abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143041498
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Kaarten Israel & Gaza
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair

[ Bericht 5% gewijzigd door El_Matador op 04-08-2014 04:35:32 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143041514
Nog een keer:

Ferme woorden! Dat zal ze leren die stouterds !

UNRWA
@UNRWA
#Rafah - #Gaza: We vigorously condemn today’s Israeli strike and find it incomprehensible that such violence has happened again.
pi_143041529
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog een keer:

Ferme woorden! Dat zal ze leren die stouterds !

UNRWA
@UNRWA
#Rafah - #Gaza: We vigorously condemn today’s Israeli strike and find it incomprehensible that such violence has happened again.
Ja maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Je post hier iets in het Engels, ok dat kan ik nog wel lezen, maar heb je er verder ook een mening over?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_143041531
Het is duidelijk mensen, vanachter een computerscherm hebben bepaalde mensen besloten dat het verzet moet stoppen. Palestine moet stoppen te vechten tegen de bezetter. Alleen zo kan er vrede komen.

Het is niet dat de bezetter de eerste stap tot verandering moet maken, nee degene die bezet word moet stoppen met het geweld. In dit geval is het dan ook nog eens dat de bezetter veel meer burgerslachtoffers heeft gemaakt, maar dat is irrelevant.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:33:02 #5
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041537
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:32 schreef theunderdog het volgende:
Het is duidelijk mensen, vanachter een computerscherm hebben bepaalde mensen besloten dat het verzet moet stoppen. Palestine moet stoppen te vechten tegen de bezetter. Alleen zo kan er vrede komen.

Het is niet dat de bezetter de eerste stap tot verandering moet zetten, nee degene die bezet word moet stoppen met het geweld. In dit geval is het dan ook nog eens dat de bezetter veel meer burgerslachtoffers heeft gemaakt, maar dat is irrelevant.
Er komt geen vrede als Hamas stopt met verzet.
pi_143041542
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:32 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Je post hier iets in het Engels, ok dat kan ik nog wel lezen, maar heb je er verder ook een mening over?
Je begrijpt het nog net ?

Gewoon Info.
pi_143041545
Arabieren zijn zo'n beetje de bezetters van het hele Midden-Oosten en dan nog beginnen dat Israël de bezetter is. Grapjas.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143041548
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:33 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Er komt geen vrede als Hamas stopt met verzet.
Ik hoop toch dat je het sarcasme/cynisme van mijn post ziet he?

Anders is het autisme wel van een zeer hoog niveau bij je.
pi_143041550
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:33 schreef Sobieski het volgende:
Arabieren zijn zo'n beetje de bezetters van het hele Midden-Oosten en dan nog beginnen dat Israël de bezetter is. Grapjas.
Welk land word bezet door de Arabieren dan ?
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:34:10 #10
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041551
quote:
Het midden-oosten is niet een staat, knulletje
pi_143041555
quote:
Ze hebben de Koerden goed aangepakt inderdaad. XD
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:34:46 #12
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041563
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik hoop toch dat je het sarcasme/cynisme van mijn post ziet he?

Anders is het autisme wel van een zeer hoog niveau bij je.
Ik hoop toch ook dat jij het sarcasme/cynisme van mijn post ziet!
pi_143041564
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het midden-oosten is niet een staat, knulletje
Joh?
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143041569
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:32 schreef theunderdog het volgende:
Je snapt het niet. Het verzet moet niet stoppen omdat Israël gelijk heeft, of in zijn recht staat. Maar omdat als het verzet niet stopt, dat heilige Palestina van jullie steeds meer schade oploopt en er duizenden Palestijnen zullen dood gaan.

quote:
Het is niet dat de bezetter de eerste stap tot verandering moet zetten, nee degene die bezet word moet stoppen met het geweld. In dit geval is het dan ook nog eens dat de bezetter veel meer burgerslachtoffers heeft gemaakt, maar dat is irrelevant.
Er is een groot verschil tussen ''wat zou moeten'' en ''wat het beste is'', uiteindelijk zal ook Hamas inzien dat ze Israël gewoon maar beter met rust kunnen laten, ook al gaan ze hun boekje te buiten. Ik had alleen gehoopt dat ze dat iets sneller zouden inzien, dat zou veel mensenlevens besparen.
pi_143041572
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:34 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik hoop toch ook dat jij het sarcasme/cynisme van mijn post ziet!
Uhu... :') _O-
pi_143041579
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Het verzet moet niet stoppen omdat Israël gelijk heeft, of in zijn recht staat. Maar omdat als het verzet niet stopt, dat heilige Palestina van jullie steeds meer schade oploopt en er duizenden Palestijnen zullen dood gaan.

[..]

Er is een groot verschil tussen ''wat zou moeten'' en ''wat het beste is'', uiteindelijk zal ook Hamas inzien dat ze Israël gewoon maar beter met rust kunnen laten, ook al gaan ze hun boekje te buiten. Ik had alleen gehoopt dat ze dat iets sneller zouden inzien, dat zou veel mensenlevens besparen.
Je geeft je niet over aan de bezetter !
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:36:11 #17
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041580
quote:

[..]

[..]

:'), je leest ook niet he?
Als Hamas israel met rust laat, zal dit niet andersom gebeuren.
pi_143041581
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Welk land word bezet door de Arabieren dan ?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143041585
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je geeft je niet over aan de bezetter !
Half Europa had dat gedaan tijdens WO II en dat is maar goed ook anders hadden wij hier wellicht niet gezeten.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:36:36 #20
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041588
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uhu... :') _O-
Autist!
pi_143041594
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:36 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

:'), je leest ook niet he?
Als Hamas israel met rust laat, zal dit niet andersom gebeuren.
Heb je daar enige onderbouwing voor? Of ontkracht je weer eens iets zonder argumentatie.
pi_143041595
quote:

[..]

[..]

Waarom gebruik je zoveel woorden in iets dat je heel makkelijk kan samenvatten?

Je zegt in principe gewoon: de Palestijnen moeten braaf doen wat meester Israel van hen vraagt.
pi_143041599
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:36 schreef Shreyas het volgende:

en dat is maar goed ook
Laffe hond. En maar gelijk een situatie in 1943 gebruiken om die 70 jaar later goed te praten.

pi_143041603
Ze hebben zo'n beetje alle landen ingepikt in het Midden-Oosten en de plaatselijke bevolking onderdrukt of verjaagd. Allemaal vanuit imperialistisch islamisme. Maar goed, dat neem ik de volgelingen niet kwalijk, die zijn immers geïndoctrineerd.
pi_143041610
quote:
13s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Laffe hond. En maar gelijk een situatie in 1943 gebruiken om die 70 jaar later goed te praten.
Lees de OP even, probeer niet persoonlijk te worden en gewoon inhoudelijk te reageren.
pi_143041612
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:37 schreef Sobieski het volgende:
Ze hebben zo'n beetje alle landen ingepikt in het Midden-Oosten
Bronnen?

maandag 4 augustus 2014 @ 04:38:31 #27
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041614
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Heb je daar enige onderbouwing voor? Of ontkracht je weer eens iets zonder argumentatie.
Argumentatie voor wat precies? Je doelt op het feit dat in de 'rustige' periode, de Palestijnse gebieden voortdurend gekoloniseerd werden? en dat de palestijnen onderdrukt werden? en dat er een economische crisis heerst mede mogelijk gemaakt door Israel? Of het apartheidsregime in WB? Of alle mensenrechten die geschonden worden? Of of ofof

:')
pi_143041619
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:38 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Lees de OP even, probeer niet persoonlijk te worden en gewoon inhoudelijk te reageren.
Dat doe ik. Het tweede deel ontwijk je liever.

pi_143041624
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:36 schreef theunderdog het volgende:

Je zegt in principe gewoon: de Palestijnen moeten braaf doen wat meester Israel van hen vraagt.
Ze hoeven niet te doen wat Israël van ze vraagt, maar wel accepteren dat Israël doet wat het doet.
pi_143041628
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bronnen?
Godver, onder wat voor steen leef jij? Moet ik je een afbeelding geven over de spreiding van Arabieren en de islam door middel van het zwaard?
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:39:43 #31
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041629
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:39 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ze hoeven niet te doen wat Israël van ze vraagt, maar wel accepteren dat Israël doet wat het doet.
Dan ben je dus niks waard.
pi_143041630
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:39 schreef Shreyas het volgende:

[..]

ACCEPTEREN ?
pi_143041638
Ze zouden Israël moeten adoreren. Ze hebben zelfs een gay pride :o
pi_143041644
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat doe ik. Het tweede deel ontwijk je liever.
Wat moet ik daarop zeggen dan? Het is een principekwestie dat iets is van alle tijden, het verjaard niet ofzo. Als je bezetter veel sterker is, is het dom om te blijven terug vechten.
Even een hedendaags voorbeeld: Oekraïne vecht toch ook niet terug tegen Rusland om de Krim?
pi_143041646
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ACCEPTEREN ?
Goed gelezen
pi_143041649
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:39 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Dan ben je dus niks waard.
Als je straks van de aardbodem bent geveegd ook niet
pi_143041650
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:40 schreef Sobieski het volgende:
Ze zouden Israël moeten adoreren. Ze hebben zelfs een gay pride :o
Bah homo,s.
pi_143041656
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ging je tenminste wel met opgeheven hoofd !
pi_143041658
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:41 schreef theunderdog het volgende:
Bah homo,s.
? Wat is er mis met homo's? :(
pi_143041660
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bah homo,s.
:{w
pi_143041664
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:42 schreef Sobieski het volgende:

[..]

? Wat is er mis met homo's? :(
Zijn ranzig en hebben HIV>
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:42:40 #42
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041665
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Je weet eigenlijk dus niet wat je zegt? Acceptatie zal dat ook als gevolg hebben.
Ga je trouwens ook nog in op wat ik net zei?
pi_143041668
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ging je tenminste wel met opgeheven hoofd !
Dit vind ik echt een uitspraak van een internetheldin. Heel stoer hoor, maar in de praktijk is het vaak verstandiger toch eieren voor je geld te kiezen.
pi_143041669
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:{w
Wat is er?
pi_143041677
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat is er?
Niks tegen homo's . Open je maar een topic voor :6
pi_143041680
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:42 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Je weet eigenlijk dus niet wat je zegt? Acceptatie zal dat ook als gevolg hebben.
Ga je trouwens ook nog in op wat ik net zei?
Ik post hier alleen tegen zevental anti-Israël users, ik kan het echt niet bij houden dus sorry als ik wel eens een post mis. Op welke wilde je precies een reactie?
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:44:07 #47
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041681
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:42 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dit vind ik echt een uitspraak van een internetheldin. Heel stoer hoor, maar in de praktijk is het vaak verstandiger toch eieren voor je geld te kiezen.
De Arabische cultuur is niet zo laf als de Nederlande cultuur. Dus ik snap dat jij daar raar van opkijkt.
Die sterven liever met eer dan als poep.

Would you rather live on your knees, or die on your feet?
pi_143041686
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:39 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Godver, onder wat voor steen leef jij? Moet ik je een afbeelding geven over de spreiding van Arabieren en de islam door middel van het zwaard?
Jij gebruikt een veroveringstocht in de 7e tot 14e eeuw als "argument" om in de moderne maatschappij, anno 2014 de verovering van de zionisten goed te praten?

:D

"Och, maakt niet uit of we wat Groningers vermoorden, de VSAmerikanen deden dat ook bij de Indianen"

pi_143041689
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

De Arabische cultuur is niet zo laf als de Nederlande cultuur. Dus ik snap dat jij daar raar van opkijkt.

De aanval op de Nederlandse cultuur slaat nergens op.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:45:44 #50
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041695
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De aanval op de Nederlandse cultuur slaat nergens op.
Want?
pi_143041706
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Want?
Omdat de Nederlandse cultuur je goed onderwijs geeft, welvaart, medische zorg enz enz.

Beetje dankbaarheid mag best.
pi_143041709
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de reden dat de Arabische landen vaak minder welvarend zijn, minder ontwikkeld, minder geciviliseerd, vrouwen worden er slechter behandelt, er is meer sprake van corruptie, er is meer sprake van geweld. Maar goed, hey, ze zijn tenminste niet 'laf' :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:47:04 #53
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041712
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik post hier alleen tegen zevental anti-Israël users, ik kan het echt niet bij houden dus sorry als ik wel eens een post mis. Op welke wilde je precies een reactie?
Mijn vervolgreactie op dat als hamas israel met rust laat, dat het niet andersom gaat gebeuren.
pi_143041714
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat de Nederlandse cultuur je goed onderwijs geeft, welvaart, medische zorg enz enz.

Ja maar er is wel een verschil tussen de Arabische en Nederlandse wat betreft eergevoel
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:47:36 #55
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041718
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe kun je laf zijn in onderwijs, welvaart en dergelijke?
Ik heb het toch over hoe je de dood aanvaardt..
pi_143041719
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef El_Matador het volgende:
m in de moderne maatschappij, anno 2014 de verovering van de zionisten goed te praten?
De joden leefden anders al gewoon in Palestina voordat de staat Israël werd uitgeroepen. Er waren hordes aan pogroms tegen de joden vanaf de Arabische kant. Het is niet meer dan logisch dat de staat Israël is uitgeroepen. Sterker nog, het had een veel groter deel moeten zijn dan het huidige Israël. Belfourt-verklaring.
pi_143041721
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar er is wel een verschil tussen de Arabische en Nederlandse wat betreft eergevoel
Er zijn ook genoeg Nederlanders met veel eer en moed.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:48:36 #58
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041727
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:46 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de reden dat de Arabische landen vaak minder welvarend zijn, minder ontwikkeld, minder geciviliseerd, vrouwen worden er slechter behandelt, er is meer sprake van corruptie, er is meer sprake van geweld. Maar goed, hey, ze zijn tenminste niet 'laf' :')
Wat is het leven uberhaupt waard als je je familie kwijt bent, als je je huis kwijt bent, als je geen werk hebt, als je niks hebt?
pi_143041729
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:47 schreef theunderdog het volgende:
Kwaad is jezelf opofferen voor een ander. Dat is waar alle ellende vandaan komt.
pi_143041731
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:47 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mijn vervolgreactie op dat als hamas israel met rust laat, dat het niet andersom gaat gebeuren.
Ik kan daar niet op in gaan want ik ben niet van mening dat het andersom niet gaat gebeuren. Jij kennelijk wel, wat je goedrecht is.
pi_143041737
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja en die voeren dat op een andere manier uit:P
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:49:52 #62
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041739
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:48 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik kan daar niet op in gaan want ik ben niet van mening dat het andersom niet gaat gebeuren. Jij kennelijk wel, wat je goedrecht is.
ja, daar had ik als voorbeeld 'de rustige periode' op gereageerd..
Het is niet een kwestie van dat het niet andersom gaat gebeuren, het is altijd al zo gegaan, dus dan zou het juist de plotselinge verandering zijn wat jij beweert
pi_143041743
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:48 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wat is het leven uberhaupt waard als je je familie kwijt bent, als je je huis kwijt bent, als je geen werk hebt, als je niks hebt?
Deze vraag mag een ieder voor zichzelf beantwoorden, het is vrij offtopic en filosofisch van aard. Je krijgt net zo veel verschillende antwoorden als dat er users zijn wellicht.
pi_143041744
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Daarom zouden ze net als Mosab Hassan Yousef Israël moeten steunen en wat van hun leven maken. Deze man heeft namelijk een prima leven weten te realiseren door Hamas te verlaten en te ontmaskeren. Hulde!
pi_143041745
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:47 schreef Sobieski het volgende:

[..]

De joden leefden anders al gewoon in Palestina voordat de staat Israël werd uitgeroepen. Er waren hordes aan pogroms tegen de joden vanaf de Arabische kant. Het is niet meer dan logisch dat de staat Israël is uitgeroepen. Sterker nog, het had een veel groter deel moeten zijn dan het huidige Israël. Belfourt-verklaring.

pi_143041748
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en die voeren dat op een andere manier uit:P
Nee.
pi_143041749
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:49 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ja, daar had ik als voorbeeld 'de rustige periode' op gereageerd..
Het is niet een kwestie van dat het niet andersom gaat gebeuren, het is altijd al zo gegaan, dus dan zou het juist de plotselinge verandering zijn wat jij beweert
Ik geloof niet dat Hamas de Gazastrook ooit definitief heeft verlaten
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:51:02 #68
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041751
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Deze vraag mag een ieder voor zichzelf beantwoorden, het is vrij offtopic en filosofisch van aard. Je krijgt net zo veel verschillende antwoorden als dat er users zijn wellicht.
Mwa, niet offtopic hoor. Aardig wat die daar zo leven.
pi_143041757
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:51 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mwa, niet offtopic hoor. Velen die daar zo leven.
Misschien, vele zijn ook gebrainwashed en denken in het paradijs terecht te komen als ze sterven in een strijd voor hun geloof en natie. Maar ja, dat vind ik op z'n zachts gezegd zeer onverstandig.
pi_143041761
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat bevestigt toch alleen maar wat ik aangaf. Vind je het gek dat er in de jaren dertig meer joden vanuit Europa naar Palestina gingen? En dat ze na de oorlog het te pijnlijk vonden om in Europa te blijven en naar Israël emigreerden. Man, man, man.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:52:13 #71
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041763
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Hamas de Gazastrook ooit definitief heeft verlaten
Voor 2006 was het een scoutingbrigade
pi_143041765
"zeer onverstandig"...

Alsof het politiek Den Haag is. _O-
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:53:04 #73
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041768
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:51 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Misschien, vele zijn ook gebrainwashed en denken in het paradijs terecht te komen als ze sterven in een strijd voor hun geloof en natie. Maar ja, dat vind ik op z'n zachts gezegd zeer onverstandig.
Dat vind jij ja, goed gezegd :')
Verbetert alleen maar de strijdlust.
pi_143041779
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:52 schreef theunderdog het volgende:
"zeer onverstandig"...

Alsof het politiek Den Haag is. _O-
ok
pi_143041782
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:52 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Dat bevestigt toch alleen maar wat ik aangaf. Vind je het gek dat er in de jaren dertig meer joden vanuit Europa naar Palestina gingen? En dat ze na de oorlog het te pijnlijk vonden om in Europa te blijven en naar Israël emigreerden. Man, man, man.
Hoe zou jij het vinden als Nederland gekoloniseerd zou worden door moslims, alle Nederlanders van nu alleen nog in Zeeland mochten wonen en dat de moslims daar dan ook nog nederzettingen gaan bouwen?

pi_143041785
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:53 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Dat vind jij ja, goed gezegd :')
Verbetert alleen maar de strijdlust.
Een strijd die niets zal opleveren en Hamas uiteindelijk zal verliezen. Nou ja, wel strijdend en niet laf ten onder gegaan. Het paradijs zal binnenkort wel overbevolkt zijn.
  maandag 4 augustus 2014 @ 04:56:32 #77
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041795
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Een strijd die niets zal opleveren en Hamas uiteindelijk zal verliezen. Nou ja, wel strijdend en niet laf ten onder gegaan. Het paradijs zal binnenkort wel overbevolkt zijn.
Nou nou nou nou... zoveel zijn er gelukkig niet doodgaan
Maar, hoe vaak moet ik het nog zeggen, dat als ze niet strijden het ook niks oplevert en het alleen maar erger wordt?
pi_143041800
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als Nederland gekoloniseerd zou worden door moslims, alle Nederlanders van nu alleen nog in Zeeland mochten wonen en dat de moslims daar dan ook nog nederzettingen gaan bouwen?
Niet leuk, maar als een reactie op de nederzettingen het gevolg heeft dat Zeeland platgelegd zou ik het niet kunnen maken naar de overige onschuldige Nederlanders in Zeeland om steeds maar weer de reageren.
pi_143041805
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja als je je daar op geen enkel punt kan inleven begrijp je het idd niet
pi_143041806
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:56 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nou nou nou nou... zoveel zijn er gelukkig niet doodgaan
Maar, hoe vaak moet ik het nog zeggen, dat als ze niet strijden het ook niks oplevert en het alleen maar erger wordt?
Dus wat is jouw oplossing dan?
pi_143041815
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja als je je daar op geen enkel punt kan inleven begrijp je het idd niet
Het heeft niets met inleven te maken. Met inleven begrijp je het probleem beter, begrijp je waarom mensen op een bepaalde manier handelen en op een bepaalde manier reageren. Maar dat betekent niet dat je die manier van handelen ook goed vindt.

Als een meisje verkracht wordt kan ik me zeer goed inleven in het feit dat haar vader woest is en ik kan me goed inleven in zijn verdriet en kan goed begrijpen als hij de dader vermoord. Toch vind ik dat geen goede manier van handelen.
pi_143041824
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]

1 - Nederzettingen per direct ontmantelen; dat wil zeggen; de Israelische overheid dient voor alle zionistische kolonisten een huis te bouwen IN Israel, niet in andermans land
2 - Stoppen met bombardementen op burgers
3 - Hamas dient ontmanteld te worden als terreurorganisatie en de Palestijnse gebieden een eerlijk parlement te krijgen met een pluriforme partijverdeling

pi_143041826
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Joden leefden er al voordat Arabieren naar Palestina kwamen dus je bent totaal selectief. Joden en Arabieren leefden naast elkaar, de Arabieren emigreerden nog meer naar het Midden-Oosten dan joden. Het is treurig dat ze niet naast elkaar konden leven, maar helaas hebben ze de joden gedwongen om hun eigen staat te stichten. Als beide groeperingen wetenschap gaan begrijpen en atheïst worden, kunnen ze eindelijk de grenzen opheffen en in harmonie met elkaar leven.
pi_143041831
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

1 - Nederzettingen per direct ontmantelen; dat wil zeggen; de Israelische overheid dient voor alle zionistische kolonisten een huis te bouwen IN Israel, niet in andermans land
3 - Hamas dient ontmanteld te worden als terreurorganisatie en de Palestijnse gebieden een eerlijk parlement te krijgen met een pluriforme partijverdeling
Misschien is dat plan succesvoller als je de volgorde omdraait.
pi_143041832
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:58 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het heeft niets met inleven te maken. Met inleven begrijp je het probleem beter, begrijp je waarom mensen op een bepaalde manier handelen en op een bepaalde manier reageren. Maar dat betekent niet dat je die manier van handelen ook goed vindt.

Als een meisje verkracht wordt kan ik me zeer goed inleven in het feit dat haar vader woest is en ik kan me goed inleven in zijn verdriet en kan goed begrijpen als hij de dader vermoord. Toch vind ik dat geen goede manier van handelen.
Ik heb nergens gezegd dat je het gedrag goedkeurt... Maar je begrijpt dan wel waar het gedrag vandaan komt
pi_143041836
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:00 schreef Sobieski het volgende:
Het is treurig dat ze niet naast elkaar konden leven.
Dat konden ze wel, duizenden jaren lang.

Kijk die video nou, wordt prima uitgelegd.

pi_143041840
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat je het gedrag goedkeurt... Maar je begrijpt dan wel waar het gedrag vandaan komt
Ja dat begrijp ik, maar dat is ook niet de issue het topic.
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:01:14 #88
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041843
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 04:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zo iets:

- Israel stopt met nederzettingen te bouwen en breekt de huidige af, en stuurt de radicale zionisten die in WB leven weg
- Israel stopt met bezetten en onderdrukken
- Het apartheidsregime gaat weg
- Palestina wordt een onafhankelijke staat
- Er komen twee staten op het huidige gebied
pi_143041845
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Misschien is dat plan succesvoller als je de volgorde omdraait.
Er is geen volgorde. Het zijn 3 punten, niet een volgorde.

pi_143041846
quote:
Dat is wat Hamas elke dag doet.
quote:
Hamas dient ontmanteld te worden als terreurorganisatie en de Palestijnse gebieden een eerlijk parlement te krijgen met een pluriforme partijverdeling
De Palestijnen hebben zelf Hamas de grootste partij gemaakt. Ze zijn zelf schuldig aan het huidige conflict. Als is dat moeilijk te zeggen omdat ze geïndoctrineerd zijn.
pi_143041853
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:01 schreef IsaacCuenca het volgende:

breekt de huidige af
Gloednieuwe huizen afbreken, ben je gek? Laat daar Palestijnen wonen, desnoods verscheep je een groot deel van Gaza naar de Westbank.

pi_143041862
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:01 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Dat is wat Hamas elke dag doet.

[..]

De Palestijnen hebben zelf Hamas de grootste partij gemaakt. Ze zijn zelf schuldig aan het huidige conflict. Als is dat moeilijk te zeggen omdat ze geïndoctrineerd zijn.
De enige die geindoctrineerd is ben jij.

Door antireligie. Hoe succesvol waren de communisten daarin? :')

maandag 4 augustus 2014 @ 05:04:33 #93
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041877
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gloednieuwe huizen afbreken, ben je gek? Laat daar Palestijnen wonen, desnoods verscheep je een groot deel van Gaza naar de Westbank.
je hebt gelijk, ik bedoelde meer dat hun functie als nederzetting afgebroken wordt
pi_143041879
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:02 schreef El_Matador het volgende:
Door antireligie
Het boeddhisme is anders een niet-theïstische religie die mij wel kan bekoren.
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:02 schreef El_Matador het volgende:
Hoe succesvol waren de communisten daarin?
Dat deden ze inderdaad prima. Ongelooflijk dom van de Amerikanen om het zogenaamde rooie gevaar toentertijd te stoppen bij Afghanistan.
pi_143041896
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:01 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd flauw. Israel duwt de Palestijnen richting Hamas door altijd mensenrechten te blijven schenden en nieuwe nederzettingen te bouwen. Als je een hond vals maakt door hem de hele dag door te slaan moet je niet raar opkijken als hij een keer terugbijt.
pi_143041899
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:01 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Zo iets:

- Israel stopt met nederzettingen te bouwen en breekt de huidige af, en stuurt de radicale zionisten die in WB leven weg
- Israel stopt met bezetten en onderdrukken
Gaat niet gebeuren. De Palestijnen kunnen beter de Gazastrook verlaten en aan Israël geven en gaan wonen in de Westelijke Jordaanoever.
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:07:14 #97
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143041904
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren. De Palestijnen kunnen beter de Gazastrook verlaten en aan Israël geven en gaan wonen in de Westelijke Jordaanoever.
je weet dat WB = westbank = westelijke jordaanoever??
en dat je reactie niet logisch is?
pi_143041917
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:07 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

je weet dat WB = westbank = westelijke jordaanoever??
en dat je reactie niet logisch is?
Ik bedoel dus. De Westbank (Westelijke Jordaanoever) zou dus een onafhankelijke Palestijnse Staat moeten worden. De Gazastrook moet bij Israël gevoegd worden.
pi_143041921
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:06 schreef Shreyas het volgende:
De Palestijnse Arabieren moeten dan ook gewoon naar Transjordanië - het huidige Jordanië - want dat was immers hun deel van het toenmalige Britse Palestina. Maar zelfs met de meerderheid namen ze niet genoeg. Ze zijn slachtoffer van hun eigen imperialisme. en compromisloos gedag. De joden hebben daarvan geleerd door niet meer toe te geven. Hetgeen logisch is.
pi_143041922
pi_143041924
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:04 schreef Sobieski het volgende:
Dat deden ze inderdaad prima
Ok, laat maar weer. Een "liberaal" die de massaslachtingen van de communisten goedpraat.

Welterusten jongen. Je hebt nog een hoop te studeren. Een hele hoop.

pi_143041928
quote:
Ok
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:11:01 #103
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143041931
quote:
Nee, vang de Arabische Palestijnen op in Jordanië en je bent van het gedonder af. Daar horen ze ook. Het land werd verdeeld tussen joden en arabieren, maar laatstgenoemden wilden alles.
pi_143041933
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:10 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ok
Gahahah waarom niet :D Hoeven ze ook niet meer zo bang te zijn voor al die evil moslims die hun elk moment van de kaart willen vegen :Y
pi_143041939
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:11 schreef Sobieski het volgende:
Het land werd verdeeld tussen joden en arabieren, maar laatstgenoemden wilden alles.
De brutaliteit ook echt. De joden wilden alles, dat is nota bene de kern van dat vreselijke zionisme.

En dan anderen van "indoctrinatie" betichten.

pi_143041941
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahahah waarom niet :D Hoeven ze ook niet meer zo bang te zijn voor al die evil moslims die hun elk moment van de kaart willen vegen :Y
Tenminste één iemand die er om kan lachen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:12:41 #107
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143041944
quote:
16s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, laat maar weer. Een "liberaal" die de massaslachtingen van de communisten goedpraat.

Welterusten jongen. Je hebt nog een hoop te studeren. Een hele hoop.
Nee, hoor. Andersom juist. Als liberaal sta ik achter Israël. Het land van homorechten, secularisme, democratie en technologie. Niet die stumperds die geloven dat een gozer op een paard naar de hemel kon. Haha, wat triest. :o
pi_143041946
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik moest ook even grinniken.
pi_143041947
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Gahahah ja jij zegt dat het verzet niet verstandig is. Ik zeg dan dat het niet zo verstandig is om tussen je aartsvijanden te gaan zitten ... Of het nou het recht is of niet. Verstandig is het niet.
pi_143041952
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik moest ook even grinniken.
Ok, twee dan
pi_143041958
Het alle beste zou zijn als er een land komt die er genoeg van heeft, en gewoon een einde maakt aan dit kinderachtige gedoe.
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:14:45 #112
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143041959
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Verstandig is het niet.
Daarom is het ook zo onverstandig dat moslims met hun conservatieve, achterhaalde sprookje naar het vrije Westen zijn gegaan. En vervolgens bekommeren dat wij hier varkensvlees eten, alcohol nuttigen en vrouwen als vrouwen behandelen en niet als vee.
pi_143041961
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahahah ja jij zegt dat het verzet niet verstandig is.
Je hebt weer niet goed gelezen dus. Verzet is niet verstandig als je bij voorbaat weet dat je kansloos gaat verliezen. Dat is dus niet zo in het geval van Israël.

quote:
Ik zeg dan dat het niet zo verstandig is om tussen je aartsvijanden te gaan zitten ... Of het nou het recht is of niet. Verstandig is het niet.
Zolang je je aartsvijanden de baas bent is dat allesbehalve onverstandig hoor
pi_143041969
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Je hebt weer niet goed gelezen dus. Verzet is niet verstandig als je bij voorbaat weet dat je kansloos gaat verliezen. Dat is dus niet zo in het geval van Israël.

[..]

Zolang je je aartsvijanden de baas bent is dat allesbehalve onverstandig hoor
En zoveel moeite doen om je aartsvijanden onder toom te houden? Hoezo niet gewoon weg gaan ?
pi_143041972
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En zoveel moeite doen om je aartsvijanden onder toom te houden? Hoezo niet gewoon weg gaan ?
Omdat men de aartsvijand ook dood kan maken?
pi_143041973
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nederland - Duitsland, zware wedstrijd, Nederland staat 5-1 voor. Zegt de bondscoach van Nederland: "Jongens, laten we maar naar de kleedkamer gaan, het kost te veel moeite om de Duitsers vast te zetten'' :')
pi_143041975
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat men de aartsvijand ook dood kan maken?
Ja dat is natuurlijk veel leuker. Verstandig is het niet :P
pi_143041977
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom is dat niet verstandig? israel heeft van de grootste supermacht steun.
pi_143041979
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Voor wie niet precies?

Ik begin me trouwens wel af te vragen of Yasmin23 niet gewoon een anti-Israël troll is en Sobieski een pro-Israël troll.
pi_143041981
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:18 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Voor wie niet precies?

Ik begin me trouwens wel af te vragen of Yasmin23 niet gewoon een anti-Israël troll is en Sobieski een pro-Israël troll.
En laat ik nu net hetzelfde bij jou afvragen.

We vragen allemaal gezellig af..
pi_143041982
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En bovendien heeft Israël zelf ook een zeer goede technologie.
pi_143041983
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nederland - Duitsland, zware wedstrijd, Nederland staat 5-1 voor. Zegt de bondscoach van Nederland: "Jongens, laten we maar naar de kleedkamer gaan, het kost te veel moeite om de Duitsers vast te zetten'' :')
Wat er nu gebeurd is Nederland -Duitsland, Nederland staat met 500 - 1 voor. Zegt de bondscoach van Nederland, jongens laten we vooral 'door voetballen' Het gaat net zo lekker !
pi_143041986
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:19 schreef Shreyas het volgende:

[..]

En bovendien heeft Israël zelf ook een zeer goede technologie.
Yup
pi_143041987
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En laat ik nu net hetzelfde bij jou afvragen.

We vragen allemaal gezellig af..
Ok maar ik reageer wel steeds inhoudelijk, ik kom niet met ludieke plaatjes waarbij Israël in de VS is gepositioneerd en ga dan net doen of het een realistische oplossing is.
pi_143041988
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat Karma :Y ~O>
pi_143041989
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat er nu gebeurd is Nederland -Duitsland, Nederland staat met 500 - 1 voor. Zegt de bondscoach van Nederland, jongens laten we vooral 'door voetballen' Het gaat net zo lekker !
Zou ik ook doen, kijken of je 1000-1 van kan maken.
pi_143041991
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat Karma :Y ~O>
Niet iedereen gelooft daarin
pi_143041994
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:20 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Niet iedereen gelooft daarin
Wie slecht is zal slecht ontmoeten
pi_143041995
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wie slecht is zal slecht ontmoeten
Daar geloof ik niet in

Edit: Bovendien is de definitie van goed en slecht niet voor iedereen hetzelfde
pi_143042002
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in
Nja het is vrij simpel. Als je slecht bent straal je slechtheid uit wat slechtheid weer aantrekt
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:22:17 #131
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042003
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:18 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Voor wie niet precies?

Troll ben ik zeker. Maar dat ik achter Israël tegen Hamas sta is een feit. Ik ben voor iedereen die de ander in de vrijheid laat. Islam doet dat niet, dus ben ik ook zeer ant-liberaal tegenover die ideologie. Net zoals het fascisme, nazisme en communisme trouwens.
pi_143042004
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja het is vrij simpel. Als je slecht bent straal je slechtheid uit wat slechtheid weer aantrekt
Daar ben ik het totaal niet mee eens.
pi_143042007
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:20 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ok maar ik reageer wel steeds inhoudelijk, ik kom niet met ludieke plaatjes waarbij Israël in de VS is gepositioneerd en ga dan net doen of het een realistische oplossing is.
Maar jammer dat het idd niet een realistische oplossing is. Zijn die arme joden niet meer omsingeld door al die kwaadaardige moslims. Zijn de moslims ook weer blij.
pi_143042009
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:22 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Troll ben ik zeker. Maar dat ik achter Israël tegen Hamas sta is een feit. Ik ben voor iedereen die de ander in de vrijheid laat. Islam doet dat niet, dus ben ik ook zeer ant-liberaal tegenover die ideologie. Net zoals het fascisme, nazisme en communisme trouwens.
Aha dus je bent in eerste instantie pro-Israël omdat je anti-Islam bent?
pi_143042013
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Daar ben ik het totaal niet mee eens.
Oke :)
pi_143042016
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar jammer dat het idd niet een realistische oplossing is. Zijn die arme joden niet meer omsingeld door al die kwaadaardige moslims. Zijn de moslims ook weer blij.
De joden zijn juist rijk, de moslims juist arm en de Joden zijn de kwaadaardige moslims toch wel de baas. Het zou me niet verbazen als over een aantal decennia zowel de Gazastrook als Westbank volledig van Israël zijn en alle moslims daar niet meer wonen.
pi_143042017
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:22 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Oh ik ben geen trol....
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:24:48 #138
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042018
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:23 schreef Shreyas het volgende:
Aha dus je bent in eerste instantie pro-Israël omdat je anti-Islam bent?
Nee. Er zijn trouwens ook moslims die Israël steunen. Ik sta achter Israël omdat het land het recht heeft te bestaan en tegen de terreur van Hamas dient te strijden. Bovendien is het land een zegen voor de achtergestelde regio. Dat is wel een bijkomend gegeven.
pi_143042019
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]

De joden zijn juist rijk, de moslims juist arm en de Joden zijn de kwaadaardige moslims toch wel de baas. Het zou me niet verbazen als over een aantal decennia zowel de Gazastrook als Westbank volledig van Israël zijn en alle moslims daar niet meer wonen.
Waar zijn al die moslims dan heen ?
pi_143042020
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omringende moslimlanden
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:25:34 #141
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042022
quote:
Naar Jordanië zoals het bedoeld was.
pi_143042023
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:25 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Omringende moslimlanden
Uhh dan is Israël nog steeds omsingeld door moslims ?
pi_143042027
Dat gaat de problemen niet oplossen
pi_143042030
quote:

[..]

Uhh dan is Israël nog steeds omsingeld door moslims ?
Het probleem is tussen Israël en Palestijnen, niet tussen Israël en alle moslims in de wereld.
pi_143042034
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:25 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Naar Jordanië zoals het bedoeld was.
Jordanië sowieso ja, misschien ook Libanon, Saudi Arabië of Syrië
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:27:43 #146
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042035
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat gaat de problemen niet oplossen
Alle Arabische Palestijnen zouden naar Jordanië moeten trekken. Dan kan Israël de Gazastrook en Westerlijke Jordaanoever erbij trekken en dan is de situatie zo, zoals de Britten dat bedoeld hadden.
pi_143042037
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:26 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het probleem is tussen Israël en Palestijnen, niet tussen Israël en alle moslims in de wereld.
Hoop dat meerdere mensen dat ook inzien :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:30:56 #148
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042052
pi_143042063
Nja geen van de twee gaan weg ..
pi_143042065
quote:
Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat het land van de joden is omdat het aan hen gegeven is door het Westen?
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:43:43 #151
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042098
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:34 schreef tapirrr het volgende:
Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat het land van de joden is omdat het aan hen gegeven is door het Westen?
Er leefden toen Joden en Arabieren in het door de Britten bestuurde Palestina. Vind je niet dat de Arabieren met Jordanië - wat al meer dan de helft was - al niet meer dan genoeg hadden? Zelfs dan hadden Joden al minder dan de Arabieren gekregen. Nu hebben ze alleen Israël en worden ze nog steeds als de bezetter gezien.....
pi_143042117
De Turkse premier Erdogan heeft de handelswijze van Israël in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Hitler. In een toespraak voor duizenden aanhangers beschuldigde Erdogan Israël onder meer van het bewust doden van Palestijnse moeders.

"Israël streeft hetzelfde na als Hitler, die een zuiver ras wilde", zei Erdogan. "Ze doden vrouwen, zodat die geen Palestijnse kinderen op de wereld zetten. Ze doden baby's, zodat die niet opgroeien. Ze doden mannen, zodat die hun land niet kunnen verdedigen."

De Turkse premier zei verder dat Israël "zal verdrinken in het bloed dat het verspilt". Premier Erdogan deed de uitspraken op een campagnebijeenkomst in Istanbul.

http://nos.nl/artikel/682579-israel-wil-hetzelfde-als-hitler.html
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:52:45 #153
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042131
quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:48 schreef Yasmin23 het volgende:
De Turkse premier Erdogan heeft de handelswijze van Israël in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Hitler.
Is dat die idioot die in sprookjes gelooft en bovendien nog steeds de Armeense genocide niet toekent? Nee, voor Hitleriaanse praktijken moet je bij hem zijn. Die engerd stelde net als Goebbels dat je de islam - toen het nazisme - ondanks mensenrechtenschendingen niet mocht bekritiseren. Ongelooflijk.
pi_143042132
Recep is duidelijk aan het dementeren. Hij mag eerst eens een echte genocide in Armenië erkennen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_143042138
Al die mongolen om je heen, en dan afvragen waarom de joden in Israël vrij agressief moeten handelen. :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:57:15 #156
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042151
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:54 schreef waht het volgende:
Al die mongolen om je heen, en dan afvragen waarom de joden in Israël vrij agressief moeten handelen. :')
pi_143042156
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:54 schreef waht het volgende:
Een "beschaafd" "modern" "Westers" :N land langs dezelfde morele meetlat leggen als een paar haatbaarden in soepjurken. :')

maandag 4 augustus 2014 @ 06:02:08 #158
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042169
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:58 schreef El_Matador het volgende:
Een "beschaafd" "modern" "Westers" :N land langs dezelfde morele meetlat leggen als een paar haatbaarden in soepjurken. :')
Nee, haatbaarden met thee en koekjes ontvangen? Zoals de Christenen in Libanon toentertijd. Wat denk je nou zelf, man?
pi_143042172
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:02 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Nee, haatbaarden met thee en koekjes ontvangen? Zoals de Christenen in Libanon toentertijd. Wat denk je nou zelf, man?
er is ook geen tussenweg bij jou mogelijk.

En het dan gek vinden dat je raketten om je oren krijgt. :')

maandag 4 augustus 2014 @ 06:04:00 #160
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042178
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:02 schreef El_Matador het volgende:
er is ook geen tussenweg bij jou mogelijk.

En het dan gek vinden dat je raketten om je oren krijgt. :')
Jij geeft zelf aan dat Hamas immoreel is en dan mag Israël volgens jou niets doen, want dan zijn ze net zo barbaars?
pi_143042179
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:04 schreef Sobieski het volgende:
en dan mag Israël volgens jou niets doen
Lezen is niet je sterkste vak zie ik.

maandag 4 augustus 2014 @ 06:06:17 #162
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042183
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:04 schreef El_Matador het volgende:
Als Hamas honderd raketten afvuurt op een dag zonder waarschuwingen, mag Israël dan volgens jou exact hetzelfde doen? Ze schieten er velen malen minder, en waarschuwen ook nog eens. Je meet met twee maten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sobieski op 04-08-2014 06:18:44 ]
  maandag 4 augustus 2014 @ 06:36:42 #163
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143042259
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg maar vind je jouw avatar niet een beetje onsmakelijk?
pi_143042428
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is er met jou gebeurd man. Zonde.
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:09:02 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143042761
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:06 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Als Hamas honderd raketten afvuurt op een dag zonder waarschuwingen, mag Israël dan volgens jou exact hetzelfde doen? Ze schieten er velen malen minder, en waarschuwen ook nog eens. Je meet met twee maten.
Exact, BTW ik keur het van beide landen niet goed, en het zal ook nooit ophouden.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:36 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg maar vind je jouw avatar niet een beetje onsmakelijk?
Reactie uitlokken en tadaa...
Vind ie leuk

quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 07:17 schreef waht het volgende:

[..]

Wat is er met jou gebeurd man. Zonde.
Dat dus...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:53:41 #166
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143043166
quote:
De Turkse premier Erdogan heeft de handelswijze van Israël in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Hitler. In een toespraak voor duizenden aanhangers beschuldigde Erdogan Israël onder meer van het bewust doden van Palestijnse moeders.

"Israël streeft hetzelfde na als Hitler, die een zuiver ras wilde", zei Erdogan. "Ze doden vrouwen, zodat die geen Palestijnse kinderen op de wereld zetten. Ze doden baby's, zodat die niet opgroeien. Ze doden mannen, zodat die hun land niet kunnen verdedigen."

De Turkse premier zei verder dat Israël "zal verdrinken in het bloed dat het verspilt". Premier Erdogan deed de uitspraken op een campagnebijeenkomst in Istanbul.

Wat een lieve man is het toch ook :D
Met het vingertje wijzen maar ondertussen de Armeense genocide ontkennen :')
Triest dat dit figuur aan de macht is, in een land als Turkije.

Laatste updates IDF:

IDFSpokesperson twitterde op zondag 03-08-2014 om 20:35:43 We found these motorcycles in a tunnel inside Israel. Hamas' plan? Abduct Israelis & rush back to Gaza with hostages. http://t.co/jvGpZDfBHR reageer retweet

IDFSpokesperson twitterde op maandag 04-08-2014 om 04:05:49 We found these in a tunnel leading into Israel. Hamas had planned a massive terror attack against Israeli civilians. http://t.co/EyjNy7XbSf reageer retweet

IDFSpokesperson twitterde op maandag 04-08-2014 om 07:03:05 On August 1, terrorists fired a rocket at Israel from the al-Mashtal hotel frequented by foreign journalists in Gaza. http://t.co/FzPXrA7zs2 reageer retweet
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_143043188
quote:

_O_

Precies wat ik ook al zei. Scherp gezien, Erdogan.

pi_143043222
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_

Heeft Tayyip nu ook al een aluhoedje op?
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:59:21 #169
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143043224
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_

Verknipt beeld van de werkelijkheid, ziek :r
pi_143043266
Recep is al wat langer van het padje, net als Matador kennelijk. Beide schieten van het ene extreem naar het andere.
pi_143043406
Elke idioot kan bedenken dat het voor Israel vrij makkelijk is om heel Gaza op te blazen, indien ze genocide zouden willen plegen. Maar dat willen ze niet, aangezien het geen zieke geesten zijn als Recep, Hamas en de gemiddelde anti-Israel dwaas in dit topic.
pi_143043479
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:12 schreef waht het volgende:
Elke idioot kan bedenken dat het voor Israel vrij makkelijk is om heel Gaza op te blazen, indien ze genocide zouden willen plegen. Maar dat willen ze niet, aangezien het geen zieke geesten zijn als Recep, Hamas en de gemiddelde anti-Israel dwaas in dit topic.
Natuurlijk doen ze het niet te obvious, maar met dit soort laffe "snelle acties" en dan weer een tijdje rustig.

In elke oorlog vallen meer mannelijke dan vrouwelijke slachtoffers. Bij de democide van IDF op onschuldige Palestijnen (ik heb het niet over Hamas) wordt de Palestijnse baarmoeder opengereten.

En dat wordt allemaal maar normaal gevonden dan wel toegejuichf. Walgelijk, laat je nakijken als je zo denkt.

maandag 4 augustus 2014 @ 09:19:39 #173
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143043543
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:12 schreef waht het volgende:
Helemaal waar!
Het enige belang van Israel is de veiligheid van hun burgers.
Een keer is het klaar met Israeli's, je maakt er de kachel niet mee aan, dat moge duidelijk zijn.
Als regeringspartij zijnde (Hamas), moet je altijd het belang van je burgers voorop hebben staan, en dat hebben ze al heel lang niet.
Hamas heeft zijn eigen agenda, en alles en iedereen moet daar voor wijken, om kots misselijk van te worden, evenals die seletieve verontwaardiging :r
pi_143043609
Dit soort argumenten zijn van het kaliber Badr Hari. "wat zeur je nou over een gebroken kaak, oogkas en gescheurd trommelvlies, skyboxbezoeker, ik had je ook dood kunnen trappen."

maandag 4 augustus 2014 @ 09:50:55 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143044024
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:19 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Helemaal waar!
Het enige belang van Israel is de veiligheid van hun burgers.
Jammer dat de veiligheid van de palestijnen niet hun belang is ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143044137
quote:

Erdogan maakt hier valide punten. Een van de weinige politieke leiders die durft te zeggen waar het op staat.
pi_143044390
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:06 schreef Sobieski het volgende:

[..]

serieus wat rook jij? zet je joodse bril af en kijk naar het nieuws.

Het doel van die zionisten is om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken, Als je echt alleen hamas zou willen aanvallen dan ga je toch de gazastrook binnen en leg je ze om zonder dat je rakketen afvuurt op verschillende huizen.

Maar daar zijn die zionisten natuurlijk te laf voor, Hamas infiltreert in israhel en dood paar soldaten. Gelijk het halve leger schiet zichzelf in de enkels om met pensioen te kunnen.

Zonder verzet van Hamas zou het een genocide worden wat het eigenlijk al is. En de wereld kijkt toe.
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:47:14 #178
176916 Karrs
2007-2017
pi_143045073
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Erdogan maakt hier valide punten. Een van de weinige politieke leiders die durft te zeggen waar het op staat.
:') _O-
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143045147
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:47 schreef Karrs het volgende:

[..]

:') _O-
Hij laat de nuance misschien achterwege, maar verder is hij spot-on. Verder zit hij blijkbaar niet in de zakken van de joodse lobby, omdat hij zijn mening over het conflict openlijk durft te uiten.
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:56:05 #180
176916 Karrs
2007-2017
pi_143045270
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Hij laat de nuance misschien achterwege, maar verder is hij spot-on. Verder zit hij blijkbaar niet in de zakken van de joodse lobby, omdat hij zijn mening over het conflict openlijk durft te uiten.
Ja, want iemand die niet Israël voor nazi's uitmaakt, zit direct in de zakken van "de joodse lobby". :')

Dat is, naast belachelijk, zwart-wit en ronduit schandalig, op zich al antisemitisme, besef je dat wel?

Het is voor Turkije te hopen dat deze idioot niet weer aan de macht komt. Het is natuurlijk allemaal voor de bühne, maar er kan niets goeds van komen, van iemand die zó zijn kiezers vergaart.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:02:04 #181
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143045367
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jammer dat de veiligheid van de palestijnen niet hun belang is ;(.
Is ook niet de verantwoordelijkheid van Israel, maar van Hamas.

quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:56 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ja, want iemand die niet Israël voor nazi's uitmaakt, zit direct in de zakken van "de joodse lobby". :')

Dat is, naast belachelijk, zwart-wit en ronduit schandalig, op zich al antisemitisme, besef je dat wel?

Het is voor Turkije te hopen dat deze idioot niet weer aan de macht komt. Het is natuurlijk allemaal voor de bühne, maar er kan niets goeds van komen, van iemand die zó zijn kiezers vergaart.
Goed voorbeeld voor de turkse jeugd :r
pi_143045396
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:56 schreef Karrs het volgende:

[..]

Kritiek op Israël = anti-semitisme? _O- Is het niet waar dat er wereldwijd een grote lobby voor Israël actief is?

Erdogan heeft niks geroepen over joden, niet over hun etnische achtergrond noch over hun religieuze achtergrond.

Hij heeft kritiek op Israël en vergelijkt methoden van Israël met Nazi-methoden.
pi_143045434
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wanneer gaat hij durven zeggen dat de Armeense genocide echt is?
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:06:13 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143045446
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:02 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Is ook niet de verantwoordelijkheid van Israel, maar van Hamas.

Het zijn mensen waar je over praat, natuurlijk is dat wel de verantwoordelijkheid van israël. Als je dat ontkent dan zeg je eigenlijk dat palestijnen minderwaardig zijn als mens en dus dood mogen omdat ze niet joods zijn?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143045449
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:05 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Zodra de Armenen durven zeggen dat de Karabach genocide echt is.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:06:34 #186
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143045452
quote:

[..]

Wanneer Pasen en Pinksteren op een dag vallen :')
pi_143045480
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:06 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Wanneer Pasen en Pinksteren op een dag vallen :')
Is dat ook de dag waarop Israël er eerlijk voor gaat uitkomen dat ze uit zijn op een genocide van de Palestijnen?
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:08:19 #188
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143045493
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het zijn mensen waar je over praat, natuurlijk is dat wel de verantwoordelijkheid van israël. Als je dat ontkent dan zeg je eigenlijk dat palestijnen minderwaardig zijn als mens en dus dood mogen omdat ze niet joods zijn?
Dat maak jij ervan, leg mij aub geen woorden in de mond.
Het is Hamas zijn verantwoordelijkheid om zijn burgers te beschermen en af te wegen wat belangrijk is, raketten afschieten en tunnels graven ? of een normaal bestaan opbouwen zonder geweld en oorlog ?
H
pi_143045503
quote:

[..]

Heel relevant ook in deze discussie.

Erdogan moet dus z'n mond houden vanwege een misdaad die honderd jaar geleden heeft plaatsgevonden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143045509
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:06 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zodra de Armenen durven zeggen dat de Karabach genocide echt is.
Deaths 161+, or 200+

Wat een vergelijking. _O-
pi_143045531
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heel relevant ook in deze discussie.

Erdogan moet dus z'n mond houden vanwege een misdaad die honderd jaar geleden heeft plaatsgevonden?
Nee, omdat hij die misdaad blijft ontkennen. Merkel zou ook haar mond moeten houden als ze de Holocaust zou ontkennen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:10:14 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143045538
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:08 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan, leg mij aub geen woorden in de mond.
Het is Hamas zijn verantwoordelijkheid om zijn burgers te beschermen en af te wegen wat belangrijk is, raketten afschieten en tunnels graven ? of een normaal bestaan opbouwen zonder geweld en oorlog ?
H
Hamas ziet dat niet als zijn verantwoordelijkheid.
We moeten dus maar doorgaan met het vermoorden van Palestijnse burgers? Omdat we de verantwoordelijkheid toch kunnen afschuiven op hamas?
Een gedicht over Maanvis
pi_143045539
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat blijkt wel uit de praktijk in ieder geval. Israël acht de wanverhouding in het leed en het aantal slachtoffers proportioneel. Daarmee vinden ze blijkbaar het leed van de 'gojim' automatisch minderwaardig aan het leed van henzelf.
pi_143045554
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:09 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Nee, omdat hij die misdaad blijft ontkennen. Merkel zou ook haar mond moeten houden als ze de Holocaust zou ontkennen.
Het gaat mij vooral om het hier en nu. Ben geen fan van Erdogan en vindt zijn vergelijking overdreven, maar zijn opmerkingen wegwuiven omdat hij weigert de Armeense genocide te erkennen, slaat gewoon nergens op.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:11:00 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143045555
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:10 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat blijkt wel uit de praktijk in ieder geval. Israël acht de wanverhouding in het leed en het aantal slachtoffers proportioneel. Daarmee vinden ze blijkbaar het leed van de 'gojim' automatisch minderwaardig aan het leed van henzelf.
ja en daarom ziet iedereen ze dus als de nieuwe nazi's.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:11:18 #196
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143045562
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:07 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Is dat ook de dag waarop Israël er eerlijk voor gaat uitkomen dat ze uit zijn op een genocide van de Palestijnen?
Tuurlijk genocide plegen maar vervolgens wel 200 vrachtwagens met hulpgoederen sturen :')
Onbewezen en in alle conflicten en oorlogen vallen burgerdoden (wat het overigens niet minder erg maakt).
Maar het gaat er hier om dat Israel burgerslachtoffers maakt, selectieve verontwaardiging omdat het joden zijn. Triest en tekenend.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:12:37 #197
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143045596
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hamas ziet dat niet als zijn verantwoordelijkheid.
We moeten dus maar doorgaan met het vermoorden van Palestijnse burgers? Omdat we de verantwoordelijkheid toch kunnen afschuiven op hamas?
Vermoorden ? alsof Israel express burgerslachtoffers maakt :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:13:05 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143045605
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:11 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Tuurlijk genocide plegen maar vervolgens wel 200 vrachtwagens met hulpgoederen sturen :')
Onbewezen en in alle conflicten en oorlogen vallen burgerdoden (wat het overigens niet minder erg maakt).
Maar het gaat er hier om dat Israel burgerslachtoffers maakt, selectieve verontwaardiging omdat het joden zijn. Triest en tekenend.
Als israël zo doorgaat gaan ze hetzelfde lot achterna als nazi-duitsland. Opgedeeld worden in bezette gebieden en herstelbetalingen betalen.
Een gedicht over Maanvis
pi_143045606
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat mij vooral om het hier en nu. Ben geen fan van Erdogan en vindt zijn vergelijking overdreven, maar zijn opmerkingen wegwuiven omdat hij weigert de Armeense genocide te erkennen, slaat gewoon nergens op.
Het toont aan dat het een gestoorde man is, vergelijkbaar met mensen die de holocaust ontkennen.
pi_143045621
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja en daarom ziet iedereen ze dus als de nieuwe nazi's.
Shh dat mag je niet zeggen, anti-semiet.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:13:46 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143045629
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:12 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Vermoorden ? alsof Israel express burgerslachtoffers maakt :')
Dat vinden steeds meer mensen!
Een gedicht over Maanvis
pi_143045630
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Het toont aan dat het een gestoorde man is, vergelijkbaar met mensen die de holocaust ontkennen.
Wat dat betreft kunnen Netenyahu en Erdogan elkaar de hand schudden.
pi_143045638
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef oksel12 het volgende:

[..]

De holocaust die Israël nu aan het voeren is?
pi_143045656
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat dat betreft kunnen Netenyahu en Erdogan elkaar de hand schudden.
Mwah. Netenyahu heeft kinderbloed aan zijn handen. Hoe kun je zijn hand nou schudden, als mens?
pi_143045707
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als israël zo doorgaat gaan ze hetzelfde lot achterna als nazi-duitsland. Opgedeeld worden in bezette gebieden en herstelbetalingen betalen.
:') Wie gaat daar voor zorgen?
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:18:13 #206
176916 Karrs
2007-2017
pi_143045741
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:03 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Kritiek op Israël = anti-semitisme? _O-
Antisemitisme is tegenwoordig alleen maar kritiek op Israël? _O-
quote:
Is het niet waar dat er wereldwijd een grote lobby voor Israël actief is?
Ja.
pi_143045744
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:16 schreef oksel12 het volgende:

[..]

De Gojim.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:18:48 #208
176916 Karrs
2007-2017
pi_143045761
quote:

[..]

Pakistan met z'n nukes :Y
pi_143045766
quote:
5s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:14 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat een idiote vergelijking. :{
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:19:14 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143045775
quote:

[..]

de Navo.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:20:05 #211
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143045797
Islam is het nieuwe nazisme,
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat vinden steeds meer mensen!
Nou hier in Nederland valt dat allemaal wel mee, de laatste betoging was ook niet zo geweldig goed qua opkomst :')
Vindt het ook niet zo heel raar, dat krijg je door selectief verontwaardigd te zijn.
Moslims hebben doorgaans gewoon een hekel aan joden, daarom steunen niet zoveel Nederlanders de Palestijnen, omdat moslims door heel Nederland meer en meer uitgekotst worden.
Iets wat ze overigens zelf hebben veroorzaakt.
Moslims staan nu te betogen om solidair te zijn met andere moslims is wat ze claimen.
In mijn ogen gewoon een leugen, want die 2000 doden in gaza vallen in het niets vergeleken met de doden in bijvoorbeeld Syrie of Iraq.
Maargoed daar zijn de '' daders '' geen joden he.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:20:29 #212
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143045804
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de Navo.
pi_143045809
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:15 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Mwah. Netenyahu heeft kinderbloed aan zijn handen. Hoe kun je zijn hand nou schudden, als mens?
Nee, Erdogan heeft kinderbloed aan zijn handen door de grens met Syrië voor iedereen open te stellen.
pi_143045814
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:18 schreef Karrs het volgende:

[..]

Antisemitisme is tegenwoordig alleen maar kritiek op Israël? _O-
Tientallen jaren heeft Israël alle kritiek op haar beleid afgedaan als antisemitisme. Dat argument is zo vaak ten onrechte gebruikt dat het nu alle geloofwaardigheid heeft verloren. Niemand accepteert dat argument zomaar.

In dit geval is er sprake van kritiek op Israël. Punt. De Israeli's zouden moeten afrekenen met nazi-elementen in hun land en afstand moeten doen van extreme elementen.
pi_143045869
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:18 schreef Karrs het volgende:

[..]

Pakistan met z'n nukes :Y
En achter de schermen werkt Pakistan samen met Israël. _O-
pi_143045890
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de Navo.
Slechte troll.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:24:14 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143045911
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:23 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Slechte troll.
Dat zeiden hitler-aanhangers ook :). Tot der untergang een feit was!
Een gedicht over Maanvis
pi_143045912
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:20 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Nee, Erdogan heeft kinderbloed aan zijn handen door de grens met Syrië voor iedereen open te stellen.
En Netenyahu dan? Die geeft rechtstreeks opdracht om kinderen te vermoorden.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:24:22 #219
176916 Karrs
2007-2017
pi_143045922
quote:
5s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:14 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Je geschiedkundige besef is schandalig laag - of je hebt werkelijk geen benul wat je nou zegt.

Iets wat ik vaker tegenkom bij, niet geheel ontoevallig, allochtonen of mensen met buitenlandse (niet-Europese of -Amerikaanse) voorouders. Voor wie Hitler en de Holocaust eigenlijk een ver-van-m'n-bed-show was.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:24:43 #220
176916 Karrs
2007-2017
pi_143045932
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:24 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Bron?
pi_143045995
quote:

[..]

Bron = je duim.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:27:07 #222
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143046002
quote:

[..]

Stop je nog een keer met liegen ? zieke troll :r

quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:24 schreef Karrs het volgende:

[..]

Je geschiedkundige besef is schandalig laag - of je hebt werkelijk geen benul wat je nou zegt.

Iets wat ik vaker tegenkom bij, niet geheel ontoevallig, allochtonen of mensen met buitenlandse (niet-Europese of -Amerikaanse) voorouders. Voor wie Hitler en de Holocaust eigenlijk een ver-van-m'n-bed-show was.
Islam gekkies maken meer kapot dan je lief is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143046039
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:20 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Het is helemaal niet relevant voor zijn bewering of Erdogan kinderbloed aan zijn handen heeft volgens jou.

Je weerlegt niks (dat maakt je een brave Israelfanboy), je begint gewoon over een ander.

Netanyahu is de Hermann Goering van Issrael. :r

pi_143046087
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is helemaal niet relevant voor zijn bewering of Erdogan kinderbloed aan zijn handen heeft volgens jou.

Je weerlegt niks (dat maakt je een brave Israelfanboy), je begint gewoon over een ander.

Wat moet ik weerleggen dan? Ik heb al een paar keer uitgelegd waarom er zoveel burgerdoden vallen en waarom deze operatie van het IDF nodig is.
pi_143046088
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:27 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Stop je nog een keer met liegen ? zieke troll :r

[..]

Islam gekkies maken meer kapot dan je lief is.
SPOILER
En dat praat de wandaden van Israel goed?

"ja, hullie doen het ook".

Jezelf vergelijken met idiote moslims, hoe diep kan je zinken zeg. :r

maandag 4 augustus 2014 @ 11:31:44 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143046119
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:30 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Wat moet ik weerleggen dan? Ik heb al een paar keer uitgelegd waarom er zoveel burgerdoden vallen en waarom deze operatie van het IDF nodig is.
Ook als dat het voortbestaan van Israël in gevaar brengt?
Een gedicht over Maanvis
pi_143046161
quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:24 schreef Karrs het volgende:

[..]

Je zou denken dat de nazaten van mensen die de Holocaust hebben meegemaakt, wat voorzichtiger zouden zijn met nazi-tactieken. Moshe Feiglin, een lid van de Knesset stelt voor dat Gaza wordt gezuiverd van Palestijnse elementen omdat het van Israël is en tot de joden toebehoort. Netenyahu staat pal achter illegale nederzettingen die tot gevolg hebben dat Palestijnen "op natuurlijke wijze" worden verdreven uit "Israël". Netenyahu vindt het acceptabel om duizenden Palestijnen in een groot concentratiekamp (Gaza) om het leven te brengen, terwijl de hele wereld spreekt van een wanverhouding. Rabbi's die voorstellen om heel Gaza te verschonen van Palestijnen.

In plaats van dat te pas en onpas antisemitisme wordt geroepen, zouden Israeli's zich moeten verschonen, in woord en daad, van nazi-elementen.

Wanneer zijn de volgende verkiezingen in Israël?
pi_143046179
Maar goed, Israël is flink aan het afglijden, heb ik het idee.

Hamas bestaat voor een groot deel uit extremistische gekken. Maar denk niet dat de mentaliteit onder de Israëli's heel anders is. Veel van hen zijn tegenwoordig minstens zo nationalistisch en meedogenloos als de partij die zij bestrijden.
pi_143046221
quote:
18s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:24 schreef Karrs het volgende:

[..]

Bron?
Serieus? Netenyahu staat aan het hoofd van Israël. Als staatshoofd is hij eindverantwoordelijk. Hij kiest er steeds voor om door te gaan met de raketaanvallen in een dichtbevolkt gebied. Hij weet dat er kinderen dood zullen gaan bij aanvallen en toch geeft hij de go. Hiermee is hij direct verantwoordelijk voor kindermoord. Dat kun je met geen zeep wegspoelen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:36:31 #230
176916 Karrs
2007-2017
pi_143046270
quote:
5s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:35 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Serieus? Netenyahu staat aan het hoofd van Israël. Als staatshoofd is hij eindverantwoordelijk. Hij kiest er steeds voor om door te gaan met de raketaanvallen in een dichtbevolkt gebied. Hij weet dat er kinderen dood zullen gaan bij aanvallen en toch geeft hij de go. Hiermee is hij direct verantwoordelijk voor kindermoord. Dat kun je met geen zeep wegspoelen.
Dat zei je niet. Je zei dat Netanyahu opdracht had gegeven om kinderen te doden. Ik wil graag een bron, of jouw excuses.
pi_143046280
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Typisch inderdaad dat de meeste pro-Israël users geen zelfkritiek kennen. Altijd maar in de slachtofferrol en blijven wijzen naar een ander.

Daar trapt men niet meer in anno 2014 en zeker niet nu Israël openlijk en in grote wanverhouding duizenden burgerslachtoffers heeft gemaakt.
pi_143046289
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:33 schreef Ceberut het volgende:
Netenyahu staat pal achter illegale nederzettingen die tot gevolg hebben dat Palestijnen "op natuurlijke wijze" worden verdreven uit "Israël".
Het gebied waarop de nederzettingen worden gebouwd is in hadden van Israël gevallen na de door Arabieren gestarte Zesdaagse Oorlog.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:37:19 #233
176916 Karrs
2007-2017
pi_143046294
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Typisch inderdaad dat de meeste pro-Israël users geen zelfkritiek kennen. Altijd maar in de slachtofferrol en blijven wijzen naar een ander.

Daar trapt men niet meer in anno 2014 en zeker niet nu Israël openlijk en in grote wanverhouding duizenden burgerslachtoffers heeft gemaakt.
Draai de zaak anders nog meer om?
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:39:35 #234
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_143046379
Als de Palestijnen slim waren zouden ze er alles aan doen om vrede te bewerkstelligen. Ze gaan met dit verzet nooit ergens komen. Tegen een vijand als Israël moet je eieren voor je geld kiezen. Ze moeten laten zien dat ze een onafhankelijke staat kunnen zijn die de burgers op de eerste plaats zetten. Ze moeten zich realiseren dat hun Arabische broeders ze ook niet willen. Ze moeten zelf de eerste zijn die water bij de wijn doen. De sterkste partij in een confilct zal dit nl. nooit doen. Ze zijn helaas murw na jaren conflict en dit zal dus niet snel gebeuren. Ik vraag me sowieso af of Hamas een sterke "pro vrede met Israël regering" in het democratische Palestina zou tolereren. De situatie is dus nogal uitzichtloos. Als de Palestijnen in Gaza niet de eerste, tweede en derde stap zetten gaat er echt niks veranderen. En nee, zolang de Palestijen raketten schieten gaat de Westerse wereld geen noemenswaardige druk op Israël uitvoeren.
Siesta & Fiesta!
pi_143046402
quote:
18s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:36 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat zei je niet. Je zei dat Netanyahu opdracht had gegeven om kinderen te doden. Ik wil graag een bron, of jouw excuses.
Elke opdracht om een 1-ton bom te droppen op een door gezinnen dichtbevolkt gebied is een opdracht om kinderen te doden. Er is niets, helemaal niets wat je kunt inbrengen als tegenargument. Hij accepteert willens en wetens dat er kinderen dood zullen gaan en geeft alsnog de opdracht. Dat is een opdracht om kinderen te vermoorden.

Wanneer bied jij je excuses aan voor het feit dat je een kindermoordenaar verdedigt?
pi_143046406
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, Israël is flink aan het afglijden, heb ik het idee.

Hamas bestaat voor een groot deel uit extremistische gekken. Maar denk niet dat de mentaliteit onder de Israëli's heel anders is. Veel van hen zijn tegenwoordig minstens zo nationalistisch en meedogenloos als de partij die zij bestrijden.
Het verschil is dat Israeliers normale banen hebben als de holbewoners van Hamas en vergelijkbare lieden in buurlanden rustig blijven.

Uiteraard, als je iemand blijft uitdagen lok je een reactie uit. Zestig jaar hetzelfde verhaal.
pi_143046413
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:37 schreef Karrs het volgende:

[..]

Draai de zaak anders nog meer om?
De apologetische houding in dit topic is van beide partijen nogal sneu en lachwekkend. Hoog en laag wordt beweerd dat <Israel of Hamas/Palestijnen> niets verkeerd doet.

Dan heb je het naar mijn idee niet helemaal begrepen.
pi_143046448
quote:

[..]

Zit niet zo te janken. Dat jij burgerdoden zo fijn vindt moet je zelf weten, maar beschaafde mensen keuren het af.
pi_143046464
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:40 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Elke opdracht om een 1-ton bom te droppen op een door gezinnen dichtbevolkt gebied is een opdracht om kinderen te doden. Er is niets, helemaal niets wat je kunt inbrengen als tegenargument. Hij accepteert willens en wetens dat er kinderen dood zullen gaan en geeft alsnog de opdracht. Dat is een opdracht om kinderen te vermoorden.

Wanneer biedt jij je excuses aan voor het feit dat je een kindermoordenaar verdedigt?
Met die redenatie zijn de geallieerden in WO2 ook allemaal kindermoordenaars.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:43:38 #240
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143046515
quote:

[..]

Typisch inderdaad dat de meestepro-IsraëlPro Hamas users geen zelfkritiek kennen. Altijd maar in de slachtofferrol en blijven wijzen naar een ander.

Daar trapt men niet meer in anno 2014 en zeker niet nu Israël Hamas openlijk en in grote wanverhouding duizenden burgerslachtoffers heeft gemaakt.
Even verbeterd voor je.
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:37 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Het gebied waarop de nederzettingen worden gebouwd is in hadden van Israël gevallen na de door Arabieren gestarte Zesdaagse Oorlog.
Indirect is het de schuld van de omliggende arabische landen dat het zo'n puinhoop is geworden.
pi_143046554
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:40 schreef waht het volgende:

[..]

Het verschil is dat Israeliers normale banen hebben als de holbewoners van Hamas en vergelijkbare lieden in buurlanden rustig blijven.

Uiteraard, als je iemand blijft uitdagen lok je een reactie uit. Zestig jaar hetzelfde verhaal.
De joden lokten het zeventig jaar geleden zelf uit, bedoel je?
pi_143046592
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:41 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Offtopic. Reageer nou eens inhoudelijk. Waarom continu wijzen naar anderen? Het gaat om Israël en haar misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden.

Ik hoop de dag te meemaken dat Netenyahu achter het glas in het Internationaal Strafhof terecht staat voor zijn misdaden.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:47:35 #243
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143046669
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Offtopic. Reageer nou eens inhoudelijk. Waarom continu wijzen naar anderen? Het gaat om Israël en haar misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden.

Ik hoop de dag te meemaken dat Netenyahu achter het glas in het Internationaal Strafhof terecht staat voor zijn misdaden.
Inhoudelijk ? :')
Jij verspreid de meest groffe leugens en maakt de meest walchelijke vergelijkingen.
Hou jezelf dan ook aan de feiten ipv alleen maar Israel overal de schuld van geven.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:47:45 #244
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_143046677
quote:

[..]

Pardon? volgens mij gaat het om het conflict in het algemeen.
Siesta & Fiesta!
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:49:27 #245
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_143046729
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:41 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Dus als de NAVO een bommentapijt op Israël gooit zodat ze stoppen met de aan vallen op Gaza is het dus ok.

En nu niet komen dar het een vergelding is van dat ene halve 'hamas granaat' wat op leeg terrein valt.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:51:07 #246
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_143046785
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef Bramito het volgende:

[..]

Dat is het allang niet meer op dit tempo leven er over een paar maanden geen mensen meer in Gaza.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_143046788
quote:

[..]

Ik toon daarmee aan dat jouw redenatie belachelijk is.
pi_143046794
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef Bramito het volgende:

[..]

Het gaat in ieder geval niet om wat de motieven van geallieerden in WO2 waren. Je kunt kindermoord niet goedpraten door te stellen dat anderen het ook deden.
pi_143046835
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:49 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dus als de NAVO een bommentapijt op Israël gooit zodat ze stoppen met de aan vallen op Gaza is het dus ok.

En nu niet komen dar het een vergelding is van dat ene halve 'hamas granaat' wat op leeg terrein valt.
Nee.
De aanvallen op Hamas en andere terroristen in Gaza zijn het gevolg van de raketten op Israël.
pi_143046893
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:51 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het gaat in ieder geval niet om wat de motieven van geallieerden in WO2 waren. Je kunt kindermoord niet goedpraten door te stellen dat anderen het ook deden.
Dat stel ik helemaal niet. Ik zeg dat je redenatie idioot is, er zullen altijd kinderen omkomen in een oorlog. Dat je weet dat dat gebeurt maakt je geen moordenaar.
pi_143046913
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:52 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Nee.
De aanvallen op Hamas en andere terroristen in Gaza zijn het gevolg van de raketten op Israël.
Met zo'n instelling doorbreek je nooit de vicieuze cirkel waar het conflict in is beland. Hamas zal namelijk tegenwerpen dat zij met raketten schiet vanwege de Israëlische beschietingen.

De eenzijdige benadering van buitenstaanders vind ik echt belachelijk.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:55:15 #252
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_143046924
quote:

[..]

Nee.
Ga maar door met huisjes bombarderen dan, jij ook blij.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:55:42 #253
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143046934
quote:

[..]

Nee.
En daar vallen burgerdoden bij, dat is erg maar in iedere oorlog / conflict gebeurd dat.
pi_143046949
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met zo'n instelling doorbreek je nooit de vicieuze cirkel waar het conflict in is beland. Hamas zal namelijk tegenwerpen dat zij met raketten schiet vanwege de Israëlische beschietingen.

De eenzijdige benadering van buitenstaanders vind ik echt belachelijk.
Dat kunnen ze doen maar iedereen kan zien dat die bewering belachelijk is. Hamas begon met het terrorisme, zowel de eerste keer als nu.
pi_143046984
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:56 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze doen maar iedereen kan zien dat die bewering belachelijk is. Hamas begon met het terrorisme, zowel de eerste keer als nu.
hahhahahahahahahahaha.
pi_143046992
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:55 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ga maar door met huisjes bombarderen dan, jij ook blij.
Ik ben blij dat Israël wat doet aan het terrorisme van Hamas en niet zoals sommigen hier willen het gewoon zou laten gebeuren met vele doden tot gevolg.
pi_143047018
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:57 schreef Crip het volgende:

[..]

hahhahahahahahahahaha.
Goede weerlegging.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:59:07 #258
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143047039
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:57 schreef Crip het volgende:

[..]

hahhahahahahahahahaha.
Inhoudelijke reactie! top.
pi_143047048
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:56 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Is het nou echt zo moeilijk te erkennen dat beide partijen schuld dragen? Israël wordt geregeerd door hardliners, wat een vreedzame oplossing bemoeilijkt.

Door je zo spastisch vast te blijven klampen aan je morele gelijk, is vrede praktisch ondenkbaar.

Bovendien snap ik niet zo goed dat je het bombarderen van onschuldige burgers te vuur en te zwaard verdedigt. Je kunt toch gewoon erkennen dat het niet tof is wat Israël doet? Net zoals dat het niet tof is dat Hamas raketten afvuurt op Israëlische steden.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:02:37 #260
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_143047187
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:57 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat Israël wat doet aan het terrorisme van Hamas en niet zoals sommigen hier willen het gewoon zou laten gebeuren met vele doden tot gevolg.
Doet me denken aan een horror film die ik zag waarin een freak anderen aan het martelen en moorden was met bijlen en zagen en onderwijl een muziekje draaide..

Tot. ....hij in zijn been werd geprikt door een klein priemetje van iemand die wilde ontsnappen..en gillen dat die freak deed toen hij werd geprikt, hoop herrie hahaha

Een andere vergelijking heb ik er niet voor.
pi_143047190
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
Bovendien snap ik niet zo goed dat je het bombarderen van onschuldige burgers te vuur en te zwaard verdedigt. Je kunt toch gewoon erkennen dat het niet tof is wat Israël doet? Net zoals dat het niet tof is dat Hamas raketten afvuurt op Israëlische steden.
Als Hamas raketten afvuurt op Israëlische steden, dan is dat fout. Punt. Als Israël dat doet met veel zwaarder materiaal en precisievuur en dat leidt tot 100x meer burgerdoden/kinderdoden dan is dat 100x zo fout. Simpel.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:03:23 #262
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143047221
En je afvragen waarom er zoveel burgerdoden vallen:

pi_143047275
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:03 schreef JayDeeNow het volgende:
En je afvragen waarom er zoveel burgerdoden vallen:

[ afbeelding ]
Het zou inderdaad handiger zijn als de Hamasstrijders een leeg stuk woestijn kozen om hun basissen te bouwen.

Tactisch slim ook.
pi_143047315
quote:
Is het nou echt zo moeilijk te erkennen dat beide partijen schuld dragen? Israël wordt geregeerd door hardliners, wat een vreedzame oplossing bemoeilijkt.
Jij vind dat ze beide schuld dragen, ik ga geen dingen zeggen waarmee ik het niet eens ben.
Vredes plan van Kerry, de huidige 'hardliner' Israëlische regering stemde daarmee in maar Abbas deed dat niet:
http://www.israeltoday.co(...)d/24409/Default.aspx

quote:
Waarom zou Israël expres onschuldige burgers doden? Daar winnen ze niks mee, in tegendeel.

Moet Israël het maar gewoon laten gebeuren dat er vele raketten worden afgevuurd en dat er vele tunnels liggen die veel veel doden zouden gaan zorgen?
pi_143047316
Heel Gaza is praktisch een fort.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:06:46 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143047348
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:05 schreef oksel12 het volgende:

Waarom zou Israël expres onschuldige burgers doden? Daar winnen ze niks mee, in tegendeel.

Moet Israël het maar gewoon laten gebeuren dat er vele raketten worden afgevuurd en dat er vele tunnels liggen die veel veel doden zouden gaan zorgen?
Omdat Israël niets geeft om de palestijnse burgerdoden.
Een gedicht over Maanvis
pi_143047419
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:06 schreef Nintex het volgende:
Heel Gaza is praktisch een fort.
Als je dan daadwerkelijk geleerd hebt van je verleden en daadwerkelijk burgerslachtoffers wil mijden, dan kies je dus voor een andere aanpak dan het droppen van 1-tonners in woonwijken. Israël onderdrukt een compleet volk. Je kunt het verzet niet beëindigen door middel van staatsterrorisme, daarvan wordt het verzet juist sterker. De weg die Israël is ingeslagen is de weg van genocide.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:10:31 #268
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_143047478
quote:

[..]

Is het nou echt zo moeilijk te erkennen dat beide partijen schuld dragen? Israël en Palestina wordt geregeerd door hardliners, wat een vreedzame oplossing bemoeilijkt.

Door je zo spastisch vast te blijven klampen aan je morele gelijk, is vrede praktisch ondenkbaar.

Ik heb even wat toegevoegd. Als Hamas niet de eerste stappen zet, gaat het niks worden..... Wat is de stand nu? 70 doden vs 1700 of zoiets? Wie denk je dat het langer gaat volhouden?
Siesta & Fiesta!
pi_143047504
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:08 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Als je dan daadwerkelijk geleerd hebt van je verleden en daadwerkelijk burgerslachtoffers wil mijden, dan kies je dus voor een andere aanpak dan het droppen van 1-tonners in woonwijken. Israël onderdrukt een compleet volk. Je kunt het verzet niet beëindigen door middel van staatsterrorisme, daarvan wordt het verzet juist sterker. De weg die Israël is ingeslagen is de weg van genocide.
Je moet als staat toch iets doen anders gaat het volk het zelf in de hand nemen en krijg je een burgeroorlog. Het is een oorlog tussen Hamas (Iran) en Israel en de onschuldige Palestijnen zitten daar tussen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:11:37 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143047525
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:10 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ik heb even wat toegevoegd. Als Hamas niet de eerste stappen zet, gaat het niks worden..... Wat is de stand nu? 70 doden vs 1700 of zoiets? Wie denk je dat het langer gaat volhouden?
Israël houdt het zeker langer vol maar dan verliest het internationaal alle support. Dan wordt het een nieuwe paria-staat waar het westen niets mee te maken wil hebben..
Een gedicht over Maanvis
pi_143047568
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

Je moet als staat toch iets doen anders gaat het volk het zelf in de hand nemen en krijg je een burgeroorlog. Het is een oorlog tussen Hamas (Iran) en Israel en de onschuldige Palestijnen zitten daar tussen.
Het enige wat gaat helpen is een diplomatieke oplossing. Een gewelddadige oplossing gaat niet werken, Palestijnen zullen niet capituleren onder druk van Israël.
pi_143047578
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Israël houdt het zeker langer vol maar dan verliest het internationaal alle support. Dan wordt het een nieuwe paria-staat waar het westen niets mee te maken wil hebben..
Paria staten zoeken elkaar doorgaans op en in de huidige situatie kunnen ze zich zo aansluiten bij Putin's clubje dan krijgen ze nog wat wapens cadeau ook.

Dat wil Putin maar al te graag dan is hij niet alleen de beschermheer van de (orthodoxe) Christenen, en Russisch sprekenden, maar ook nog eens van de Joden.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:13:20 #273
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_143047581
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:05 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Jij vind dat ze beide schuld dragen, ik ga geen dingen zeggen waarmee ik het niet eens ben.
Vredes plan van Kerry, de huidige 'hardliner' Israëlische regering stemde daarmee in maar Abbas deed dat niet:
http://www.israeltoday.co(...)d/24409/Default.aspx

[..]

Ik geloof ook niet dat ze express burgers doodmaken, maar dat ze heel makkelijk colleteral damage accepteren in de vorm van veel burgerslachtoffers. Als je naar de cijfers kijkt, lijken de terroristen de colleteral damage te zijn. Pertinent onacceptabel.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:15:57 #274
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_143047672
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Neuh, dat lijkt mij niet. Israël is een strategische bondgenoot van het westen.
Siesta & Fiesta!
pi_143047837
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:10 schreef Bramito het volgende:

[..]

Jij denkt dat Israël heel Gaza uitmoordt?

Dat zou wel ironisch zijn.
pi_143047872
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:13 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ze express burgers doodmaken, maar dat ze heel makkelijk colleteral damage accepteren in de vorm van veel burgerslachtoffers. Als je naar de cijfers kijkt, lijken de terroristen de colleteral damage te zijn. Pertinent onacceptabel.
Volgens de VN zijn er 500 dode terroristen, aardig wat en vergeet niet de tunnels.
Maar wat stel jij dan voor, hoe kan Israël het beter doen?
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:25:56 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143047939
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:15 schreef Bramito het volgende:

[..]

Neuh, dat lijkt mij niet. Israël is een strategische bondgenoot van het westen.
Nog wel, maar die status verliezen ze dus als ze zo doorgaan.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:26:23 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143047953
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:22 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Volgens de VN zijn er 500 dode terroristen, aardig wat en vergeet niet de tunnels.
Maar wat stel jij dan voor, hoe kan Israël het beter doen?
Gewoon excuses aanbieden voor de burgerslachtoffers zou al heel wat zijn.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:26:47 #279
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_143047962
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij denkt dat Israël heel Gaza uitmoordt?

Dat zou wel ironisch zijn.
Nee hoor, maar ik neem aan dat als de verhouding zo blijft, zelfs de Palestijnen het een keer genoeg vinden.
Siesta & Fiesta!
pi_143048047
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:26 schreef Bramito het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik neem aan dat als de verhouding zo blijft, zelfs de Palestijnen het een keer genoeg vinden.
Ik denk eerder dat de strijdlust van de Palestijnen alleen maar groter wordt.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:29:57 #281
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143048052
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. De onvoorwaardelijke steun van de VS zullen ze altijd blijven houden en een groot deel van de overige westerse wereld gaat niet tegen de VS in. De EU-landen onthouden zich bijvoorbeeld categorisch bij stemmingen in de VN.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_143048074
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eens. Des te meer Israël kapot maakt, des te minder de Palestijnen hebben om voor te leven.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:31:55 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143048111
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:29 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. De onvoorwaardelijke steun van de VS zullen ze altijd blijven houden en een groot deel van de overige westerse wereld gaat niet tegen de VS in. De EU-landen onthouden zich bijvoorbeeld categorisch bij stemmingen in de VN.
Belangrijke figuren van Lobby-organistaties in de VS zijn nu al aan het lobbyen voor economische sancties tegen israël. Uiteindelijk zal de support van israël wegvallen als het bijv. tegen een navo-land ingaat.
Een gedicht over Maanvis
pi_143048113
Vraag anders aan Bomber Harris hoe effectief bombardementen zijn.
pi_143048120
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gewoon excuses aanbieden voor de burgerslachtoffers zou al heel wat zijn.
Ze zeggen gewoon dat ze elke burgerslachtoffer betreuren. Er zijn ook geen excuses door de geallieerden in WO2 aangeboden voor burgerslachtoffers of door vrijwel elke andere partij in een oorlog
pi_143048133
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:31 schreef Maanvis het volgende:
Belangrijke figuren van Lobby-organistaties in de VS zijn nu al aan het lobbyen voor economische sancties tegen israël.
Bron? :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:33:52 #287
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_143048167
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet, het westen heeft wel ergere regimes in stand gehouden. Verder is wat Israël doet voor de bühne vrij makkelijk goed te praten.
Siesta & Fiesta!
pi_143048217
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag anders aan Bomber Harris hoe effectief bombardementen zijn.
Le May ^O^

Bomber Harris _O_
pi_143048232
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Belangrijke figuren van Lobby-organistaties in de VS zijn nu al aan het lobbyen voor economische sancties tegen israël. Uiteindelijk zal de support van israël wegvallen als het bijv. tegen een navo-land ingaat.
Oh, welke lobbyisten?

Er valt geen schijt te verdienen aan Gaza en de zogenaamde vrienden van de Palestijnen gaan er geen cent op wagen. Gaza is irrelevant. Al die kneusjes die demonstreren willen enkel hun woede even uiten. Straks moeten ze weer aan het werk.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:36:21 #290
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_143048235
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, dan blijft de situatie gewoon hetzelfde. A schiet raketten, dan schiet B ook raketten.
Siesta & Fiesta!
pi_143048258
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef Nintex het volgende:

[..]

Le May ^O^

[ afbeelding ]

Bomber Harris _O_
[ afbeelding ]
De Duitsers zijn niet bepaald gecapituleerd als gevolg van de bombardementen. Sterker, het tegengestelde effect werd bereikt.
pi_143048290
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef waht het volgende:

[..]

Oh, welke lobbyisten?

Er valt geen schijt te verdienen aan Gaza en de zogenaamde vrienden van de Palestijnen gaan er geen cent op wagen. Gaza is irrelevant. Al die kneusjes die demonstreren willen enkel hun woede even uiten. Straks moeten ze weer aan het werk.
Met zulke praatjes wakker je het antisemitisme wel aan ja.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:38:21 #293
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_143048299
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De Duitsers zijn niet bepaald gecapituleerd als gevolg van de bombardementen. Sterker, het tegengestelde effect werd bereikt.
De Japanners waren echt snel klaar.
Siesta & Fiesta!
pi_143048350
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:38 schreef Bramito het volgende:

[..]

De Japanners waren echt snel klaar.
Niet bepaald. Pas na twee atoombommen. Daarvoor waren Japanse steden al talloze malen in as gelegd.

Atoombom dan maar op Gaza?
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:40:35 #295
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143048366
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet bepaald. Pas na twee atoombommen. Daarvoor waren Japanse steden al talloze malen in as gelegd.

Kan niet, te veel schade voor Israel zelf.
pi_143048418
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:40 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Kan niet, te veel schade voor Israel zelf.
En dat zou het doel voorbijstreven. Het doel volgens sommige politici en geestelijken in Israël is om Gaza te annexeren. Zonder Palestijnen uiteraard.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:43:40 #297
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_143048445
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik bedoel maar te zeggen dat het gaat om de intensiteit. Sowieso loze discussie want Israël gaat echt Gaza niet carpet bomben.
Siesta & Fiesta!
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:44:10 #298
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143048462
Nog even los van alle politieke kwesties en oorlogen enzo, maar hoe levensvatbaar is eigenlijk een Palestijnse staat die bestaat uit twee niet-verbonden delen, waarvan je met die hele Gazastrook eigenlijk ook nog eens weinig kan in de agrarische of industriële sector?
pi_143048620
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:44 schreef hooibaal het volgende:
Nog even los van alle politieke kwesties en oorlogen enzo, maar hoe levensvatbaar is eigenlijk een Palestijnse staat die bestaat uit twee niet-verbonden delen, waarvan je met die hele Gazastrook eigenlijk ook nog eens weinig kan in de agrarische of industriële sector?
Volgens deze journalist is er prima wat van te maken:
http://www.theguardian.co(...)rror-hope?CMP=twt_gu

Maar ja, Hamas.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:50:47 #300
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_143048624
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:44 schreef hooibaal het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb. Ik denk zeer weinig, maar heb hierover geen data.
Siesta & Fiesta!
pi_143048636
Nieuw topic
NEE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')