Brand je tong maar niet aan hem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
JR, ik ben verliefd op Mexicano, heb je tips voor mij??
Ik moet team nog aanpassen adh van de seizoensgids die ik woensdag ga kopenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb vbl sc subleague gemaakt, kom er even bij
stijn voelt zich ook niet minderjarig en ik beschouw hem ook niet als minderjarigquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want je stiefmoeder is niet minderjarig
ik heb echt een kutteam aangemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet team nog aanpassen adh van de seizoensgids die ik woensdag ga kopen
wantquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brand je tong maar niet aan hem.
ik ben blij voor jequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
hou ik wel van
hij heeft alles wat ik in een jongen wens
iemand van 40 kan een meisje van 7 ook niet als minderjarig beschouwen en dat meisje kan zich dan ook niet minderjarig voelen. mag het dan wel?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
stijn voelt zich ook niet minderjarig en ik beschouw hem ook niet als minderjarig
en nu
Ik heb er een klein beetje over nagedacht. Excelsior dat relatief makkelijke eerste wedstrijden heeft dus goedkope verdedigers van hun. Zelfde geldt voor twente dus aanvallers en keeper erin.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb echt een kutteam aangemaakt![]()
Kurtogod in doel
heel veel goedkope troep erin gezet naast Kishna en Klaassenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb er een klein beetje over nagedacht. Excelsior dat relatief makkelijke eerste wedstrijden heeft dus goedkope verdedigers van hun. Zelfde geldt voor twente dus aanvallers en keeper erin.
Daarom die excelsior verdedigingquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heel veel goedkope troep erin gezet naast Kishna en Klaassen![]()
Maar meeste spelers zijn toch slecht, dus heb je niks aan
ja maar dat zal vast nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom die excelsior verdedigingHopen dat ze de 0 houden
jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand van 40 kan een meisje van 7 ook niet als minderjarig beschouwen en dat meisje kan zich dan ook niet minderjarig voelen. mag het dan wel?
Al subleague gemaakt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar dat zal vast nietAch eerste weken is toch aankloten, vorig jaar had iedereen mazzel met PEC toen
Mag ik ook?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/subleagues/index/id/840
wwquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/subleagues/index/id/840
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als jij het zegt
jij studeert rechten
aanrechten zeker xdquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als jij het zegt
jij studeert rechten
ik hou van jequote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
als ik later notaris word, ga ik mn tarieven met 100% verhogen voor wp en voor JR doe ik t gratis.
ik heb deze post opgeslagen en ik ga je aanklagen wanneer je dat echt doetquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
als ik later notaris word, ga ik mn tarieven met 100% verhogen voor wp en voor JR doe ik t gratis.
en voor mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
euh.. als je dat doet, gaat de tuchtrechter je uitlachen want ik ben vrij om te bepalen hoe hoog mijn prijzen zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb deze post opgeslagen en ik ga je aanklagen wanneer je dat echt doet
gratis als je toegeeft dat de topic fout isquote:
De topic is correct.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
gratis als je toegeeft dat de topic fout is
200% boven de normale tarieven als je niet toegeeft
jawel, mijn wil is wetquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt de topic dan niet gelijk incorrect.
KLBquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Treinmeisje blijkt vriend te hebben
VA toppa
VAquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Treinmeisje blijkt vriend te hebben
VA toppa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |