Blijft toch wel aardbei denk ik, maar ik vind al het fruit wel lekker volgens mij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
Wat is jullie lievelingsfruit? .
Heb sindskort kokosnoot stukjes ontdekt van de AH echt geniaal
Framboosquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
Als je naar mn bericht kijkt, kijk dan ongeveer 1 cm naar links en ongeveer 7 cm naar boven. Dan zie je wat alles verklaart.quote:
Aardbeien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
mangoquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
Citroen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
FramboosVerder aardbeien, kersen, appels, citroen. En niet zo lang geleden pitaya's ontdekt, die zijn echt goddelijk
Nee, niet zomaar in stukjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Citroen?
Gewoon ergens door bedoel je dan puur eten toch niet
Wauw kinky shit zal wel keer proberen als ik ze tegenkom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet zomaar in stukjesMaar citroen door iets heen vind ik wel echt enorm lekker dus toch maar bij gezet
Maar serieus, als je een keer een pitaya ziet liggen: kopen! Vruchtvlees is wit of knalpaars, heeft de textuur van kiwi maar dan véél lekkerder.Heerlijk zoet/fris met meloenachtig maar ook bessen of zo? Lastig uit te leggen.
[ afbeelding ]
wietquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
Nee, meer lievelings specerijquote:
Ik heb ze een paar keer op de markt gekocht, en anders in van die toko's waar Amsterdam echt stampvol mee zit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw kinky shit zal wel keer proberen als ik ze tegenkom.
Waar haal je die dingen dan, kiwi is trouwens ook lekker maar dan wel die gouden
ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, meer lievelings specerij
mortaxx zijn favoriete muziekquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:21 schreef JanCees het volgende:
http://www.radionl.fm/luisteren/index.php
ooh is dat weer begonnenquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
Kiwi
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/profile/id/206731
wat vinden jullie
Die is een week weg in Duitslandquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even wachten tot Stijn een subleague gemaakt heeft
Oh, maak jij hem aan danquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is een week weg in Duitsland
Mist hij de start van de eredivisie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is een week weg in Duitsland
allang gedaan johquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DM hem een foto van je geslachtsdeel om hem voor je te winnen
mehquote:
Komt vrijdag weer terugquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mist hij de start van de eredivisie?
Wat een lul.
precies op tijdquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meh
[..]
Komt vrijdag weer terug
mn vader is 46 en mn stiefmoeder is 39quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stijn is 15 ofzo en etsu is 21
heb vbl sc subleague gemaakt, kom er even bijquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
precies op tijd
wat een god.
16quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stijn is 15 ofzo en etsu is 21
nee want je stiefmoeder is niet minderjarigquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn vader is 46 en mn stiefmoeder is 39
is mn vader dan ook pedo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |