Ik hoop dat je hier gauw overheen komt. Anders voel ik mij nog schuldig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jeetje ik moet er wel even van bijkomen zeg.
Sinds vanmiddag was mijn ban over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel met heel groepje hoor, soort test-dag ofzo met gesprekken en opdrachten enzoBen benieuwd
[..]
Ronald
Weer vrijgelaten??
Bijna goedquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volle melk
Halfvolle melk en magere yoghurt
gewoon lekker op de tietjes zuigen jatogquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze maakte een screenshot van een snap van mij
Oké.quote:
Terecht wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier gauw overheen komt. Anders voel ik mij nog schuldig.
Waarom zou je volle yoghurt nemen als magere net zo lekker is. Wordt je alleen maar dik vanquote:
Helemaal aflebberen ja toch niet danquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon lekker op de tietjes zuigen jatog
als je moet aankomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je volle yoghurt nemen als magere net zo lekker is. Wordt je alleen maar dik van
Als ik yoghurt koop dan koop ik ook magere jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je volle yoghurt nemen als magere net zo lekker is. Wordt je alleen maar dik van
Wie zegt dat ze leuk zijn? Al was die van mortaxx wel leuk omdat leuk koppie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht wel.
Mij leuke selfies ontnemen
Ja dan wel jaquote:
Jij zegt het nu. Dus ik weet genoeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze leuk zijn? Al was die van mortaxx wel leuk omdat leuk koppie.
Je nu een beetje netjes gedragen hequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ging OmgevallenFlat uitlokken.
HAHAHAHAHquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ging OmgevallenFlat uitlokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |