Ben er al 2 daagjes zoet mee. Tracks zijn in een soort van sloppenwijken, ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nieuwe content van Trials Fusion is uit
Heb ik je in mijn lijst dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben er al 2 daagjes zoet mee. Tracks zijn in een soort van sloppenwijken, ziet er tof uit.
Wanneer ga ik trouwens notifications krijgen dat jij tijden van mij verbeterd hebt?
Ja, ItsThatDutchGuy is mijn PSN-namequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb ik je in mijn lijst dan?![]()
Oooooooh inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, ItsThatDutchGuy is mijn PSN-name
1 Keer een tijd van je verbeterd, 2 minuten later was het alweer gedaan met de pret.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben er al 2 daagjes zoet mee. Tracks zijn in een soort van sloppenwijken, ziet er tof uit.
Wanneer ga ik trouwens notifications krijgen dat jij tijden van mij verbeterd hebt?
Ah, niet gezien. Morgenavond maar eens proberen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooooooh inderdaadbij luchthappen sta ik boven je toch
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
1 Keer een tijd van je verbeterd, 2 minuten later was het alweer gedaan met de pret.
Ben al meer een maand bezig om mijn broertje met 1,2 meter proberen te verslaan. Heeft me al een kapotte controller opgeleverdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, niet gezien. Morgenavond maar eens proberen.
[..]
Hoe duur?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nieuwe content van Trials Fusion is uit
20 Euro voor alle 6 de dlc's. Er volgen er dus nog 5.quote:
ah okequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Ultimate Edition heeft de uitbreiding er al bij. Dat is de PS4-versie dus.
Nee, je koopt hem voor jouw account. Natuurlijk kun je je account wel delen, maar dan slechts op 1 PS4quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
Kan je op de ps4 ook nog een game digitaal kopen en die met z'n 2en delen>dus op 2 ps4s. of gaat dat niet werken?
[..]
ah okethx
Ik ga zaterdagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:56 schreef Jimbo het volgende:
nog mensen van hier (behalve pheno) die naar Gamescon gaan ?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
20 Euro voor alle 6 de dlc's. Er volgen er dus nog 5.
valt nog mee hoe duur, nog even over na denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb enkel deze DLC gekocht en was 5 euro
niet op andere ps4 inloggen met jouw eigen account en daarop downloaden dus. Jammerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, je koopt hem voor jouw account. Natuurlijk kun je je account wel delen, maar dan slechts op 1 PS4
Is dat zo? Kan je maar op 1 playstation inloggen met je account.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, je koopt hem voor jouw account. Natuurlijk kun je je account wel delen, maar dan slechts op 1 PS4
14.gifquote:
Tegelijk wel jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan je maar op 1 playstation inloggen met je account.
Maar ga je zelf ook?quote:
ja dat boeit niet. downloaden vanaf je eigen account op ps4 van vriend> die logt in op zijn eigen acc en gaat spelenquote:
Je kan alleen delen als een account primair is op die PS4 anders kan je niet spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat boeit niet. downloaden vanaf je eigen account op ps4 van vriend> die logt in op zijn eigen acc en gaat spelen
en het is gedeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |