Waarom niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik durf je geen selfies meer te sturen.
Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh is dat zo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben je gemist vandaag
Oh is dat zo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:25 schreef Fok-it het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben je gemist vandaag
Hallo Etsuquote:
Nee mijn internet is stukquote:
Dat kan.quote:
Er heeft een voorgeval plaatsgevonden en straks gelooft mortaxx mij echt niet, en pakt hij mij terug en is mijn anonimiteit in gevaar.quote:
Wat voor? Samsung, Sony, Philips?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Ben hele dag stad in geweest, en vanavond was leuke tv dus
elan zei dat je niet meer had gepost vandaag omdat je boos was om dat kinderboerderijquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo Etsu
[..]
Nee mijn internet is stuk
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Treinmeisje blijkt vriend te hebben
Zeg het eens, meidquote:
Hahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
elan zei dat je niet meer had gepost vandaag omdat je boos was om dat kinderboerderij
is dit waar?
Ik snap hier niks van, maar okéquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Er heeft een voorgeval plaatsgevonden en straks gelooft mortaxx mij echt niet, en pakt hij mij terug en is mijn anonimiteit in gevaar.
Inso xxquote:
ze maakte een screenshot van een snap van mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van, maar oké![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |