wow je gaat niet zo doen over mijn vriend fylax want dan hebben we ruziequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die gast schiet ik liever .......
nee laat maar
Hij had toch ook plasondersteuning nodigquote:
in vbl jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we het over voetbal hebben?
Feyenoord-Besiktas, Besiktas-Feyenoord wat denk jijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent ook debiel als je zulke foto's op internet zet hequote:
Nou nouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die gast schiet ik liever .......
nee laat maar
Wat. Ik emancipeerde helemaal nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
zou voor sof gaan
flips is aan het emanciperen
dat was ik nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij had toch ook plasondersteuning nodig?
sof, die is ook wat jonger, daar kun je wat langer mee doorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de expert. Jij maakt de koppeltjes.
Dat was SpaghettiVreterquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij had toch ook plasondersteuning nodig?
Ben benieuwd met wie ik gekoppeld wordt dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de expert. Jij maakt de koppeltjes.
Oh dat is uitgemaakte zaak toch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord-Besiktas, Besiktas-Feyenoord wat denk jij
Jij ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat was ik niet
dat was spagettivreter
Graag. Vandaag toevallig een FOK!-voetbalmanager team gemaakt. Enkel spelers met Haagse afkomst/verleden gekozen (Exclusief Nick)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze raak ik niet aan. Ik zie het bij het altaar wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sof, die is ook wat jonger, daar kun je wat langer mee door
Ajax-Vitesse word echt een kutpot denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat is uitgemaakte zaak toch.
Eredivisie
Euh, nee hoor. Misschien pubermeisjes van 13 of zo. Maar ik ben sowieso niet zo'n bakvisje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen noemen elkaar toch altijd lief en schattig ofzo, of zit ik er totaal naast
Gelukkig. Ik vroeg toen ook waarom en het was vanwege m'n grote ogen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:48 schreef Crack_ het volgende:
Een hello Kitty vind ik je niet hoor Fera.
Ik heb vooral Excelsior en Twente voor de eerste twee rondesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Vandaag toevallig een FOK!-voetbalmanager team gemaakt. Enkel spelers met Haagse afkomst/verleden gekozen (Exclusief Nick)
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sof, die is ook wat jonger, daar kun je wat langer mee door
Hmm, misschien heb ik dat niet goed onthouden dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik niks van, of ik was toen al weg
Waaraan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb deze maand zó vele geld uitgegeven![]()
![]()
![]()
Zonder huur en andere vaste lasten heb ik deze maand 600 euro uitgegeven![]()
![]()
![]()
Heb geen flauw idee hoe de voorbereiding bij anderen is verlopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax-Vitesse word echt een kutpot denk ik
Zie ook wel eens op FB dat langskomen van vrouwen van 25 hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, nee hoor. Misschien pubermeisjes van 13 of zo. Maar ik ben sowieso niet zo'n bakvisje.
Ik kies weer het wiel van Zwollequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vooral Excelsior en Twente voor de eerste twee rondes
madame_poanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd met wie ik gekoppeld wordt dan.
Jij bent voor Groningen toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee hoe de voorbereiding bij anderen is verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |