oh ben in WoW nooit heel hoog level geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Of die shortcut sprong om Molten Core en zijn raamportel te bereiken. Dat lukte ook gewoon.
geen idee wat tekkit isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik speel het soms ook wel eens
ik heb in tekkit een diamond farm gemaakt
Dat ligt er maar net aan hoe en wat. Ik heb ook een vriendengroep met een ex erin. Het is zelfs mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mwoah, met mijn ex met wie ik langer iets gehad heb (een wel serieuze relatie) zou ik het niet kunnen denk ik. Te veel negatieve gevoelens vanwege dingen die gebeurd zijn. Heb hem nog wel eens gezien en dan ging het goed hoor, gewoon langs elkaar af dingen doen zeg maar, niet met elkaar praten. Maar hem echt geïntegreerd hebben in mijn vriendengroep? Meh, dat zou ik niet prettig vinden. Ben volledig over hem heen, maar voor mij is er te veel gebeurd en ik heb geen behoefte meer aan vriendschap
.
gewoon met al je huisgenoten naar bed gaan, kan gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tevens ook goede vrienden met mijn vriend (en de rest van mijn huisgenoten) en daar is niks ongemakkelijk aan
Nah ze was borderlinerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
grapje ze was wel aardig maar ook weer niet
Oh, nee.. dat gaat heir niet gebeuren. Maarja, dat hoeft ook niet van mij.. Al lijkt me 't wel chillquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tevens ook goede vrienden met mijn vriend (en de rest van mijn huisgenoten) en daar is niks ongemakkelijk aan
stuur eens naaktpics van haarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
Beetje gek dit. Aardig en ook weer niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
Soms is het al ongemakkelijk om er over na te denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja kan me er wel iets bij voorstellen.. Mn andere ex zou ik dat ook niet willen. Tering zeg, dat lijkt me kut hahahaha.
Preciesquote:Maarja, als je er geen behoefte aan hebt dan waarom zou je dat dan doen.
Ligt er net aan hoe en wat inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe en wat. Ik heb ook een vriendengroep met een ex erin. Het is zelfs mijn beste vriend.
Daarom zegt hij: aardig, maar ook weer niet.quote:
gaat beetje moeilijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond der ook aardig. Alleen moet je niks zeggen waarvan je niet wil dat anderen het weten, maarja. Dan moet je dat ook niet doen.
Dat is ook wel heel erg fijn als dat gewoon kanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |