Een goede advocaat heeft nooit ongelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
een advocaat toont een beetje begrip als de ander gelijk heeft
in dit geval fok-it en mij ivm de/het topic
jawelquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een goede advocaat heeft nooit ongelijk.
Ik ook niet.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een goede advocaat heeft nooit ongelijk.
Ik ook niet.
mij ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mij lijkt het kut om advocaat te zijn
hoezo lijkt me wel hard maar je moet goed met taal zijn denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mij lijkt het kut om advocaat te zijn
sowieso goed mensen klem kunnen lullenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo lijkt me wel hard maar je moet goed met taal zijn denk ik
#EtsuForJudgequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
als alles goed gaat, kan ik over 2 jaar alle kanten op: notaris, advocaat, OvJ, rechter.
Juridisch medewerker van de rechtswinkelquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
als alles goed gaat, kan ik over 2 jaar alle kanten op: notaris, advocaat, OvJ, rechter.
ik had ook gesolliciteerd voor mod hier op FOK!, maar ze nemen me niet serieus heb ik het ideequote:
zoiets doe je in je bachelor. niet na je master. xxquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juridisch medewerker van de rechtswinkel
FOK! voor het gerecht slepen en schadeclaim vragenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had ook gesolliciteerd voor mod hier op FOK!, maar ze nemen me niet serieus heb ik het idee
dus dan maar in de praktijk uitvoeren, ze zullen wel spijt krijgen dan
goed ideequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! voor het gerecht slepen en schadeclaim vragen
moet lukken
picsquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik durf je geen selfies meer te sturen.
goede banenkans?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
bwoahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |