quote:
Okquote:
Nee, vang de Arabische Palestijnen op in Jordanië en je bent van het gedonder af. Daar horen ze ook. Het land werd verdeeld tussen joden en arabieren, maar laatstgenoemden wilden alles.quote:
Gahahah waarom nietquote:
De brutaliteit ook echt. De joden wilden alles, dat is nota bene de kern van dat vreselijke zionisme.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:11 schreef Sobieski het volgende:
Het land werd verdeeld tussen joden en arabieren, maar laatstgenoemden wilden alles.
Tenminste één iemand die er om kan lachen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah waarom nietHoeven ze ook niet meer zo bang te zijn voor al die evil moslims die hun elk moment van de kaart willen vegen
Nee, hoor. Andersom juist. Als liberaal sta ik achter Israël. Het land van homorechten, secularisme, democratie en technologie. Niet die stumperds die geloven dat een gozer op een paard naar de hemel kon. Haha, wat triest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, laat maar weer. Een "liberaal" die de massaslachtingen van de communisten goedpraat.
Welterusten jongen. Je hebt nog een hoop te studeren. Een hele hoop.
Ik moest ook even grinniken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tenminste één iemand die er om kan lachen.
Gahahah ja jij zegt dat het verzet niet verstandig is. Ik zeg dan dat het niet zo verstandig is om tussen je aartsvijanden te gaan zitten ... Of het nou het recht is of niet. Verstandig is het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tenminste één iemand die er om kan lachen.
Ok, twee danquote:
Daarom is het ook zo onverstandig dat moslims met hun conservatieve, achterhaalde sprookje naar het vrije Westen zijn gegaan. En vervolgens bekommeren dat wij hier varkensvlees eten, alcohol nuttigen en vrouwen als vrouwen behandelen en niet als vee.quote:
Je hebt weer niet goed gelezen dus. Verzet is niet verstandig als je bij voorbaat weet dat je kansloos gaat verliezen. Dat is dus niet zo in het geval van Israël.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah ja jij zegt dat het verzet niet verstandig is.
Zolang je je aartsvijanden de baas bent is dat allesbehalve onverstandig hoorquote:Ik zeg dan dat het niet zo verstandig is om tussen je aartsvijanden te gaan zitten ... Of het nou het recht is of niet. Verstandig is het niet.
En zoveel moeite doen om je aartsvijanden onder toom te houden? Hoezo niet gewoon weg gaan ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hebt weer niet goed gelezen dus. Verzet is niet verstandig als je bij voorbaat weet dat je kansloos gaat verliezen. Dat is dus niet zo in het geval van Israël.
[..]
Zolang je je aartsvijanden de baas bent is dat allesbehalve onverstandig hoor
Omdat men de aartsvijand ook dood kan maken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En zoveel moeite doen om je aartsvijanden onder toom te houden? Hoezo niet gewoon weg gaan ?
Nederland - Duitsland, zware wedstrijd, Nederland staat 5-1 voor. Zegt de bondscoach van Nederland: "Jongens, laten we maar naar de kleedkamer gaan, het kost te veel moeite om de Duitsers vast te zetten''quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En zoveel moeite doen om je aartsvijanden onder toom te houden? Hoezo niet gewoon weg gaan ?
Ja dat is natuurlijk veel leuker. Verstandig is het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 05:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat men de aartsvijand ook dood kan maken?
Waarom is dat niet verstandig? israel heeft van de grootste supermacht steun.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk veel leuker. Verstandig is het niet
Voor wie niet precies?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk veel leuker. Verstandig is het niet
En laat ik nu net hetzelfde bij jou afvragen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor wie niet precies?
Ik begin me trouwens wel af te vragen of Yasmin23 niet gewoon een anti-Israël troll is en Sobieski een pro-Israël troll.
En bovendien heeft Israël zelf ook een zeer goede technologie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom is dat niet verstandig? israel heeft van de grootste supermacht steun.
Wat er nu gebeurd is Nederland -Duitsland, Nederland staat met 500 - 1 voor. Zegt de bondscoach van Nederland, jongens laten we vooral 'door voetballen' Het gaat net zo lekker !quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland, zware wedstrijd, Nederland staat 5-1 voor. Zegt de bondscoach van Nederland: "Jongens, laten we maar naar de kleedkamer gaan, het kost te veel moeite om de Duitsers vast te zetten''
Yupquote:Op maandag 4 augustus 2014 05:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En bovendien heeft Israël zelf ook een zeer goede technologie.
Ok maar ik reageer wel steeds inhoudelijk, ik kom niet met ludieke plaatjes waarbij Israël in de VS is gepositioneerd en ga dan net doen of het een realistische oplossing is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En laat ik nu net hetzelfde bij jou afvragen.
We vragen allemaal gezellig af..
Omdat Karmaquote:Op maandag 4 augustus 2014 05:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom is dat niet verstandig? israel heeft van de grootste supermacht steun.
Zou ik ook doen, kijken of je 1000-1 van kan maken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurd is Nederland -Duitsland, Nederland staat met 500 - 1 voor. Zegt de bondscoach van Nederland, jongens laten we vooral 'door voetballen' Het gaat net zo lekker !
Niet iedereen gelooft daarinquote:
Daar geloof ik niet inquote:Op maandag 4 augustus 2014 05:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie slecht is zal slecht ontmoeten
Nja het is vrij simpel. Als je slecht bent straal je slechtheid uit wat slechtheid weer aantrektquote:
Troll ben ik zeker. Maar dat ik achter Israël tegen Hamas sta is een feit. Ik ben voor iedereen die de ander in de vrijheid laat. Islam doet dat niet, dus ben ik ook zeer ant-liberaal tegenover die ideologie. Net zoals het fascisme, nazisme en communisme trouwens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor wie niet precies?
Ik begin me trouwens wel af te vragen of Yasmin23 niet gewoon een anti-Israël troll is en Sobieski een pro-Israël troll.
Daar ben ik het totaal niet mee eens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het is vrij simpel. Als je slecht bent straal je slechtheid uit wat slechtheid weer aantrekt
Maar jammer dat het idd niet een realistische oplossing is. Zijn die arme joden niet meer omsingeld door al die kwaadaardige moslims. Zijn de moslims ook weer blij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok maar ik reageer wel steeds inhoudelijk, ik kom niet met ludieke plaatjes waarbij Israël in de VS is gepositioneerd en ga dan net doen of het een realistische oplossing is.
Aha dus je bent in eerste instantie pro-Israël omdat je anti-Islam bent?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:22 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Troll ben ik zeker. Maar dat ik achter Israël tegen Hamas sta is een feit. Ik ben voor iedereen die de ander in de vrijheid laat. Islam doet dat niet, dus ben ik ook zeer ant-liberaal tegenover die ideologie. Net zoals het fascisme, nazisme en communisme trouwens.
Okequote:Op maandag 4 augustus 2014 05:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar ben ik het totaal niet mee eens.
De joden zijn juist rijk, de moslims juist arm en de Joden zijn de kwaadaardige moslims toch wel de baas. Het zou me niet verbazen als over een aantal decennia zowel de Gazastrook als Westbank volledig van Israël zijn en alle moslims daar niet meer wonen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar jammer dat het idd niet een realistische oplossing is. Zijn die arme joden niet meer omsingeld door al die kwaadaardige moslims. Zijn de moslims ook weer blij.
Oh ik ben geen trol....quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:22 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Troll ben ik zeker. Maar dat ik achter Israël tegen Hamas sta is een feit. Ik ben voor iedereen die de ander in de vrijheid laat. Islam doet dat niet, dus ben ik ook zeer ant-liberaal tegenover die ideologie. Net zoals het fascisme, nazisme en communisme trouwens.
Nee. Er zijn trouwens ook moslims die Israël steunen. Ik sta achter Israël omdat het land het recht heeft te bestaan en tegen de terreur van Hamas dient te strijden. Bovendien is het land een zegen voor de achtergestelde regio. Dat is wel een bijkomend gegeven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:23 schreef Shreyas het volgende:
Aha dus je bent in eerste instantie pro-Israël omdat je anti-Islam bent?
Waar zijn al die moslims dan heen ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De joden zijn juist rijk, de moslims juist arm en de Joden zijn de kwaadaardige moslims toch wel de baas. Het zou me niet verbazen als over een aantal decennia zowel de Gazastrook als Westbank volledig van Israël zijn en alle moslims daar niet meer wonen.
Omringende moslimlandenquote:Op maandag 4 augustus 2014 05:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar zijn al die moslims dan heen ?
Naar Jordanië zoals het bedoeld was.quote:
Het probleem is tussen Israël en Palestijnen, niet tussen Israël en alle moslims in de wereld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhh dan is Israël nog steeds omsingeld door moslims ?
Jordanië sowieso ja, misschien ook Libanon, Saudi Arabië of Syriëquote:Op maandag 4 augustus 2014 05:25 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Naar Jordanië zoals het bedoeld was.
Alle Arabische Palestijnen zouden naar Jordanië moeten trekken. Dan kan Israël de Gazastrook en Westerlijke Jordaanoever erbij trekken en dan is de situatie zo, zoals de Britten dat bedoeld hadden.quote:
Hoop dat meerdere mensen dat ook inzienquote:Op maandag 4 augustus 2014 05:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem is tussen Israël en Palestijnen, niet tussen Israël en alle moslims in de wereld.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat het land van de joden is omdat het aan hen gegeven is door het Westen?quote:
Er leefden toen Joden en Arabieren in het door de Britten bestuurde Palestina. Vind je niet dat de Arabieren met Jordanië - wat al meer dan de helft was - al niet meer dan genoeg hadden? Zelfs dan hadden Joden al minder dan de Arabieren gekregen. Nu hebben ze alleen Israël en worden ze nog steeds als de bezetter gezien.....quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:34 schreef tapirrr het volgende:
Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat het land van de joden is omdat het aan hen gegeven is door het Westen?
Is dat die idioot die in sprookjes gelooft en bovendien nog steeds de Armeense genocide niet toekent? Nee, voor Hitleriaanse praktijken moet je bij hem zijn. Die engerd stelde net als Goebbels dat je de islam - toen het nazisme - ondanks mensenrechtenschendingen niet mocht bekritiseren. Ongelooflijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:48 schreef Yasmin23 het volgende:
De Turkse premier Erdogan heeft de handelswijze van Israël in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Hitler.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:54 schreef waht het volgende:
Al die mongolen om je heen, en dan afvragen waarom de joden in Israël vrij agressief moeten handelen.
Een "beschaafd" "modern" "Westers"quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:54 schreef waht het volgende:
Al die mongolen om je heen, en dan afvragen waarom de joden in Israël vrij agressief moeten handelen.
Nee, haatbaarden met thee en koekjes ontvangen? Zoals de Christenen in Libanon toentertijd. Wat denk je nou zelf, man?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:58 schreef El_Matador het volgende:
Een "beschaafd" "modern" "Westers"land langs dezelfde morele meetlat leggen als een paar haatbaarden in soepjurken.
er is ook geen tussenweg bij jou mogelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:02 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Nee, haatbaarden met thee en koekjes ontvangen? Zoals de Christenen in Libanon toentertijd. Wat denk je nou zelf, man?
Jij geeft zelf aan dat Hamas immoreel is en dan mag Israël volgens jou niets doen, want dan zijn ze net zo barbaars?quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:02 schreef El_Matador het volgende:
er is ook geen tussenweg bij jou mogelijk.
En het dan gek vinden dat je raketten om je oren krijgt.
Lezen is niet je sterkste vak zie ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:04 schreef Sobieski het volgende:
en dan mag Israël volgens jou niets doen
Als Hamas honderd raketten afvuurt op een dag zonder waarschuwingen, mag Israël dan volgens jou exact hetzelfde doen? Ze schieten er velen malen minder, en waarschuwen ook nog eens. Je meet met twee maten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:04 schreef El_Matador het volgende:
Lezen is niet je sterkste vak zie ik.
Sorry dat ik het zeg maar vind je jouw avatar niet een beetje onsmakelijk?quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste vak zie ik.
Wat is er met jou gebeurd man. Zonde.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een "beschaafd" "modern" "Westers"land langs dezelfde morele meetlat leggen als een paar haatbaarden in soepjurken.
Exact, BTW ik keur het van beide landen niet goed, en het zal ook nooit ophouden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:06 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Als Hamas honderd raketten afvuurt op een dag zonder waarschuwingen, mag Israël dan volgens jou exact hetzelfde doen? Ze schieten er velen malen minder, en waarschuwen ook nog eens. Je meet met twee maten.
Reactie uitlokken en tadaa...quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar vind je jouw avatar niet een beetje onsmakelijk?
Dat dus...quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:17 schreef waht het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd man. Zonde.
Wat een lieve man is het toch ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 05:48 schreef Yasmin23 het volgende:
De Turkse premier Erdogan heeft de handelswijze van Israël in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Hitler. In een toespraak voor duizenden aanhangers beschuldigde Erdogan Israël onder meer van het bewust doden van Palestijnse moeders.
"Israël streeft hetzelfde na als Hitler, die een zuiver ras wilde", zei Erdogan. "Ze doden vrouwen, zodat die geen Palestijnse kinderen op de wereld zetten. Ze doden baby's, zodat die niet opgroeien. Ze doden mannen, zodat die hun land niet kunnen verdedigen."
De Turkse premier zei verder dat Israël "zal verdrinken in het bloed dat het verspilt". Premier Erdogan deed de uitspraken op een campagnebijeenkomst in Istanbul.
http://nos.nl/artikel/682579-israel-wil-hetzelfde-als-hitler.html
twitter:IDFSpokesperson twitterde op zondag 03-08-2014 om 20:35:43We found these motorcycles in a tunnel inside Israel. Hamas' plan? Abduct Israelis & rush back to Gaza with hostages. http://t.co/jvGpZDfBHR reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op maandag 04-08-2014 om 04:05:49We found these in a tunnel leading into Israel. Hamas had planned a massive terror attack against Israeli civilians. http://t.co/EyjNy7XbSf reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op maandag 04-08-2014 om 07:03:05On August 1, terrorists fired a rocket at Israel from the al-Mashtal hotel frequented by foreign journalists in Gaza. http://t.co/FzPXrA7zs2 reageer retweet
quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:48 schreef Yasmin23 het volgende:
De Turkse premier Erdogan heeft de handelswijze van Israël in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Hitler. In een toespraak voor duizenden aanhangers beschuldigde Erdogan Israël onder meer van het bewust doden van Palestijnse moeders.
"Israël streeft hetzelfde na als Hitler, die een zuiver ras wilde", zei Erdogan. "Ze doden vrouwen, zodat die geen Palestijnse kinderen op de wereld zetten. Ze doden baby's, zodat die niet opgroeien. Ze doden mannen, zodat die hun land niet kunnen verdedigen."
De Turkse premier zei verder dat Israël "zal verdrinken in het bloed dat het verspilt". Premier Erdogan deed de uitspraken op een campagnebijeenkomst in Istanbul.
Heeft Tayyip nu ook al een aluhoedje op?quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies wat ik ook al zei. Scherp gezien, Erdogan.
Verknipt beeld van de werkelijkheid, ziekquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies wat ik ook al zei. Scherp gezien, Erdogan.
Natuurlijk doen ze het niet te obvious, maar met dit soort laffe "snelle acties" en dan weer een tijdje rustig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:12 schreef waht het volgende:
Elke idioot kan bedenken dat het voor Israel vrij makkelijk is om heel Gaza op te blazen, indien ze genocide zouden willen plegen. Maar dat willen ze niet, aangezien het geen zieke geesten zijn als Recep, Hamas en de gemiddelde anti-Israel dwaas in dit topic.
Helemaal waar!quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:12 schreef waht het volgende:
Elke idioot kan bedenken dat het voor Israel vrij makkelijk is om heel Gaza op te blazen, indien ze genocide zouden willen plegen. Maar dat willen ze niet, aangezien het geen zieke geesten zijn als Recep, Hamas en de gemiddelde anti-Israel dwaas in dit topic.
Jammer dat de veiligheid van de palestijnen niet hun belang isquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:19 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Het enige belang van Israel is de veiligheid van hun burgers.
Erdogan maakt hier valide punten. Een van de weinige politieke leiders die durft te zeggen waar het op staat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:48 schreef Yasmin23 het volgende:
serieus wat rook jij? zet je joodse bril af en kijk naar het nieuws.quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:06 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Als Hamas honderd raketten afvuurt op een dag zonder waarschuwingen, mag Israël dan volgens jou exact hetzelfde doen? Ze schieten er velen malen minder, en waarschuwen ook nog eens. Je meet met twee maten.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Erdogan maakt hier valide punten. Een van de weinige politieke leiders die durft te zeggen waar het op staat.
Hij laat de nuance misschien achterwege, maar verder is hij spot-on. Verder zit hij blijkbaar niet in de zakken van de joodse lobby, omdat hij zijn mening over het conflict openlijk durft te uiten.quote:
Ja, want iemand die niet Israël voor nazi's uitmaakt, zit direct in de zakken van "de joodse lobby".quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij laat de nuance misschien achterwege, maar verder is hij spot-on. Verder zit hij blijkbaar niet in de zakken van de joodse lobby, omdat hij zijn mening over het conflict openlijk durft te uiten.
Is ook niet de verantwoordelijkheid van Israel, maar van Hamas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jammer dat de veiligheid van de palestijnen niet hun belang is.
Goed voorbeeld voor de turkse jeugdquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja, want iemand die niet Israël voor nazi's uitmaakt, zit direct in de zakken van "de joodse lobby".
Dat is, naast belachelijk, zwart-wit en ronduit schandalig, op zich al antisemitisme, besef je dat wel?
Het is voor Turkije te hopen dat deze idioot niet weer aan de macht komt. Het is natuurlijk allemaal voor de bühne, maar er kan niets goeds van komen, van iemand die zó zijn kiezers vergaart.
Kritiek op Israël = anti-semitisme?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja, want iemand die niet Israël voor nazi's uitmaakt, zit direct in de zakken van "de joodse lobby".
Dat is, naast belachelijk, zwart-wit en ronduit schandalig, op zich al antisemitisme, besef je dat wel?
Wanneer gaat hij durven zeggen dat de Armeense genocide echt is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Erdogan maakt hier valide punten. Een van de weinige politieke leiders die durft te zeggen waar het op staat.
Het zijn mensen waar je over praat, natuurlijk is dat wel de verantwoordelijkheid van israël. Als je dat ontkent dan zeg je eigenlijk dat palestijnen minderwaardig zijn als mens en dus dood mogen omdat ze niet joods zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:02 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Is ook niet de verantwoordelijkheid van Israel, maar van Hamas.
Zodra de Armenen durven zeggen dat de Karabach genocide echt is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:05 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij durven zeggen dat de Armeense genocide echt is?
Wanneer Pasen en Pinksteren op een dag vallenquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:05 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Is dat ook de dag waarop Israël er eerlijk voor gaat uitkomen dat ze uit zijn op een genocide van de Palestijnen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:06 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Wanneer Pasen en Pinksteren op een dag vallen
Dat maak jij ervan, leg mij aub geen woorden in de mond.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het zijn mensen waar je over praat, natuurlijk is dat wel de verantwoordelijkheid van israël. Als je dat ontkent dan zeg je eigenlijk dat palestijnen minderwaardig zijn als mens en dus dood mogen omdat ze niet joods zijn?
Heel relevant ook in deze discussie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:05 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Deaths 161+, or 200+quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zodra de Armenen durven zeggen dat de Karabach genocide echt is.
Nee, omdat hij die misdaad blijft ontkennen. Merkel zou ook haar mond moeten houden als ze de Holocaust zou ontkennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel relevant ook in deze discussie.
Erdogan moet dus z'n mond houden vanwege een misdaad die honderd jaar geleden heeft plaatsgevonden?
Hamas ziet dat niet als zijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:08 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, leg mij aub geen woorden in de mond.
Het is Hamas zijn verantwoordelijkheid om zijn burgers te beschermen en af te wegen wat belangrijk is, raketten afschieten en tunnels graven ? of een normaal bestaan opbouwen zonder geweld en oorlog ?
H
Dat blijkt wel uit de praktijk in ieder geval. Israël acht de wanverhouding in het leed en het aantal slachtoffers proportioneel. Daarmee vinden ze blijkbaar het leed van de 'gojim' automatisch minderwaardig aan het leed van henzelf.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het zijn mensen waar je over praat, natuurlijk is dat wel de verantwoordelijkheid van israël. Als je dat ontkent dan zeg je eigenlijk dat palestijnen minderwaardig zijn als mens en dus dood mogen omdat ze niet joods zijn?
Het gaat mij vooral om het hier en nu. Ben geen fan van Erdogan en vindt zijn vergelijking overdreven, maar zijn opmerkingen wegwuiven omdat hij weigert de Armeense genocide te erkennen, slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:09 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee, omdat hij die misdaad blijft ontkennen. Merkel zou ook haar mond moeten houden als ze de Holocaust zou ontkennen.
ja en daarom ziet iedereen ze dus als de nieuwe nazi's.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit de praktijk in ieder geval. Israël acht de wanverhouding in het leed en het aantal slachtoffers proportioneel. Daarmee vinden ze blijkbaar het leed van de 'gojim' automatisch minderwaardig aan het leed van henzelf.
Tuurlijk genocide plegen maar vervolgens wel 200 vrachtwagens met hulpgoederen sturenquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Is dat ook de dag waarop Israël er eerlijk voor gaat uitkomen dat ze uit zijn op een genocide van de Palestijnen?
Vermoorden ? alsof Israel express burgerslachtoffers maaktquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hamas ziet dat niet als zijn verantwoordelijkheid.
We moeten dus maar doorgaan met het vermoorden van Palestijnse burgers? Omdat we de verantwoordelijkheid toch kunnen afschuiven op hamas?
Als israël zo doorgaat gaan ze hetzelfde lot achterna als nazi-duitsland. Opgedeeld worden in bezette gebieden en herstelbetalingen betalen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:11 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Tuurlijk genocide plegen maar vervolgens wel 200 vrachtwagens met hulpgoederen sturen![]()
Onbewezen en in alle conflicten en oorlogen vallen burgerdoden (wat het overigens niet minder erg maakt).
Maar het gaat er hier om dat Israel burgerslachtoffers maakt, selectieve verontwaardiging omdat het joden zijn. Triest en tekenend.
Het toont aan dat het een gestoorde man is, vergelijkbaar met mensen die de holocaust ontkennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om het hier en nu. Ben geen fan van Erdogan en vindt zijn vergelijking overdreven, maar zijn opmerkingen wegwuiven omdat hij weigert de Armeense genocide te erkennen, slaat gewoon nergens op.
Shh dat mag je niet zeggen, anti-semiet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en daarom ziet iedereen ze dus als de nieuwe nazi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |