Beschermende mannen en alles.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de natuur hier iets mee te maken. Ik kan het mis hebben.
Liever niet babe.quote:
Mijn vriend is ook zoietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend is 1.75 of zo. Als ik hakken aan heb ben ik even groot of zelfs iets groter. Boeit ons beiden niet zoveel.
waarom ga je mij dan slaan? slaat (heuhue dat pun tho) toch nergens opquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beschermende mannen en alles.
[..]
Liever niet babe.
Lukt dat je danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stoer mannen schattig krijgen. 'Dat feeling.
Maar is gewoon kut voor een man als zijn vriendin een kop groter is. Gewoon gek gezicht als je dan op straat looptquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend is 1.75 of zo. Als ik hakken aan heb ben ik even groot of zelfs iets groter. Boeit ons beiden niet zoveel.
Gewoon mijn smaak, andere mannen zullen weer op stoer vallen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik snap ook niet waarom vrouwen schattig moeten zijn. Lief enzo kan ik begrijpen, maar schattig?Zal wel gewoon mannendinggevoel zijn
know that feel #brohugquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader moet altijd bukken
kutleef
Gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar vroeg mij af of er een reden voor was.. er is niks mis met kleine vrouwen schattig vinden hoor. Ikzelf snap alleen niet waarom.
Dat lukt iedere vrouw.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn vriendin heeft een quadcore processor
jij was toch met ons op tc en toen vloog er iets in de fik toch???quote:
Vertel mij meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jij was toch met ons op tc en toen vloog er iets in de fik toch???
De vorige keer vroeg je er soort van om. Ik weet het ook niet hoor Wp.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom ga je mij dan slaan? slaat (heuhue dat pun tho) toch nergens op
Wow watquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is uiteindelijk geen dealbreaker denk ik. Als je iemand écht leuk vindt, dan is die lengte ineens totaal niet belangrijk meer. En ik kan het weten. Sommigen waren kleiner, sommigen veel langer. Maar het maakt geen zak uit verder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar is gewoon kut voor een man als zijn vriendin een kop groter is. Gewoon gek gezicht als je dan op straat looptEn dan moet je als man op je tenen staan
ehhhquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet het niet meer zo goedquote:
of was dat eggstc ofzoquote:
ik zei het voor de grap en je geeft me zo een tik op mijn hoofd, dat is toch niet grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De vorige keer vroeg je er soort van om. Ik weet het ook niet hoor Wp.
Eens, maar iedereen heeft natuurlijk allemaal eisen waar niks van terecht komt als ze opeens verliefd worden. Dus maakt ook eigenlijk allemaal niet uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is uiteindelijk geen dealbreaker denk ik. Als je iemand écht leuk vindt, dan is die lengte ineens totaal niet belangrijk meer. En ik kan het weten. Sommigen waren kleiner, sommigen veel langer. Maar het maakt geen zak uit verder.
is al paar maanden geledenquote:
nee was in onze tc in de winterquote:
Eeeensss.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is uiteindelijk geen dealbreaker denk ik. Als je iemand écht leuk vindt, dan is die lengte ineens totaal niet belangrijk meer. En ik kan het weten. Sommigen waren kleiner, sommigen veel langer. Maar het maakt geen zak uit verder.
als dat geen seks wordtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Van de week streek 'n collega (vrouwelijk) met der hand langs mn wang en zei 'JE BENT ZO SCHATTIG' en toen dacht ik echt 'WHAT THE FUCK IS DIT'. Vooral omdat ze het echt gewoon deed terwijl ik aan het praten was en omdat ik mezelf echt niet schattig vind.
Of ze zei dat ik 'n lief gezichtje had of weet ik het wat ze zei, zoiets met schattig/lief weet ik het. Schrok me de tyfus van die hand van der ook![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |