SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 2% gewijzigd door Elan op 04-08-2014 20:48:11 ]blablablabla
aan plastic bekertjes denk ik aan die witte bekertjes waaruit jullie dronken op de lasagnemeetquote:
Ook plastic glazen zeker?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, nooit geweest, hoor alleen maar vreselijke verhalen over
voornamelijk mensen die elkaar betasten en ongewenst neukenquote:
Waardeloze tent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
Hoorde laatst dat Hollywood in Rotterdam dicht is of zo?
ja, failliet blijkbaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
Zijn failliet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
Klinkt als tenten waar jij een prima tijd zou kunnen hebben andersquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
voornamelijk mensen die elkaar betasten en ongewenst neuken
maar dat is in de blauwe engel ook zo
gelukkig kom ik bij beide nooit.ik ga naar fatsoenlijke kroegen/clubs, moet mijn status wel hoog laten houden
Als je ons nu echt wil overhalen moet je over de vele knappe studentes beginnenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
en in groningen kan je ook overal gratis zeiken.
Ik ook niet, maar wel beelden van gezien ed.quote:
in ocean41 lopen wel altijd knappe studentes rond.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je ons nu echt wil overhalen moet je over de vele knappe studentes beginnen
Moet je maar niet in Almere uitgaan dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel beelden van gezien ed.
Allemaal van die vuilniszakkentypes
Almere is dan ook gewoon een pauperdorp met alleen maar buitenlanders.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Almere uitgaan dan.
Stad. En ik woon er.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Almere is dan ook gewoon een pauperdorp met alleen maar buitenlanders.
Ben jij een buitenlander?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |