quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een relatie met FL_Freak????
oh no i didn't
als je hard genoeg trekt wel, en anders bijtenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
zou je een oor van iemands hoofd kunnen trekken?
Dat komt nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
SV je had je kamer vol met foto's vaan spaghetti en bier moeten hangen
Kan je in lava zwemmen. Is dat niet veel te stroperig?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of onsterfelijk zijn en dan in de lava zwemmen en dan niet doodgaan maar wel de pijn moeten voelen
lulquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een relatie met FL_Freak????
oh no i didn't
Mwoah, met mijn ex met wie ik langer iets gehad heb (een wel serieuze relatie) zou ik het niet kunnen denk ik. Te veel negatieve gevoelens vanwege dingen die gebeurd zijn. Heb hem nog wel eens gezien en dan ging het goed hoor, gewoon langs elkaar af dingen doen zeg maar, niet met elkaar praten. Maar hem echt geïntegreerd hebben in mijn vriendengroep? Meh, dat zou ik niet prettig vindenquote:
kaas stengels????quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Etsu en Sof zullen trots zijn op mij
pijnlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je hard genoeg trekt wel, en anders bijten
ik kan in minecraft in lava zwemmenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je in lava zwemmen. Is dat niet veel te stroperig?
[..]
lul![]()
![]()
omdat ik baas benquote:
mijn broertjes doen ook minecraft leuk hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan in minecraft in lava zwemmen
moet ik wel fire protection III armor of een fire protection potion hebben gedronken natuurlijk xD
Ik wil wel foto zien op FB of hier van het eind resultaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja het resultaat is erg mooi geworden
Of die shortcut sprong om Molten Core en zijn raamportel te bereiken. Dat lukte ook gewoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan in minecraft in lava zwemmen
moet ik wel fire protection III armor of een fire protection potion hebben gedronken natuurlijk xD
Pics van de kamer?quote:
ja ik speel het soms ook wel eensquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn broertjes doen ook minecraft leuk he
Zal ik doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil wel foto zien op FB of hier van het eind resultaat
Hmm, ja kan me er wel iets bij voorstellen.. Mn andere ex zou ik dat ook niet willenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mwoah, met mijn ex met wie ik langer iets gehad heb (een wel serieuze relatie) zou ik het niet kunnen denk ik. Te veel negatieve gevoelens vanwege dingen die gebeurd zijn. Heb hem nog wel eens gezien en dan ging het goed hoor, gewoon langs elkaar af dingen doen zeg maar, niet met elkaar praten. Maar hem echt geïntegreerd hebben in mijn vriendengroep? Meh, dat zou ik niet prettig vinden. Ben volledig over hem heen, maar voor mij is er te veel gebeurd en ik heb geen behoefte meer aan vriendschap
.
oh ben in WoW nooit heel hoog level geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Of die shortcut sprong om Molten Core en zijn raamportel te bereiken. Dat lukte ook gewoon.
geen idee wat tekkit isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik speel het soms ook wel eens
ik heb in tekkit een diamond farm gemaakt
Dat ligt er maar net aan hoe en wat. Ik heb ook een vriendengroep met een ex erin. Het is zelfs mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mwoah, met mijn ex met wie ik langer iets gehad heb (een wel serieuze relatie) zou ik het niet kunnen denk ik. Te veel negatieve gevoelens vanwege dingen die gebeurd zijn. Heb hem nog wel eens gezien en dan ging het goed hoor, gewoon langs elkaar af dingen doen zeg maar, niet met elkaar praten. Maar hem echt geïntegreerd hebben in mijn vriendengroep? Meh, dat zou ik niet prettig vinden. Ben volledig over hem heen, maar voor mij is er te veel gebeurd en ik heb geen behoefte meer aan vriendschap
.
gewoon met al je huisgenoten naar bed gaan, kan gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tevens ook goede vrienden met mijn vriend (en de rest van mijn huisgenoten) en daar is niks ongemakkelijk aan
Nah ze was borderlinerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
grapje ze was wel aardig maar ook weer niet
Oh, nee.. dat gaat heir niet gebeuren. Maarja, dat hoeft ook niet van mij.. Al lijkt me 't wel chillquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tevens ook goede vrienden met mijn vriend (en de rest van mijn huisgenoten) en daar is niks ongemakkelijk aan
stuur eens naaktpics van haarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
Beetje gek dit. Aardig en ook weer niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
Soms is het al ongemakkelijk om er over na te denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja kan me er wel iets bij voorstellen.. Mn andere ex zou ik dat ook niet willen. Tering zeg, dat lijkt me kut hahahaha.
Preciesquote:Maarja, als je er geen behoefte aan hebt dan waarom zou je dat dan doen.
Ligt er net aan hoe en wat inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe en wat. Ik heb ook een vriendengroep met een ex erin. Het is zelfs mijn beste vriend.
Daarom zegt hij: aardig, maar ook weer niet.quote:
gaat beetje moeilijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond der ook aardig. Alleen moet je niks zeggen waarvan je niet wil dat anderen het weten, maarja. Dan moet je dat ook niet doen.
Dat is ook wel heel erg fijn als dat gewoon kanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Zeker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soms is het al ongemakkelijk om er over na te denken.
[..]
Precies.
[..]
Ligt er net aan hoe en wat inderdaad. Met hem zou ik het dus niet kunnen, maar die andere ex (wat zeer kort duurde en nooit serieus was) daar kan ik wel gewoon mee omgaan. Hij is positief aan het veranderen en nu zefls een leuke toevoeging aan de vriendengroep aan het worden. Best apart, maar wel fijn dat het gewoon kan.
maar had ze ook ruzie op fok en ik zag dat en werd ze boos als ik het niet voor haar opnamquote:
Terechtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar had ze ook ruzie op fok en ik zag dat en werd ze boos als ik het niet voor haar opnam
fuck off hoor, ben je bodyguard niet
dit wou ik even kwijt
Zelfs niet voor mij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar had ze ook ruzie op fok en ik zag dat en werd ze boos als ik het niet voor haar opnam
dit wou ik even kwijt
Dat is ook best wel kansloos.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit wou ik even kwijt
Het zegt ook heel wat als het contact er na 11 jaar nog steeds is en je steeds weer bij elkaar komt om een of andere reden. En het hoeft ook niet altijd een relatie te zijn, met hele goede vrienden zijn is ook niets mis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker.Ik heb met mijn beste vriend twee keer een relatie gehad, met een paar jaar er tussen. Veel ups en downs, soms ook een jaar geen contact. Maar we kennen elkaar al 11 jaar. Best wel een sterke band inmiddels. Zeker omdat je ook elkaars tekortkomingen heel goed kent. Je weet gewoon wat je aan elkaar hebt.
jij bent andersquote:
Vriendschap werkt voor ons uiteindelijk beter, hebben we gemerkt. Binnen een relatie hadden we altijd veel meer ruzie, soms erg explosief. Maar de chemie is er nog steeds en die werkt ook gewoon prima binnen een vriendschap. Seksueel gezien voel ik ook geen aantrekkingskracht meer naar hem toe. Geen idee hoe dat bij hem is trouwens, maar ik heb er nog niets van gemerkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zegt ook heel wat als het contact er na 11 jaar nog steeds is en je steeds weer bij elkaar komt om een of andere reden. En het hoeft ook niet altijd een relatie te zijn, met hele goede vrienden zijn is ook niets mis.
Same hier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vriendschap werkt voor ons uiteindelijk beter, hebben we gemerkt. Binnen een relatie hadden we altijd veel meer ruzie, soms erg explosief. Maar de chemie is er nog steeds en die werkt ook gewoon prima binnen een vriendschap. Seksueel gezien voel ik ook geen aantrekkingskracht meer naar hem toe. Geen idee hoe dat bij hem is trouwens, maar ik heb er nog niets van gemerkt.
Ik zag het op zijn facebook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
LIF / Nieuwe ondergoed collectie Cristiano Ronaldo
Weeg jij 50 kg?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die bron heeft dan zelf een eetprobleem denk ik dan als diegene 50 kg al dik vind
Ik snap nog steeds niet hoe dit kan en wat het veroorzaakt, maar dit zie je zo vaak hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vriendschap werkt voor ons uiteindelijk beter, hebben we gemerkt. Binnen een relatie hadden we altijd veel meer ruzie, soms erg explosief.
Ach, dat zou zijn probleem zijn tochquote:Maar de chemie is er nog steeds en die werkt ook gewoon prima binnen een vriendschap. Seksueel gezien voel ik ook geen aantrekkingskracht meer naar hem toe. Geen idee hoe dat bij hem is trouwens, maar ik heb er nog niets van gemerkt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto's zijn gemaakt vorige week twee dagen nadat ik de sleutels heb gekregen. De spiegel, bankje en de twee kasten stonden er al in maar die heb ik weg laten halen. Verder is de muur inmiddels geverfd zoals gezegd.
Als de kamer af is dan zal ik meer foto's posten![]()
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar ze is 1.20 dus ze is behoorlijk mollig
Hoelang ben je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, soms iets minder soms iets meer.
Bij 1,37quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die bron heeft dan zelf een eetprobleem denk ik dan als diegene 50 kg al dik vind
Omdat je als vrienden je geen zorgen hoeft te maken om héééél veel dingen teriwjl je dat met een relatie wel moet doen omdat je echt samen bent.. In een vriendschap kun je zeggen 'ok is jouw leven, moet jij wetne' en in een relatie gaat dat nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dit kan en wat het veroorzaakt, maar dit zie je zo vaak he. Ik snap wel dat daar uiteindelijk een hele goede vriendschap uit kan ontstaan, als je er samen grotendeels hetzelfde over denkt.
[..]
Ach, dat zou zijn probleem zijn toch.
1.63quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof er niks van
[..]
Hoelang ben je?
Ik ben stiekem jelly. Het gaat nu al jaren van "dit jaar ga ik 50 kilo wegenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tijd om de vinger in de keel te steken en afvallen tot ik 35 weeg
Ach ik ben 55 kg en ik ben 1.75quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1.63Dus het is niet een ziekelijk laag gewicht
Jij bent toch best dun?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem jelly. Het gaat nu al jaren van "dit jaar ga ik 50 kilo wegen", maar het is nog nooit gelukt.
ecto hueheuquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben 55 kg en ik ben 1.75
Ja oke dat kan wel kloppen. Doet me wel beseffen dat ik mijn vriend op dat gebied eigenlijk meer als een vriendschappelijke vriend behandel dan relatievriendquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je als vrienden je geen zorgen hoeft te maken om héééél veel dingen teriwjl je dat met een relatie wel moet doen omdat je echt samen bent.. In een vriendschap kun je zeggen 'ok is jouw leven, moet jij wetne' en in een relatie gaat dat niet
Vet is voor de zwakken, ondergewicht is voor de strakkenquote:
Ofh et een goed iets is, ja geen idee.. Als het niet nodig is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja oke dat kan wel kloppen. Doet me wel beseffen dat ik mijn vriend op dat gebied eigenlijk meer als een vriendschappelijke vriend behandel dan relatievriend. Ik verbied of verplicht nooit dingen, ik raad altijd alleen dingen aan of af, verder is het inderdaad "ok, jouw leven, moet jij weten". Geen idee of dit wel een goed iets is, maar hé, het werkt
.
[..]
Vet is voor de zwakken, ondergewicht is voor de strakken.
je bent een centimeter langer dan ikquote:
yesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent een centimeter langer dan ik
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto's zijn gemaakt vorige week twee dagen nadat ik de sleutels heb gekregen. De spiegel, bankje en de twee kasten stonden er al in maar die heb ik weg laten halen. Verder is de muur inmiddels geverfd zoals gezegd.
Als de kamer af is dan zal ik meer foto's posten
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]Ziet er chill uit. Ik ben benieuwd hoe het is als het helemaal naar jouw smaak is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto's zijn gemaakt vorige week twee dagen nadat ik de sleutels heb gekregen. De spiegel, bankje en de twee kasten stonden er al in maar die heb ik weg laten halen. Verder is de muur inmiddels geverfd zoals gezegd.
Als de kamer af is dan zal ik meer foto's postenIk vind dat altijd zo leuk om te zien.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
leuk hequote:
Damn en ik dacht dat ik skinny was. Kom trainen.volgend jaar 70 kgquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben 55 kg en ik ben 1.75
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |