pijnlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je hard genoeg trekt wel, en anders bijten
ik kan in minecraft in lava zwemmenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je in lava zwemmen. Is dat niet veel te stroperig?
[..]
lul![]()
![]()
omdat ik baas benquote:
mijn broertjes doen ook minecraft leuk hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan in minecraft in lava zwemmen
moet ik wel fire protection III armor of een fire protection potion hebben gedronken natuurlijk xD
Ik wil wel foto zien op FB of hier van het eind resultaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja het resultaat is erg mooi geworden
Of die shortcut sprong om Molten Core en zijn raamportel te bereiken. Dat lukte ook gewoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan in minecraft in lava zwemmen
moet ik wel fire protection III armor of een fire protection potion hebben gedronken natuurlijk xD
Pics van de kamer?quote:
ja ik speel het soms ook wel eensquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn broertjes doen ook minecraft leuk he
Zal ik doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil wel foto zien op FB of hier van het eind resultaat
Hmm, ja kan me er wel iets bij voorstellen.. Mn andere ex zou ik dat ook niet willenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mwoah, met mijn ex met wie ik langer iets gehad heb (een wel serieuze relatie) zou ik het niet kunnen denk ik. Te veel negatieve gevoelens vanwege dingen die gebeurd zijn. Heb hem nog wel eens gezien en dan ging het goed hoor, gewoon langs elkaar af dingen doen zeg maar, niet met elkaar praten. Maar hem echt geïntegreerd hebben in mijn vriendengroep? Meh, dat zou ik niet prettig vinden. Ben volledig over hem heen, maar voor mij is er te veel gebeurd en ik heb geen behoefte meer aan vriendschap
.
oh ben in WoW nooit heel hoog level geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Of die shortcut sprong om Molten Core en zijn raamportel te bereiken. Dat lukte ook gewoon.
geen idee wat tekkit isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik speel het soms ook wel eens
ik heb in tekkit een diamond farm gemaakt
Dat ligt er maar net aan hoe en wat. Ik heb ook een vriendengroep met een ex erin. Het is zelfs mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mwoah, met mijn ex met wie ik langer iets gehad heb (een wel serieuze relatie) zou ik het niet kunnen denk ik. Te veel negatieve gevoelens vanwege dingen die gebeurd zijn. Heb hem nog wel eens gezien en dan ging het goed hoor, gewoon langs elkaar af dingen doen zeg maar, niet met elkaar praten. Maar hem echt geïntegreerd hebben in mijn vriendengroep? Meh, dat zou ik niet prettig vinden. Ben volledig over hem heen, maar voor mij is er te veel gebeurd en ik heb geen behoefte meer aan vriendschap
.
gewoon met al je huisgenoten naar bed gaan, kan gewoonquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tevens ook goede vrienden met mijn vriend (en de rest van mijn huisgenoten) en daar is niks ongemakkelijk aan
Nah ze was borderlinerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
grapje ze was wel aardig maar ook weer niet
Oh, nee.. dat gaat heir niet gebeuren. Maarja, dat hoeft ook niet van mij.. Al lijkt me 't wel chillquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tevens ook goede vrienden met mijn vriend (en de rest van mijn huisgenoten) en daar is niks ongemakkelijk aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |