abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:43:43 #151
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042098
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:34 schreef tapirrr het volgende:
Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat het land van de joden is omdat het aan hen gegeven is door het Westen?
Er leefden toen Joden en Arabieren in het door de Britten bestuurde Palestina. Vind je niet dat de Arabieren met Jordanië - wat al meer dan de helft was - al niet meer dan genoeg hadden? Zelfs dan hadden Joden al minder dan de Arabieren gekregen. Nu hebben ze alleen Israël en worden ze nog steeds als de bezetter gezien.....
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143042117
De Turkse premier Erdogan heeft de handelswijze van Israël in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Hitler. In een toespraak voor duizenden aanhangers beschuldigde Erdogan Israël onder meer van het bewust doden van Palestijnse moeders.

"Israël streeft hetzelfde na als Hitler, die een zuiver ras wilde", zei Erdogan. "Ze doden vrouwen, zodat die geen Palestijnse kinderen op de wereld zetten. Ze doden baby's, zodat die niet opgroeien. Ze doden mannen, zodat die hun land niet kunnen verdedigen."

De Turkse premier zei verder dat Israël "zal verdrinken in het bloed dat het verspilt". Premier Erdogan deed de uitspraken op een campagnebijeenkomst in Istanbul.

http://nos.nl/artikel/682579-israel-wil-hetzelfde-als-hitler.html
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:52:45 #153
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042131
quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:48 schreef Yasmin23 het volgende:
De Turkse premier Erdogan heeft de handelswijze van Israël in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Hitler.
Is dat die idioot die in sprookjes gelooft en bovendien nog steeds de Armeense genocide niet toekent? Nee, voor Hitleriaanse praktijken moet je bij hem zijn. Die engerd stelde net als Goebbels dat je de islam - toen het nazisme - ondanks mensenrechtenschendingen niet mocht bekritiseren. Ongelooflijk.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143042132
Recep is duidelijk aan het dementeren. Hij mag eerst eens een echte genocide in Armenië erkennen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_143042138
Al die mongolen om je heen, en dan afvragen waarom de joden in Israël vrij agressief moeten handelen. :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 05:57:15 #156
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042151
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:54 schreef waht het volgende:
Al die mongolen om je heen, en dan afvragen waarom de joden in Israël vrij agressief moeten handelen. :')
pi_143042156
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:54 schreef waht het volgende:
Een "beschaafd" "modern" "Westers" :N land langs dezelfde morele meetlat leggen als een paar haatbaarden in soepjurken. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 4 augustus 2014 @ 06:02:08 #158
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042169
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:58 schreef El_Matador het volgende:
Een "beschaafd" "modern" "Westers" :N land langs dezelfde morele meetlat leggen als een paar haatbaarden in soepjurken. :')
Nee, haatbaarden met thee en koekjes ontvangen? Zoals de Christenen in Libanon toentertijd. Wat denk je nou zelf, man?
pi_143042172
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:02 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Nee, haatbaarden met thee en koekjes ontvangen? Zoals de Christenen in Libanon toentertijd. Wat denk je nou zelf, man?
er is ook geen tussenweg bij jou mogelijk.

En het dan gek vinden dat je raketten om je oren krijgt. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 4 augustus 2014 @ 06:04:00 #160
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042178
quote:
19s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:02 schreef El_Matador het volgende:
er is ook geen tussenweg bij jou mogelijk.

En het dan gek vinden dat je raketten om je oren krijgt. :')
Jij geeft zelf aan dat Hamas immoreel is en dan mag Israël volgens jou niets doen, want dan zijn ze net zo barbaars?
pi_143042179
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:04 schreef Sobieski het volgende:
en dan mag Israël volgens jou niets doen
Lezen is niet je sterkste vak zie ik.

maandag 4 augustus 2014 @ 06:06:17 #162
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143042183
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:04 schreef El_Matador het volgende:
Als Hamas honderd raketten afvuurt op een dag zonder waarschuwingen, mag Israël dan volgens jou exact hetzelfde doen? Ze schieten er velen malen minder, en waarschuwen ook nog eens. Je meet met twee maten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sobieski op 04-08-2014 06:18:44 ]
  maandag 4 augustus 2014 @ 06:36:42 #163
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143042259
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg maar vind je jouw avatar niet een beetje onsmakelijk?
pi_143042428
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 05:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is er met jou gebeurd man. Zonde.
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:09:02 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143042761
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:06 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Als Hamas honderd raketten afvuurt op een dag zonder waarschuwingen, mag Israël dan volgens jou exact hetzelfde doen? Ze schieten er velen malen minder, en waarschuwen ook nog eens. Je meet met twee maten.
Exact, BTW ik keur het van beide landen niet goed, en het zal ook nooit ophouden.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 06:36 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg maar vind je jouw avatar niet een beetje onsmakelijk?
Reactie uitlokken en tadaa...
Vind ie leuk

quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 07:17 schreef waht het volgende:

[..]

Wat is er met jou gebeurd man. Zonde.
Dat dus...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:53:41 #166
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143043166
quote:
De Turkse premier Erdogan heeft de handelswijze van Israël in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Hitler. In een toespraak voor duizenden aanhangers beschuldigde Erdogan Israël onder meer van het bewust doden van Palestijnse moeders.

"Israël streeft hetzelfde na als Hitler, die een zuiver ras wilde", zei Erdogan. "Ze doden vrouwen, zodat die geen Palestijnse kinderen op de wereld zetten. Ze doden baby's, zodat die niet opgroeien. Ze doden mannen, zodat die hun land niet kunnen verdedigen."

De Turkse premier zei verder dat Israël "zal verdrinken in het bloed dat het verspilt". Premier Erdogan deed de uitspraken op een campagnebijeenkomst in Istanbul.

Wat een lieve man is het toch ook :D
Met het vingertje wijzen maar ondertussen de Armeense genocide ontkennen :')
Triest dat dit figuur aan de macht is, in een land als Turkije.

Laatste updates IDF:

IDFSpokesperson twitterde op zondag 03-08-2014 om 20:35:43 We found these motorcycles in a tunnel inside Israel. Hamas' plan? Abduct Israelis & rush back to Gaza with hostages. http://t.co/jvGpZDfBHR reageer retweet

IDFSpokesperson twitterde op maandag 04-08-2014 om 04:05:49 We found these in a tunnel leading into Israel. Hamas had planned a massive terror attack against Israeli civilians. http://t.co/EyjNy7XbSf reageer retweet

IDFSpokesperson twitterde op maandag 04-08-2014 om 07:03:05 On August 1, terrorists fired a rocket at Israel from the al-Mashtal hotel frequented by foreign journalists in Gaza. http://t.co/FzPXrA7zs2 reageer retweet
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_143043188
quote:

_O_

Precies wat ik ook al zei. Scherp gezien, Erdogan.

pi_143043222
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_

Heeft Tayyip nu ook al een aluhoedje op?
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:59:21 #169
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143043224
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_

Verknipt beeld van de werkelijkheid, ziek :r
pi_143043266
Recep is al wat langer van het padje, net als Matador kennelijk. Beide schieten van het ene extreem naar het andere.
pi_143043406
Elke idioot kan bedenken dat het voor Israel vrij makkelijk is om heel Gaza op te blazen, indien ze genocide zouden willen plegen. Maar dat willen ze niet, aangezien het geen zieke geesten zijn als Recep, Hamas en de gemiddelde anti-Israel dwaas in dit topic.
pi_143043479
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:12 schreef waht het volgende:
Elke idioot kan bedenken dat het voor Israel vrij makkelijk is om heel Gaza op te blazen, indien ze genocide zouden willen plegen. Maar dat willen ze niet, aangezien het geen zieke geesten zijn als Recep, Hamas en de gemiddelde anti-Israel dwaas in dit topic.
Natuurlijk doen ze het niet te obvious, maar met dit soort laffe "snelle acties" en dan weer een tijdje rustig.

In elke oorlog vallen meer mannelijke dan vrouwelijke slachtoffers. Bij de democide van IDF op onschuldige Palestijnen (ik heb het niet over Hamas) wordt de Palestijnse baarmoeder opengereten.

En dat wordt allemaal maar normaal gevonden dan wel toegejuichf. Walgelijk, laat je nakijken als je zo denkt.

maandag 4 augustus 2014 @ 09:19:39 #173
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_143043543
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:12 schreef waht het volgende:
Helemaal waar!
Het enige belang van Israel is de veiligheid van hun burgers.
Een keer is het klaar met Israeli's, je maakt er de kachel niet mee aan, dat moge duidelijk zijn.
Als regeringspartij zijnde (Hamas), moet je altijd het belang van je burgers voorop hebben staan, en dat hebben ze al heel lang niet.
Hamas heeft zijn eigen agenda, en alles en iedereen moet daar voor wijken, om kots misselijk van te worden, evenals die seletieve verontwaardiging :r
pi_143043609
Dit soort argumenten zijn van het kaliber Badr Hari. "wat zeur je nou over een gebroken kaak, oogkas en gescheurd trommelvlies, skyboxbezoeker, ik had je ook dood kunnen trappen."

:')

maandag 4 augustus 2014 @ 09:50:55 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143044024
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:19 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Helemaal waar!
Het enige belang van Israel is de veiligheid van hun burgers.
Jammer dat de veiligheid van de palestijnen niet hun belang is ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')