Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
srrrry...quote:
Faalbeer ben jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
kut een spelfout in de tt bij het laatste topic
hoe kan het zo misgegaan zijn?
Naar de grens? 1/1.5 dag ongeveer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
Hoelang doe je er over om met auto naar TR te rijden?
We zitten allemaal op onze zolderkamers hoorrr.quote:
ik kan niet wachten mrstyloquote:
Als je je auto in het vliegtuig meeneemt een paar uur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
Hoelang doe je er over om met auto naar TR te rijden?
Borte,quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Naar de grens? 1/1.5 dag ongeveer.
Laatste danquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Santello het volgende:
Wel gaar hoor. Laatste topic. Maar niemand post piccas van nu.
Noem jij mij niemand?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Santello het volgende:
Wel gaar hoor. Laatste topic. Maar niemand post piccas van nu.
Amcam ging vrijdag in de middag beginnen met rijden en we hebben niets van ze gehoord :/ Raar toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Naar de grens? 1/1.5 dag ongeveer.
Ik herinner mij haar ook niet meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Borte, [ afbeelding ]
sprekend griekjeeee
Leuke snorquote:
Huh? Dat is wel raar ja. Bellen enzo lukt niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amcam ging vrijdag in de middag beginnen met rijden en we hebben niets van ze gehoord :/ Raar toch?
is dit een foto met bashar al assadquote:
Bekeerd en postte tijdje in Turkentopic mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik herinner mij haar ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop