Hij boft maar met jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrijf net een alinea lang liefdesgedicht voor hem. Natuurlijk is WP een echte man.
Hoe eigenlijk. heb je op de ONZ! meet lopen spiekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar kwam ik later dus ook achter.
Ja hoor. Wat goedkoop dit. Jij noemt me altijd man. Ik denk dan echt niet dat ik een man ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips noemt me altijd kutjong dus dacht altijd dat ik een jongetje ben
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Al heb ik nooit echt eisen. Wel voorkeuren, omdat ik gewoon merk dat bepaalde dingen me sneller aantrekken dan anderen. Zoals mannen met donker haar en een baardje bijvoorbeeld. Nou ja, mijn huidige vriend lijkt er niet eens op.Maar toch is hij geweldig.
Ik vind jou ook schattigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vervelend als mensen me schattig vinden. Iemand gaf me zelfs Hello Kitty als bijnaam. Godverdomme.
dat moest ik van steven doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat goedkoop dit. Jij noemt me altijd man. Ik denk dan echt niet dat ik een man ben.
Ik val niet perse op een bepaalde haarkleur, vrouwen veranderen dat toch wel vaakquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Al heb ik nooit echt eisen. Wel voorkeuren, omdat ik gewoon merk dat bepaalde dingen me sneller aantrekken dan anderen. Zoals mannen met donker haar en een baardje bijvoorbeeld. Nou ja, mijn huidige vriend lijkt er niet eens op.Maar toch is hij geweldig.
Schijnt.quote:
Dat laatste is wel een beetje funny 'cuz it's truequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe eigenlijk. heb je op de ONZ! meet lopen spiekenOf was ik zelf zo bezopen dat ie er weer uit hing?
Ik jou ook, dat scheelt.quote:
Waarom is dat vervelend als vrouw zijnde?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vervelend als mensen me schattig vinden. Iemand gaf me zelfs Hello Kitty als bijnaam. Godverdomme.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een beetje funny 'cuz it's true...
steven is er af en toe nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
.steven is er al super lang niet en toch ga je er mee door.
Wel richting de bosjes.quote:
wat is er danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet je eens kijken in het gewaagde userfotos topic kijken
Ik voelde me niet serieus genomen. Het waren ook andere vrouwen die dat zeiden, niet een man die me leuk vond of zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is dat vervelend als vrouw zijnde?
Als man/jongen is dat een stuk kutter.
sof of flips?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is hier de laatste dagen wel erg daten, voorkeuren, tinder gericht overigens.
WP, ga eens uithuwelijken dan.
die gast schiet ik liever .......quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
fokker jij bent toch de fuckbuddy van fylax?
We hebben allemaal last van de hormonen, het zal door het weer komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is hier de laatste dagen wel erg daten, voorkeuren, tinder gericht overigens.
WP, ga eens uithuwelijken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |