quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Resident Evil komt naar de PS4
http://kotaku.com/residen(...)-remaster-1616229484
Een remaster van de remake van 2002. Hoe origineel wil je het hebben
Ik heb liever een remaster van een remake.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:53 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nu nog een remake van tetris, mario en pacman
REquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Resident Evil komt naar de PS4
http://kotaku.com/residen(...)-remaster-1616229484
Een remaster van de remake van 2002. Hoe origineel wil je het hebben
HE! jij bent anti-remake toch! oplichterquote:
van RE2 is geen remakequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:56 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
HE! jij bent anti-remake toch! oplichter
Ik heb re4 op de GC gehad en ik heb hem al gespeeld op de 360, vind het wel mooi zo.
RE2 is wel uberbaas. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
van RE2 is geen remake
Maar das de enige die ik nog wel eens zou willen spelen, maar dan met ultra superduper hd graphs.
die game was geweldig(en nog zou ik er niet meer dan 10 eur voor betalen, je bent er zo doorheen
)
Van Kano zijn er al beelden, dus die komt er wel lijkt mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan iig Kano zien, hopelijk op gamescom.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:01 schreef Koopsie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al je upgrades van je wapens en skills behoud je. Wapens zelf krijg je op de originele locaties, deze neem je niet mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is de meerwaarde van + modes eigenlijk? Is dat het volledige spel maar dan met al je upgrades al ofzo?
En waarom wachten mensen op DriveClub? Project Cars mensen, Project Cars!!!
Wel een voordeel is dat DriveClub met een grote gratis demo komt.
Daarom zeg ik het tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Van Kano zijn er al beelden, dus die komt er wel lijkt mij.
Bedoelde op je reactie "hopelijk op gamescom". Dat wij hem daar dus kunnen verwachten. Denk niet dat ze door de 'gelekte' beelden nog reden hebben om langer te wachten dan gamescom.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:30 schreef Disker91 het volgende:
En waarom wachten mensen op DriveClub? Project Cars mensen, Project Cars!!!
Wel een voordeel is dat DriveClub met een grote gratis demo komt.
DriveClub heeft maar 5 omgevingen toch? En die zagen er nou niet heel geweldig uit wat mij betreft, en dat komt gedeeltelijk omdat je telkens diezelfde vlaggen in de corners ziet, en ook omdat ik het er qua omgevingen niet echt afwisselend uit zag zien, of supermooi ofzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Rossdale het volgende:
Omdat Project CARS me meer een pure racer lijkt en Driveclub veel te gimmicky.
Daarnaast zijn de graphics van Driveclub echt niet beter, op sommige screenshots lijkt Driveclub beter en op andere Project CARS weer. Driveclub heeft meer gedetailleerde omgevingen en motion blur, PC heeft mooiere auto's en heldere lighting.
Het is net waar je voorkeur naar uit gaat, in mijn geval dus Project CARS
De lighting van DC is ongeëvenaard man.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Rossdale het volgende:
Omdat Project CARS me meer een pure racer lijkt en Driveclub veel te gimmicky.
Daarnaast zijn de graphics van Driveclub echt niet beter, op sommige screenshots lijkt Driveclub beter en op andere Project CARS weer. Driveclub heeft meer gedetailleerde omgevingen en motion blur, PC heeft mooiere auto's en heldere lighting.
Het is net waar je voorkeur naar uit gaat, in mijn geval dus Project CARS
Knap, aangezien je dan minimaal 160 mp games hebt moeten spelen, en dat met die matchmakingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
Er zijn gewoon al 30 man die the Last of Us platinum hebben
Serieus?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Knap, aangezien je dan minimaal 160 mp games hebt moeten spelen, en dat met die matchmaking![]()
gewoon even restarten via het menu en het werkt bij mij iig. Voor ie uit was was er zeker geen probleem, dus het klinkt mij als een serverprobleem. En soms is er ook geheel geen probleem, interrogation werkt bv eigenlijk altijd wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Knap, aangezien je dan minimaal 160 mp games hebt moeten spelen, en dat met die matchmaking![]()
Ja voor die 2 gold trophies van mp. En als je een bepaalde match verliest kan je weer opniew beginnen. 80 mp games voor elk van de 2 facties. Grouned mode is makkelijk, dus daar verbaas ik mij niet over. En die collectibles die weten hardcore spelers wel te vinden die TLOU op de PS3 hadden gespeeldquote:
Ah, maar die tellen voor de ps4 niet mee voor je platinum hč? Factions en DLC worden apart geregistreerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:24 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ja voor die 2 gold trophies van mp. En als je een bepaalde match verliest kan je weer opniew beginnen. 80 mp games voor elk van de 2 facties. Grouned mode is makkelijk, dus daar verbaas ik mij niet over. En die collectibles die weten hardcore spelers wel te vinden die TLOU op de PS3 hadden gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |