Door te gamen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?Ok, niet dat die van mij er als nieuw uitziet (ook de rubbertjes
) maar hij werkt nog wel
Oh echt. Ik gebruik er al twee vrij actief sinds februari en zijn helemaal intact nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3 controllers al naar de klote hier.
Had 2 controllers bij mijn Killzone bundel eind november vorig jaar, de eerste controller was binnen een maand kapot, omgeruild, de vervangende controller ging een maand of 3 later kapot. De tweede controller die bij de bundel zat is 2 maanden geleden gescheurd....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh echt. Ik gebruik er al twee vrij actief sinds februari en zijn helemaal intact nog.
Wat een verschrikkingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had 2 controllers bij mijn Killzone bundel eind november vorig jaar, de eerste controller was binnen een maand kapot, omgeruild, de vervangende controller ging een maand of 3 later kapot. De tweede controller die bij de bundel zat is 2 maanden geleden gescheurd....
En ik game echt niet overmatig ofzo, mijn 360 en PS3 controllers zijn allemaal nog prima bv.
Had ik al verteld dat mijn PS4 om de zoveel dagen uit zichzelf de disc uitspuugt en daarna blijft spugen totdat ik de stekker eruit trek?quote:
Nee, maar dat is misschien nog wel verschrikkelijker. Is je ejectknop niet kapot of plakkerig of iets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn PS4 om de zoveel dagen uit zichzelf de disc uitspuugt en daarna blijft spugen totdat ik de stekker eruit trek?
Nog steeds niet opgestuurd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn PS4 om de zoveel dagen uit zichzelf de disc uitspuugt en daarna blijft spugen totdat ik de stekker eruit trek?
Een beetje als een hond die eens per zoveel tijd op je tapijt schijt. Het is wel grappig maar toch niet helemaal okquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
oh, dan tijd zat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee
Maar ik heb nog tot 29 november he.
Het is vooral vervelend als je in je nest ligt en wakker wordt van piepjes waarna je in eerste instantie denkt dat je koolmonoxide-meter af gaat en je in paniek naar de woonkamer rent om daar te zien dat de PS4 uit zichzelf is aangegaan om de disc te ejecten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Een beetje als een hond die eens per zoveel tijd op je tapijt schijt. Het is wel grappig maar toch niet helemaal ok
Eigenlijk wil ik voor Destiny een goed werkende PS4 hebben dus ik ga een dezer dagen wel ff bellen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef Solique het volgende:
[..]
oh, dan tijd zat.![]()
Misschien dat er eerst wel een do it yourself fix voor is
Ooh, dat is inderdaad wel zuurquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is vooral vervelend als je in je nest ligt en wakker wordt van piepjes waarna je in eerste instantie denkt dat je koolmonoxide-meter af gaat en je in paniek naar de woonkamer rent om daar te zien dat de PS4 uit zichzelf is aangegaan om de disc te ejecten.![]()
Dat gaan ze wel reddenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Eigenlijk wil ik voor Destiny een goed werkende PS4 hebben dus ik ga een dezer dagen wel ff bellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat gaan ze wel reddenSony heeft nog nergens erkend dat het probleem uberhaupt bestaat ondanks de 100en pagina's klachten op het officiële forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
Zijn nog genoeg onbekende problemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sony heeft nog nergens erkend dat het probleem uberhaupt bestaat ondanks de 100en pagina's klachten op het officiële forum.
Mja, ietsjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn vervangende DS4 was van de nieuwe lichting en heeft een ander soort rubber om de sticks.
Die gaan hopelijk langer mee dan de originele DS4
heb je dat nou nog steeds niet zelf gemaakt.. dat kan je makkelijk fixenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eject-schroef aangedraaid? Check!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:16 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
heb je dat nou nog steeds niet zelf gemaakt.. dat kan je makkelijk fixen
Same here. Gewoon circuits die specifiek ontworpen zijn om zo mooi en leuk mogelijk zijn om te spelen, dus veel boeiende omgevingen, dips, goede flow, veel leven, etc etc.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb liever nepcircuits door steden en bergen
Ben er al 2 daagjes zoet mee. Tracks zijn in een soort van sloppenwijken, ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nieuwe content van Trials Fusion is uit
Heb ik je in mijn lijst dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben er al 2 daagjes zoet mee. Tracks zijn in een soort van sloppenwijken, ziet er tof uit.
Wanneer ga ik trouwens notifications krijgen dat jij tijden van mij verbeterd hebt?
Ja, ItsThatDutchGuy is mijn PSN-namequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb ik je in mijn lijst dan?![]()
Oooooooh inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, ItsThatDutchGuy is mijn PSN-name
1 Keer een tijd van je verbeterd, 2 minuten later was het alweer gedaan met de pret.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben er al 2 daagjes zoet mee. Tracks zijn in een soort van sloppenwijken, ziet er tof uit.
Wanneer ga ik trouwens notifications krijgen dat jij tijden van mij verbeterd hebt?
Ah, niet gezien. Morgenavond maar eens proberen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooooooh inderdaadbij luchthappen sta ik boven je toch
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
1 Keer een tijd van je verbeterd, 2 minuten later was het alweer gedaan met de pret.
Ben al meer een maand bezig om mijn broertje met 1,2 meter proberen te verslaan. Heeft me al een kapotte controller opgeleverdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, niet gezien. Morgenavond maar eens proberen.
[..]
Hoe duur?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nieuwe content van Trials Fusion is uit
20 Euro voor alle 6 de dlc's. Er volgen er dus nog 5.quote:
ah okequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Ultimate Edition heeft de uitbreiding er al bij. Dat is de PS4-versie dus.
Nee, je koopt hem voor jouw account. Natuurlijk kun je je account wel delen, maar dan slechts op 1 PS4quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
Kan je op de ps4 ook nog een game digitaal kopen en die met z'n 2en delen>dus op 2 ps4s. of gaat dat niet werken?
[..]
ah okethx
Ik ga zaterdagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:56 schreef Jimbo het volgende:
nog mensen van hier (behalve pheno) die naar Gamescon gaan ?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
20 Euro voor alle 6 de dlc's. Er volgen er dus nog 5.
valt nog mee hoe duur, nog even over na denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb enkel deze DLC gekocht en was 5 euro
niet op andere ps4 inloggen met jouw eigen account en daarop downloaden dus. Jammerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, je koopt hem voor jouw account. Natuurlijk kun je je account wel delen, maar dan slechts op 1 PS4
Is dat zo? Kan je maar op 1 playstation inloggen met je account.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, je koopt hem voor jouw account. Natuurlijk kun je je account wel delen, maar dan slechts op 1 PS4
14.gifquote:
Tegelijk wel jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan je maar op 1 playstation inloggen met je account.
Maar ga je zelf ook?quote:
ja dat boeit niet. downloaden vanaf je eigen account op ps4 van vriend> die logt in op zijn eigen acc en gaat spelenquote:
Je kan alleen delen als een account primair is op die PS4 anders kan je niet spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat boeit niet. downloaden vanaf je eigen account op ps4 van vriend> die logt in op zijn eigen acc en gaat spelen
en het is gedeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |