Komt door je haar kleur.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Op een ander forum gokken ze bij mij steeds op de Balkan, maar lijk daar helemaal niet op.
?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit is niet cripwaardig natuurlijk. Niet om te stoken of zo. Maar dit is waardeloos.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit is niet cripwaardig natuurlijk. Niet om te stoken of zo. Maar dit is waardeloos.
Jawel! Je lijkt daar kapot erg op.. de dudes die ik ken die komen met jou overeen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Op een ander forum gokken ze bij mij steeds op de Balkan, maar lijk daar helemaal niet op.
TM lijkt gewoon op een Turk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel! Je lijkt daar kapot erg op.. de dudes die ik ken die komen met jou overeen.
Ga! Is gewoon zo..quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha don;t let instagram fool you.
tsssss.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://1.bp.blogspot.com/(...)Q/s1600/101_1294.JPG
Hij lijkt wel Turks. Maar als ik hem zo voor de eerste keer zou zien zou ik eerder Bosnisch ofzo zeggen.quote:
Bij 23andMe kwam eruit dat ik onder Turken wel bovengemiddeld Europese genes heb, maar mijn Turkse genes zijn ook iets boven het gemiddelde onder Turken.quote:
Neuh. Hij heeft helemaal geen Slavische trekjes. Absoluut niet. Balkanites hebben vaak dat Zuid-Europese/Mediterraanse gemixt met Slavische trekjes.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij lijkt wel Turks. Maar als ik hem zo voor de eerste keer zou zien zou ik eerder Bosnisch ofzo zeggen.
Echt niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij 23andMe kwam eruit dat ik onder Turken wel bovengemiddeld Europese genes heb, maar mijn Turkse genes zijn ook iets boven het gemiddelde onder Turken.
Ramadan afterparty meet bij jou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
Dat mag je alleen zeggen nadat je mij irl hebt gezien.
Dat zal wel kloppen, maar mensen hebben bepaalde associaties natuurlijk bij bepaalde groepen en dan denken ze hey!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij 23andMe kwam eruit dat ik onder Turken wel bovengemiddeld Europese genes heb, maar mijn Turkse genes zijn ook iets boven het gemiddelde onder Turken.
Je bent zelf niet eens 18+quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:37 schreef darkmond het volgende:
Wie wil erotische foto van mijEnkel 18+ tho
Goedzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:38 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee man, ik douche ook gewoon met kleren aan want minderjarig
Huh, het was iets boven het gemiddelde, hoor. Dan bedoel ik dus combinatie van Central-Asian, Siberian, East-Asian etc. Worden die niet bij elkaar opgeteld doorgaans om het gehalte ''Turanid'' vaag te schatten?quote:
Irak topic is verkracht dus tot nooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
Vleermuizen, ik ga slapen. Als dit topic dichtgaat spreken we elkaar vast ergens anders
Slaaaap lekker!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
Vleermuizen, ik ga slapen. Als dit topic dichtgaat spreken we elkaar vast ergens anders
Ja als je jezelf vergelijkt met Turken uit het Oosten van TR, ja. Maar voor jouw regio is dat gewoon heel normaal. Kijk maar naar zarGon zijn resultaten. En als je jezelf gaat vergelijken met Turken uit de Balkan of Thracie ben je zelfs gemiddeld meer Midden-Oosters te noemen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, het was iets boven het gemiddelde, hoor. Dan bedoel ik dus combinatie van Central-Asian, Siberian, East-Asian etc. Worden die niet bij elkaar opgeteld doorgaans om het gehalte ''Turanid'' vaag te schatten?
Ik denk daar ook altijd aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Crip het volgende:
Ik zeg je eerlijk als ik zou vallen n de douche en het is levensgevaarlijk zou ik denk ik aarzelen om 112 te bellen stel mijn tel ligt binnen handbereik. Gaan ze me daar naked aantreffen.
Maar in die situatie zelf zou ik schijt hebben stel het gebeurd. Allah ej stir
Slaap lekker broquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
Ik zie je in Sexy en Gewaagd, bro. Slaap lekker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
Maar jij bent nog een dude is minder erg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk daar ook altijd aan
Wat als ik nu val, fucking voorschut.
fokkers of foksters?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zie je in Sexy en Gewaagd, bro. Slaap lekker.
Stimorol- stopt dus fok is niks meer aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Irak topic is verkracht dus tot nooit
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar jij bent nog een dude is minder erg.
Ik zou janken 1 ze gaan me zien zonder hijaab 2 ze gaan mijn vetrolletjes bekijken.![]()
Raken ze me naked body aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wat is dezequote:
Ja oke, maar fuck it toch? Je moet geholpen worden. En vaak als je bij de telefoon kan, dan kan je jezelf ook wel ff aankleden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar jij bent nog een dude is minder erg.
Ik zou janken 1 ze gaan me zien zonder hijaab 2 ze gaan mijn vetrolletjes bekijken.![]()
Raken ze me naked body aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uh, FB en TA. Sorry, hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook jij hebt mij niet gezien. Shadap.
Haar reacties op baklava waren wel altijd leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stimorol- stopt dus fok is niks meer aan
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:45 schreef darkmond het volgende:
18+ met 30cmOke leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook nu slapen... Syaz all.
Trusten
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |