Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Niet negatief bedoeld, bro. Geniet van je jeugd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dude... Ik gaf je nog compliment over je baard! Does aardig!
Nee, spreken gewoon Turks tegen me, maar soms merken ze wel aan mijn Turks dat ik uit het buitenland kom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, vooral voor een Samsunlu Turk vind ik je exotisch.
Vragen mensen nooit waar je vandaan komt? Yani, zien ze je weleens aan voor een 'buitenlander' in Samsun?
Vaag man. Ik word zelfs voor een buitenlander aangezien in Afrika van Turkije, Adana.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, spreken gewoon Turks tegen me, maar soms merken ze wel aan mijn Turks dat ik uit het buitenland kom.
Exotisch. That's a good thing amirite.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent echt te vaak stuk gegaan in deze reeks. Laat je nakijken.
yessssssquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
Genieten peepz. Hierna stop ik met fok. Yeah Trigger
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
Blijheid vrijheidquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:20 schreef Crip het volgende:
[..], Ik ben nou eenmaal een blij persoon.
Kom je dan terug als Ambi?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allah houdt van mij en heeft mijn gebeden tijdens laylat Al-qadr aanhoortquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:21 schreef Crip het volgende:
Hierna ga ik terug naar marokko.nlMeen je dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hierna ga ik terug naar marokko.nlAlle tattas ineens blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hierna ga ik terug naar marokko.nlPost je daar niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
InshaAllah.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Allah houdt van mij en heeft mijn gebeden tijdens laylat Al-qadr aanhoort
Hahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:22 schreef Che_ het volgende:
Zal oorlog in Iraktopic nog wel in de gaten blijven houden. Goede overzicht van nieuws
Je lijkt niet op een Turk en zelfs je kledingstijl komt amper voor onder Turken. How is that possible?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
Ik word wel altijd aangezien als toerkoe.![]()
Joden zijn op zich ook vrij divers qua looks, maar voor zover ik kon zien heb je niet meteen de klassieke jodenlook, nee.quote:
Bullshitquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
Ik word wel altijd aangezien als toerkoe.![]()
Heb wel geld bespaard..quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voel je je nog wel veilig?
Slachtofferhulp al ingeschakeld?
Ciao!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb wel geld bespaard..
Ciao peepz. Take care
Ik weet nie man. Velen vinden mij in ieder geval niet Mocro lijken.. dat raden ze pas als laatstquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je lijkt niet op een Turk en zelfs je kledingstijl komt amper voor onder Turken. How is that possible?
Vage shit man.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet nie man. Velen vinden mij in ieder geval niet Mocro lijken.. dat raden ze pas als laatst
Meestal: Turk, Indo, Half, en veel denken ook dat ik asian ben door mijn obsessie en kleding/make-up.
Indoquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet nie man. Velen vinden mij in ieder geval niet Mocro lijken.. dat raden ze pas als laatst
Meestal: Turk, Indo, Half, en veel denken ook dat ik asian ben door mijn obsessie en kleding/make-up.
Ja precies, maja dunno. WEIRDquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bullshit
Je hebt je hoofddoek totaal anders gedaan
Ik zou meteen mocro zeggen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
NEEquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef AbdulMalik het volgende:
Poll: Moet Borte een onbewerkte foto plaatsen
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Door je hoofddoekstijl al zou ik niet Turk gokken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Jepp... blinde mensen.quote:
Ja ben best bleek (voor een Marokkaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Indo
Je bent best wel bleekjes toch?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:27 schreef AbdulMalik het volgende:
3 stemmen nee? Borte bannen voor proxygebruik
Bruurrrrrrquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
Heel veel mensen denken dat ik een Turk ben. Zelfs bij Koerden
Nee door Marokkanen meestal!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ook haar kleding/abaja enzo. Is echt vaag.
Maar goed, misschien is ze aangezien voor een Turk door een Nederlander of zo.
Sommige Turken praten gelijk ik het Turks tegen mijquote:
Hhhhhhh, ja drm. Maja.. turk, mocro allemaal zelfde. Allemaal(meeste) moslims.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Door je hoofddoekstijl al zou ik niet Turk gokken.
Al gedaan. Wilde snel wegklikken voor de stem verwerkt was. Maar het mocht niet baten, 100 core i70 processor en zoquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NIET KLIKKEN MENSEN TRAP ER NIET IN
Ik word altijd in het Turks aaangesproken door Turken. Altijd. En Marokkanen denken ook altijd Turks. Ik lijk er niet eens opquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
Heel veel mensen denken dat ik een Turk ben. Zelfs bij Koerden
kan jij ook, gewoon paar x, kardas, lan, ne, tamam.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sommige Turken praten gelijk ik het Turks tegen mij
EN WAAROM HAD JE DAARVOOR NIET AL OP JA GESTEMD?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Al gedaan. Wilde snel wegklikken voor de stem verwerkt was. Maar het mocht niet baten, 100 core i70 processor en zo
Marokkanen zeggen zeker: Heywa abiquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik word altijd in het Turks aaangesproken door Turken. Altijd. En Marokkanen denken ook altijd Turks. Ik lijk er niet eens op
HALLO WRM NEGEER JE MN VRAAGquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
EN WAAROM HAD JE DAARVOOR NIET AL OP JA GESTEMD?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Dat mensen daar nog intrappen na die link van Peunage.![]()
Fool me once..
Snelle proxy wisseling, gaat automatischquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
EN WAAROM HAD JE DAARVOOR NIET AL OP JA GESTEMD?
Doe ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kan jij ook, gewoon paar x, kardas, lan, ne, tamam.
Herkenbaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik word altijd in het Turks aaangesproken door Turken. Altijd. En Marokkanen denken ook altijd Turks. Ik lijk er niet eens op
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe ik ook
En dan wanneer ik zeg dat ik Koerdisch ben:
[ afbeelding ]
WNR GAAN WE TROUWEN?quote:
Marokkaanse jongens altijd 'tzelfde.quote:
Je bent zeker knapquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik lijk ook niet op een Koerd maar word toch altijd voor Koerd aangezien in TR.
'Jij komt vast ook uit het Zuid-Oosten'
NEE.
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent zeker knap
Plaats eens een foto hier
Niet alleen daar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Op een ander forum gokken ze bij mij steeds op de Balkan, maar lijk daar helemaal niet op.
Dat bedoel ik. Wanneer je donker bent ben je Mocro, Afghaan, Koerd, weet ik veel wat. Wanneer je dat niet bent ben je opeens Balkan. Valla het is nooit goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Op een ander forum gokken ze bij mij steeds op de Balkan, maar lijk daar helemaal niet op.
Komt door je haar kleur.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit is niet cripwaardig natuurlijk. Niet om te stoken of zo. Maar dit is waardeloos.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit is niet cripwaardig natuurlijk. Niet om te stoken of zo. Maar dit is waardeloos.
Jawel! Je lijkt daar kapot erg op.. de dudes die ik ken die komen met jou overeen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
TM lijkt gewoon op een Turk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel! Je lijkt daar kapot erg op.. de dudes die ik ken die komen met jou overeen.
Ga! Is gewoon zo..quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha don;t let instagram fool you.
tsssss.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://1.bp.blogspot.com/(...)Q/s1600/101_1294.JPG
Hij lijkt wel Turks. Maar als ik hem zo voor de eerste keer zou zien zou ik eerder Bosnisch ofzo zeggen.quote:
Bij 23andMe kwam eruit dat ik onder Turken wel bovengemiddeld Europese genes heb, maar mijn Turkse genes zijn ook iets boven het gemiddelde onder Turken.quote:
Neuh. Hij heeft helemaal geen Slavische trekjes. Absoluut niet. Balkanites hebben vaak dat Zuid-Europese/Mediterraanse gemixt met Slavische trekjes.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij lijkt wel Turks. Maar als ik hem zo voor de eerste keer zou zien zou ik eerder Bosnisch ofzo zeggen.
Echt niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij 23andMe kwam eruit dat ik onder Turken wel bovengemiddeld Europese genes heb, maar mijn Turkse genes zijn ook iets boven het gemiddelde onder Turken.
Ramadan afterparty meet bij jou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
Dat mag je alleen zeggen nadat je mij irl hebt gezien.
Dat zal wel kloppen, maar mensen hebben bepaalde associaties natuurlijk bij bepaalde groepen en dan denken ze hey!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij 23andMe kwam eruit dat ik onder Turken wel bovengemiddeld Europese genes heb, maar mijn Turkse genes zijn ook iets boven het gemiddelde onder Turken.
Je bent zelf niet eens 18+quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:37 schreef darkmond het volgende:
Wie wil erotische foto van mijEnkel 18+ tho
Goedzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:38 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee man, ik douche ook gewoon met kleren aan want minderjarig
Huh, het was iets boven het gemiddelde, hoor. Dan bedoel ik dus combinatie van Central-Asian, Siberian, East-Asian etc. Worden die niet bij elkaar opgeteld doorgaans om het gehalte ''Turanid'' vaag te schatten?quote:
Irak topic is verkracht dus tot nooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
Vleermuizen, ik ga slapen. Als dit topic dichtgaat spreken we elkaar vast ergens anders
Slaaaap lekker!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
Vleermuizen, ik ga slapen. Als dit topic dichtgaat spreken we elkaar vast ergens anders
Ja als je jezelf vergelijkt met Turken uit het Oosten van TR, ja. Maar voor jouw regio is dat gewoon heel normaal. Kijk maar naar zarGon zijn resultaten. En als je jezelf gaat vergelijken met Turken uit de Balkan of Thracie ben je zelfs gemiddeld meer Midden-Oosters te noemen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, het was iets boven het gemiddelde, hoor. Dan bedoel ik dus combinatie van Central-Asian, Siberian, East-Asian etc. Worden die niet bij elkaar opgeteld doorgaans om het gehalte ''Turanid'' vaag te schatten?
Ik denk daar ook altijd aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Crip het volgende:
Ik zeg je eerlijk als ik zou vallen n de douche en het is levensgevaarlijk zou ik denk ik aarzelen om 112 te bellen stel mijn tel ligt binnen handbereik. Gaan ze me daar naked aantreffen.
Maar in die situatie zelf zou ik schijt hebben stel het gebeurd. Allah ej stir
Slaap lekker broquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
Ik zie je in Sexy en Gewaagd, bro. Slaap lekker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
Maar jij bent nog een dude is minder erg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk daar ook altijd aan
Wat als ik nu val, fucking voorschut.
fokkers of foksters?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zie je in Sexy en Gewaagd, bro. Slaap lekker.
Stimorol- stopt dus fok is niks meer aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Irak topic is verkracht dus tot nooit
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar jij bent nog een dude is minder erg.
Ik zou janken 1 ze gaan me zien zonder hijaab 2 ze gaan mijn vetrolletjes bekijken.![]()
Raken ze me naked body aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wat is dezequote:
Ja oke, maar fuck it toch? Je moet geholpen worden. En vaak als je bij de telefoon kan, dan kan je jezelf ook wel ff aankleden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar jij bent nog een dude is minder erg.
Ik zou janken 1 ze gaan me zien zonder hijaab 2 ze gaan mijn vetrolletjes bekijken.![]()
Raken ze me naked body aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uh, FB en TA. Sorry, hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook jij hebt mij niet gezien. Shadap.
Haar reacties op baklava waren wel altijd leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stimorol- stopt dus fok is niks meer aan
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef darkmond het volgende:
18+ met 30cmOke leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook nu slapen... Syaz all.
Trusten
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
vertel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooit opgemerkt dat ik nooit onbewerkte foto's plaats? Daar is een reden voor.
Ik zie daar doorheen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooit opgemerkt dat ik nooit onbewerkte foto's plaats? Daar is een reden voor.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:46 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik zat anders een uur debiel te lachen
Ik ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
Najah ik hou gewoon niet zo heel veel van foto's plaatsen. Vooral op fok niet.
Mensen die mij willen zien kunnen me meeten.
Haarlem... Kom maar schat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
Najah ik hou gewoon niet zo heel veel van foto's plaatsen. Vooral op fok niet.
Mensen die mij willen zien kunnen me meeten.
Iemand uit dit topic bleek 5min verderop te wonenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ben beetje paranoïde met foto's. Steeds met 'wat als mensen in mijn omgeving op fok zitten' en meer van zulke shit.
Stimo zeker?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic bleek 5min verderop te wonen
Really, wie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Veilig? Noooo, broeinest van fokkersquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Really, wie?
Ik zit veilig in het verre zuiden.
where u live?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
PICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik in Utrecht. Iedereen woont dichtbijquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Really, wie?
Ik zit veilig in het verre zuiden.
Ik ken jouquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik in Utrecht. Iedereen woont dichtbij
Toen je zei Palestina wist ik gelijk wie je wasquote:
O, bedoelde niet Limburg, maar Groot-Brabant.quote:
Te laat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
PICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???
Ah, Belgiëquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, bedoelde niet Limburg, maar Groot-Brabant.
[..]
Te laat.
Mwuah, een enkeling zou ik hier willen meeten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Next step wordt meet ja na al die foto's
een paar succesvolle wel geweest toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Meet zou wel leuk zijn, ja, voordat ik mijn FOK!-carrière tot een einde breng, maar iedereen zegt steeds af.
Is niet mijn ding. Lijkt me awkwardquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Meet zou wel leuk zijn, ja, voordat ik mijn FOK!-carrière tot een einde breng, maar iedereen zegt steeds af.
Oh, toen had ik afgezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een paar succesvolle wel geweest toch?
Mij ook eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet mijn ding. Lijkt me awkward
mij ook, meeten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet mijn ding. Lijkt me awkward
Gaan we naar club trouwquote:
En toen zei hij steeds af.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een paar succesvolle wel geweest toch?
Dan mag jij locatie kiezen. Geen mehtapquote:
maar dan wel alleen wij 2 he.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag jij locatie kiezen. Geen mehtap
Theehuisquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag jij locatie kiezen. Geen mehtap
Konkaan of Yuzbir. Unbeatablequote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef mrstylo het volgende:
Wie kan hier backgammon spelen? Daarvoor wil ik wel meeten.
Ken die namen nietquote:
Tavla heet dat, jonge...quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef mrstylo het volgende:
Wie kan hier backgammon spelen? Daarvoor wil ik wel meeten.
Ken je konkaan nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken die namen niet
Wij zeggen 'taabla'
tssss, en ik en magnificent dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een. Heb daarna nog 'gemeet' met syl en MaidensTower.
Laat foto's zien. Zo snap ik het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je konkaan niet
En Yuzbir een variant van Okey. Zeer verslavend
Okey is inderdaad wel leuk in goed gezelschap. Met een theetje erbij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je konkaan niet
En Yuzbir een variant van Okey. Zeer verslavend
Dat eerste is een kaartspel. Lijkt op rummi 51. Het tweede speel je met steentjes maar kan ook met kaarten. Ben mobiel, google evenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat foto's zien. Zo snap ik het niet
Ken je Yuzbir? Veel leuker dan Okey. En moeilijkerquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Okey is inderdaad wel leuk in goed gezelschap. Met een theetje erbij.
Tavla kan ik helaas niet.
Ohzo. Ken ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat eerste is een kaartspel. Lijkt op rummi 51. Het tweede speel je met steentjes maar kan ook met kaarten. Ben mobiel, google even
Jammer man. Is echt leuke spel. Speel ik altijd met mijn pa's vrienden(best wel een spelletje voor oudjes). Maak ze altijd af.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Okey is inderdaad wel leuk in goed gezelschap. Met een theetje erbij.
Tavla kan ik helaas niet.
Nee. Wordt wel met dezelfde steentjes gespeeld, zie ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je Yuzbir? Veel leuker dan Okey. En moeilijker
Trustenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trusten! Allah rahatlik versin.
Ik ga ook maar 'ns.
Ja, is ongeveer hetzelfde maar iets andere regels. Wordt wel heel veel gespeeld. Je hebt zo'n app ervan in Playstore en is paar miljoen keer gedownload. Ook in theehuizen veelquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Wordt wel met dezelfde steentjes gespeeld, zie ik.
Heyquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
We fell in love in a hopeless place
Alleen als je boven de 1,80 bent.quote:
Waar was jequote:Op maandag 4 augustus 2014 03:37 schreef Che_ het volgende:
Zieke slaap hebben en eenmaal thuis klaarwakker. Haat dat. Vooral in auto krijg je zo'n slaapgevoel
Fijn jaar verderquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:34 schreef mrstylo het volgende:
Batterij bijna op 100%. Ik ga.
Was een leuke slowchat. Tot volgend jaar.
Ik geef t nog n uur...quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:29 schreef AbdulMalik het volgende:
Na dit weekend gaan ze hem sluiten dus
FOK! is dus corrupt.quote:Hoi jongens, Ramadan is voorbij, dus na het weekend moeten we tot volgend jaar weer afscheid nemen van deze reeks.
Uiteraard zien we jullie vanzelf in de Turkenreeks
Eerste werkdag voor jou toch? Hoe gaat het?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga werken!
Schuif nu lekker wat gaslucht nr binnen.
Tweede. Prima... leuke collega'squote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste werkdag voor jou toch? Hoe gaat het?
Wel van jouw leeftijd of allemaal 40+ weer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tweede. Prima... leuke collega's
Weet alleen nog geen moer. Dat is kut.
Dat is hetzelfde tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel van jouw leeftijd of allemaal 40+ weer?
25 27 31 36 49 54 51 en 48 ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel van jouw leeftijd of allemaal 40+ weer?
Aha. Gevarieerd dus. Wel goede HR meisjes daar. Leuke vrouwen daar?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
25 27 31 36 49 54 51 en 48 ofzo
Valt me mee. En ze zijn beschaafd
Heb 1 leuke gezien eigkquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Gevarieerd dus. Wel goede HR meisjes daar. Leuke vrouwen daar?
Kolay sa basina gelsin hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Werk ze, Stimo en Borte. Kolay gelsin.
DM foto van je geblondeerde haren.quote:
NEIN.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DM foto van je geblondeerde haren.
Che is een racist.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NEIN.
Che wil mn haren donker...
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is lekker. Dan mag t.
Jammer dat t geen match is. Had em anders gehuwd.
Hoe oud was jij ook alweer trouwens?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is veel te oud voor jou. Je moet Darkmond nemen.
Al bijna grijze haren. Ben al een maandje of 2 22 jaar oudquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer trouwens?
Ik ben 15 yolo...quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is veel te oud voor jou. Je moet Darkmond nemen.
Dat is wel kut. Was ze al langer ziek?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:32 schreef darkmond het volgende:
Een docente van mijn school die ik heb gekend is pas overleden aan leukemie. Was een super aardige en lieve vrouw van net pas 37. Voor mijn gevoel verdient ze iets goeds na haar overlijden... Alle moslims Al-Fatiha...
Voelt raar dit... Hoop dat ze goed terechtkomt
2 jaar... Het leek erop steeds beter te gaan. En nu dit... pfffquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Was ze al langer ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |