Echt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een beetje funny 'cuz it's true...
dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er dan
gewoonlijke gegeil toch
Zullen we het over voetbal hebben?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is hier de laatste dagen wel erg daten, voorkeuren, tinder gericht overigens.
WP, ga eens uithuwelijken dan.
Vrouwen noemen elkaar toch altijd lief en schattig ofzo, of zit ik er totaal naastquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me niet serieus genomen. Het waren ook andere vrouwen die dat zeiden, niet een man die me leuk vond of zo.
wow je gaat niet zo doen over mijn vriend fylax want dan hebben we ruziequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die gast schiet ik liever .......
nee laat maar
Hij had toch ook plasondersteuning nodigquote:
in vbl jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we het over voetbal hebben?
Feyenoord-Besiktas, Besiktas-Feyenoord wat denk jijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent ook debiel als je zulke foto's op internet zet hequote:
Nou nouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die gast schiet ik liever .......
nee laat maar
Wat. Ik emancipeerde helemaal nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
zou voor sof gaan
flips is aan het emanciperen
dat was ik nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij had toch ook plasondersteuning nodig?
sof, die is ook wat jonger, daar kun je wat langer mee doorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de expert. Jij maakt de koppeltjes.
Dat was SpaghettiVreterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij had toch ook plasondersteuning nodig?
Ben benieuwd met wie ik gekoppeld wordt dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de expert. Jij maakt de koppeltjes.
Oh dat is uitgemaakte zaak toch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord-Besiktas, Besiktas-Feyenoord wat denk jij
Jij ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat was ik niet
dat was spagettivreter
Graag. Vandaag toevallig een FOK!-voetbalmanager team gemaakt. Enkel spelers met Haagse afkomst/verleden gekozen (Exclusief Nick)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze raak ik niet aan. Ik zie het bij het altaar wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sof, die is ook wat jonger, daar kun je wat langer mee door
Ajax-Vitesse word echt een kutpot denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat is uitgemaakte zaak toch.
Eredivisie
Euh, nee hoor. Misschien pubermeisjes van 13 of zo. Maar ik ben sowieso niet zo'n bakvisje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen noemen elkaar toch altijd lief en schattig ofzo, of zit ik er totaal naast
Gelukkig. Ik vroeg toen ook waarom en het was vanwege m'n grote ogen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Crack_ het volgende:
Een hello Kitty vind ik je niet hoor Fera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |