Is inmiddels opgelost.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Kanjer het volgende:
Wat is dit in dit topic?
NWS / Protest tegen ISIS in schilderswijk #8
User Gelly loopt mij (en FOK!) te beschuldigen van strafbare zaken, dat ik kloons zou hebben...
Kan dit zomaar?
Foutje. Ik dacht even dat ik in een ander topic zat. Hoewel ik TS niet helemaal vertrouw, dus hij kan best alsnog dichtgaan, mocht blijken dat TS geen zuivere koffie is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom is deze gesloten?
NWS / ISIS bedankt Erdogan
Krassen dan. Alleen op je bovenbenen, zodat niemand het zietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
Je kan ook overdrijven met je gehannes zeg Tim.
Niemand kan ook meer tegen een stootje hier, pussies.
Je loopt goddomme alles te verwijderen en noemt het getroll/persoonlijke aanval terwijl er totaal geen sprake van is. Moeten we dan allemaal elkaar insmeren met olie en een of ander knuffelorgie houden ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krassen dan. Alleen op je bovenbenen, zodat niemand het ziet
Geef me een paar minutenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je loopt goddomme alles te verwijderen en noemt het getroll/persoonlijke aanval terwijl er totaal geen sprake van is. Moeten we dan allemaal elkaar insmeren met olie en een of ander knuffelorgie houden ofzo?
Wat is er in hemelsnaam mis met een pittige discussie, er stond niks notewaardigs/verwijderbaars in.
Je discussie is pas compleet als de nazivergelijkingen komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lekker simpel wereldbeeld. Iedereen die kritiek levert is ISIS-verheerlijker
Wat ben jij dan, een nazi?
Met de verbastering booslims heb je inderdaad een prima discussiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mits je toestemming hebt. Wat deze booslims niet hadden.
Dit is een pittige discussie? Dit is helemaal geen discussie, dit is mensen de knieschijven kapot willen maken. Koekoekquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar is Wilders met z'n knieschijfperforator als je 'm nodig bent.
Lekker, goede basis voor een discussie meteen beginnen met een persoonlijke aanval. Het is allemaal niet verschrikkelijk, het is allemaal niet banbaar, maar het is wel allemaal kut met perenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit topic is niet compleet zonder de grote ISIS-verheerlijker
Net wat je zegt, het is allemaal niet verschrikkelijk, niet banbaar, maar "kut met peren".quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon eventjes de laatste post of 10 afgaan
[..]
Je discussie is pas compleet als de nazivergelijkingen komen
[..]
Met de verbastering booslims heb je inderdaad een prima discussie
[..]
Dit is een pittige discussie? Dit is helemaal geen discussie, dit is mensen de knieschijven kapot willen maken. Koekoek
[..]
Lekker, goede basis voor een discussie meteen beginnen met een persoonlijke aanval. Het is allemaal niet verschrikkelijk, het is allemaal niet banbaar, maar het is wel allemaal kut met peren
Vertel me alsjeblieft wat dit topic op deze manier voor toegevoegde waarde heeft naast het topic Protest tegen Isis
En nu eens op het gedeelte reageren waar ik daadwerkelijk om je mening vraag. Wat is de toegevoegde waarde dat topic naast het Protest tegen Isis topic? Gaat allebei over precies hetzelfde. Als het ene topic dan een goede discussie of een andere insteek heeft, blijft hij open. Als het kut met peren is, dan niet. En kut met peren is inderdaad subjectief. Zo gaan die dingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net wat je zegt, het is allemaal niet verschrikkelijk, niet banbaar, maar "kut met peren".
Jouw persoonlijke smaak daarin lijkt me dus ook volkomen irrelevant voor het sluiten danwel weghalen van die posts.
Zie edit, ik was nog bezig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En nu eens op het gedeelte reageren waar ik daadwerkelijk om je mening vraag. Wat is de toegevoegde waarde dat topic naast het Protest tegen Isis topic? Gaat allebei over precies hetzelfde. Als het ene topic dan een goede discussie of een andere insteek heeft, blijft hij open. Als het kut met peren is, dan niet. En kut met peren is inderdaad subjectief. Zo gaan die dingen
Ik heb je edit gelezen en bedankt voor je feedback maar het spijt me, 'de PvdA is stom' doet me niet van mening veranderenquote:
Het is minstens net zo subjectief als jouw "kut met peren" argument, dus ik eis minstens een patstelling.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb je edit gelezen en bedankt voor je feedback maar het spijt me, 'de PvdA is stom' doet me niet van mening veranderen
okquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is minstens net zo subjectief als jouw "kut met peren" argument, dus ik eis minstens een patstelling.
D'accord.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:52 schreef Kanjer het volgende:
Wat is dit in dit topic?
NWS / Protest tegen ISIS in schilderswijk #8
User Gelly loopt mij (en FOK!) te beschuldigen van strafbare zaken, dat ik kloons zou hebben...
Kan dit zomaar?
Beste mods, ik wil graag dat er opgetreden wordt tegen oksel12 (kloon van gebande SadPanda?) die woorden in mijn mond legt en mij constant valselijk beschuldigt en lastert. Hij dwingt mij constant om mezelf te verdedigen waardoor we offtopic gaan en het topic ontspoort.quote:
Onzin, jij beschuldigd mij van het zijn van een kloon toen ik nog niet eens wat persoonlijks had gezegd:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[..]
Beste mods, ik wil graag dat er opgetreden wordt tegen oksel12 (kloon van gebande SadPanda?) die woorden in mijn mond legt en mij constant valselijk beschuldigt en lastert. Hij dwingt mij constant om mezelf te verdedigen waardoor we offtopic gaan en het topic ontspoort.
NWS / 1.500 yezidi's en christenen als seksslaaf gebruikt door ISIS
NWS / [Centraal] Irak en ISIS #91
NWS / [Centraal] Irak en ISIS #89
NWS / [Centraal] Irak en ISIS #87
NWS / IS maakt rivier van bloed #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |