quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Resident Evil komt naar de PS4
http://kotaku.com/residen(...)-remaster-1616229484
Een remaster van de remake van 2002. Hoe origineel wil je het hebben
Ik heb liever een remaster van een remake.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:53 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nu nog een remake van tetris, mario en pacman
REquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Resident Evil komt naar de PS4
http://kotaku.com/residen(...)-remaster-1616229484
Een remaster van de remake van 2002. Hoe origineel wil je het hebben
HE! jij bent anti-remake toch! oplichterquote:
van RE2 is geen remakequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:56 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
HE! jij bent anti-remake toch! oplichter
Ik heb re4 op de GC gehad en ik heb hem al gespeeld op de 360, vind het wel mooi zo.
RE2 is wel uberbaas. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
van RE2 is geen remake
Maar das de enige die ik nog wel eens zou willen spelen, maar dan met ultra superduper hd graphs.
die game was geweldig(en nog zou ik er niet meer dan 10 eur voor betalen, je bent er zo doorheen
)
Van Kano zijn er al beelden, dus die komt er wel lijkt mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan iig Kano zien, hopelijk op gamescom.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Koopsie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al je upgrades van je wapens en skills behoud je. Wapens zelf krijg je op de originele locaties, deze neem je niet mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is de meerwaarde van + modes eigenlijk? Is dat het volledige spel maar dan met al je upgrades al ofzo?
En waarom wachten mensen op DriveClub? Project Cars mensen, Project Cars!!!
Wel een voordeel is dat DriveClub met een grote gratis demo komt.
Daarom zeg ik het tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Van Kano zijn er al beelden, dus die komt er wel lijkt mij.
Bedoelde op je reactie "hopelijk op gamescom". Dat wij hem daar dus kunnen verwachten. Denk niet dat ze door de 'gelekte' beelden nog reden hebben om langer te wachten dan gamescom.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:30 schreef Disker91 het volgende:
En waarom wachten mensen op DriveClub? Project Cars mensen, Project Cars!!!
Wel een voordeel is dat DriveClub met een grote gratis demo komt.
DriveClub heeft maar 5 omgevingen toch? En die zagen er nou niet heel geweldig uit wat mij betreft, en dat komt gedeeltelijk omdat je telkens diezelfde vlaggen in de corners ziet, en ook omdat ik het er qua omgevingen niet echt afwisselend uit zag zien, of supermooi ofzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Rossdale het volgende:
Omdat Project CARS me meer een pure racer lijkt en Driveclub veel te gimmicky.
Daarnaast zijn de graphics van Driveclub echt niet beter, op sommige screenshots lijkt Driveclub beter en op andere Project CARS weer. Driveclub heeft meer gedetailleerde omgevingen en motion blur, PC heeft mooiere auto's en heldere lighting.
Het is net waar je voorkeur naar uit gaat, in mijn geval dus Project CARS
De lighting van DC is ongeëvenaard man.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Rossdale het volgende:
Omdat Project CARS me meer een pure racer lijkt en Driveclub veel te gimmicky.
Daarnaast zijn de graphics van Driveclub echt niet beter, op sommige screenshots lijkt Driveclub beter en op andere Project CARS weer. Driveclub heeft meer gedetailleerde omgevingen en motion blur, PC heeft mooiere auto's en heldere lighting.
Het is net waar je voorkeur naar uit gaat, in mijn geval dus Project CARS
Knap, aangezien je dan minimaal 160 mp games hebt moeten spelen, en dat met die matchmakingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
Er zijn gewoon al 30 man die the Last of Us platinum hebben
Serieus?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Knap, aangezien je dan minimaal 160 mp games hebt moeten spelen, en dat met die matchmaking![]()
gewoon even restarten via het menu en het werkt bij mij iig. Voor ie uit was was er zeker geen probleem, dus het klinkt mij als een serverprobleem. En soms is er ook geheel geen probleem, interrogation werkt bv eigenlijk altijd wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Knap, aangezien je dan minimaal 160 mp games hebt moeten spelen, en dat met die matchmaking![]()
Ja voor die 2 gold trophies van mp. En als je een bepaalde match verliest kan je weer opniew beginnen. 80 mp games voor elk van de 2 facties. Grouned mode is makkelijk, dus daar verbaas ik mij niet over. En die collectibles die weten hardcore spelers wel te vinden die TLOU op de PS3 hadden gespeeldquote:
Ah, maar die tellen voor de ps4 niet mee voor je platinum hč? Factions en DLC worden apart geregistreerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ja voor die 2 gold trophies van mp. En als je een bepaalde match verliest kan je weer opniew beginnen. 80 mp games voor elk van de 2 facties. Grouned mode is makkelijk, dus daar verbaas ik mij niet over. En die collectibles die weten hardcore spelers wel te vinden die TLOU op de PS3 hadden gespeeld
Bij mij dus niet. Moet vaak een aantal minuten wachten. Ben niet de enige. Blijkt al een probleem te zijn sinds de PS3 versie. Zeker als je met random mensen wilt spelen. Die met party's is nog wel redelijk. Maar dan overleef je niet aangezien het andere team zo op elkaar is ingespeeld dat je net zo goed kan opgevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon even restarten via het menu en het werkt bij mij iig. Voor ie uit was was er zeker geen probleem, dus het klinkt mij als een serverprobleem. En soms is er ook geheel geen probleem, interrogation werkt bv eigenlijk altijd wel.
Jawel, zitten bij de orginele trophies.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah, maar die tellen voor de ps4 niet mee voor je platinum hč? Factions en DLC worden apart geregistreerd.
ahh kutjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Jawel, zitten bij de orginele trophies.
Hunter
Complete the Hunter Journey
Firefly
Complete the Hunter Journey
Het zijn allemaal echte circuitsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
Die circuits zien er wel saai uit bij project cars.
heb liever nepcircuits door steden en bergenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zijn allemaal echte circuitsSpa, Nordschleife, Mugello, Silverstone etc etc. Ik vind helemaal mooi
![]()
http://www.projectcarsvid(...)cars-track-list.html
Helemaal en voorgoed afgehaakt? Nee toch? Maar dat stukje was inderdaad erg pittig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat stuk in je spoiler ben ik dus afgehaakt
Teveel bil zweet![]()
Nordschleife zei iemand?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zijn allemaal echte circuitsSpa, Nordschleife, Mugello, Silverstone etc etc. Ik vind helemaal mooi
![]()
http://www.projectcarsvid(...)cars-track-list.html
Het is echt naar om ergens in het donker te lopen en dan in de verte zo'n clicker te horen, echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:43 schreef Morri het volgende:
[..]
Helemaal en voorgoed afgehaakt? Nee toch? Maar dat stukje was inderdaad erg pittig.
Pittig? Wel spannend maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:43 schreef Morri het volgende:
[..]
Helemaal en voorgoed afgehaakt? Nee toch? Maar dat stukje was inderdaad erg pittig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zullen ze dit in de aankomende film wel niet doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is echt naar om ergens in het donker te lopen en dan in de verte zo'n clicker te horen, echt verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:55 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Hoe zullen ze dit in de aankomende film wel niet doenJammer dat jij deze niet gaat kijken
Spoiler voor jouw stukje, dus kan je gerust lezen.Ik ga hem zeker wel kijken, waarom zou ik hem niet kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben er ook in één keer voorbij gekomen, maar het was wel verrekte spannend.
Dat nare geluid ook wanneer op grafische wijze de aderen uit je nek gebeten worden door zo'n clicker
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 15:58:55 ]
Ja, sindsdien niet meer aangeraakt. PS3 versie thoughquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:43 schreef Morri het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker wel kijken, waarom zou ik hem niet kijken?
En ik ben er ook in één keer voorbij gekomen, maar het was wel verrekte spannend.
Dat nare geluid ook wanneer op grafische wijze de aderen uit je nek gebeten worden door zo'n clicker
Omdat je de hele film met je ogen gesloten zitquote:Ik ga hem zeker wel kijken, waarom zou ik hem niet kijken?![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:59 schreef Cikx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De cameraman moet zn cam eens leren instellenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De lighting van DC is ongeëvenaard man.
Nog niet in allerbeste kwaliteit helaas maar check dit:
(vanaf 0:40)
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:03 schreef Cikx het volgende:
Wacht, dus hij maakt je controller 'stuk' en zegt niks?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Altron het volgende:
Nou het is dan ook eindelijk bij mij gebeurd hoor...
Maatje van me heeft het voor elkaar gekregen om het rubber van één van m'n analoge sticks te mollen.![]()
Niet te geloven , ik speel al sinds dag 1 met die controller , niks aan de hand.
Hij speelt er effe een avondje mee en hoppa, verrot.![]()
Kwam er de volgende dag achter , maar heb het idee dat hij meer met z'n nagels in die stick zit als dat ie met de onderkant van z'n duimen erop zit....
Maar goed , zijn die rubbertjes een beetje makkelijk te vervangen ?
Ik ben er echt een beetje angstig voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Altron het volgende:
Nou het is dan ook eindelijk bij mij gebeurd hoor...
Maatje van me heeft het voor elkaar gekregen om het rubber van één van m'n analoge sticks te mollen.![]()
Niet te geloven , ik speel al sinds dag 1 met die controller , niks aan de hand.
Hij speelt er effe een avondje mee en hoppa, verrot.![]()
Kwam er de volgende dag achter , maar heb het idee dat hij meer met z'n nagels in die stick zit als dat ie met de onderkant van z'n duimen erop zit....
Maar goed , zijn die rubbertjes een beetje makkelijk te vervangen ?
Idd..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht, dus hij maakt je controller 'stuk' en zegt niks?
3 controllers al naar de klote hier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben er echt een beetje angstig voor.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3 controllers al naar de klote hier.
Door te gamen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?Ok, niet dat die van mij er als nieuw uitziet (ook de rubbertjes
) maar hij werkt nog wel
Oh echt. Ik gebruik er al twee vrij actief sinds februari en zijn helemaal intact nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3 controllers al naar de klote hier.
Had 2 controllers bij mijn Killzone bundel eind november vorig jaar, de eerste controller was binnen een maand kapot, omgeruild, de vervangende controller ging een maand of 3 later kapot. De tweede controller die bij de bundel zat is 2 maanden geleden gescheurd....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh echt. Ik gebruik er al twee vrij actief sinds februari en zijn helemaal intact nog.
Wat een verschrikkingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had 2 controllers bij mijn Killzone bundel eind november vorig jaar, de eerste controller was binnen een maand kapot, omgeruild, de vervangende controller ging een maand of 3 later kapot. De tweede controller die bij de bundel zat is 2 maanden geleden gescheurd....
En ik game echt niet overmatig ofzo, mijn 360 en PS3 controllers zijn allemaal nog prima bv.
Had ik al verteld dat mijn PS4 om de zoveel dagen uit zichzelf de disc uitspuugt en daarna blijft spugen totdat ik de stekker eruit trek?quote:
Nee, maar dat is misschien nog wel verschrikkelijker. Is je ejectknop niet kapot of plakkerig of iets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn PS4 om de zoveel dagen uit zichzelf de disc uitspuugt en daarna blijft spugen totdat ik de stekker eruit trek?
Nog steeds niet opgestuurd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn PS4 om de zoveel dagen uit zichzelf de disc uitspuugt en daarna blijft spugen totdat ik de stekker eruit trek?
Een beetje als een hond die eens per zoveel tijd op je tapijt schijt. Het is wel grappig maar toch niet helemaal okquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
oh, dan tijd zat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee
Maar ik heb nog tot 29 november he.
Het is vooral vervelend als je in je nest ligt en wakker wordt van piepjes waarna je in eerste instantie denkt dat je koolmonoxide-meter af gaat en je in paniek naar de woonkamer rent om daar te zien dat de PS4 uit zichzelf is aangegaan om de disc te ejecten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Een beetje als een hond die eens per zoveel tijd op je tapijt schijt. Het is wel grappig maar toch niet helemaal ok
Eigenlijk wil ik voor Destiny een goed werkende PS4 hebben dus ik ga een dezer dagen wel ff bellen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef Solique het volgende:
[..]
oh, dan tijd zat.![]()
Misschien dat er eerst wel een do it yourself fix voor is
Ooh, dat is inderdaad wel zuurquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is vooral vervelend als je in je nest ligt en wakker wordt van piepjes waarna je in eerste instantie denkt dat je koolmonoxide-meter af gaat en je in paniek naar de woonkamer rent om daar te zien dat de PS4 uit zichzelf is aangegaan om de disc te ejecten.![]()
Dat gaan ze wel reddenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Eigenlijk wil ik voor Destiny een goed werkende PS4 hebben dus ik ga een dezer dagen wel ff bellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat gaan ze wel reddenSony heeft nog nergens erkend dat het probleem uberhaupt bestaat ondanks de 100en pagina's klachten op het officiële forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
Zijn nog genoeg onbekende problemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sony heeft nog nergens erkend dat het probleem uberhaupt bestaat ondanks de 100en pagina's klachten op het officiële forum.
Mja, ietsjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn vervangende DS4 was van de nieuwe lichting en heeft een ander soort rubber om de sticks.
Die gaan hopelijk langer mee dan de originele DS4
heb je dat nou nog steeds niet zelf gemaakt.. dat kan je makkelijk fixenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eject-schroef aangedraaid? Check!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:16 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
heb je dat nou nog steeds niet zelf gemaakt.. dat kan je makkelijk fixen
Same here. Gewoon circuits die specifiek ontworpen zijn om zo mooi en leuk mogelijk zijn om te spelen, dus veel boeiende omgevingen, dips, goede flow, veel leven, etc etc.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb liever nepcircuits door steden en bergen
Ben er al 2 daagjes zoet mee. Tracks zijn in een soort van sloppenwijken, ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nieuwe content van Trials Fusion is uit
Heb ik je in mijn lijst dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben er al 2 daagjes zoet mee. Tracks zijn in een soort van sloppenwijken, ziet er tof uit.
Wanneer ga ik trouwens notifications krijgen dat jij tijden van mij verbeterd hebt?
Ja, ItsThatDutchGuy is mijn PSN-namequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb ik je in mijn lijst dan?![]()
Oooooooh inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, ItsThatDutchGuy is mijn PSN-name
1 Keer een tijd van je verbeterd, 2 minuten later was het alweer gedaan met de pret.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben er al 2 daagjes zoet mee. Tracks zijn in een soort van sloppenwijken, ziet er tof uit.
Wanneer ga ik trouwens notifications krijgen dat jij tijden van mij verbeterd hebt?
Ah, niet gezien. Morgenavond maar eens proberen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooooooh inderdaadbij luchthappen sta ik boven je toch
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
1 Keer een tijd van je verbeterd, 2 minuten later was het alweer gedaan met de pret.
Ben al meer een maand bezig om mijn broertje met 1,2 meter proberen te verslaan. Heeft me al een kapotte controller opgeleverdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, niet gezien. Morgenavond maar eens proberen.
[..]
Hoe duur?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nieuwe content van Trials Fusion is uit
20 Euro voor alle 6 de dlc's. Er volgen er dus nog 5.quote:
ah okequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Ultimate Edition heeft de uitbreiding er al bij. Dat is de PS4-versie dus.
Nee, je koopt hem voor jouw account. Natuurlijk kun je je account wel delen, maar dan slechts op 1 PS4quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
Kan je op de ps4 ook nog een game digitaal kopen en die met z'n 2en delen>dus op 2 ps4s. of gaat dat niet werken?
[..]
ah okethx
Ik ga zaterdagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:56 schreef Jimbo het volgende:
nog mensen van hier (behalve pheno) die naar Gamescon gaan ?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
20 Euro voor alle 6 de dlc's. Er volgen er dus nog 5.
valt nog mee hoe duur, nog even over na denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb enkel deze DLC gekocht en was 5 euro
niet op andere ps4 inloggen met jouw eigen account en daarop downloaden dus. Jammerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, je koopt hem voor jouw account. Natuurlijk kun je je account wel delen, maar dan slechts op 1 PS4
Is dat zo? Kan je maar op 1 playstation inloggen met je account.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, je koopt hem voor jouw account. Natuurlijk kun je je account wel delen, maar dan slechts op 1 PS4
14.gifquote:
Tegelijk wel jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan je maar op 1 playstation inloggen met je account.
Maar ga je zelf ook?quote:
ja dat boeit niet. downloaden vanaf je eigen account op ps4 van vriend> die logt in op zijn eigen acc en gaat spelenquote:
Je kan alleen delen als een account primair is op die PS4 anders kan je niet spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat boeit niet. downloaden vanaf je eigen account op ps4 van vriend> die logt in op zijn eigen acc en gaat spelen
en het is gedeeld
primair maken puur voor de download dan? Of moet ie primair blijven?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan alleen delen als een account primair is op die PS4 anders kan je niet spelen
Indien je op andere acount ook wil spelen altijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
primair maken puur voor de download dan? Of moet ie primair blijven?
Mijn tickets? Nee. Enige reisje dit jaar dat betaald wordt is Keulen. Daar zijn we dan ook met vijf man. E3 heb ik alleen gedaan, puur omdat ik het zelf erg leuk vind om te doen. Kost me vier dagen vakantie (kortom wat overwerk inruilen) en de rest is hobbygeld, zeg maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
out of curiousity.. betaald FOK! jouw tickets en reisjes in ruil voor reviews ?
Niet dat probleem met het rubberen vinnetje wat tegen de resetknop op drukt? Dat had ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan echt niet tegen die gast.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
^^
ik heb er voor de zekerheid op grips op zitten, bevallen prima.
voor de mensen die nog een laatste duwtje nodig hadden...
Angry joe
ben even aan t kijken met een maatje van me, dan pakken we vrijdag een nacht zuipen in de stad, en dan zaterdag GC, en daar lekker worst met bierquote:
Moet je dat nou elke avond vragen? is je vriendenlijst stukquote:
heb geen vriendenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je dat nou elke avond vragen? is je vriendenlijst stuk
Ik denk dat je meer kans maakt als je het in het vervolg in dit topic vraagt GAM / [FIFA 14: FUT SC] #843 0-6 HAHAquote:
Gamen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:57 schreef Richie2000 het volgende:
3 controllers slopen, hoe krijg je het voor elkaar. Ik wissel regelmatig af, tussen mijn 2 controllers. Blijven ze lekker vers.
Alles word uitgesteldquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef Cikx het volgende:
Breakie breakie: Evolve is uitgesteld naar 10 februari 2015.
Ik jankte alleen de eerste keer. Janken van de moeilijkheidsgraad gaat 'm ook niet worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Cikx het volgende:
Waarom wordt TLOU zo weinig gestreamd, ik wil mensen zien janken.
doen ze al een paar jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alles word uitgesteldis het een nieuwe hype ofzo?
Zeker bij Evolve verwacht je het niet.. Het is niet een diepgaand spel ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doen ze al een paar jaar.
Feed the hype dit dat
daar gaat mijn geldquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:22 schreef Sodapoppin het volgende:
Er komen te veel concurrerende 'goeie' games uit in oktober; Driveclub, The Evil Within, AC: Unity, Alien: Isolation en naar alle waarschijnlijkheid GTAV.
Ik snap het dus wel dat ze Evolve gaan uitstellen[ afbeelding ]
Enige games waar ik echt naar uit kijk zijn Diablo en GTAV. Diablo over 2 weken en net zo lang spelen tot GTAV eindelijk op de ps4 uitkomtquote:
Ik GTAV niet, heb hem al gespeeld op PS3. Had hem toen gespeeld niet mijn game. Gekocht voor 60 en toen der tijd toen die overal uitverkocht was verkocht voor 85quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Enige games waar ik echt naar uit kijk zijn Diablo en GTAV. Diablo over 2 weken en net zo lang spelen tot GTAV eindelijk op de ps4 uitkomt![]()
met een beetje bf4 tussendoor natuurlijk
ik speel op anderhalve meter van m'n tv. Gewoon pats kabel er inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Sodapoppin het volgende:
ik heb hier ook 3 controllers liggenZorg er altijd voor dat er 2 volledig opgeladen zijn. Als ik in een uberpwnage gaming sessie zit en de controller mocht uitvallen, dan heb ik altijd nog 2 controllers die vol zijn
Ik heb nog totaal geen schade aan mijn thumbsticks. En ik game toch wel 12 uur gemiddeld per week op mijn ps4.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gamen.
En ja ik wissel ook af, dat moet ook wel met de batterijduur.
Wut? 3 monsters en 12 verschillende hunters, vrij veel diepgang juist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeker bij Evolve verwacht je het niet.. Het is niet een diepgaand spel ofzo
je hebt em zeker net ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:45 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog totaal geen schade aan mijn thumbsticks. En ik game toch wel 12 uur gemiddeld per week op mijn ps4.
Sommige mensen zijn gewoon voorzichtiger met hun spullen of gamen rustiger. Ik heb ook sinds launch de console en nog geen spoortje wear and tear op mijn controllers.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je hebt em zeker net ?
Die van mij waren verrot binnen 2 maandenKut launchdate consoles.
Heb nu Xbone sticks erin zitten, spelen fijner imho en nog geen wear and tear eraan
Januariquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je hebt em zeker net ?
Die van mij waren verrot binnen 2 maandenKut launchdate consoles.
Heb nu Xbone sticks erin zitten, spelen fijner imho en nog geen wear and tear eraan
Oh dus het ligt aan mij?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:39 schreef VulpX het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon voorzichtiger met hun spullen of gamen rustiger. Ik heb ook sinds launch de console en nog geen spoortje wear and tear op mijn controllers.
Ik ontken het probleem ook niet, het zijn niet de beste sticks die Sony ooit gemaakt heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh dus het ligt aan mij?
Nee, gewoon goedkope troep gebruikt door Sony, dat jij er geen last van hebt wil niet zeggen dat het aan de gebruiker ligt, zeker niet als je ziet dat heel erg veel mensen WEL kapotte controllers hebben.
Dat doe je wel, je geeft de gebruiker de schuld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:45 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik ontken het probleem ook niet, het zijn niet de beste sticks die Sony ooit gemaakt heeft.
Maar als jij al 3 controllers hebt weten te slopen dan ligt dat inderdaad aan jou.
Nope, het zijn slechte sticks. Dat valt niet te ontkennen, en dat doe ik ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat doe je wel, je geeft de gebruiker de schuld.
Ja vast!
Het is goed met je.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:53 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nope, het zijn slechte sticks. Dat valt niet te ontkennen, en dat doe ik ook niet.
Maar als jij er 3 sloopt dan ben je gewoon lomp, dat valt ook niet te ontkennen.
Haha hou toch op man. Hier zijn er ook al twee naar de klote gegaan terwijl ik dit bij geen enkele controller heb gehad in al die jaren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:53 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maar als jij er 3 sloopt dan ben je gewoon lomp, dat valt ook niet te ontkennen.
Precies, vanaf de Atari 2600 tot de PS4 heb ik nog nooit een controller gesloopt, nu drie in een maand of 8, maar nee, het ligt aan mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha hou toch op man. Hier zijn er ook al twee naar de klote gegaan terwijl ik dit bij geen enkele controller heb gehad in al die jaren.
Maar voel je je nu beter over jezelf ofzo? ''Kijk mij eens zuinig zijn op mijn spullen?''quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
![]()
3 controllers slopen in 8 maanden en dan durven beweren dat het niet aan jou ligt. Je bent gewoon lomp, en ik ben blij dat jij nooit aan mijn spullen zult komen![]()
In je eigen woorden, het is goed met je.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
ik kon het na gister toch niet laten om nog even één keer fifa te proberen
Ik heb geen last van kapotte triggers...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:18 schreef Sodapoppin het volgende:
PBateman1987 is een kloon van utopie ?
[..]
Same hier, inmiddels twee DS4 al opgestuurd. Deze controllers zijn ongetwijfeld slechter van kwaliteit vergeleken met hun voorgangers. Ik las wel dat de nieuwe revisies van de DS4 beter zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar voel je je nu beter over jezelf ofzo? ''Kijk mij eens zuinig zijn op mijn spullen?''
Nogmaals, ik heb tig consoles gehad sinds de Atari 2600 ergens begin jaren 80 en nog nooit(!) een controller gesloopt tot deze PS4 ondingen..
Yes, vandaar dat de huidige versies aangepast zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ehm, peeling van de analoge sticks zijn toch gewoon een bekend probleemOok vanuit Sony bevestigd enzo? Ik heb er maar grips op gezet, speelt ook nog fijner.
Wat zijn mensen hier dan moeilijk aan het doen als dat niet ter discussie staat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:25 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Yes, vandaar dat de huidige versies aangepast zijn.
Vulpx wilde even voor zichzelf bevestigen dat hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zuinig is op zijn spulletjes, ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat zijn mensen hier dan moeilijk aan het doen als dat niet ter discussie staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |