imminence op de achtergrondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WietParkiet jouw aanwezigheid alleen maakt mij een beter persoon. Jij bent die overwinning waarmee ik mijzelf maar wat graag bekroon.
Zonder jou beste WP kan ik niet leven. Voor een wereld met meerdere WP's zou ik mijn leven willen geven.
Want hoewel ook jij een mens blijft en bent. Is jouw grootsheid ongekend.
Een wereld waarin jij met de scepter zwaait is waar ik graag ademhaal. Een utopie wereld waarin trollen en raddraaiers zullen buigen voor jouw pracht en praal.
Oh Wietparkiet, oh prachtige parkiet van mij. Blijf voor eeuwig in mijn leven en maak mij blij
zal jou eens uithywelijken :$$$quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je alle vrouwen in dit topic uithywelijken? Dan zijn alle vrouwen wel echt bezet ja.
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziet er chill uit. Ik ben benieuwd hoe het is als het helemaal naar jouw smaak is.Ik vind dat altijd zo leuk om te zien.
quote:
Hoelang ben jij dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik op zich wel, maar ik moet altijd een beetje huilen vanbinnen omdat ik niet klein ben.
Ik ben 1,85m, is dat goed?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
zijn meestal ook kleinde mannen die dat zeggen
Het is nog pril, wie weet wat er nog gaat komen. Dingen zijn hier in ieder geval gewoon bespreekbaar, dat was in mijn vorige relatie niet en daardoor kwamen er al die regels en verboden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die dingen die jij opnoemt die moet je inderdaad niet verbieden.. maar soms zijn bepaalde verplichtingen wel nodig als jij daar zó veel last van ondervind dat je het op deze manier niet kunt uithouden. En tsja, sommige dingen moeten gewoon en zijn gewoon verplichtingen. Als het dan niet werkt, ja.. dan werkt je relatie niet.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
.
Duh, want mannen willen meestal ook geen grotere vrouw.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
zijn meestal ook kleinde mannen die dat zeggen
Er zit nog iets tussen kleine en grote vrouwen.. En daarbij kunnen grote vrouwen nog wel eng zijn, dan snap ik nog niet waarom kleine vrouwen meteen 'O+' zijn?quote:
Shitquote:
Groot ben je ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik op zich wel, maar ik moet altijd een beetje huilen vanbinnen omdat ik niet klein ben.
Dit kan ik ergens nog wel begrijpen.. als dit echt zo isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dan voelen de mannen zich het mannetje
wat een typo. Ik ga huilen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iel bah doe ff normaal joh
[..]
oh wauw, dit leest super poetisch met de pianoklanken van imminence op de achtergrond![]()
Ik blijf voor altijd de jouwe prachtkonijn
[..]
zal jou eens uithywelijken :$$$
ja dat is heel goedquote:
Gewoon schattig en daar val ik op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zit nog iets tussen kleine en grote vrouwen.. En daarbij kunnen grote vrouwen nog wel eng zijn, dan snap ik nog niet waarom kleine vrouwen meteen 'O+' zijn?
1.71quote:
En vrouwen vaak geen kleinere mannen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duh, want mannen willen meestal ook geen grotere vrouw.
gaygay vroeg me ten huwelijk met een mooie paintquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
#bringbackgaygay
heb zijn nummer nog maar al jaar niet meer gesproken en denk dat hij ander nummer heeft
Nee, mijn laptop.quote:
Ohja, dat scheelt wel echt veelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is nog pril, wie weet wat er nog gaat komen. Dingen zijn hier in ieder geval gewoon bespreekbaar, dat was in mijn vorige relatie niet en daardoor kwamen er al die regels en verboden.
Damn ik ben echt uit een gevangenis ontsnapt doordat hij me dumpte![]()
.
[..]
Dit inderdaad.
ik mis die gozer welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
gaygay vroeg me ten huwelijk met een mooie paint
Dat is niet lang ofzo. Dat is gewoon gemiddeld, en dat zou ik ook niet erg vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
1.71
Niet mega, maar zeker niet klein.
Volgens mij heeft de natuur hier iets mee te maken. Ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En vrouwen vaak geen kleinere mannen.
Ja, maar vroeg mij af of er een reden voor was.. er is niks mis met kleine vrouwen schattig vinden hoor. Ikzelf snap alleen niet waaromquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon schattig en daar val ik op.
Is gewoon persoonlijke smaak toch
ik ook welquote:
neh, een vrouw hoort schattig te zijn, een man stoerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat dat voor vrouwen net zoiets is als voor mannen dat vrouwen ze schattig noemen.
Nee, ik kan deze zin even niet anders formuleren.
zal jou eens slaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okay voor of nadat ik die geslagen heb?
Heeft geen toekomst gewoon. Wat was ik 1,5 jaar lang denkendequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat scheelt wel echt veel. Relaties waarin je geen dingen kunt bespreken, kansloos :d.
Omdat klein meestal schattiger is dan groot.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar vroeg mij af of er een reden voor was.. er is niks mis met kleine vrouwen schattig vinden hoor. Ikzelf snap alleen niet waarom.
Hoe zit dat dan bij relaties van hetzelfde geslacht?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
neh, een vrouw hoort schattig te zijn, een man stoer
denk ik
Dat je van 'm houdt en dat er niemand anders is en dat je dood gaat en dat je straks alleen bent en KUTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft geen toekomst gewoon. Wat was ik 1,5 jaar lang denkende.
Mijn vriend is 1.75 of zo. Als ik hakken aan heb ben ik even groot of zelfs iets groter. Boeit ons beiden niet zoveel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet lang ofzo. Dat is gewoon gemiddeld, en dat zou ik ook niet erg vinden.
Want nog steeds kleiner dan ik ben.
Maar ik snap ook niet waarom vrouwen schattig moeten zijn. Lief enzo kan ik begrijpen, maar schattig?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat klein meestal schattiger is dan groot.
mijn vader moet altijd bukkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef JanCees het volgende:
Soms stoot ik mijn hoofd tegen de deurpost bij bepaalde deuren
daar is toch ook altijd iemand het ''mannetje'' of tenminste dat dacht ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan bij relaties van hetzelfde geslacht?
Stoer mannen schattig krijgen. 'Dat feeling.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
neh, een vrouw hoort schattig te zijn, een man stoer
denk ik
Pretty accurate thoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je van 'm houdt en dat er niemand anders is en dat je dood gaat en dat je straks alleen bent en KUTTTTTTTTTTT
Beschermende mannen en alles.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de natuur hier iets mee te maken. Ik kan het mis hebben.
Liever niet babe.quote:
Mijn vriend is ook zoietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend is 1.75 of zo. Als ik hakken aan heb ben ik even groot of zelfs iets groter. Boeit ons beiden niet zoveel.
waarom ga je mij dan slaan? slaat (heuhue dat pun tho) toch nergens opquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beschermende mannen en alles.
[..]
Liever niet babe.
Lukt dat je danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stoer mannen schattig krijgen. 'Dat feeling.
Maar is gewoon kut voor een man als zijn vriendin een kop groter is. Gewoon gek gezicht als je dan op straat looptquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend is 1.75 of zo. Als ik hakken aan heb ben ik even groot of zelfs iets groter. Boeit ons beiden niet zoveel.
Gewoon mijn smaak, andere mannen zullen weer op stoer vallen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik snap ook niet waarom vrouwen schattig moeten zijn. Lief enzo kan ik begrijpen, maar schattig?Zal wel gewoon mannendinggevoel zijn
know that feel #brohugquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader moet altijd bukken
kutleef
Gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar vroeg mij af of er een reden voor was.. er is niks mis met kleine vrouwen schattig vinden hoor. Ikzelf snap alleen niet waarom.
Dat lukt iedere vrouw.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn vriendin heeft een quadcore processor
jij was toch met ons op tc en toen vloog er iets in de fik toch???quote:
Vertel mij meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jij was toch met ons op tc en toen vloog er iets in de fik toch???
De vorige keer vroeg je er soort van om. Ik weet het ook niet hoor Wp.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom ga je mij dan slaan? slaat (heuhue dat pun tho) toch nergens op
Wow watquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is uiteindelijk geen dealbreaker denk ik. Als je iemand écht leuk vindt, dan is die lengte ineens totaal niet belangrijk meer. En ik kan het weten. Sommigen waren kleiner, sommigen veel langer. Maar het maakt geen zak uit verder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is gewoon kut voor een man als zijn vriendin een kop groter is. Gewoon gek gezicht als je dan op straat looptEn dan moet je als man op je tenen staan
ehhhquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet het niet meer zo goedquote:
of was dat eggstc ofzoquote:
ik zei het voor de grap en je geeft me zo een tik op mijn hoofd, dat is toch niet grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De vorige keer vroeg je er soort van om. Ik weet het ook niet hoor Wp.
Eens, maar iedereen heeft natuurlijk allemaal eisen waar niks van terecht komt als ze opeens verliefd worden. Dus maakt ook eigenlijk allemaal niet uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is uiteindelijk geen dealbreaker denk ik. Als je iemand écht leuk vindt, dan is die lengte ineens totaal niet belangrijk meer. En ik kan het weten. Sommigen waren kleiner, sommigen veel langer. Maar het maakt geen zak uit verder.
is al paar maanden geledenquote:
nee was in onze tc in de winterquote:
Eeeensss.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is uiteindelijk geen dealbreaker denk ik. Als je iemand écht leuk vindt, dan is die lengte ineens totaal niet belangrijk meer. En ik kan het weten. Sommigen waren kleiner, sommigen veel langer. Maar het maakt geen zak uit verder.
als dat geen seks wordtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Van de week streek 'n collega (vrouwelijk) met der hand langs mn wang en zei 'JE BENT ZO SCHATTIG' en toen dacht ik echt 'WHAT THE FUCK IS DIT'. Vooral omdat ze het echt gewoon deed terwijl ik aan het praten was en omdat ik mezelf echt niet schattig vind.
Of ze zei dat ik 'n lief gezichtje had of weet ik het wat ze zei, zoiets met schattig/lief weet ik het. Schrok me de tyfus van die hand van der ook![]()
![]()
![]()
Wou ze scharen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Van de week streek 'n collega (vrouwelijk) met der hand langs mn wang en zei 'JE BENT ZO SCHATTIG' en toen dacht ik echt 'WHAT THE FUCK IS DIT'. Vooral omdat ze het echt gewoon deed terwijl ik aan het praten was en omdat ik mezelf echt niet schattig vind.
Of ze zei dat ik 'n lief gezichtje had of weet ik het wat ze zei, zoiets met schattig/lief weet ik het. Schrok me de tyfus van die hand van der ook![]()
![]()
![]()
Goffedomme. Je hebt gelijk oké.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zei het voor de grap en je geeft me zo een tik op mijn hoofd, dat is toch niet grappig
Ik ben daar vorig jaar zomer wel eens geweest. maar dat mijn asbak toen in de fik vloog kan wel kloppen jaquote:
mooi verhaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet nog dat ik een keer op TC was en iemand die 'Fokker89' als username gebruikte zijn pener showde en alles. Dat was apart, want ik hebben tijden gedacht dat hij het zelf was.
Sorry Fokker.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet nog dat ik een keer op TC was en iemand die 'Fokker89' als username gebruikte zijn pener showde en alles. Dat was apart, want ik hebben tijden gedacht dat hij het zelf was.
Sorry Fokker.
Tuurlijk wel. Dit valt onder het brede kaken/groot voorkomen voor genen in een vruchtbare periode en lief en meegaand indien zwanger/kind voor verzorging.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de natuur hier iets mee te maken. Ik kan het mis hebben.
mannenquote:
Dat is het al gauw voor een 14-jarig meisje.quote:
en ben je trouwens schizofreenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry Fokker.
wel apart dat ze dat zo doet, zo er ook van schrikkenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is het al gauw voor een 14-jarig meisje.
Ja, is weird tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
wel apart dat ze dat zo doet, zo er ook van schrikken
ben je dat niet dan?quote:
Mooie aflevering.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Schijnbaar is er 'Floortje Naar Het Einde Van De Wereld' die ik nog niet heb gezienAustralië
Daar kwam ik later dus ook achterquote:
Dat is waar. Al heb ik nooit echt eisen. Wel voorkeuren, omdat ik gewoon merk dat bepaalde dingen me sneller aantrekken dan anderen. Zoals mannen met donker haar en een baardje bijvoorbeeld. Nou ja, mijn huidige vriend lijkt er niet eens op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, maar iedereen heeft natuurlijk allemaal eisen waar niks van terecht komt als ze opeens verliefd worden. Dus maakt ook eigenlijk allemaal niet uit.
Jammer genoeg mag ik alleen voor die mormels zorgen dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dit valt onder het brede kaken/groot voorkomen voor genen in een vruchtbare periode en lief en meegaand indien zwanger/kind voor verzorging.
Oh really?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lesbiennes bestaan gewoon in deze tijd hoor.
Ik vind het altijd vervelend als mensen me schattig vinden. Iemand gaf me zelfs Hello Kitty als bijnaam. Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Hij boft maar met jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrijf net een alinea lang liefdesgedicht voor hem. Natuurlijk is WP een echte man.
Hoe eigenlijk. heb je op de ONZ! meet lopen spiekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar kwam ik later dus ook achter.
Ja hoor. Wat goedkoop dit. Jij noemt me altijd man. Ik denk dan echt niet dat ik een man ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips noemt me altijd kutjong dus dacht altijd dat ik een jongetje ben
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Al heb ik nooit echt eisen. Wel voorkeuren, omdat ik gewoon merk dat bepaalde dingen me sneller aantrekken dan anderen. Zoals mannen met donker haar en een baardje bijvoorbeeld. Nou ja, mijn huidige vriend lijkt er niet eens op.Maar toch is hij geweldig.
Ik vind jou ook schattigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vervelend als mensen me schattig vinden. Iemand gaf me zelfs Hello Kitty als bijnaam. Godverdomme.
dat moest ik van steven doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat goedkoop dit. Jij noemt me altijd man. Ik denk dan echt niet dat ik een man ben.
Ik val niet perse op een bepaalde haarkleur, vrouwen veranderen dat toch wel vaakquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Al heb ik nooit echt eisen. Wel voorkeuren, omdat ik gewoon merk dat bepaalde dingen me sneller aantrekken dan anderen. Zoals mannen met donker haar en een baardje bijvoorbeeld. Nou ja, mijn huidige vriend lijkt er niet eens op.Maar toch is hij geweldig.
Schijnt.quote:
Dat laatste is wel een beetje funny 'cuz it's truequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe eigenlijk. heb je op de ONZ! meet lopen spiekenOf was ik zelf zo bezopen dat ie er weer uit hing?
Ik jou ook, dat scheelt.quote:
Waarom is dat vervelend als vrouw zijnde?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vervelend als mensen me schattig vinden. Iemand gaf me zelfs Hello Kitty als bijnaam. Godverdomme.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een beetje funny 'cuz it's true...
steven is er af en toe nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
.steven is er al super lang niet en toch ga je er mee door.
Wel richting de bosjes.quote:
wat is er danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet je eens kijken in het gewaagde userfotos topic kijken
Ik voelde me niet serieus genomen. Het waren ook andere vrouwen die dat zeiden, niet een man die me leuk vond of zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is dat vervelend als vrouw zijnde?
Als man/jongen is dat een stuk kutter.
sof of flips?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is hier de laatste dagen wel erg daten, voorkeuren, tinder gericht overigens.
WP, ga eens uithuwelijken dan.
die gast schiet ik liever .......quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
fokker jij bent toch de fuckbuddy van fylax?
We hebben allemaal last van de hormonen, het zal door het weer komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is hier de laatste dagen wel erg daten, voorkeuren, tinder gericht overigens.
Echt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een beetje funny 'cuz it's true...
dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er dan
gewoonlijke gegeil toch
Zullen we het over voetbal hebben?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Vrouwen noemen elkaar toch altijd lief en schattig ofzo, of zit ik er totaal naastquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me niet serieus genomen. Het waren ook andere vrouwen die dat zeiden, niet een man die me leuk vond of zo.
wow je gaat niet zo doen over mijn vriend fylax want dan hebben we ruziequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die gast schiet ik liever .......
nee laat maar
Hij had toch ook plasondersteuning nodigquote:
in vbl jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we het over voetbal hebben?
Feyenoord-Besiktas, Besiktas-Feyenoord wat denk jijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent ook debiel als je zulke foto's op internet zet hequote:
Nou nouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die gast schiet ik liever .......
nee laat maar
Wat. Ik emancipeerde helemaal nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
zou voor sof gaan
flips is aan het emanciperen
dat was ik nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij had toch ook plasondersteuning nodig?
sof, die is ook wat jonger, daar kun je wat langer mee doorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de expert. Jij maakt de koppeltjes.
Dat was SpaghettiVreterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij had toch ook plasondersteuning nodig?
Ben benieuwd met wie ik gekoppeld wordt dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de expert. Jij maakt de koppeltjes.
Oh dat is uitgemaakte zaak toch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord-Besiktas, Besiktas-Feyenoord wat denk jij
Jij ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat was ik niet
dat was spagettivreter
Graag. Vandaag toevallig een FOK!-voetbalmanager team gemaakt. Enkel spelers met Haagse afkomst/verleden gekozen (Exclusief Nick)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze raak ik niet aan. Ik zie het bij het altaar wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sof, die is ook wat jonger, daar kun je wat langer mee door
Ajax-Vitesse word echt een kutpot denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat is uitgemaakte zaak toch.
Eredivisie
Euh, nee hoor. Misschien pubermeisjes van 13 of zo. Maar ik ben sowieso niet zo'n bakvisje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen noemen elkaar toch altijd lief en schattig ofzo, of zit ik er totaal naast
Gelukkig. Ik vroeg toen ook waarom en het was vanwege m'n grote ogen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Crack_ het volgende:
Een hello Kitty vind ik je niet hoor Fera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |