SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rolls-reus op 05-08-2014 21:44:09 ]![]()
Boh, eerste wedstrijd met mijn MLS team. Gelijk tegen een ander team met MLS
Watson (bronze, CVM Dallas) wat een baas is dat zeg![]()
![]()
al mijn MLS spelers staan nog in de andere club. hoop dat er geen cup komt. heb ik ook niet het idee dat ik tonnen mis loop.
vorige eigenaren zijn er redelijk mee los gegaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kunt ook gewoon blij zijn dat je gratis met Ibrahimovic kunt spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
ik wou zo graag dat ik mijn ibra kon verkopen. Had ik Kluivert weer kunnen halenEen groot gedeelte van de FUT spelers zal hem nooit kunnen betalen
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon blij zijn dat je gratis met Ibrahimovic kunt spelenEen groot gedeelte van de FUT spelers zal hem nooit kunnen betalen
Hont.![]()
Fifa points kopen dan maar, haal je m zo uit een pakjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
ik wou zo graag dat ik mijn ibra kon verkopen. Had ik Kluivert weer kunnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |