quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een relatie met FL_Freak????
oh no i didn't
als je hard genoeg trekt wel, en anders bijtenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
zou je een oor van iemands hoofd kunnen trekken?
Dat komt nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
SV je had je kamer vol met foto's vaan spaghetti en bier moeten hangen
Kan je in lava zwemmen. Is dat niet veel te stroperig?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of onsterfelijk zijn en dan in de lava zwemmen en dan niet doodgaan maar wel de pijn moeten voelen
lulquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een relatie met FL_Freak????
oh no i didn't
Mwoah, met mijn ex met wie ik langer iets gehad heb (een wel serieuze relatie) zou ik het niet kunnen denk ik. Te veel negatieve gevoelens vanwege dingen die gebeurd zijn. Heb hem nog wel eens gezien en dan ging het goed hoor, gewoon langs elkaar af dingen doen zeg maar, niet met elkaar praten. Maar hem echt geïntegreerd hebben in mijn vriendengroep? Meh, dat zou ik niet prettig vindenquote:
kaas stengels????quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Etsu en Sof zullen trots zijn op mij
pijnlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je hard genoeg trekt wel, en anders bijten
ik kan in minecraft in lava zwemmenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je in lava zwemmen. Is dat niet veel te stroperig?
[..]
lul![]()
![]()
omdat ik baas benquote:
mijn broertjes doen ook minecraft leuk hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan in minecraft in lava zwemmen
moet ik wel fire protection III armor of een fire protection potion hebben gedronken natuurlijk xD
Ik wil wel foto zien op FB of hier van het eind resultaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja het resultaat is erg mooi geworden
Of die shortcut sprong om Molten Core en zijn raamportel te bereiken. Dat lukte ook gewoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan in minecraft in lava zwemmen
moet ik wel fire protection III armor of een fire protection potion hebben gedronken natuurlijk xD
Pics van de kamer?quote:
ja ik speel het soms ook wel eensquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn broertjes doen ook minecraft leuk he
Zal ik doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil wel foto zien op FB of hier van het eind resultaat
Hmm, ja kan me er wel iets bij voorstellen.. Mn andere ex zou ik dat ook niet willenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mwoah, met mijn ex met wie ik langer iets gehad heb (een wel serieuze relatie) zou ik het niet kunnen denk ik. Te veel negatieve gevoelens vanwege dingen die gebeurd zijn. Heb hem nog wel eens gezien en dan ging het goed hoor, gewoon langs elkaar af dingen doen zeg maar, niet met elkaar praten. Maar hem echt geïntegreerd hebben in mijn vriendengroep? Meh, dat zou ik niet prettig vinden. Ben volledig over hem heen, maar voor mij is er te veel gebeurd en ik heb geen behoefte meer aan vriendschap
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |