Deze stab.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Nog nooit een mooie man op fok gezien tho.
zegtie dat dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb abdul ook gezien.
Lijkt totaal niet op een Turk. En al helemaal geen Samsunlu Turk.
Bijna goed. Ik ben 1,58.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
profielschets van Che_:
lengte: 1.62
gewicht: 98 kilo
hobby's: neusspray kopen bij de apotheek
favoriete eten: rijst met wortel
NEE TMM Saka!!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Deze stab.
Ik ga geen dua meer maken voor jou.
Objectief gesproken, waar lijk jij zo'n beetje op?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zegtie dat dan?
En ik leek op een indo.
Welke man post nou pics hier...quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Nog nooit een mooie man op fok gezien tho.
Ik heb hem nooit gezien ik zeg zo veel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je Che lekker vond.
Wie zegt wat dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zegtie dat dan?
En ik leek op een indo.
Doe voor mij. 5 miljard svpquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Deze stab.
Ik ga geen dua meer maken voor jou.
Je vraagt naar een schets of naar een bekende persoon op wie ik kan wijzen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Objectief gesproken, waar lijk jij zo'n beetje op?
Ik val op uitstraling.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Welke man post nou pics hier...
Wat versta je onder mooie man trouwens? Vind je mij lelijk, of noem je me niet eens een man?
Tell her! Grrrrrrrquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je Che lekker vond.
Ik bedoel etniciteit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vraagt naar een schets of naar een bekende persoon op wie ik kan wijzen?
profielschets darkmond:quote:
Nee. Sommigen hebben iets. Helaasquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
In het echt straalt er licht van mijn gezicht als je dat bedoelt.
Ik weet vaak niet wat mensen met mooi/knap bedoelen. De ene vindt mooi meer gezicht, de ander karakter en zo. naja never mind. Ooit zei je wel een lange man te willen etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang, donker en moet bij me passen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet wat mensen met mooi/knap bedoelen. De ene vindt mooi meer gezicht, de ander karakter en zo. naja never mind. Ooit zei je wel een lange man te willen etc.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef Santello het volgende:
Kleine Santellobryan ruiz look a like gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
profielschets darkmond:
lengte: 1.87m
gewicht: 66 kilo
hobby's: Relaxen op wc
favoriete eten: rijst en vlees.
Jij hebt wel een bepaalde nur in je gezicht, ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
In het echt straalt er licht van mijn gezicht als je dat bedoelt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef Santello het volgende:
Kleine SantelloDeze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij nog steeds niet gemeet man. Ramadan 2015 sowieso iftar samenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt wel een bepaalde nur in je gezicht, ja.
Oké, waar word je zoal voor aangezien?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, licht(er)getint, maar wel donker haar.
Right on, ksssttt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nu gaat hij mij niet meer mogen.
Door Borte voor Indo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, waar word je zoal voor aangezien?
Moet zo een Facebook timeline komen hiero.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het ook pas sinds deze week.
Ga slapen viespeukquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef darkmond het volgende:
Zullen we nu pics doen en kijken wie 't mooiste handschrift heeft?![]()
Die foto was zooooo vaag. Je had ook een of andere neger uit Zimbabwe kunnen zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door Borte voor Indo.
Verder vragen ze het volgens mij altijd. Turks, willekeurig uit Balkan, halfbloed ook wel
Men zegt dat ik een meisjeshandschrift heb.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef darkmond het volgende:
Zullen we nu pics doen en kijken wie 't mooiste handschrift heeft?![]()
Draait jouw hormoon fabriek op volle toeren of zoquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kom samenwonen, dan noemen we ons huisje bayt ul hub
Je conversaties met Crip lieten je door de mand vallen. Die herken ik uit duizenden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef AbdulMalik het volgende:
TM kwam er gelijk achter en noemde me Arcadia en ik reageerde er op zonder bij na te denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Draait jouw hormoon fabriek op volle toeren of zo__!!
Dat is best wel een complimentquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Men zegt dat ik een meisjeshandschrift heb.
Leugens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die foto was zooooo vaag. Je had ook een of andere neger uit Zimbabwe kunnen zijn.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef Peunage het volgende:
Ik hoop dat jullie blij worden.
Afghaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 keer peunage op een rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie nog meer kinderfoto's!!!
Jij lijkt op illias.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smeekte me om terug te komen, ik was te zwak om nee te zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je conversaties met Crip lieten je door de mand vallen. Die herken ik uit duizenden.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef darkmond het volgende:
Elke keer als ik op bureaublad kijk zie ik weer stimo voor m'n neusHamsturuuuuuuuuuhhh!!
Oké, nog eentje dan. Ik, rechts, met mijn neef...quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef darkmond het volgende:
[..]
3 keer peunage op een rij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie nog meer kinderfoto's!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, nog eentje dan. Ik, rechts, met mijn neef...
[..]
Zo blij op alle foto's.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel schattiger dan jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Beledigd, alles.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ben Marokkaans man.![]()
Was niet beledigend bedoeld
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ze smeekte me om terug te komen, ik was te zwak om nee te zeggen.
Waar kwam je ook alweer vandaan? Leuke foto... jammer dat ik geen kinderfoto's op laptop heb. Alleen die foto maar die maakte ik met telefoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Jammerquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ergens in een stoffig mapje vast wel.
Fok de poliesquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:22 schreef darkmond het volgende:
MAAK ALVAST NIEUW TOPIC ZE KUNNEN ONS NIKS DWINGEN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |