Jawel, mijn cum straks :$ haha XDquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar vrind je hebt niks op me![]()
![]()
het is ook geen hont maar hondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als het hont is. is het ook poesen
Die dingen die jij opnoemt die moet je inderdaad niet verbieden.. maar soms zijn bepaalde verplichtingen wel nodig als jij daar zó veel last van ondervind dat je het op deze manier niet kunt uithouden. En tsja, sommige dingen moeten gewoon en zijn gewoon verplichtingenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb door mijn eerdere relatie wel geleerd dat dingen verbieden echt niet werkt. Ik kreeg de neiging om alles te doen wat me verboden werd, omdat het gewoon echt belachelijk was (niet met jongens omgaan, niet feesten, niet met vrienden omgaan, etc.). En daar is huidige vriend het wel mee eens, dus we doen niet aan regeltjes.
En 'niet vreemdgaan'-regels vind ik niet tellen, dat lijkt me logisch in een relatie, tenzij er anders besproken is.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is ook geen hont maar hond
huh ben jij gaygayquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel, mijn cum straks :$ haha XD
Grote vrouwen zijn engquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap dat 'kleine vrouwen' echt niet
.
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
.
Je bent jaloers!1!!1!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
.
Ik op zich wel, maar ik moet altijd een beetje huilen vanbinnen omdat ik niet klein ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
.
dan voelen de mannen zich het mannetjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Crack_ het volgende:
.
iel bah doe ff normaal johquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel, mijn cum straks :$ haha XD
oh wauw, dit leest super poetisch met de pianoklanken van imminence op de achtergrondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WietParkiet jouw aanwezigheid alleen maakt mij een beter persoon. Jij bent die overwinning waarmee ik mijzelf maar wat graag bekroon.
Zonder jou beste WP kan ik niet leven. Voor een wereld met meerdere WP's zou ik mijn leven willen geven.
Want hoewel ook jij een mens blijft en bent. Is jouw grootsheid ongekend.
Een wereld waarin jij met de scepter zwaait is waar ik graag ademhaal. Een utopie wereld waarin trollen en raddraaiers zullen buigen voor jouw pracht en praal.
Oh Wietparkiet, oh prachtige parkiet van mij. Blijf voor eeuwig in mijn leven en maak mij blij
zal jou eens uithywelijken :$$$quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je alle vrouwen in dit topic uithywelijken? Dan zijn alle vrouwen wel echt bezet ja.
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziet er chill uit. Ik ben benieuwd hoe het is als het helemaal naar jouw smaak is.Ik vind dat altijd zo leuk om te zien.
quote:
Hoelang ben jij dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik op zich wel, maar ik moet altijd een beetje huilen vanbinnen omdat ik niet klein ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |