of elkaar de afgrond in trekken / schietenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:57 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Boahh! zelfde hieren dan ruzie maken als ze weer iets niet doet wat niet goed is
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat stuk in je spoiler ben ik dus afgehaakt
Teveel bil zweet![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:53 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Herkenbaar10x doodgegaan daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:59 schreef Koopsie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt voor de uiteindelijke speeldatum toch geen fuck uit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef Sodapoppin het volgende:
Waarom is de US store al weken/maanden eerder met games in de pre-order te zetten t.o.v. de Nederlandse store? Zo kan je in de US store al games als Garden Warfare, Counterspy, Diablo, LBP pre-orderen maar in de Nederlandse storen vaak een week voor release![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
gokje: omdat je in de eu niet meteen betaald en dus nog van je aankoop af kan zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:00 schreef Sodapoppin het volgende:
Waarom is de US store al weken/maanden eerder met games in de pre-order te zetten t.o.v. de Nederlandse store? Zo kan je in de US store al games als Garden Warfare, Counterspy, Diablo, LBP pre-orderen maar in de Nederlandse storen vaak een week voor release![]()
Siquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:56 schreef Jimbo het volgende:
nog mensen van hier (behalve pheno) die naar Gamescon gaan ?
Dat is toch The Crew?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DriveClub lijkt me wel aardig, maar niet geweldig. Veel te veel gefocust op racen met een community. Ik ben bang dat je alleen maar clubs tegen komt die je gezamenlijk van de weg gaan beuken.
Idee is leuk, maar ik denk dat de uitwerking minder leuk is dan het lijkt.
De rest van die games die je post, heb ik persoonlijk geen interesse in
splat splat splat splat splat met de paintgunquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of elkaar de afgrond in trekken / schieten
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:12 schreef wdn het volgende:
[..]
splat splat splat splat splat met de paintgun
We gaan iig Kano zien, hopelijk op gamescom.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar niet met het commentaar van Ed Boon erbij.
Dit was ook betere kwaliteit imo.
Kano? Hmm, ik zie liever wat van de nieuwe karakters eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan iig Kano zien, hopelijk op gamescom.
er zouden meer personages aangekondigd worden. Kano dus iig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kano? Hmm, ik zie liever wat van de nieuwe karakters eigenlijk.
trouwens op ps3 heb je met Diablo toch die dlc met die nieuwe class enzo.. hoe zit dat met de ps4 versie? Ook weer erbij kopen zeker?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
er zouden meer personages aangekondigd worden. Kano dus iig.
De Ultimate Edition heeft de uitbreiding er al bij. Dat is de PS4-versie dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
trouwens op ps3 heb je met Diablo toch die dlc met die nieuwe class enzo.. hoe zit dat met de ps4 versie? Ook weer erbij kopen zeker?
oh en Stephen Fry doet weer de voice overquote:
Dan mag je pas 's middags om 14 uur binnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kost zo'n dagticket echt maar 7 euro?
Rest is uitverkocht. Ik lees het allemaal later wel. Wat kostten de originele tickets?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan mag je pas 's middags om 14 uur binnen.
De ps4 versie (ultimate evil editie) is D3 + ROS. Nog 2 wekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
trouwens op ps3 heb je met Diablo toch die dlc met die nieuwe class enzo.. hoe zit dat met de ps4 versie? Ook weer erbij kopen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |