Ik vind dit geen goede aanbevelingquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
in ocean41 lopen wel altijd knappe studentes rond.
in ome ko vaak ook wel, maar hebben vaak al een vriend.
in de negende cirkel loopt een knappe barvrouw rond die ik zo zou doen
genoeg?
Dan tel je alsnog als buitenlander.quote:
blijf dan maar weg, heb ik meer te neuken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind dit geen goede aanbeveling
Ik ben gewoon in Heemskerk geboren G.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan tel je alsnog als buitenlander.
Natuurlijk niet. Is toch blankquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan tel je alsnog als buitenlander.
Bang dat ik paxje steelquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijf dan maar weg, heb ik meer te neuken.
je mag paxje hebben, hij is ondertussen te oud geworden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Is toch blank
[..]
Bang dat ik paxje steel
Ik ook in Eindhoven en ben ook buitenlander.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in Heemskerk geboren G.
Maat van we woont daar in Filmwijk vind het eigenlijk wel meevallen allemaal.quote:
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook in Eindhoven en ben ook buitenlander.
Het ene moment loop je op Utrecht te zeuren, het volgende op te scheppen dat je er geboren bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:53 schreef Etsu het volgende:
Niet in Utrecht geboren zijn! Heel je leven verpest.
Hatenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ene moment loop je op Utrecht te zeuren, het volgende op te scheppen dat je er geboren bent
Klopt ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Maat van we woont daar in Filmwijk vind het eigenlijk wel meevallen allemaal.
Alleen buurt rond station in vaak kut maar dat is in Amsterdam ook
Echt he zat met verbazing naar zijn post te checken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ene moment loop je op Utrecht te zeuren, het volgende op te scheppen dat je er geboren bent
Je vergeet iets.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat daar-waardig aan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |