ik ook welquote:
neh, een vrouw hoort schattig te zijn, een man stoerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat dat voor vrouwen net zoiets is als voor mannen dat vrouwen ze schattig noemen.
Nee, ik kan deze zin even niet anders formuleren.
zal jou eens slaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okay voor of nadat ik die geslagen heb?
Heeft geen toekomst gewoon. Wat was ik 1,5 jaar lang denkendequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat scheelt wel echt veel. Relaties waarin je geen dingen kunt bespreken, kansloos :d.
Omdat klein meestal schattiger is dan groot.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar vroeg mij af of er een reden voor was.. er is niks mis met kleine vrouwen schattig vinden hoor. Ikzelf snap alleen niet waarom.
Hoe zit dat dan bij relaties van hetzelfde geslacht?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
neh, een vrouw hoort schattig te zijn, een man stoer
denk ik
Dat je van 'm houdt en dat er niemand anders is en dat je dood gaat en dat je straks alleen bent en KUTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft geen toekomst gewoon. Wat was ik 1,5 jaar lang denkende.
Mijn vriend is 1.75 of zo. Als ik hakken aan heb ben ik even groot of zelfs iets groter. Boeit ons beiden niet zoveel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet lang ofzo. Dat is gewoon gemiddeld, en dat zou ik ook niet erg vinden.
Want nog steeds kleiner dan ik ben.
Maar ik snap ook niet waarom vrouwen schattig moeten zijn. Lief enzo kan ik begrijpen, maar schattig?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat klein meestal schattiger is dan groot.
mijn vader moet altijd bukkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef JanCees het volgende:
Soms stoot ik mijn hoofd tegen de deurpost bij bepaalde deuren
daar is toch ook altijd iemand het ''mannetje'' of tenminste dat dacht ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan bij relaties van hetzelfde geslacht?
Stoer mannen schattig krijgen. 'Dat feeling.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
neh, een vrouw hoort schattig te zijn, een man stoer
denk ik
Pretty accurate thoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je van 'm houdt en dat er niemand anders is en dat je dood gaat en dat je straks alleen bent en KUTTTTTTTTTTT
Beschermende mannen en alles.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de natuur hier iets mee te maken. Ik kan het mis hebben.
Liever niet babe.quote:
Mijn vriend is ook zoietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend is 1.75 of zo. Als ik hakken aan heb ben ik even groot of zelfs iets groter. Boeit ons beiden niet zoveel.
waarom ga je mij dan slaan? slaat (heuhue dat pun tho) toch nergens opquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beschermende mannen en alles.
[..]
Liever niet babe.
Lukt dat je danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stoer mannen schattig krijgen. 'Dat feeling.
Maar is gewoon kut voor een man als zijn vriendin een kop groter is. Gewoon gek gezicht als je dan op straat looptquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend is 1.75 of zo. Als ik hakken aan heb ben ik even groot of zelfs iets groter. Boeit ons beiden niet zoveel.
Gewoon mijn smaak, andere mannen zullen weer op stoer vallen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik snap ook niet waarom vrouwen schattig moeten zijn. Lief enzo kan ik begrijpen, maar schattig?Zal wel gewoon mannendinggevoel zijn
know that feel #brohugquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader moet altijd bukken
kutleef
Gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar vroeg mij af of er een reden voor was.. er is niks mis met kleine vrouwen schattig vinden hoor. Ikzelf snap alleen niet waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |