Bij mij dus niet. Moet vaak een aantal minuten wachten. Ben niet de enige. Blijkt al een probleem te zijn sinds de PS3 versie. Zeker als je met random mensen wilt spelen. Die met party's is nog wel redelijk. Maar dan overleef je niet aangezien het andere team zo op elkaar is ingespeeld dat je net zo goed kan opgevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon even restarten via het menu en het werkt bij mij iig. Voor ie uit was was er zeker geen probleem, dus het klinkt mij als een serverprobleem. En soms is er ook geheel geen probleem, interrogation werkt bv eigenlijk altijd wel.
Jawel, zitten bij de orginele trophies.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah, maar die tellen voor de ps4 niet mee voor je platinum hè? Factions en DLC worden apart geregistreerd.
ahh kutjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Jawel, zitten bij de orginele trophies.
Hunter
Complete the Hunter Journey
Firefly
Complete the Hunter Journey
Het zijn allemaal echte circuitsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
Die circuits zien er wel saai uit bij project cars.
heb liever nepcircuits door steden en bergenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zijn allemaal echte circuitsSpa, Nordschleife, Mugello, Silverstone etc etc. Ik vind helemaal mooi
![]()
http://www.projectcarsvid(...)cars-track-list.html
Helemaal en voorgoed afgehaakt? Nee toch? Maar dat stukje was inderdaad erg pittig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat stuk in je spoiler ben ik dus afgehaakt
Teveel bil zweet![]()
Nordschleife zei iemand?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zijn allemaal echte circuitsSpa, Nordschleife, Mugello, Silverstone etc etc. Ik vind helemaal mooi
![]()
http://www.projectcarsvid(...)cars-track-list.html
Het is echt naar om ergens in het donker te lopen en dan in de verte zo'n clicker te horen, echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:43 schreef Morri het volgende:
[..]
Helemaal en voorgoed afgehaakt? Nee toch? Maar dat stukje was inderdaad erg pittig.
Pittig? Wel spannend maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:43 schreef Morri het volgende:
[..]
Helemaal en voorgoed afgehaakt? Nee toch? Maar dat stukje was inderdaad erg pittig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zullen ze dit in de aankomende film wel niet doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is echt naar om ergens in het donker te lopen en dan in de verte zo'n clicker te horen, echt verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:55 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Hoe zullen ze dit in de aankomende film wel niet doenJammer dat jij deze niet gaat kijken
Spoiler voor jouw stukje, dus kan je gerust lezen.Ik ga hem zeker wel kijken, waarom zou ik hem niet kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben er ook in één keer voorbij gekomen, maar het was wel verrekte spannend.
Dat nare geluid ook wanneer op grafische wijze de aderen uit je nek gebeten worden door zo'n clicker
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 15:58:55 ]
Ja, sindsdien niet meer aangeraakt. PS3 versie thoughquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:43 schreef Morri het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker wel kijken, waarom zou ik hem niet kijken?
En ik ben er ook in één keer voorbij gekomen, maar het was wel verrekte spannend.
Dat nare geluid ook wanneer op grafische wijze de aderen uit je nek gebeten worden door zo'n clicker
Omdat je de hele film met je ogen gesloten zitquote:Ik ga hem zeker wel kijken, waarom zou ik hem niet kijken?![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:59 schreef Cikx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De cameraman moet zn cam eens leren instellenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De lighting van DC is ongeëvenaard man.
Nog niet in allerbeste kwaliteit helaas maar check dit:
(vanaf 0:40)
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:03 schreef Cikx het volgende:
Wacht, dus hij maakt je controller 'stuk' en zegt niks?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Altron het volgende:
Nou het is dan ook eindelijk bij mij gebeurd hoor...
Maatje van me heeft het voor elkaar gekregen om het rubber van één van m'n analoge sticks te mollen.![]()
Niet te geloven , ik speel al sinds dag 1 met die controller , niks aan de hand.
Hij speelt er effe een avondje mee en hoppa, verrot.![]()
Kwam er de volgende dag achter , maar heb het idee dat hij meer met z'n nagels in die stick zit als dat ie met de onderkant van z'n duimen erop zit....
Maar goed , zijn die rubbertjes een beetje makkelijk te vervangen ?
Ik ben er echt een beetje angstig voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:21 schreef Altron het volgende:
Nou het is dan ook eindelijk bij mij gebeurd hoor...
Maatje van me heeft het voor elkaar gekregen om het rubber van één van m'n analoge sticks te mollen.![]()
Niet te geloven , ik speel al sinds dag 1 met die controller , niks aan de hand.
Hij speelt er effe een avondje mee en hoppa, verrot.![]()
Kwam er de volgende dag achter , maar heb het idee dat hij meer met z'n nagels in die stick zit als dat ie met de onderkant van z'n duimen erop zit....
Maar goed , zijn die rubbertjes een beetje makkelijk te vervangen ?
Idd..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht, dus hij maakt je controller 'stuk' en zegt niks?
3 controllers al naar de klote hier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben er echt een beetje angstig voor.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3 controllers al naar de klote hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |