mooi verhaalquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet nog dat ik een keer op TC was en iemand die 'Fokker89' als username gebruikte zijn pener showde en alles. Dat was apart, want ik hebben tijden gedacht dat hij het zelf was.
Sorry Fokker.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet nog dat ik een keer op TC was en iemand die 'Fokker89' als username gebruikte zijn pener showde en alles. Dat was apart, want ik hebben tijden gedacht dat hij het zelf was.
Sorry Fokker.
Tuurlijk wel. Dit valt onder het brede kaken/groot voorkomen voor genen in een vruchtbare periode en lief en meegaand indien zwanger/kind voor verzorging.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de natuur hier iets mee te maken. Ik kan het mis hebben.
mannenquote:
Dat is het al gauw voor een 14-jarig meisje.quote:
en ben je trouwens schizofreenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry Fokker.
wel apart dat ze dat zo doet, zo er ook van schrikkenquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is het al gauw voor een 14-jarig meisje.
Ja, is weird tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
wel apart dat ze dat zo doet, zo er ook van schrikken
ben je dat niet dan?quote:
Mooie aflevering.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Schijnbaar is er 'Floortje Naar Het Einde Van De Wereld' die ik nog niet heb gezienAustralië
Daar kwam ik later dus ook achterquote:
Dat is waar. Al heb ik nooit echt eisen. Wel voorkeuren, omdat ik gewoon merk dat bepaalde dingen me sneller aantrekken dan anderen. Zoals mannen met donker haar en een baardje bijvoorbeeld. Nou ja, mijn huidige vriend lijkt er niet eens op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, maar iedereen heeft natuurlijk allemaal eisen waar niks van terecht komt als ze opeens verliefd worden. Dus maakt ook eigenlijk allemaal niet uit.
Jammer genoeg mag ik alleen voor die mormels zorgen dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dit valt onder het brede kaken/groot voorkomen voor genen in een vruchtbare periode en lief en meegaand indien zwanger/kind voor verzorging.
Oh really?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lesbiennes bestaan gewoon in deze tijd hoor.
Ik vind het altijd vervelend als mensen me schattig vinden. Iemand gaf me zelfs Hello Kitty als bijnaam. Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Van de week streek 'n collega (vrouwelijk) met der hand langs mn wang en zei 'JE BENT ZO SCHATTIG' en toen dacht ik echt 'WHAT THE FUCK IS DIT'. Vooral omdat ze het echt gewoon deed terwijl ik aan het praten was en omdat ik mezelf echt niet schattig vind.
Of ze zei dat ik 'n lief gezichtje had of weet ik het wat ze zei, zoiets met schattig/lief weet ik het. Schrok me de tyfus van die hand van der ook![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |