SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 2% gewijzigd door Elan op 04-08-2014 20:48:11 ]blablablabla
aan plastic bekertjes denk ik aan die witte bekertjes waaruit jullie dronken op de lasagnemeetquote:
Ook plastic glazen zeker?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, nooit geweest, hoor alleen maar vreselijke verhalen over
voornamelijk mensen die elkaar betasten en ongewenst neukenquote:
Waardeloze tent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
Hoorde laatst dat Hollywood in Rotterdam dicht is of zo?
ja, failliet blijkbaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
Zijn failliet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
Klinkt als tenten waar jij een prima tijd zou kunnen hebben andersquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
voornamelijk mensen die elkaar betasten en ongewenst neuken
maar dat is in de blauwe engel ook zo
gelukkig kom ik bij beide nooit.ik ga naar fatsoenlijke kroegen/clubs, moet mijn status wel hoog laten houden
Als je ons nu echt wil overhalen moet je over de vele knappe studentes beginnenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
en in groningen kan je ook overal gratis zeiken.
Ik ook niet, maar wel beelden van gezien ed.quote:
in ocean41 lopen wel altijd knappe studentes rond.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je ons nu echt wil overhalen moet je over de vele knappe studentes beginnen
Moet je maar niet in Almere uitgaan dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel beelden van gezien ed.
Allemaal van die vuilniszakkentypes
Almere is dan ook gewoon een pauperdorp met alleen maar buitenlanders.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Almere uitgaan dan.
Stad. En ik woon er.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Almere is dan ook gewoon een pauperdorp met alleen maar buitenlanders.
Ben jij een buitenlander?quote:
Ik vind dit geen goede aanbevelingquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
in ocean41 lopen wel altijd knappe studentes rond.
in ome ko vaak ook wel, maar hebben vaak al een vriend.
in de negende cirkel loopt een knappe barvrouw rond die ik zo zou doen
genoeg?
Dan tel je alsnog als buitenlander.quote:
blijf dan maar weg, heb ik meer te neuken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind dit geen goede aanbeveling
Ik ben gewoon in Heemskerk geboren G.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan tel je alsnog als buitenlander.
Natuurlijk niet. Is toch blankquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan tel je alsnog als buitenlander.
Bang dat ik paxje steelquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijf dan maar weg, heb ik meer te neuken.
je mag paxje hebben, hij is ondertussen te oud geworden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Is toch blank
[..]
Bang dat ik paxje steel
Ik ook in Eindhoven en ben ook buitenlander.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in Heemskerk geboren G.
Maat van we woont daar in Filmwijk vind het eigenlijk wel meevallen allemaal.quote:
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook in Eindhoven en ben ook buitenlander.
Het ene moment loop je op Utrecht te zeuren, het volgende op te scheppen dat je er geboren bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:53 schreef Etsu het volgende:
Niet in Utrecht geboren zijn! Heel je leven verpest.
Hatenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ene moment loop je op Utrecht te zeuren, het volgende op te scheppen dat je er geboren bent
Klopt ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Maat van we woont daar in Filmwijk vind het eigenlijk wel meevallen allemaal.
Alleen buurt rond station in vaak kut maar dat is in Amsterdam ook
Echt he zat met verbazing naar zijn post te checken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ene moment loop je op Utrecht te zeuren, het volgende op te scheppen dat je er geboren bent
Je vergeet iets.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat daar-waardig aan is.
Blijft toch wel aardbei denk ik, maar ik vind al het fruit wel lekker volgens mij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
Wat is jullie lievelingsfruit? .
Heb sindskort kokosnoot stukjes ontdekt van de AH echt geniaal
Framboosquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
Als je naar mn bericht kijkt, kijk dan ongeveer 1 cm naar links en ongeveer 7 cm naar boven. Dan zie je wat alles verklaart.quote:
Aardbeien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
mangoquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
Citroen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
FramboosVerder aardbeien, kersen, appels, citroen. En niet zo lang geleden pitaya's ontdekt, die zijn echt goddelijk
Nee, niet zomaar in stukjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Citroen?
Gewoon ergens door bedoel je dan puur eten toch niet
Wauw kinky shit zal wel keer proberen als ik ze tegenkom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet zomaar in stukjesMaar citroen door iets heen vind ik wel echt enorm lekker dus toch maar bij gezet
Maar serieus, als je een keer een pitaya ziet liggen: kopen! Vruchtvlees is wit of knalpaars, heeft de textuur van kiwi maar dan véél lekkerder.Heerlijk zoet/fris met meloenachtig maar ook bessen of zo? Lastig uit te leggen.
[ afbeelding ]
wietquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
Nee, meer lievelings specerijquote:
Ik heb ze een paar keer op de markt gekocht, en anders in van die toko's waar Amsterdam echt stampvol mee zit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw kinky shit zal wel keer proberen als ik ze tegenkom.
Waar haal je die dingen dan, kiwi is trouwens ook lekker maar dan wel die gouden
ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, meer lievelings specerij
mortaxx zijn favoriete muziekquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:21 schreef JanCees het volgende:
http://www.radionl.fm/luisteren/index.php
ooh is dat weer begonnenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
Kiwi
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/profile/id/206731
wat vinden jullie
Die is een week weg in Duitslandquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even wachten tot Stijn een subleague gemaakt heeft
Oh, maak jij hem aan danquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is een week weg in Duitsland
Mist hij de start van de eredivisie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is een week weg in Duitsland
allang gedaan johquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DM hem een foto van je geslachtsdeel om hem voor je te winnen
mehquote:
Komt vrijdag weer terugquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mist hij de start van de eredivisie?
Wat een lul.
precies op tijdquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meh
[..]
Komt vrijdag weer terug
mn vader is 46 en mn stiefmoeder is 39quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stijn is 15 ofzo en etsu is 21
heb vbl sc subleague gemaakt, kom er even bijquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
precies op tijd
wat een god.
16quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stijn is 15 ofzo en etsu is 21
nee want je stiefmoeder is niet minderjarigquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn vader is 46 en mn stiefmoeder is 39
is mn vader dan ook pedo?
Brand je tong maar niet aan hem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
JR, ik ben verliefd op Mexicano, heb je tips voor mij??
Ik moet team nog aanpassen adh van de seizoensgids die ik woensdag ga kopenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb vbl sc subleague gemaakt, kom er even bij
stijn voelt zich ook niet minderjarig en ik beschouw hem ook niet als minderjarigquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want je stiefmoeder is niet minderjarig
ik heb echt een kutteam aangemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet team nog aanpassen adh van de seizoensgids die ik woensdag ga kopen
wantquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brand je tong maar niet aan hem.
ik ben blij voor jequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
hou ik wel van
hij heeft alles wat ik in een jongen wens
iemand van 40 kan een meisje van 7 ook niet als minderjarig beschouwen en dat meisje kan zich dan ook niet minderjarig voelen. mag het dan wel?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
stijn voelt zich ook niet minderjarig en ik beschouw hem ook niet als minderjarig
en nu
Ik heb er een klein beetje over nagedacht. Excelsior dat relatief makkelijke eerste wedstrijden heeft dus goedkope verdedigers van hun. Zelfde geldt voor twente dus aanvallers en keeper erin.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb echt een kutteam aangemaakt![]()
Kurtogod in doel
heel veel goedkope troep erin gezet naast Kishna en Klaassenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb er een klein beetje over nagedacht. Excelsior dat relatief makkelijke eerste wedstrijden heeft dus goedkope verdedigers van hun. Zelfde geldt voor twente dus aanvallers en keeper erin.
Daarom die excelsior verdedigingquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heel veel goedkope troep erin gezet naast Kishna en Klaassen![]()
Maar meeste spelers zijn toch slecht, dus heb je niks aan
ja maar dat zal vast nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom die excelsior verdedigingHopen dat ze de 0 houden
jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand van 40 kan een meisje van 7 ook niet als minderjarig beschouwen en dat meisje kan zich dan ook niet minderjarig voelen. mag het dan wel?
Al subleague gemaakt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar dat zal vast nietAch eerste weken is toch aankloten, vorig jaar had iedereen mazzel met PEC toen
Mag ik ook?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/subleagues/index/id/840
wwquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/subleagues/index/id/840
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als jij het zegt
jij studeert rechten
aanrechten zeker xdquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als jij het zegt
jij studeert rechten
ik hou van jequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
als ik later notaris word, ga ik mn tarieven met 100% verhogen voor wp en voor JR doe ik t gratis.
ik heb deze post opgeslagen en ik ga je aanklagen wanneer je dat echt doetquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
als ik later notaris word, ga ik mn tarieven met 100% verhogen voor wp en voor JR doe ik t gratis.
en voor mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
euh.. als je dat doet, gaat de tuchtrechter je uitlachen want ik ben vrij om te bepalen hoe hoog mijn prijzen zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb deze post opgeslagen en ik ga je aanklagen wanneer je dat echt doet
gratis als je toegeeft dat de topic fout isquote:
De topic is correct.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
gratis als je toegeeft dat de topic fout is
200% boven de normale tarieven als je niet toegeeft
jawel, mijn wil is wetquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt de topic dan niet gelijk incorrect.
KLBquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Treinmeisje blijkt vriend te hebben
VA toppa
VAquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
VA toppa
Dima is een mongoolquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
VA toppa
welk bedrijfquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
etsu als je notaris bent mag je geld in mijn bedrijf investeren
dat weet ik nog nietquote:
spannendquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet
maar het zal erg in een grijs gebied liggen zodat jij het juridisch voor mij kan uitzoeken
Niet non-profit sector ingaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet
maar het zal erg in een grijs gebied liggen zodat jij het juridisch voor mij kan uitzoeken
non-profitquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet non-profit sector ingaanniet de wereld verbeteren
hahahahahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf ...
ach laat ook maar
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
neequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zou goede advocaat zijn vind je niet etsu
waar zie je dat staanquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het voor mij niet gratis is *hartje gebroken*
advocatenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
objectionquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
een advocaat toont een beetje begrip als de ander gelijk heeftquote:
Een goede advocaat heeft nooit ongelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
een advocaat toont een beetje begrip als de ander gelijk heeft
in dit geval fok-it en mij ivm de/het topic
jawelquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een goede advocaat heeft nooit ongelijk.
Ik ook niet.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een goede advocaat heeft nooit ongelijk.
Ik ook niet.
mij ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mij lijkt het kut om advocaat te zijn
hoezo lijkt me wel hard maar je moet goed met taal zijn denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mij lijkt het kut om advocaat te zijn
sowieso goed mensen klem kunnen lullenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo lijkt me wel hard maar je moet goed met taal zijn denk ik
#EtsuForJudgequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
als alles goed gaat, kan ik over 2 jaar alle kanten op: notaris, advocaat, OvJ, rechter.
Juridisch medewerker van de rechtswinkelquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
als alles goed gaat, kan ik over 2 jaar alle kanten op: notaris, advocaat, OvJ, rechter.
ik had ook gesolliciteerd voor mod hier op FOK!, maar ze nemen me niet serieus heb ik het ideequote:
zoiets doe je in je bachelor. niet na je master. xxquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juridisch medewerker van de rechtswinkel
FOK! voor het gerecht slepen en schadeclaim vragenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had ook gesolliciteerd voor mod hier op FOK!, maar ze nemen me niet serieus heb ik het idee
dus dan maar in de praktijk uitvoeren, ze zullen wel spijt krijgen dan
goed ideequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! voor het gerecht slepen en schadeclaim vragen
moet lukken
picsquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik durf je geen selfies meer te sturen.
goede banenkans?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
bwoahquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik durf je geen selfies meer te sturen.
Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh is dat zo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben je gemist vandaag
Oh is dat zo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben je gemist vandaag
Hallo Etsuquote:
Nee mijn internet is stukquote:
Dat kan.quote:
Er heeft een voorgeval plaatsgevonden en straks gelooft mortaxx mij echt niet, en pakt hij mij terug en is mijn anonimiteit in gevaar.quote:
Wat voor? Samsung, Sony, Philips?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Ben hele dag stad in geweest, en vanavond was leuke tv dus
elan zei dat je niet meer had gepost vandaag omdat je boos was om dat kinderboerderijquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo Etsu
[..]
Nee mijn internet is stuk
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeg het eens, meidquote:
Hahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
elan zei dat je niet meer had gepost vandaag omdat je boos was om dat kinderboerderij
is dit waar?
Ik snap hier niks van, maar okéquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Er heeft een voorgeval plaatsgevonden en straks gelooft mortaxx mij echt niet, en pakt hij mij terug en is mijn anonimiteit in gevaar.
Inso xxquote:
ze maakte een screenshot van een snap van mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van, maar oké![]()
Gaat wel lekker, vandaag New York city pass besteld.quote:
Baby vetquote:
Dit zegt mijn opa ook altijd. Hierbij krijg je mijn nummer niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als melk, water en thee.
xD
Neeeee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze maakte een screenshot van een snap van mij
Nee, Elan zorgt er niet voor dat ik niet meer online kom hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist dat ik elan niet serieus moest nemenwat ene kneus is dat ook
fok-it
Hier zet je me even op mijn nummer zeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit zegt mijn opa ook altijd. Hierbij krijg je mijn nummer niet.
Naarquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:30 schreef Tchock het volgende:
Net toen ik de trein moest halen biertje geknapt in mijn tasAlles stinkt naar bier, inclusief ik, en vingers onder de sneeën fml
Heb dat een paar keer gehad in auto.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:30 schreef Tchock het volgende:
Net toen ik de trein moest halen biertje geknapt in mijn tasAlles stinkt naar bier, inclusief ik, en vingers onder de sneeën fml
Volle melkquote:
gelukkigquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Elan zorgt er niet voor dat ik niet meer online kom hoor.
lekker mattiequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat wel lekker, vandaag New York city pass besteld.Krijg er wel zin in
Oh en ik werd gebeld vandaag door Dierentuin Amersfoort, sollicitatiegesprek
Nee, volgens mij niet. Scheerapparaat is doorweekt, maar dat trekt 'ie wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NaarGeen belangrijke papieren in je tas ofzo?
Dat fruit wat je net poste heet toch Dragonfruit?
Ongelooflijk. Wat vervelendquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier zet je me even op mijn nummer zeg.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volle melk
Halfvolle melk en magere yoghurt
Ja wel met heel groepje hoor, soort test-dag ofzo met gesprekken en opdrachten enzoquote:
Ronaldquote:
Ik hoop dat je hier gauw overheen komt. Anders voel ik mij nog schuldig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jeetje ik moet er wel even van bijkomen zeg.
Sinds vanmiddag was mijn ban over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel met heel groepje hoor, soort test-dag ofzo met gesprekken en opdrachten enzoBen benieuwd
[..]
Ronald
Weer vrijgelaten??
Bijna goedquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volle melk
Halfvolle melk en magere yoghurt
gewoon lekker op de tietjes zuigen jatogquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze maakte een screenshot van een snap van mij
Oké.quote:
Terecht wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier gauw overheen komt. Anders voel ik mij nog schuldig.
Waarom zou je volle yoghurt nemen als magere net zo lekker is. Wordt je alleen maar dik vanquote:
Helemaal aflebberen ja toch niet danquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon lekker op de tietjes zuigen jatog
als je moet aankomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je volle yoghurt nemen als magere net zo lekker is. Wordt je alleen maar dik van
Als ik yoghurt koop dan koop ik ook magere jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je volle yoghurt nemen als magere net zo lekker is. Wordt je alleen maar dik van
Wie zegt dat ze leuk zijn? Al was die van mortaxx wel leuk omdat leuk koppie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht wel.
Mij leuke selfies ontnemen
Ja dan wel jaquote:
Jij zegt het nu. Dus ik weet genoeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze leuk zijn? Al was die van mortaxx wel leuk omdat leuk koppie.
Je nu een beetje netjes gedragen hequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ging OmgevallenFlat uitlokken.
HAHAHAHAHquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ging OmgevallenFlat uitlokken.
doei danquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die geen pindakaas lusten kan ik niet serieus nemen
Twee maanden had ik gehoord.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
had/heeft OF ook een ban dan?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die geen pindakaas lusten kan ik niet serieus nemen
Oke Juffrouw Ama.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je nu een beetje netjes gedragen he
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die geen satésaus en pindakaas lusten kan ik niet serieus nemen
Wat weet je nu dan precies?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zegt het nu. Dus ik weet genoeg.
Jou vergeef ik omdat je in Groningen woont. Daar kan je al niks aan doen.quote:
man hoe kaan je zoveel danquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger boterhammetje of 12 per dag met pindakaas
dat dirty bulk
neequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen om een skopje thee te drinken zeker xD
ik ontvang dit graag in DMquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ook een leuke foto van Mortaxx
Het spijt me JR. Ik heb geen idee hoe ik dit goed met je maak.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je leuke selfies hebt van Mortaxx. Dus er zijn leuke selfies die je me ontneemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |