stuur eens naaktpics van haarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
grapje ze was wel aardig maar ook weer niet
Beetje gek dit. Aardig en ook weer niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
grapje ze was wel aardig maar ook weer niet
Soms is het al ongemakkelijk om er over na te denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja kan me er wel iets bij voorstellen.. Mn andere ex zou ik dat ook niet willen. Tering zeg, dat lijkt me kut hahahaha.
Preciesquote:Maarja, als je er geen behoefte aan hebt dan waarom zou je dat dan doen.
Ligt er net aan hoe en wat inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe en wat. Ik heb ook een vriendengroep met een ex erin. Het is zelfs mijn beste vriend.
Daarom zegt hij: aardig, maar ook weer niet.quote:
gaat beetje moeilijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond der ook aardig. Alleen moet je niks zeggen waarvan je niet wil dat anderen het weten, maarja. Dan moet je dat ook niet doen.
Dat is ook wel heel erg fijn als dat gewoon kanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tevens ook goede vrienden met mijn vriend (en de rest van mijn huisgenoten) en daar is niks ongemakkelijk aan
Zeker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soms is het al ongemakkelijk om er over na te denken.
[..]
Precies.
[..]
Ligt er net aan hoe en wat inderdaad. Met hem zou ik het dus niet kunnen, maar die andere ex (wat zeer kort duurde en nooit serieus was) daar kan ik wel gewoon mee omgaan. Hij is positief aan het veranderen en nu zefls een leuke toevoeging aan de vriendengroep aan het worden. Best apart, maar wel fijn dat het gewoon kan.
maar had ze ook ruzie op fok en ik zag dat en werd ze boos als ik het niet voor haar opnamquote:
Terechtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar had ze ook ruzie op fok en ik zag dat en werd ze boos als ik het niet voor haar opnam
fuck off hoor, ben je bodyguard niet
dit wou ik even kwijt
Zelfs niet voor mij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar had ze ook ruzie op fok en ik zag dat en werd ze boos als ik het niet voor haar opnam
dit wou ik even kwijt
Dat is ook best wel kansloos.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit wou ik even kwijt
Het zegt ook heel wat als het contact er na 11 jaar nog steeds is en je steeds weer bij elkaar komt om een of andere reden. En het hoeft ook niet altijd een relatie te zijn, met hele goede vrienden zijn is ook niets mis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker.Ik heb met mijn beste vriend twee keer een relatie gehad, met een paar jaar er tussen. Veel ups en downs, soms ook een jaar geen contact. Maar we kennen elkaar al 11 jaar. Best wel een sterke band inmiddels. Zeker omdat je ook elkaars tekortkomingen heel goed kent. Je weet gewoon wat je aan elkaar hebt.
jij bent andersquote:
Vriendschap werkt voor ons uiteindelijk beter, hebben we gemerkt. Binnen een relatie hadden we altijd veel meer ruzie, soms erg explosief. Maar de chemie is er nog steeds en die werkt ook gewoon prima binnen een vriendschap. Seksueel gezien voel ik ook geen aantrekkingskracht meer naar hem toe. Geen idee hoe dat bij hem is trouwens, maar ik heb er nog niets van gemerkt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zegt ook heel wat als het contact er na 11 jaar nog steeds is en je steeds weer bij elkaar komt om een of andere reden. En het hoeft ook niet altijd een relatie te zijn, met hele goede vrienden zijn is ook niets mis.
Same hier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vriendschap werkt voor ons uiteindelijk beter, hebben we gemerkt. Binnen een relatie hadden we altijd veel meer ruzie, soms erg explosief. Maar de chemie is er nog steeds en die werkt ook gewoon prima binnen een vriendschap. Seksueel gezien voel ik ook geen aantrekkingskracht meer naar hem toe. Geen idee hoe dat bij hem is trouwens, maar ik heb er nog niets van gemerkt.
Ik zag het op zijn facebook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
LIF / Nieuwe ondergoed collectie Cristiano Ronaldo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |