Omdat de Nederlandse cultuur je goed onderwijs geeft, welvaart, medische zorg enz enz.quote:
Misschien is dat wel de reden dat de Arabische landen vaak minder welvarend zijn, minder ontwikkeld, minder geciviliseerd, vrouwen worden er slechter behandelt, er is meer sprake van corruptie, er is meer sprake van geweld. Maar goed, hey, ze zijn tenminste niet 'laf'quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De Arabische cultuur is niet zo laf als de Nederlande cultuur. Dus ik snap dat jij daar raar van opkijkt.
Die sterven liever met eer dan als poep.
Would you rather live on your knees, or die on your feet?
Mijn vervolgreactie op dat als hamas israel met rust laat, dat het niet andersom gaat gebeuren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik post hier alleen tegen zevental anti-Israël users, ik kan het echt niet bij houden dus sorry als ik wel eens een post mis. Op welke wilde je precies een reactie?
Ja maar er is wel een verschil tussen de Arabische en Nederlandse wat betreft eergevoelquote:Op maandag 4 augustus 2014 04:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse cultuur je goed onderwijs geeft, welvaart, medische zorg enz enz.
Beetje dankbaarheid mag best.
Hoe kun je laf zijn in onderwijs, welvaart en dergelijke?quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse cultuur je goed onderwijs geeft, welvaart, medische zorg enz enz.
Beetje dankbaarheid mag best.
De joden leefden anders al gewoon in Palestina voordat de staat Israël werd uitgeroepen. Er waren hordes aan pogroms tegen de joden vanaf de Arabische kant. Het is niet meer dan logisch dat de staat Israël is uitgeroepen. Sterker nog, het had een veel groter deel moeten zijn dan het huidige Israël. Belfourt-verklaring.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef El_Matador het volgende:
m in de moderne maatschappij, anno 2014 de verovering van de zionisten goed te praten?
Er zijn ook genoeg Nederlanders met veel eer en moed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar er is wel een verschil tussen de Arabische en Nederlandse wat betreft eergevoel
Wat is het leven uberhaupt waard als je je familie kwijt bent, als je je huis kwijt bent, als je geen werk hebt, als je niks hebt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de reden dat de Arabische landen vaak minder welvarend zijn, minder ontwikkeld, minder geciviliseerd, vrouwen worden er slechter behandelt, er is meer sprake van corruptie, er is meer sprake van geweld. Maar goed, hey, ze zijn tenminste niet 'laf'
Kwaad is jezelf opofferen voor een ander. Dat is waar alle ellende vandaan komt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:47 schreef theunderdog het volgende:
Er zijn ook genoeg Nederlanders met veel eer en moed.
Ik kan daar niet op in gaan want ik ben niet van mening dat het andersom niet gaat gebeuren. Jij kennelijk wel, wat je goedrecht is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mijn vervolgreactie op dat als hamas israel met rust laat, dat het niet andersom gaat gebeuren.
Ja en die voeren dat op een andere manier uit:Pquote:Op maandag 4 augustus 2014 04:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg Nederlanders met veel eer en moed.
ja, daar had ik als voorbeeld 'de rustige periode' op gereageerd..quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kan daar niet op in gaan want ik ben niet van mening dat het andersom niet gaat gebeuren. Jij kennelijk wel, wat je goedrecht is.
Deze vraag mag een ieder voor zichzelf beantwoorden, het is vrij offtopic en filosofisch van aard. Je krijgt net zo veel verschillende antwoorden als dat er users zijn wellicht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is het leven uberhaupt waard als je je familie kwijt bent, als je je huis kwijt bent, als je geen werk hebt, als je niks hebt?
Daarom zouden ze net als Mosab Hassan Yousef Israël moeten steunen en wat van hun leven maken. Deze man heeft namelijk een prima leven weten te realiseren door Hamas te verlaten en te ontmaskeren. Hulde!quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat is het leven uberhaupt waard als je je familie kwijt bent, als je je huis kwijt bent, als je geen werk hebt, als je niks hebt?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:47 schreef Sobieski het volgende:
[..]
De joden leefden anders al gewoon in Palestina voordat de staat Israël werd uitgeroepen. Er waren hordes aan pogroms tegen de joden vanaf de Arabische kant. Het is niet meer dan logisch dat de staat Israël is uitgeroepen. Sterker nog, het had een veel groter deel moeten zijn dan het huidige Israël. Belfourt-verklaring.
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en die voeren dat op een andere manier uit:P
Ik geloof niet dat Hamas de Gazastrook ooit definitief heeft verlatenquote:Op maandag 4 augustus 2014 04:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja, daar had ik als voorbeeld 'de rustige periode' op gereageerd..
Het is niet een kwestie van dat het niet andersom gaat gebeuren, het is altijd al zo gegaan, dus dan zou het juist de plotselinge verandering zijn wat jij beweert
Mwa, niet offtopic hoor. Aardig wat die daar zo leven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze vraag mag een ieder voor zichzelf beantwoorden, het is vrij offtopic en filosofisch van aard. Je krijgt net zo veel verschillende antwoorden als dat er users zijn wellicht.
Misschien, vele zijn ook gebrainwashed en denken in het paradijs terecht te komen als ze sterven in een strijd voor hun geloof en natie. Maar ja, dat vind ik op z'n zachts gezegd zeer onverstandig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mwa, niet offtopic hoor. Velen die daar zo leven.
Dat bevestigt toch alleen maar wat ik aangaf. Vind je het gek dat er in de jaren dertig meer joden vanuit Europa naar Palestina gingen? En dat ze na de oorlog het te pijnlijk vonden om in Europa te blijven en naar Israël emigreerden. Man, man, man.quote:
Voor 2006 was het een scoutingbrigadequote:Op maandag 4 augustus 2014 04:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Hamas de Gazastrook ooit definitief heeft verlaten
Dat vind jij ja, goed gezegdquote:Op maandag 4 augustus 2014 04:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien, vele zijn ook gebrainwashed en denken in het paradijs terecht te komen als ze sterven in een strijd voor hun geloof en natie. Maar ja, dat vind ik op z'n zachts gezegd zeer onverstandig.
okquote:Op maandag 4 augustus 2014 04:52 schreef theunderdog het volgende:
"zeer onverstandig"...
Alsof het politiek Den Haag is.
Hoe zou jij het vinden als Nederland gekoloniseerd zou worden door moslims, alle Nederlanders van nu alleen nog in Zeeland mochten wonen en dat de moslims daar dan ook nog nederzettingen gaan bouwen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:52 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dat bevestigt toch alleen maar wat ik aangaf. Vind je het gek dat er in de jaren dertig meer joden vanuit Europa naar Palestina gingen? En dat ze na de oorlog het te pijnlijk vonden om in Europa te blijven en naar Israël emigreerden. Man, man, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |